Info a video o novej AE86 -> FT86 -> GT 86 / BRZ / FR-S
- KLingO
- začiatočník
- Príspevky: 407
- Dátum registrácie: Streda, 1. Júla 2009, 16:29
- Bydlisko: KE
- Kontaktovať používateľa:
Re: Info a video o novej AE86 -> FT86 -> GT 86 / BRZ / FR-S
s tymi vytiahnutymi blatfusmi to vyzera jak nejaky okruhovy special ... hustokruto
______________________
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi
Re: Info a video o novej AE86 -> FT86 -> GT 86 / BRZ / FR-S
Ďalší test na Toyotu GT86, tentokrát z dieľne Autosalonu na Prime. A pozor páni, testuje blondínka (ale celkom jej to ide - ak jej to niekto nepredpripravil)
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: Info a video o novej AE86 -> FT86 -> GT 86 / BRZ / FR-S
Kurnik tak to uz niekto kupte, urcite sa vsetci radi povozime na dalsom TTS zraze.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
Re: Info a video o novej AE86 -> FT86 -> GT 86 / BRZ / FR-S
inak ja ako neveriaci Tomáš by som už ani neveril toľkým superlatívom, ale do pipiny keď sa s tým človek raz zvezie tak fakt musí dať za pravdu.. naozaj sa nepamätám na auto, ktoré by ma takto chytilo za srdce
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Info a video o novej AE86 -> FT86 -> GT 86 / BRZ / FR-S
86tka to vyhrala vo vsetkych smeroch... pekne..
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Re: Info a video o novej AE86 -> FT86 -> GT 86 / BRZ / FR-S
Jedine co ako-tak sekundovalo bola Mazda MX5, ale inak to vyzeralo ako keby si to urobila Toyota priamo na objednavku Darmo no, vykon nie je vsetko, ale to ludom pre ktorych je snom Scirocco, GTI, Megane RS a pod nevysvetlis.. inak bolo pekne vidno co robi spravne rozlozenie hmotnosti, vaha a pohon tej-ktorej napravy.. rocco valilo po cumaku okamzite von, fakt nechapem na co je ludom 250, 300k a viac na predokolke..
Re: Info a video o novej AE86 -> FT86 -> GT 86 / BRZ / FR-S
Provokater
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
Re: Info a video o novej AE86 -> FT86 -> GT 86 / BRZ / FR-S
inak vies, ze som si na Teba spomenul, ked som ten prispevok odoslal? ale nemal som v umysle provokovat, navyse niekde si svoju volbu objasnoval a ja chapem preco si tak zvolil.. ono tiez GT86 a nejake rocco alebo ST, to su podla mna uplne odlisne auta, Tvoj je aj celkom rodinne pouzitelny, vlastne dost v pohode rodinne pouzitelny, zatial co GT je striktne sportove naradie.. takze sa to podla mna ani moc porovnavat neda (max tak "honit si brko" kto ma kolko kobyl pod kapotou).. tie auta su zamerane kazde na nieco ine, takze..
Re: Info a video o novej AE86 -> FT86 -> GT 86 / BRZ / FR-S
Viem ze si to tak nemyslel. Ty si fasa chalan, nie provokater. Ano, su to uplne ine auta, to sa neda porovnavat. Len teda nesuhlasim s tym, ze 250+ koni na predku je nanic. Je viac nez vela prikladov, ze ak je podvozok skvely, tak to ide a dokonca ide dobre. A to ani nehovorim o tom vrcharskom Focuse...
Co sa honenia ega tyka, tak mne plne postacuje informacia, ze na roznych okruhoch sveta ju kdejake zatracovane predokolky (Golf GTI, Peugeot 207 GTI, Focus ST aj RS...) pravidelne porazaju. No a teraz som provokater zas ja Snad chapete, ze to myslim s humorom. Cistota ovladania a mechaniky GT-86ky sa ale nemeria na sekundy. Musi to byt fasa auto.
Co sa honenia ega tyka, tak mne plne postacuje informacia, ze na roznych okruhoch sveta ju kdejake zatracovane predokolky (Golf GTI, Peugeot 207 GTI, Focus ST aj RS...) pravidelne porazaju. No a teraz som provokater zas ja Snad chapete, ze to myslim s humorom. Cistota ovladania a mechaniky GT-86ky sa ale nemeria na sekundy. Musi to byt fasa auto.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
Re: Info a video o novej AE86 -> FT86 -> GT 86 / BRZ / FR-S
Ano, s tym suhlasim a takisto nelamem palicu nad kazdou predokolkou, to zdaleka nie, je mnoho aut pred ktorymi mam velky respekt. Akurat ja som ten typ co si radsej vyberie RWD, aj ked slabsiu, pretoze to na mna kladie ako na vodica omnoho vyssie naroky, co na jednej strane brutalne neznasam, no na druhej zase priam milujem
Ďalší testík Toyoty GT86, dosť kontroverzný a miestami mám pocit, že som asi skúšal úplne iné auto ako pár redaktor. Zaujímavé je aj video, nejde zle ale.. nepríde mi košér na jednej strane písať, že motor je pod 4,5tis mŕtvy (osobne som taký pocit nemal, aj keď to najlepšie je samozrejme omnoho vyššie) a na druhej ísť na úzke pomalé vracáky s podtočeným motorom a čudovať sa, že to bokom nejde..
V každom prípade, každý sme iní a mne osobne stačilo 20min jazdy aby som vedel, že to auto beriem. Mať tie prachy tak ani nerozmýšľam a idem do kufra môjho ISka (za nesklápateľnými zadnými sedačkami ) a vyťahujem prašule z kufríka, ktoré "ostali" z posledného tendra..
A ešte jedna perlička - GT86 nezvláda losí test
Ďalší testík Toyoty GT86, dosť kontroverzný a miestami mám pocit, že som asi skúšal úplne iné auto ako pár redaktor. Zaujímavé je aj video, nejde zle ale.. nepríde mi košér na jednej strane písať, že motor je pod 4,5tis mŕtvy (osobne som taký pocit nemal, aj keď to najlepšie je samozrejme omnoho vyššie) a na druhej ísť na úzke pomalé vracáky s podtočeným motorom a čudovať sa, že to bokom nejde..
V každom prípade, každý sme iní a mne osobne stačilo 20min jazdy aby som vedel, že to auto beriem. Mať tie prachy tak ani nerozmýšľam a idem do kufra môjho ISka (za nesklápateľnými zadnými sedačkami ) a vyťahujem prašule z kufríka, ktoré "ostali" z posledného tendra..
A ešte jedna perlička - GT86 nezvláda losí test
- drgi
- Vševed
- Príspevky: 2734
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
- Bydlisko: doma.
- Kontaktovať používateľa:
Re: Info a video o novej AE86 -> FT86 -> GT 86 / BRZ / FR-S
spider, cital si ten test do konca?
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Info a video o novej AE86 -> FT86 -> GT 86 / BRZ / FR-S
Dost ma vystrasil niektorymi hlodmi ten test. Skor v tom zmysle, ze ta predobjednavkova seria pre novinarov a prvych handlerov bola "lepsia" nez jej potencialne mladsie sestry urcene pre sku.. europsky trh.
"Když ho necháte fungovat v posledních dvou až třech tisících ot., ukazuje, že takový je, pokud mu to ale nedovolíte, nutíte ho žít pod vlivem pravděpodobně specifického řízení motoru pro Evropu, které zabíjí výkon, odezvy i charakter. A není to bohužel jediná věc, která více než po benzinu voní po bruselské paštice."
Tiez by ma zaujimalo, k akym autam ma autor skor vybudovany citovy vztah, asi by sme objektivnejsie vedeli posudit jeho vyhrady. My sme subjektivne naladeni, lebo vsetci jazdime na starych kokotinach, takze akykolvek upgrade o generaciu vyssie ocenime a nikomu nebudu vadit vietnamske digitalky, lebo ich mame v AE86, v E11 aj GT86. Len rozmyslam, ci je naozaj nutne jazdit v aute nad 200km/h, lebo moje pozorovania napr. z SK Ringu mi hovoria, ze len docela male percento aut sa tam dokaze realne priblizit k tymto hodnotam na roznych usekoch. Ale su aj rychlejsie okruhy, samozrejme.
a este jedna poznamka, dost by ma zaujimalo, aky benzin tam natankovali.. mne tie popisovane problemy s plynom proste nejdu do hlavy. Pokial do toho auta sypu 95ku, ani by som sa nedivil, ze ide zle. ale zas nechcem ich podcenovat, chlapcov novinarskych.
"Když ho necháte fungovat v posledních dvou až třech tisících ot., ukazuje, že takový je, pokud mu to ale nedovolíte, nutíte ho žít pod vlivem pravděpodobně specifického řízení motoru pro Evropu, které zabíjí výkon, odezvy i charakter. A není to bohužel jediná věc, která více než po benzinu voní po bruselské paštice."
Tiez by ma zaujimalo, k akym autam ma autor skor vybudovany citovy vztah, asi by sme objektivnejsie vedeli posudit jeho vyhrady. My sme subjektivne naladeni, lebo vsetci jazdime na starych kokotinach, takze akykolvek upgrade o generaciu vyssie ocenime a nikomu nebudu vadit vietnamske digitalky, lebo ich mame v AE86, v E11 aj GT86. Len rozmyslam, ci je naozaj nutne jazdit v aute nad 200km/h, lebo moje pozorovania napr. z SK Ringu mi hovoria, ze len docela male percento aut sa tam dokaze realne priblizit k tymto hodnotam na roznych usekoch. Ale su aj rychlejsie okruhy, samozrejme.
a este jedna poznamka, dost by ma zaujimalo, aky benzin tam natankovali.. mne tie popisovane problemy s plynom proste nejdu do hlavy. Pokial do toho auta sypu 95ku, ani by som sa nedivil, ze ide zle. ale zas nechcem ich podcenovat, chlapcov novinarskych.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní