Tlmice KYB - diskusia

Vaše skúsenosti so servismi, mechanikmi, špecializovanými firmami, rady, návody a referencie.
Používateľov profilový obrázok
cahir
MX-5 guru s malým zmrdom
Príspevky: 1896
Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
Bydlisko: Bratislava

Tlmice KYB - diskusia

Príspevok od používateľa cahir » Streda, 9. Februára 2011, 16:37

k tym KYB tlmicom. by ma zaujimalo. ci excel-g su vseobecne take tvrde, alebo sa to moze lisit od jednotlivych modelov. ja som dost prekvapeny, ze oem nahrada je taka relativne tvrda. nevadi mi to, i ba som celkom prekvapeny. mam ich na IS cca 23.000km, mam pocit ze maju dost "sportovy" charakter. niekto moze byt prekvapeny aj neprijemne, ak mu tie tlmice "uberu" na komforte.

MOD: Tema rozdelena, casom mozno presunem do vseobecneho fora
ex: Corolla E12 1.4VVTi
ex: Mazda Miata Obrázok
Lexus IS200 Obrázok
Honda PCX

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky...

Príspevok od používateľa smutok » Streda, 9. Februára 2011, 17:51

Daval som kyb na corollu e12 namiesto oem a trochu to auto ztvrdlo ale ziadna velka zmena. Myslim si, ze su plus minus tk isto tvrde ako oem, ale nemam moznost to porovnat.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky...

Príspevok od používateľa AndyGTP » Streda, 9. Februára 2011, 22:53

cahir / smutok: vsetky tie pocity "tvrdosti" su dane konstrukciou, lebo ide o plynokvapalinovy tlmic, ktory ma tuhsiu / reaktivnejsiu charakteristiku ako olejovy. OEM boli olejove. ExcelG je presna kopia OEM, len to upgradli na plynokvapalinovy. Mne osobne dost vyhovuju, lebo ich kontrakcia a navrat do hornej polohy su velmi rychle, preto posobia tak zivo a tuhsie. Nie su take vlacne ako olejove.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky...

Príspevok od používateľa Rasťo » Štvrtok, 10. Februára 2011, 07:08

Chalani KYB sú jazda na mráčiku oproti KONI - to mi verte. Občas mám pri jazde na Kačene dojem, že mi vyhrkoce nie len zuby, ale aj kosti... :lol:
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
cahir
MX-5 guru s malým zmrdom
Príspevky: 1896
Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
Bydlisko: Bratislava

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky...

Príspevok od používateľa cahir » Pondelok, 14. Februára 2011, 16:03

Rasťo napísal:Chalani KYB sú jazda na mráčiku oproti KONI - to mi verte. Občas mám pri jazde na Kačene dojem, že mi vyhrkoce nie len zuby, ale aj kosti... :lol:
rasto ved excel-g neni nic extremne. aby to tu zas niekto zle nepochopil. ja tu tvrdost vnimam v ramci normalu na bezne denne vozenie.. koni by som do IS nedaval.. teda ziadne sportove. ja chcem komfort. a uz teraz je to tvrde celkom dost.
ex: Corolla E12 1.4VVTi
ex: Mazda Miata Obrázok
Lexus IS200 Obrázok
Honda PCX

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky...

Príspevok od používateľa stefan-celica » Sobota, 19. Februára 2011, 21:45

Rasťo napísal:Chalani KYB sú jazda na mráčiku oproti KONI - to mi verte. Občas mám pri jazde na Kačene dojem, že mi vyhrkoce nie len zuby, ale aj kosti... :lol:
Mas Koni tlmice aj pruziny? ja mam tlmice koni ale s nast. tuhostou a je to parada nastavim si to ako chcem ale je pravda ze na 90% tvrdost sa jazdit neda...
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Používateľov profilový obrázok
jarson
toyoťák
Príspevky: 660
Dátum registrácie: Pondelok, 12. Mája 2008, 17:09
Bydlisko: Rožňava

Re: Tlmice KYB - diskusia

Príspevok od používateľa jarson » Sobota, 19. Februára 2011, 22:28

pocuvajte odbornici, co to znamena ak mam kayaba tlmice navonok uplne rovnake ako klasicke , len su jednoducho oranzove?
Civic 1.8 FD7 06 Turkey Obrázok
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92Obrázok
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: Tlmice KYB - diskusia

Príspevok od používateľa AndyGTP » Nedeľa, 20. Februára 2011, 09:28

nemozu to byt tie olejove? tie sa tusim volaju KYB SR, alebo nejaka ina rada?

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Tlmice KYB - diskusia

Príspevok od používateľa smutok » Nedeľa, 20. Februára 2011, 11:18

No podla oficialnej stranky to vyzera, ze su to plynove.
http://www.kyb-europe.com/shocks-ultra-sr.html
Ale su skor take medene ako zlte.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: Tlmice KYB - diskusia

Príspevok od používateľa AndyGTP » Nedeľa, 20. Februára 2011, 12:08

Aha ano, mas pravdu. Spravne som sice identifikoval, ze to budu asi SR, ako dalsia produktova rada, ale vidim, ze su naozaj plynove, ze jedine olejove su tie Premium, ako pisu tu: http://www.kyb-europe.com/shocks.html

Na tej linke je komplet paleta od KYB.

Inak este taka perlicka... Vyzera to, ze na niektore europske Corolly / auta vseobecne, dodavala Kayaba tlmice zo svojich europskych prevadzok. Takze napriklad na E12 som tento tyzden dodaval zadne tlmice, na ktorych bolo Made in Spain 8) Na starsie Corolly (hadam by som za to aj ruku do ohna dal) sa mi zda, ze su vsetky Made in Japan, aspon co si pamatam, vsetky balenia boli. Nic tym nechcem naznacit o kvalite a podobne, je to jedno, len som to poznamenal, ked uz tu riesime Kayaby vo velkom.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných