Strana 2 z 4

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Napísané: Piatok, 31. Mája 2013, 08:17
od používateľa jarson
vyfuk- po nieco vyse 400 +/-30tis ( neviem presne - vsak vieme , sme na Slovensku) som vcera vymenil vyfuk. Povodny original - predny aj zadny tlmic zvonku ako novy, rura uz ale 2xzvarana ( 1x za prednym tlmicom a 1x pri vstupe do zadneho). Dovodom vymeny bola hlucnost-udajne uz odchadzajuce "creva". Prejavovalo sa to drncanim pri pusteni plynu alebo brzdeni motorom. Po pridani plynu tento zvuk ihned zmizil. Na vine bol stredny tlmic.
A teraz co som tam dal. Viem, mam to tam 1 den, asi skoro hodnotit, ale predsa ,mozno pri zhanani niekomu toto pomoze.
Objednal som normalny vyfuk ako je bezne v ponuke akurat vo vyhotoveni nerez. Ano , da sa to - vyrobca - Polmostrov ( viem, polsko...) - normalne cislo podla katalogu vyrobcu akurat sa prida "N" - znamena vyhotovenie nerez. Ale - Okrem toho ze mierne netrafili roztec dier na prirube ku katu a predny tlmic je o 6cm kratsi to sedi na chlp. Na pohlad - dobra praca , jasne , ze nie je lesteny ako z tunning stranok, ale je to ocividny rozdiel oproti klasickym plechacom. Co sa tyka hlucnosti - standard - asi ako origo. Drncanie samozrejme ihned zmizlo.
Cena aj s dopravou "do domu" a prislusenstvom ( 1tesniaci kruzok, 3gumove zavesy - teda komplet co treba) bola 120,84€. No vystihol som nie idealny kurz eura. Ale aj tak by to velky rozdiel nebol. Nechcem robit reklamu , ale ked treba dam link kde sa to objednavalo.

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Napísané: Piatok, 31. Mája 2013, 19:32
od používateľa stefan-celica
a je to megneticka alebo nemagneticka nerez?

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Napísané: Piatok, 31. Mája 2013, 21:10
od používateľa Gabriel Nagy
aky je vtom rozdiel? okrem toho, ze vo vykupe vykupuju nemagneticku :-DDD rad sa poucim, lebo neviem .-D a ani som donedavna nevedel, ze nerez je aj magneticka, stale som bol vtom, ze je nemagneticka :-D

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Napísané: Piatok, 31. Mája 2013, 22:19
od používateľa stefan-celica
o magnetickom a nemagnetickom nereze viem od kamarata ktory s nim robi , magneticka nerez sa vacsinou poziva na vyfukove potrubia, podla wikipedie je 150 druhov nerezu

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Napísané: Sobota, 1. Júna 2013, 20:17
od používateľa jarson
je to magneticke ( aspon podla skusky malou magnetkou).

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Napísané: Sobota, 1. Júna 2013, 21:33
od používateľa stefan-celica
jarson napísal:je to magneticke ( aspon podla skusky malou magnetkou).
takze ti nevydrzi 500rokov ale "iba" 20-30rokov :mrgreen:


Celica 6g 129kw ma pravdepodobne tiez zvody z magnetickej nereze, po 18 rokoch vyzeraju celkom dobre

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Napísané: Nedeľa, 2. Júna 2013, 11:58
od používateľa jarson
no asi to bude stacit... ja budem v dochodku skorej :lol:
Inak napadlo ma to az teraz, ale mohol som pozriet oznacenie - boli tam nejake pismenka a cisla - to by mohlo byt oznacenie triedy nerezu, no už je to na aute a isto teraz kvoli tomu nebudem plizenim-plazenim v dazdi toto zistovat. Snad niekedy ked si na to spomeniem :D
Kazdopadne je na to zaruka, takze keby nieco
oo
ooo.... :lol:

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Napísané: Nedeľa, 2. Júna 2013, 14:52
od používateľa jarson
takze podla toho"vytetovaneho" ciselneho kodu by to malo byt toto: W1.4512 aisi 409.
teda velmi podobne tomu druhu 430 co tu bol spominany len s pridanim titanu.
toto pisu na nete :
https://www.outokumpu.com/SiteCollectio ... asheet.pdf

akurat si to treba asi prelozit

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Napísané: Sobota, 8. Júna 2013, 01:21
od používateľa Jimmi
Když už teda probíráte ty zkušenosti s náhradními díly, tak na přední nápravu jsem dal brzdové kotouče a destičky jednotně od Ate, největšího asi evropského dodavatele těchto komponentů. A bylo to utrpení.

Destičky se musí velice důkladně zahořet, jinak se začnou lepit na kotouče. Pak začnou brzdy zoufale kopat do pedálu a pořád se to zhoršuje. Viz můj příspěvek zde:
viewtopic.php?f=52&t=7586

Pak už jsem měnil jen tlumiče za KYB a přední kosti stabilizátoru za nějaké japonské, už nevím typ. Všechno ostatní mám ještě původní, takže víc neporadím 8)

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Napísané: Sobota, 8. Júna 2013, 07:59
od používateľa drgi
Jimmi, a to bud rad, ze si si nekupil ATE Ceramic, po 10 000km by si musel menit zodrane kotuce, a platnicky by boli stale ako nove :D

brzdy jedine Black Diamond Performance alebo EBC Brakes od nas (http://www.dobrebrzdy.sk) :)

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Napísané: Sobota, 8. Júna 2013, 13:01
od používateľa Jimmi
Tož možná by to bylo dobré na střídačku. Pár kilometrů s normálními a pak pár kilometrů s těmi keramickými, aby se ty kotouče očistily od těch sraček :D

Já to drhnul škrabkou skoro dvě hodiny jeden kotouč!

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Napísané: Sobota, 27. Júla 2013, 08:31
od používateľa jarson
jarson napísal:vyfuk- po nieco vyse 400 +/-30tis ( neviem presne - vsak vieme , sme na Slovensku) som vcera vymenil vyfuk. Povodny original - predny aj zadny tlmic zvonku ako novy, rura uz ale 2xzvarana ( 1x za prednym tlmicom a 1x pri vstupe do zadneho). Dovodom vymeny bola hlucnost-udajne uz odchadzajuce "creva". Prejavovalo sa to drncanim pri pusteni plynu alebo brzdeni motorom. Po pridani plynu tento zvuk ihned zmizil. Na vine bol stredny tlmic.
A teraz co som tam dal. Viem, mam to tam 1 den, asi skoro hodnotit, ale predsa ,mozno pri zhanani niekomu toto pomoze.
Objednal som normalny vyfuk ako je bezne v ponuke akurat vo vyhotoveni nerez. Ano , da sa to - vyrobca - Polmostrov ( viem, polsko...) - normalne cislo podla katalogu vyrobcu akurat sa prida "N" - znamena vyhotovenie nerez. Ale - Okrem toho ze mierne netrafili roztec dier na prirube ku katu a predny tlmic je o 6cm kratsi to sedi na chlp. Na pohlad - dobra praca , jasne , ze nie je lesteny ako z tunning stranok, ale je to ocividny rozdiel oproti klasickym plechacom. Co sa tyka hlucnosti - standard - asi ako origo. Drncanie samozrejme ihned zmizlo.
Cena aj s dopravou "do domu" a prislusenstvom ( 1tesniaci kruzok, 3gumove zavesy - teda komplet co treba) bola 120,84€. No vystihol som nie idealny kurz eura. Ale aj tak by to velky rozdiel nebol. Nechcem robit reklamu , ale ked treba dam link kde sa to objednavalo.

takze maly edit po cca.2tis.km - ako sa ukazalo,pricinou "drncania "pri brzdeni motorom nebol vyfuk. Je to tam stale. Poradili mi skontrolovat silenty co drzia motor a prevodovku ( auto bolo havarovane zpredu, tak to moze byt nacate). Ak nie , ostava prevodovka.
Kazdopadne vystupny poznatok z tohoto v zmysle tejto temy je , ze ako sa zda najlepsi diel je povodny diel. Ak je vyfuk po tolkych rokoch a km stale bez hrzde a funkcny , potom klobuk dole.
No samozrejme naspät ho davat nebudem, ten nerezovy novy si tam necham - opät poznatok - vlastnosti co sa tyka hluku cca.ako origo (mozno o miligram lepsie ( ale to bude tym ze je oproti nemu samozrejme novy).
Takze za seba, hoci polsky Polmostrov, ale v prevedeni nerez co sa tyka spracovania, hluku a ceny - doporucujem.

(dufam ze to nebude brane ako reklama - k objednaniu na strankach Autodily Bartoš (CZ) )

Mimochodom keby niekto chcel povodny Carina E vyfuk , ako sa zda este funkcny - ak ho este v servise nevyhodili - za symbolicku cenu moze byt vas.

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Napísané: Sobota, 24. Augusta 2013, 18:16
od používateľa stefan-celica
nemam stastie na tie tycky YAMATO alebo su to uz jednoducho japonske smejdy

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Napísané: Štvrtok, 19. Septembra 2013, 18:37
od používateľa jarson
tycka stabilizatora zadna na Carina E , znacka FEBI - smrt po 70tis.km :mrgreen: ( a to druha FEBI bola už vyhodena predtým - ta vydrzala 45 tis.km). Toto je ta co vydrzala dlhsie. Opäť zhrdzavený jeden klb, druhy OK. Podla vsetkeho sa dostala voda pod prachovku okolo sroby. Namontovana nudzovo akasi spanielska výroba neurcitej znacky RTS s.a. Nedavam jej velke nadeje ( ma plastove zapuzdrenie). Kvoli STK ktoru mam zajtra ,som bral co prave bolo - cena 13€.

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Napísané: Utorok, 5. Novembra 2013, 11:38
od používateľa stefan-celica
pred 4 rokmi som kupil od ruky 2rocne Michelin Alpin A3 dezen cca 6,5-7mm za 100eur (ked si zoberiem ze som teraz dal za 8mm A4 skoro 300 eur tak tie A3 boli za super cenu a ak by boli nejake A4 od ruky urcite beriem jazdene nie nove) odjazdil som na nich 4 zimy a 2leta, po zime 2011/12 mali cca 5mm povedal som si ze ich zjazdim v lete a na zimu kupim nove, ale alpiny mali aj pred zimou stale 5mm (v lete som ich vacsinou setril) vydrzali este tuto zimu a toto leto uz dostali zabrat hlavne na Jahodnej, A3 vydrzali cca 50 000km a to som ich vobec nesetril (akurat minuly rok v lete) pomer opotrebenie a drzanie stopy su jednoznacne najlepsie so vsetkych