Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky...

Vaše skúsenosti so servismi, mechanikmi, špecializovanými firmami, rady, návody a referencie.
Používateľov profilový obrázok
jarson
toyoťák
Príspevky: 660
Dátum registrácie: Pondelok, 12. Mája 2008, 17:09
Bydlisko: Rožňava

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Príspevok od používateľa jarson » Piatok, 31. Mája 2013, 08:17

vyfuk- po nieco vyse 400 +/-30tis ( neviem presne - vsak vieme , sme na Slovensku) som vcera vymenil vyfuk. Povodny original - predny aj zadny tlmic zvonku ako novy, rura uz ale 2xzvarana ( 1x za prednym tlmicom a 1x pri vstupe do zadneho). Dovodom vymeny bola hlucnost-udajne uz odchadzajuce "creva". Prejavovalo sa to drncanim pri pusteni plynu alebo brzdeni motorom. Po pridani plynu tento zvuk ihned zmizil. Na vine bol stredny tlmic.
A teraz co som tam dal. Viem, mam to tam 1 den, asi skoro hodnotit, ale predsa ,mozno pri zhanani niekomu toto pomoze.
Objednal som normalny vyfuk ako je bezne v ponuke akurat vo vyhotoveni nerez. Ano , da sa to - vyrobca - Polmostrov ( viem, polsko...) - normalne cislo podla katalogu vyrobcu akurat sa prida "N" - znamena vyhotovenie nerez. Ale - Okrem toho ze mierne netrafili roztec dier na prirube ku katu a predny tlmic je o 6cm kratsi to sedi na chlp. Na pohlad - dobra praca , jasne , ze nie je lesteny ako z tunning stranok, ale je to ocividny rozdiel oproti klasickym plechacom. Co sa tyka hlucnosti - standard - asi ako origo. Drncanie samozrejme ihned zmizlo.
Cena aj s dopravou "do domu" a prislusenstvom ( 1tesniaci kruzok, 3gumove zavesy - teda komplet co treba) bola 120,84€. No vystihol som nie idealny kurz eura. Ale aj tak by to velky rozdiel nebol. Nechcem robit reklamu , ale ked treba dam link kde sa to objednavalo.
Civic 1.8 FD7 06 Turkey Obrázok
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92Obrázok
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Príspevok od používateľa stefan-celica » Piatok, 31. Mája 2013, 19:32

a je to megneticka alebo nemagneticka nerez?
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Piatok, 31. Mája 2013, 21:10

aky je vtom rozdiel? okrem toho, ze vo vykupe vykupuju nemagneticku :-DDD rad sa poucim, lebo neviem .-D a ani som donedavna nevedel, ze nerez je aj magneticka, stale som bol vtom, ze je nemagneticka :-D
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Príspevok od používateľa stefan-celica » Piatok, 31. Mája 2013, 22:19

o magnetickom a nemagnetickom nereze viem od kamarata ktory s nim robi , magneticka nerez sa vacsinou poziva na vyfukove potrubia, podla wikipedie je 150 druhov nerezu
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Používateľov profilový obrázok
jarson
toyoťák
Príspevky: 660
Dátum registrácie: Pondelok, 12. Mája 2008, 17:09
Bydlisko: Rožňava

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Príspevok od používateľa jarson » Sobota, 1. Júna 2013, 20:17

je to magneticke ( aspon podla skusky malou magnetkou).
Civic 1.8 FD7 06 Turkey Obrázok
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92Obrázok
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Príspevok od používateľa stefan-celica » Sobota, 1. Júna 2013, 21:33

jarson napísal:je to magneticke ( aspon podla skusky malou magnetkou).
takze ti nevydrzi 500rokov ale "iba" 20-30rokov :mrgreen:


Celica 6g 129kw ma pravdepodobne tiez zvody z magnetickej nereze, po 18 rokoch vyzeraju celkom dobre
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Používateľov profilový obrázok
jarson
toyoťák
Príspevky: 660
Dátum registrácie: Pondelok, 12. Mája 2008, 17:09
Bydlisko: Rožňava

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Príspevok od používateľa jarson » Nedeľa, 2. Júna 2013, 11:58

no asi to bude stacit... ja budem v dochodku skorej :lol:
Inak napadlo ma to az teraz, ale mohol som pozriet oznacenie - boli tam nejake pismenka a cisla - to by mohlo byt oznacenie triedy nerezu, no už je to na aute a isto teraz kvoli tomu nebudem plizenim-plazenim v dazdi toto zistovat. Snad niekedy ked si na to spomeniem :D
Kazdopadne je na to zaruka, takze keby nieco
oo
ooo.... :lol:
Civic 1.8 FD7 06 Turkey Obrázok
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92Obrázok
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.

Používateľov profilový obrázok
jarson
toyoťák
Príspevky: 660
Dátum registrácie: Pondelok, 12. Mája 2008, 17:09
Bydlisko: Rožňava

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Príspevok od používateľa jarson » Nedeľa, 2. Júna 2013, 14:52

takze podla toho"vytetovaneho" ciselneho kodu by to malo byt toto: W1.4512 aisi 409.
teda velmi podobne tomu druhu 430 co tu bol spominany len s pridanim titanu.
toto pisu na nete :
https://www.outokumpu.com/SiteCollectio ... asheet.pdf

akurat si to treba asi prelozit
Civic 1.8 FD7 06 Turkey Obrázok
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92Obrázok
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.

Používateľov profilový obrázok
Jimmi
panic
Príspevky: 51
Dátum registrácie: Streda, 21. Júna 2006, 16:27
Bydlisko: Praha, Teplice CZ

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Príspevok od používateľa Jimmi » Sobota, 8. Júna 2013, 01:21

Když už teda probíráte ty zkušenosti s náhradními díly, tak na přední nápravu jsem dal brzdové kotouče a destičky jednotně od Ate, největšího asi evropského dodavatele těchto komponentů. A bylo to utrpení.

Destičky se musí velice důkladně zahořet, jinak se začnou lepit na kotouče. Pak začnou brzdy zoufale kopat do pedálu a pořád se to zhoršuje. Viz můj příspěvek zde:
viewtopic.php?f=52&t=7586

Pak už jsem měnil jen tlumiče za KYB a přední kosti stabilizátoru za nějaké japonské, už nevím typ. Všechno ostatní mám ještě původní, takže víc neporadím 8)
LB 4E-FE 1332/65kW modrá o->
HB 4E-FE 1332/55kW červená o+
VAZ 2103-1500 bílá

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Príspevok od používateľa drgi » Sobota, 8. Júna 2013, 07:59

Jimmi, a to bud rad, ze si si nekupil ATE Ceramic, po 10 000km by si musel menit zodrane kotuce, a platnicky by boli stale ako nove :D

brzdy jedine Black Diamond Performance alebo EBC Brakes od nas (http://www.dobrebrzdy.sk) :)
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
Jimmi
panic
Príspevky: 51
Dátum registrácie: Streda, 21. Júna 2006, 16:27
Bydlisko: Praha, Teplice CZ

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Príspevok od používateľa Jimmi » Sobota, 8. Júna 2013, 13:01

Tož možná by to bylo dobré na střídačku. Pár kilometrů s normálními a pak pár kilometrů s těmi keramickými, aby se ty kotouče očistily od těch sraček :D

Já to drhnul škrabkou skoro dvě hodiny jeden kotouč!
LB 4E-FE 1332/65kW modrá o->
HB 4E-FE 1332/55kW červená o+
VAZ 2103-1500 bílá

Používateľov profilový obrázok
jarson
toyoťák
Príspevky: 660
Dátum registrácie: Pondelok, 12. Mája 2008, 17:09
Bydlisko: Rožňava

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Príspevok od používateľa jarson » Sobota, 27. Júla 2013, 08:31

jarson napísal:vyfuk- po nieco vyse 400 +/-30tis ( neviem presne - vsak vieme , sme na Slovensku) som vcera vymenil vyfuk. Povodny original - predny aj zadny tlmic zvonku ako novy, rura uz ale 2xzvarana ( 1x za prednym tlmicom a 1x pri vstupe do zadneho). Dovodom vymeny bola hlucnost-udajne uz odchadzajuce "creva". Prejavovalo sa to drncanim pri pusteni plynu alebo brzdeni motorom. Po pridani plynu tento zvuk ihned zmizil. Na vine bol stredny tlmic.
A teraz co som tam dal. Viem, mam to tam 1 den, asi skoro hodnotit, ale predsa ,mozno pri zhanani niekomu toto pomoze.
Objednal som normalny vyfuk ako je bezne v ponuke akurat vo vyhotoveni nerez. Ano , da sa to - vyrobca - Polmostrov ( viem, polsko...) - normalne cislo podla katalogu vyrobcu akurat sa prida "N" - znamena vyhotovenie nerez. Ale - Okrem toho ze mierne netrafili roztec dier na prirube ku katu a predny tlmic je o 6cm kratsi to sedi na chlp. Na pohlad - dobra praca , jasne , ze nie je lesteny ako z tunning stranok, ale je to ocividny rozdiel oproti klasickym plechacom. Co sa tyka hlucnosti - standard - asi ako origo. Drncanie samozrejme ihned zmizlo.
Cena aj s dopravou "do domu" a prislusenstvom ( 1tesniaci kruzok, 3gumove zavesy - teda komplet co treba) bola 120,84€. No vystihol som nie idealny kurz eura. Ale aj tak by to velky rozdiel nebol. Nechcem robit reklamu , ale ked treba dam link kde sa to objednavalo.

takze maly edit po cca.2tis.km - ako sa ukazalo,pricinou "drncania "pri brzdeni motorom nebol vyfuk. Je to tam stale. Poradili mi skontrolovat silenty co drzia motor a prevodovku ( auto bolo havarovane zpredu, tak to moze byt nacate). Ak nie , ostava prevodovka.
Kazdopadne vystupny poznatok z tohoto v zmysle tejto temy je , ze ako sa zda najlepsi diel je povodny diel. Ak je vyfuk po tolkych rokoch a km stale bez hrzde a funkcny , potom klobuk dole.
No samozrejme naspät ho davat nebudem, ten nerezovy novy si tam necham - opät poznatok - vlastnosti co sa tyka hluku cca.ako origo (mozno o miligram lepsie ( ale to bude tym ze je oproti nemu samozrejme novy).
Takze za seba, hoci polsky Polmostrov, ale v prevedeni nerez co sa tyka spracovania, hluku a ceny - doporucujem.

(dufam ze to nebude brane ako reklama - k objednaniu na strankach Autodily Bartoš (CZ) )

Mimochodom keby niekto chcel povodny Carina E vyfuk , ako sa zda este funkcny - ak ho este v servise nevyhodili - za symbolicku cenu moze byt vas.
Civic 1.8 FD7 06 Turkey Obrázok
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92Obrázok
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Príspevok od používateľa stefan-celica » Sobota, 24. Augusta 2013, 18:16

nemam stastie na tie tycky YAMATO alebo su to uz jednoducho japonske smejdy
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Používateľov profilový obrázok
jarson
toyoťák
Príspevky: 660
Dátum registrácie: Pondelok, 12. Mája 2008, 17:09
Bydlisko: Rožňava

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Príspevok od používateľa jarson » Štvrtok, 19. Septembra 2013, 18:37

tycka stabilizatora zadna na Carina E , znacka FEBI - smrt po 70tis.km :mrgreen: ( a to druha FEBI bola už vyhodena predtým - ta vydrzala 45 tis.km). Toto je ta co vydrzala dlhsie. Opäť zhrdzavený jeden klb, druhy OK. Podla vsetkeho sa dostala voda pod prachovku okolo sroby. Namontovana nudzovo akasi spanielska výroba neurcitej znacky RTS s.a. Nedavam jej velke nadeje ( ma plastove zapuzdrenie). Kvoli STK ktoru mam zajtra ,som bral co prave bolo - cena 13€.
Civic 1.8 FD7 06 Turkey Obrázok
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92Obrázok
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: Užívateľské skúsenosti - tlmiče, brzdy, podvozok, výfuky

Príspevok od používateľa stefan-celica » Utorok, 5. Novembra 2013, 11:38

pred 4 rokmi som kupil od ruky 2rocne Michelin Alpin A3 dezen cca 6,5-7mm za 100eur (ked si zoberiem ze som teraz dal za 8mm A4 skoro 300 eur tak tie A3 boli za super cenu a ak by boli nejake A4 od ruky urcite beriem jazdene nie nove) odjazdil som na nich 4 zimy a 2leta, po zime 2011/12 mali cca 5mm povedal som si ze ich zjazdim v lete a na zimu kupim nove, ale alpiny mali aj pred zimou stale 5mm (v lete som ich vacsinou setril) vydrzali este tuto zimu a toto leto uz dostali zabrat hlavne na Jahodnej, A3 vydrzali cca 50 000km a to som ich vobec nesetril (akurat minuly rok v lete) pomer opotrebenie a drzanie stopy su jednoznacne najlepsie so vsetkych
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných