Autorizovaný servis Toyota
- Adrian
- panic
- Príspevky: 44
- Dátum registrácie: Nedeľa, 7. Novembra 2004, 00:04
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Takže v Bratislave je podla vás ktorý najlepší servis? PPC team ma už po x-tý krát veľmi sklamal, aj keď tam máme akože známeho, ale je to na zaplakanie, jednoducho banda zbrklých tupcov. Ani sa mi to nechce rozpisovať. Dnes som sa bol pozrieť na Vajnorskú do Autogrand, tí sú ževraj dobrí (?) neviete niečo o AWF? Ktorý je najlepší servis?
PS Okrem prehliadky po štyroch rokoch mám ešte menší problém, nad 100 kmh sa mi nejako trasie ručička rýchlomera (?) práve som sa vrátil z dlhšej cesty (cca 1000 Km) a zrazu mi to začalo robiť...
PS Okrem prehliadky po štyroch rokoch mám ešte menší problém, nad 100 kmh sa mi nejako trasie ručička rýchlomera (?) práve som sa vrátil z dlhšej cesty (cca 1000 Km) a zrazu mi to začalo robiť...
------------------------
Corolla E11 HB
1,4 VVTi
------------------------
Corolla E11 HB
1,4 VVTi
------------------------
- fajry
- administrátor
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
- Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
- Kontaktovať používateľa:
Hmm, vsak skus najkor Autogrand a potom AWF a napis sem zazitky. Aspon budeme vediet, ktory je najlepsie )
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
- cahir
- MX-5 guru s malým zmrdom
- Príspevky: 1896
- Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
- Bydlisko: Bratislava
jo PPC je u mna po par navstevach uplny bullshit. im uz svoje auto do ruk nedam. keby som tam nemal akoze znamost, dost dovernu tak tam ani auto nekupim... a mal by som asi ani nie toyotu ale hondu
co ma najviac vytocilo - mam relativne nove auto - od maja, takze v v zaruke.. a mam taky problem, ze ked sa dostanem v otackach na 5000 prida sa ku zvuku motora este nieco - ako keby nejaka rezonancia.. a jemne to citim aj v plynovom pedali. ale fakt iba uplne jemne. potom ako prekrocim 5000 to hned prestane. takze pri jazde to clovek takmer ani nepostrehne. som si to vsimol len preto, ze som nahanal jednu koktavku RSku tak som ju dost tocil prave casto okolo tych 5000 ..
no ale prisiel som do servisu, typek - maximalne neochotny, vonku pri rusnej premavke na einsteinovej ako maju servis sa to snazil pocuvat, co to robi - samozrejme tam to nebolo pocut, pokial by si nesadol do auta a nezavrel dvere, co ani nemal zaujem. . povedal, ze to nic neni, ze ved to auto je v zaruke, ze ak je to nejaky problem tak sa prejavi a aby som dosiel... ako som ostal uplne vykolajeny.. ani som sa vytocit nestihol tak som bol sokovany jeho arogantnym pristupom. som sa snazil argumentovat, ze tam moze byt nieco uvolnene alebo co.. ale nic. pri jeho argumentoch som si pripadal ako debilko... odvtedy som si povedal, ze tam uz nepojdem. toto nie je pristup k zakaznikovi, ktory dam necha cez pol melona za auto. som rozmyslal ze napisem aj mail do toyota motor slovakia, ci je toto bezny a korektny pristup autorizovaneho servisu...
co ma najviac vytocilo - mam relativne nove auto - od maja, takze v v zaruke.. a mam taky problem, ze ked sa dostanem v otackach na 5000 prida sa ku zvuku motora este nieco - ako keby nejaka rezonancia.. a jemne to citim aj v plynovom pedali. ale fakt iba uplne jemne. potom ako prekrocim 5000 to hned prestane. takze pri jazde to clovek takmer ani nepostrehne. som si to vsimol len preto, ze som nahanal jednu koktavku RSku tak som ju dost tocil prave casto okolo tych 5000 ..
no ale prisiel som do servisu, typek - maximalne neochotny, vonku pri rusnej premavke na einsteinovej ako maju servis sa to snazil pocuvat, co to robi - samozrejme tam to nebolo pocut, pokial by si nesadol do auta a nezavrel dvere, co ani nemal zaujem. . povedal, ze to nic neni, ze ved to auto je v zaruke, ze ak je to nejaky problem tak sa prejavi a aby som dosiel... ako som ostal uplne vykolajeny.. ani som sa vytocit nestihol tak som bol sokovany jeho arogantnym pristupom. som sa snazil argumentovat, ze tam moze byt nieco uvolnene alebo co.. ale nic. pri jeho argumentoch som si pripadal ako debilko... odvtedy som si povedal, ze tam uz nepojdem. toto nie je pristup k zakaznikovi, ktory dam necha cez pol melona za auto. som rozmyslal ze napisem aj mail do toyota motor slovakia, ci je toto bezny a korektny pristup autorizovaneho servisu...
- Adrian
- panic
- Príspevky: 44
- Dátum registrácie: Nedeľa, 7. Novembra 2004, 00:04
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
OK takže PPC Team:
Kúpili sme tam už dve autá. Corollu (2000) a Yaris (2004). Corollu som kupoval ešte vedla Technopolu, v starom (jednom z troch) "PPC tíme". Predajcovia boli úplne super, ochotní, milí, atď.. Akurát (paradoxne) šéf servisu bol absolútny chuj (t.j. absolútne neochotný, robiaci z vás debila, arogantný, lenivý, neprofesionálny, nevypočitateľný). Čo sú vlastnosti ktoré vystihujú aj terajšieho šéfa servisu. To je ale jedno, tu je chronológia mojich návštev v PPC Teame:
1.) Kúpa Corolly- super (akurát že auto bolo špinavé (akurát ho doviezli, nebol v ňom benzín)
2.) Prvá prehliadka po cca 2 dňoch- volant mi ťahal do strany (a auto s ním) čiže podrbkaná geometria asi z prevozu- tak som to išiel reklamovať. Ešteže som išiel rovno za predajcom, ktorý mi to akože dal hneď spraviť, aj keď so slovami že "geometria sa normálne nedá reklamovať". Ok bolo mi doporučné vymeniť olej, lebo citujem "my nevieme čo tam tí Japonci dávajú"- HB bol made in Japan na rozdiel od ostatných verzií z GB.
3.) Výmena oleja (odhadovaná cena bola o cca 1500 Sk menšia) ako tá ktorú mi tento génius zahlásil pri preberaní auta. Tiež som sa sťažoval na volnosť sedadla pri jednej polohe (najviac dozadu) čo mi jednoducho neopravili.
4.) V novinách som videl- akcia- prehliadka Toyoty zadarmo! Povedal som si super, tak som išiel k Technopolu (objednaný dopredu) nech mi teda pozrú všetko čo pozerajú. Ten kokot servisák sa ma s pokrčeným čelom a kyslým výrazom spýtal že "a to čo máte s tým autom?" - niečo ako čo nás tu ty debil otravuješ veď máš ročné auto. Ja že raz mi vynechal motor asi v 100 kmh na sekundu a potom to znovu išlo. Odpoveď: teraz tu nemáme ten prístroj, musíte ísť do druhého PPC teamu (diagnostika motora bola uvedená v inzeráte ako súčasť prehliadky)- otrasný pocit, neskôr som sa na to vykašlal
5.) Nový PPC team na Einsteinovej! Tak som si povedal že teraz tam pracuje iba "creme de la creme" predajcov a mechanikov, ale bol som na omyle.
- šéf servisu je pán Sokol, ktorý je asi najarogantnejší človek ktorého poznám, VŽDY keď som bol v Toyote a bol tam pán Sokol, tak som ho videl ako niekomu dokazuje že je debil, (či už niekto chcel od nich láskavosť alebo trochu komplikovanejšiu opravu, prípadne sa len opýtal či by sa niečo nedalo opraviť, resp. sa pýtal na cenu alebo chcel niečo reklamovať) Svojim typickým spôsobom sa začne rozdrapovať, a dotyčnému dokazovať že je absolútny chuj.
- človek ktorý pracuje ako objednávač náhradných dielov si asi zmýlil povolanie, pretože nebol schopný vyriešiť problém s maticami (ktoré som si tam chcel kúpiť) na disky ktoré som si chcel namontovať na Corollu. Metódou pokusu a omylu, asi po pol hodine došiel k tomu, že disky sa asi nebudú dať namontovať (aj keď rozteč a všetko sedelo). Povedal mi že sa bude musieť asi prerobiť celý podvozok, že mal som si kúpiť origoš Toyoťácke diky,.. radšej...
- disky sa samozrejme dali bez problémov namontovať, dokúpil som matice v ProRacingu a bezpečnostné šróby v MandG autoprislušenstvo a ešte stredové krúžky a bolo... a to som vlastne absolútny laik...
6.) Už cca 2 mesiace nie sú schopní normálne opraviť na Yarise vyvalené dvere (od vetra) - ktoré keď už akože boli hotové, nešli poriadne zatvoriť (tak pán Sokol dal objednať nové zámky, pretože to zdiagnostikoval na poškodené zámky dverí). Po akože prvej výmene mi po 2,5 hodine (namiesto hodine) oznámili že objednali zlú zámku- takú čo nie je na centrál a my centál máme (že kto to mohol predpokladať) Moja odpoveď: ten kto sa na to pýtal (ale asi bol hluchý keď počul opak). Tak prišla zámka č.2, po jej výmene to samozrejme znovu nešlo, čo ma naozaj dopálilo. Odpoveď: dvere treba vlastne dopasovať, ale teraz tu klampiar neni, až za týždeň. Po týždni klampiar dvere dopasoval, keď sa otvárajú tak je tam počuť mierne puknutie, aj keď je pánt namazaný ako z reklamy na Indulonu. Dvere ale dobre nepriliehajú, no a dozvedel som sa že to je kôli pántom, ktoré samo že nevymenili. Hovorím že pri vyšších rýchlostiach bude fučať dovnútra nie? A on že asi hej, ale že to nevie prečo nevymenili tie pánty. Sranda, tento týždeň sa to už dúfam pohne, pretože ma to už fakt serie.
7.) Ešte mi strašne vadí že keď tam príde niekto do servisu tak kludne čaká (postáva) aj 20 minút kým sa mu vôbec niekto prihovorí alebo sa ho spýta čo by chcel. Dokonca sa mi stalo aj to že som čakal kým servisák vybaví pána predomnou a keď ho vybavil (ja som tam zatial podupkával za ním) tak jednoducho odišiel sa naraňajkovať alebo tak... Dobré nie?
8.) Viem že nemám prehnané požiadavky, chodil som 7 rokov do Auto-Impexu (Nissan Servis) s našou Microu.
- hneď ako som prišiel sa mi venovali (alebo ma poprosili nech trošku vydržím)
-vždy ma pekne pozdravili, bavili sa so mnou na úrovni (nie ako roboši na stavbe), ponúkli ma kávou alebo džúsom
- presne vždy dodržali časy a termíny na ktorých sme sa dohodli
- vždy vymenili všetky náplne do ostrekovačov, nemrznúcu zmes, dofúkali kolesá
- počas otvoreného dňa (2x do roka) spravili zadara celú prehliadku, s výmenou náplní, nastavením svetiel, proste všetko, zatial sa jazdilo na predvádzacích autách, bolo občerstvenie a súťaže (jazda zručnosti) atď...
- zo servisu ma pri komplikovaných opravách (lakovanie, klampiarina) odviezli zadara domov-do centra (a nie že ...zavolajte si taxík)
Kúpili sme tam už dve autá. Corollu (2000) a Yaris (2004). Corollu som kupoval ešte vedla Technopolu, v starom (jednom z troch) "PPC tíme". Predajcovia boli úplne super, ochotní, milí, atď.. Akurát (paradoxne) šéf servisu bol absolútny chuj (t.j. absolútne neochotný, robiaci z vás debila, arogantný, lenivý, neprofesionálny, nevypočitateľný). Čo sú vlastnosti ktoré vystihujú aj terajšieho šéfa servisu. To je ale jedno, tu je chronológia mojich návštev v PPC Teame:
1.) Kúpa Corolly- super (akurát že auto bolo špinavé (akurát ho doviezli, nebol v ňom benzín)
2.) Prvá prehliadka po cca 2 dňoch- volant mi ťahal do strany (a auto s ním) čiže podrbkaná geometria asi z prevozu- tak som to išiel reklamovať. Ešteže som išiel rovno za predajcom, ktorý mi to akože dal hneď spraviť, aj keď so slovami že "geometria sa normálne nedá reklamovať". Ok bolo mi doporučné vymeniť olej, lebo citujem "my nevieme čo tam tí Japonci dávajú"- HB bol made in Japan na rozdiel od ostatných verzií z GB.
3.) Výmena oleja (odhadovaná cena bola o cca 1500 Sk menšia) ako tá ktorú mi tento génius zahlásil pri preberaní auta. Tiež som sa sťažoval na volnosť sedadla pri jednej polohe (najviac dozadu) čo mi jednoducho neopravili.
4.) V novinách som videl- akcia- prehliadka Toyoty zadarmo! Povedal som si super, tak som išiel k Technopolu (objednaný dopredu) nech mi teda pozrú všetko čo pozerajú. Ten kokot servisák sa ma s pokrčeným čelom a kyslým výrazom spýtal že "a to čo máte s tým autom?" - niečo ako čo nás tu ty debil otravuješ veď máš ročné auto. Ja že raz mi vynechal motor asi v 100 kmh na sekundu a potom to znovu išlo. Odpoveď: teraz tu nemáme ten prístroj, musíte ísť do druhého PPC teamu (diagnostika motora bola uvedená v inzeráte ako súčasť prehliadky)- otrasný pocit, neskôr som sa na to vykašlal
5.) Nový PPC team na Einsteinovej! Tak som si povedal že teraz tam pracuje iba "creme de la creme" predajcov a mechanikov, ale bol som na omyle.
- šéf servisu je pán Sokol, ktorý je asi najarogantnejší človek ktorého poznám, VŽDY keď som bol v Toyote a bol tam pán Sokol, tak som ho videl ako niekomu dokazuje že je debil, (či už niekto chcel od nich láskavosť alebo trochu komplikovanejšiu opravu, prípadne sa len opýtal či by sa niečo nedalo opraviť, resp. sa pýtal na cenu alebo chcel niečo reklamovať) Svojim typickým spôsobom sa začne rozdrapovať, a dotyčnému dokazovať že je absolútny chuj.
- človek ktorý pracuje ako objednávač náhradných dielov si asi zmýlil povolanie, pretože nebol schopný vyriešiť problém s maticami (ktoré som si tam chcel kúpiť) na disky ktoré som si chcel namontovať na Corollu. Metódou pokusu a omylu, asi po pol hodine došiel k tomu, že disky sa asi nebudú dať namontovať (aj keď rozteč a všetko sedelo). Povedal mi že sa bude musieť asi prerobiť celý podvozok, že mal som si kúpiť origoš Toyoťácke diky,.. radšej...
- disky sa samozrejme dali bez problémov namontovať, dokúpil som matice v ProRacingu a bezpečnostné šróby v MandG autoprislušenstvo a ešte stredové krúžky a bolo... a to som vlastne absolútny laik...
6.) Už cca 2 mesiace nie sú schopní normálne opraviť na Yarise vyvalené dvere (od vetra) - ktoré keď už akože boli hotové, nešli poriadne zatvoriť (tak pán Sokol dal objednať nové zámky, pretože to zdiagnostikoval na poškodené zámky dverí). Po akože prvej výmene mi po 2,5 hodine (namiesto hodine) oznámili že objednali zlú zámku- takú čo nie je na centrál a my centál máme (že kto to mohol predpokladať) Moja odpoveď: ten kto sa na to pýtal (ale asi bol hluchý keď počul opak). Tak prišla zámka č.2, po jej výmene to samozrejme znovu nešlo, čo ma naozaj dopálilo. Odpoveď: dvere treba vlastne dopasovať, ale teraz tu klampiar neni, až za týždeň. Po týždni klampiar dvere dopasoval, keď sa otvárajú tak je tam počuť mierne puknutie, aj keď je pánt namazaný ako z reklamy na Indulonu. Dvere ale dobre nepriliehajú, no a dozvedel som sa že to je kôli pántom, ktoré samo že nevymenili. Hovorím že pri vyšších rýchlostiach bude fučať dovnútra nie? A on že asi hej, ale že to nevie prečo nevymenili tie pánty. Sranda, tento týždeň sa to už dúfam pohne, pretože ma to už fakt serie.
7.) Ešte mi strašne vadí že keď tam príde niekto do servisu tak kludne čaká (postáva) aj 20 minút kým sa mu vôbec niekto prihovorí alebo sa ho spýta čo by chcel. Dokonca sa mi stalo aj to že som čakal kým servisák vybaví pána predomnou a keď ho vybavil (ja som tam zatial podupkával za ním) tak jednoducho odišiel sa naraňajkovať alebo tak... Dobré nie?
8.) Viem že nemám prehnané požiadavky, chodil som 7 rokov do Auto-Impexu (Nissan Servis) s našou Microu.
- hneď ako som prišiel sa mi venovali (alebo ma poprosili nech trošku vydržím)
-vždy ma pekne pozdravili, bavili sa so mnou na úrovni (nie ako roboši na stavbe), ponúkli ma kávou alebo džúsom
- presne vždy dodržali časy a termíny na ktorých sme sa dohodli
- vždy vymenili všetky náplne do ostrekovačov, nemrznúcu zmes, dofúkali kolesá
- počas otvoreného dňa (2x do roka) spravili zadara celú prehliadku, s výmenou náplní, nastavením svetiel, proste všetko, zatial sa jazdilo na predvádzacích autách, bolo občerstvenie a súťaže (jazda zručnosti) atď...
- zo servisu ma pri komplikovaných opravách (lakovanie, klampiarina) odviezli zadara domov-do centra (a nie že ...zavolajte si taxík)
------------------------
Corolla E11 HB
1,4 VVTi
------------------------
Corolla E11 HB
1,4 VVTi
------------------------
- CelicaNR
- Toyota guru
- Príspevky: 1599
- Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
Adrian: no po tom co si napisal, asi si idem kupit Nissan-a
Ale fakt, davam ti za pravdu, ze krem par vynimiek, ktore su na SK ako safranu, tak sa k zakaznikovi spravaju ako k spinavej handre a myslia si, ze su majstri sveta. Lebo napr. im biznis chodi z inych veci ako z nas malych koncovych zakaznikov.
Pokial sa to ti imbecili nenaucia, budeme stale iba odpadom Europy.
Ale fakt, davam ti za pravdu, ze krem par vynimiek, ktore su na SK ako safranu, tak sa k zakaznikovi spravaju ako k spinavej handre a myslia si, ze su majstri sveta. Lebo napr. im biznis chodi z inych veci ako z nas malych koncovych zakaznikov.
Pokial sa to ti imbecili nenaucia, budeme stale iba odpadom Europy.
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
cahir- ten tvoj problem moze byt vyfuk, resp pletenec - prenasaju sa ti vybracie do vnutra, to iste som mal na carine, proste pri nejakych otackach som to citil. No ale ona mala 250 000 a povodny vyfuk
adrian: kua, to je jak horror! normalne sa bojim. PPC je proste kapitola sama o sebe...
adrian: kua, to je jak horror! normalne sa bojim. PPC je proste kapitola sama o sebe...
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Ak ces tak ti vybavim do AWFka, tam sa ti na to pozru poriadne a snad to odhalia. Hlavna je ochota!!!!
cahir napísal:Elvis > no so sme to tak laicky s kamosom sa snazili identifikovat, tak to slo niekde pravdepodobne od spodku - za motorom.. takze moze byt.. ved este 1500km a idem na prvu garancku. ale nie do PPC !!! tam im to poviem..
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
- cahir
- MX-5 guru s malým zmrdom
- Príspevky: 1896
- Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
- Bydlisko: Bratislava
jasne. budem rad. pokusim Ta zkontaktovat ked to bude aktualne?Elvis napísal:Ak ces tak ti vybavim do AWFka, tam sa ti na to pozru poriadne a snad to odhalia. Hlavna je ochota!!!!
cahir napísal:Elvis > no so sme to tak laicky s kamosom sa snazili identifikovat, tak to slo niekde pravdepodobne od spodku - za motorom.. takze moze byt.. ved este 1500km a idem na prvu garancku. ale nie do PPC !!! tam im to poviem..
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných