AWF - 1.Servisna prehliadka (15.000km)

Vaše skúsenosti so servismi, mechanikmi, špecializovanými firmami, rady, návody a referencie.
Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: AWF - 1.Servisna prehliadka (15.000km)

Príspevok od používateľa AndyGTP » Piatok, 18. Februára 2011, 23:17

tomas, myslis si, ze denne snorim po internete a naucil som sa cez internet menit olej, tlmice, kvapaliny a brzdy? asi nie. Nehovorim, ze je zo mna mechanik ako ty, a ani som nekritizoval tvoju robotu a ani si netrufam sam na spojku a motorarinu a podobne. To ze tam robis, neni popol na tvoju hlavu.

S tym vzduchovym filtrom si to nepochopil spravne. Okrem toho, viac krat som s Vlastom preberal nejake veci, ktore tu nechcem zverejnovat, ale naozaj sa mi nepaci system rychloobratkoveho servisu, kde sa nic nestiha, vsetko sa robi naponahlo a bez venovania pozornosti detailom + za pomerne tucne peniaze pre bezneho cloveka.

To co pises, ze Toyota pouziva oba oleje ako plne synteticke je sice ok informacia, ale z tvojho prispevku vyplyva, ze su vzajomne miesatelne, resp. ze je jedno, co zakaznikovi nalejes, alebo ze sa nic nestane ak do 5w40 dolejes 0.5L 5W30. Dufam, ze tak si to nemyslel. Pretoze ak ano, je to zavazny omyl.

S tou podlozkou pod vypustny srob tiez nechapem co si myslel. Nechapes ze vasi chalani ju zakaznikovi nauctovali ale ZIADNA TAM NEBOLA???? Mozem osrat dve eura cenu, da sa fungovat aj bez nej (ako ja..proste ju nemam), ale preco ju niekto nauctuje, ked tam neni? A nie, nespadla mi nikde, ani do zachytnej vane so spinavym olejom.... zas taky "internetovy fas" nejsom.

prosim ta stale si ta vazim ako mechanika, posielam k tebe ludi, tak lepsie citaj co pisem, lebo toto ma fakt nasralo.

S tymi filtrami: mozno sa mylim s tym pelovym, ale ten vzduchovy by si mi nevyhovoril za nic na svete. Nebol to moj prvy vzduchac, henten bol na sto percent len skontrolovany a bol ponechany na vymenu pri 60tkm, ako sa pise v serviske. Jemu totiz u vas robili kontrolu podla casu/mesiacov a nie podla km (tak to vyslo). Garantujem, ze ten vzduchac bol povodny, kedze na vnutornej strane k motoru bol popolavo tmavocierny, takze mal presne tych 60tkm a nie 20tkm. To mi nikto nevyhovori.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: AWF - 1.Servisna prehliadka (15.000km)

Príspevok od používateľa Rasťo » Sobota, 19. Februára 2011, 09:05

Aby sme boli na jasnom tomas21 - videl som hoodne veľa "výsledkov práce" "autorizovaných servisov". Od relatívnych hovadín ako je preliaty olej (lebo "múdra knižka" píše tak, tak načo by som skontroloval koľko som tam nalial a zákazníkovi je to jedno lebo ani nevie kde má motor a to že mu z pretlaku v mazacom systéme začnú prepúšťať guferká ventilov, len zaručí že sa k nám vráti), až po totálne odfláknutú robotu pri prestrekovaní dielov a bodové zvary ktoré nik nemienil poriadne dovariť pri výmenách častí karosérie. Ak mi niekto neverí a mieni ma trebarz aj žalovať, od všetkého je fotodokumentácia a samozrejme mám aj ofotené účtenky za "odvedenú robotu" "autorizovaných servisov".
No a vrchol ľadovca je podložka pod výpustnú skrutku za 2 eurá (60,- Sk). Tieto medené podložky je bežne kúpiť v železiarstvach (predajniach spojovacieho materiálu) a za 2 eurá ich kúpim (podľa miesta kde kupujem) minimálne 10!!!
Andy - si naštvaný oprávnene.
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: AWF - 1.Servisna prehliadka (15.000km)

Príspevok od používateľa smutok » Sobota, 19. Februára 2011, 11:41

Co sa tyka vymeny dielov, tak v poslednej dobe je to lepsie a malo kto si dovoli len tak nauctovat nieco co nemenil, ale kvalitu autorizovanych servsov som pocitil na vlastnej kozi 2 krat.
Prvy krat ked nam po vymene rozvodoveho remena odisiel motor a druhy ked niekto usetril 5 minut a namiesto odmontovania ovladacov kurenia vylomili rozptylky a tak vymenili ziarovky, minule ked som ich menil, som sa hodne rozculoval.
Ale uz sa opakujem a k teme autorizovanych servisov na slovensku sa nechystam viac vyjadrovat.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Používateľov profilový obrázok
darius
panic
Príspevky: 20
Dátum registrácie: Pondelok, 31. Januára 2011, 15:59

Re: AWF - 1.Servisna prehliadka (15.000km)

Príspevok od používateľa darius » Sobota, 19. Februára 2011, 13:33

ono ide aj o ten pristup ze sa budu dusovat ze tam v mojom pripade naliali 1,5litra oleja aj ked som ho tam nalieval ja den predtym, nepriznaju chybu...
Toyota Avensis 2.0 D-4D T25 Obrázok

tomas21
začiatočník
Príspevky: 174
Dátum registrácie: Streda, 5. Decembra 2007, 23:12
Bydlisko: Jelka

Re: AWF - 1.Servisna prehliadka (15.000km)

Príspevok od používateľa tomas21 » Pondelok, 21. Februára 2011, 22:31

andy - musis si uvedomit ze to co tu pises je poskodzovanie dobreho mena firmy. neviem akym pravom Ty posudzujes ci bol alebo nebol meneny ten a ten filter ? jedine ze by si bol sudny znalec. neviem o co ti ide, ale ak sa vam nieco nezdalo tak preco ste to neprisli reklamovat resp. riesit naspat. urcite by ste dostali adekvatne vysvetlenie. a rad by som ti ukazal aj tu podlozku ktoru si nevidel. uvedom si vaznost tvojich obvineni a mozne nasledky. mozem vam vsetkym prisahat ze nikto z nas by si nedovolil nevymenit to co zakaznik zaplatil, ani tu posratu podlozku.

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: AWF - 1.Servisna prehliadka (15.000km)

Príspevok od používateľa AndyGTP » Utorok, 22. Februára 2011, 09:46

neviem, nechcem sa tu uz k tomu vyjadrovat, hlavne nie po vcerajsom telefonate ranajsom. Som presvedceny, ze dobre meno vasej firmy nie je ohrozene ani poskodzovane, hlavne ak si stojite za svojou robotou a mate ciste svedomie. V takom pripade sa predsa nemate coho bat, ci nie? Co sa mi nepaci je, ze chcete svojim sposobom "cenzurovat" slobodne forum, kde sa ludia maju pravo vyjadrit k hocicomu. K tej reklamacii: neda sa predsa reklamovat chybajuca podlozka alebo nieco po 10tkm, ved to je nonsens. Howgh, ja som skoncil, aj ked ma serie ze ste si to obaja vybili zrovna na mne.

PS: cital si celu tuto diskusiu od zaciatku? padli tam aj ine nazory, nez len moj prispevok, ked uz sme pri tom

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: AWF - 1.Servisna prehliadka (15.000km)

Príspevok od používateľa Rasťo » Utorok, 22. Februára 2011, 10:38

To nemyslíš vážne že sa Ti niekto vyhrážal... :twisted:
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
AlfGordon
začiatočník
Príspevky: 346
Dátum registrácie: Pondelok, 21. Novembra 2005, 16:31

Re: AWF - 1.Servisna prehliadka (15.000km)

Príspevok od používateľa AlfGordon » Utorok, 22. Februára 2011, 11:14

Damy a pani, zdravim.

Sprvoti som prilis reagovat nechcel, nakolko cas je drahy, co je horsie, nic sa tym nevyriesi - psy bresu, karavana ide dalej.
Kedze tu ale bolo v prispevkoch spomenute moje auto/meno/skusenost, par slov z mojej strany dam.
Kazdy clovek ma individualne nastaveny prah citlivosti na niektore veci, niekomu sa moze zdat uchylne ratat zuvacky v kastliku, inemu to ani nenapadne a pride mu normalne na cudzie veci nesiahat. Co sa teda navzajom nevylucuje.
Co mi pride nie v poriadku, ak nechcem rovno povedat chore, je uz pomaly standardizovanie antagonizmu vo vsetkych sferach zivota, nielen vo vztahu servis-zakaznik, ale kedze tu je to o tom, drzme sa toho.
Tak teda na zaciatok: preco my vs. oni a nie povedzme my spolu (jasne, tazky idealizmus)? V tomto pripade predsa len z pohladu servisu hlavne – my pre nich, teda servis pre zakaznikov? Uz zo samotnej podstaty slova servis – teda sluzba. Sluzba niekomu. Preco sa na mna servisak nepozera ako na zakaznika, z ktoreho ma financny profit a pri vzajomnej spokojnosti financny profit postaveny na vzajomnej dovere dlhodobeho charakteru ale ako na primitivnu formu zivota na konci potravinoveho retazca, ktora je malo chytra na to, aby si vedela niektore veci overit a pripadne sa domahat svojich nespochybnitelnych prav a narokov a je tu iba na to, aby ju jednorazovo vybavili a cert s nim? (Tato cast je vseobecna uvaha, ak to niekto berie osobne, jeho problem, alebo vie preco).
Co takto sa vzajomne neurazat a vyjst si v ustrety, aj ked vyjdenim v ustrety v tomto pripade myslim uplne obycajne slusne spravanie a vztah v rovine – slusny servis poskytne slusnemu zakaznikovi VSETKY sluzby a material, za ktore si slusny zakaznik zaplatil.
Ak by som chcel byt narocny (akoze som), tak od DOBREHO servisu, kam pravidelne chodim servisovat svoje auto (a tymto im prejavujem svoju doveru) by som ocakaval aj napr. uz vo vlakne spomenute umytie auta, ked ho tam na prehliadku necham. Ze je to praca a cas navyse – ok, ak su sikovni, da sa to pri troche dobrej vole zariadit a naklady rozumne rozptylit tak, ze zakaznik si to vlastne aj zaplati, ale ma pocit, ze tu dostava nieco ‘naviac’.
Preco to tak nie je, preco sa niektori zakaznici vyberaju do servisu s pocitom, ze dnes ich niekto osklbe a servisak sa zas na toho nestastnika pozera cez prsty a vidi v nom vecneho nespokojenca, ktory bude frlfat na vsetko a nech by mu servis poskytol cokolvek, bude sa citit ukrateny, ak nie rovno okradnuty?
Za stranu servisu sa mozu vyjadrit ludia, ktori to poznaju zvnutra, ja som ten z cesty/chodnika – teda zakaznik. A ja mam len niekolko tu zhrnutych skusenosti:
V BA mame troch (oficialnych) predajcov Toyoty. U jedneho som kupoval postupne tri auta – spokojnost s predajnym servisom uplna, nemam dovod ist inde, ozaj dobry pocit. U toho isteho – spokojnost so servisom uz kupeneho auta v mojom pripade nulova, negativna, katastrofa. Mozno nahoda, ale dve chyby za sebou (poskodenie uplne noveho auta a nasledne snaha riesit to cez moju poistku, nezvladnutie instalacie alarmu, ktory sami doporucili a neochota napravit to) a hlavne pristup zo strany servisu pri ich “rieseni”, ako aj sposob komunikacie veduceho pracovnika s podriadenymi v pritomnosti zakaznika ma presvedcili, ze sa ich servisu budem velkym oblukom vyhybat.
Do servisu teda chodim inde, tam, kde su ludia, na ktorych boli aj tu na fore dobre referencie ak nie rovno chvaly a ktorym som veril a verim. Lebo chcem, lebo nemam inu moznost, lebo zatial nemam extremne zavazny dovod menit nazor, pretoze inde to sotva bude lepsie? Tazko povedat. Uvidime, ako to pojde dalej, pretoze aj v tomto servise sa nasli veci, vdaka ktorym mam z mojho pohladu vyhrady. A chcel by som to cele smeroval viac na system prace/process/kontrolu (teda vedenie) ako na vytku nejakemu konkretnemu cloveku. Kedze bol AndyGTP adresny, upresnim moju story – konkretny priklad: servisna prehliadka - stvrty rok (realnych km nieco pod 40 tisic, ale vyslo to tak po roku). Telefonicka objednavka bez problemu, odovzdanie auta v poriadku, zbezne obhliadnutie, vsetko ako ma byt, milo ma prekvapila otazka pana za pultom “... budete si zelat aj doplnenie kvapaliny do ostrekovaca ak bude treba, pane?”. Zrejme sa uz poucili na frflosoch, ktori robia sceny kvoli par centom za doliatu zmes do ostrekovacov, ktora je spravidla v servisoch drahsia (nevedno preco) ako na benzinkach. Vedomy si toho, ze nadrzku som plnil ‘po strop’ dva-tri dni predtym a viac ako deci som neminul, odpovedal som, ze ano, mozu doplnit (bez postrannych umyslov niekoho na niecom nachytat). V doteraz rekordne kratkom case od odozvdania auta (cca dve hodiny) zvoni telefon - mozete si pre auto prist. Vravim si – super, este sa pytam do telefonu – tak skoro? Vsetko je hotove? Ano, je. Fajn, tak idem.
V servise preberam veci – list so zoznamom pouziteho materialu a faktura, kedze pan za pultom riesi nejake dalsie papiere a chvilu mu to trva, v pohode cakam a zatial zabijam cas pohladom na zoznam a cenu. Asi som divny, ale “namietam” teda skor sam pre seba konstatujem, ze je asi 10% nizsia, nez bol odhad. Udivuje ma “vysvetlenie”, ze zrejme ide o rozdiel z dovodu kurzoveho prepoctu po prechode na euro … (??) Radovo v desiatkach percent?? Asi nieco nesedi. Citam dalej per polozka … aha, 4 x liter destilovanej vody … pytam sa – kam to prosim slo? Odpoved – zrejme doliate do chladiacej sustavy. Otazka – Prosim? Chladiaca sustava ma objem mozno 12 litrov (strielam velmi laicky odhad), 4 litre by znamenalo ubytok 33%, co je uz (laicka domnienka) sakra ubytok a zjavny problem, pricom podla slov pracovnika servisu je auto v poriadku, prakticky nove a ‘nejazdene’, vzhladom k veku. Odpoved – aha, asi sme to doliali do ostrekovaca – obracia sa na kolegu - potvrdzuje - jasne, do ostrekovaca, mate tam este 4x ampulku s koncentratom, my to takto davame, destilovana voda plus koncentrat. Tu mi uz nieco nehra (suc si vedomy, ze sa bavime o prkotine za par centov, ale preco?!?), pytam sa, ci povodnu vypustili, kedze bola skoro az po dekel a nahradili novou. Bez odpovede, pokus nieco povedat, ale zbytocne. OK, nebudem sa rozculovat, mozem okaslat nejaky ten liter vody a par centov. Idem v liste dalej, podla udajov pre tento interval mal byt meneny palivovy filter, v zozname ho nevidim. Pytam sa – bol vymeneny palivovy filter? Nevidim ho na papieri. Pan sa obracia na kolegu, ten hovori – palivovy?, jasne, bol vydany. Pytam sa, ci bol vymeneny, nie ci bol vydany zo skladu. Ubezpecuju ma, ze ano a sami sa ponukaju, ze vybehneme pred salon pozriet sa. Nedbam, ideme von, pan ukazuje palivak – vyzera cisty, novy, som spokojny, nemam dovod pochybovat. Latentna vytocenost vo mne (kvoli destilke) dava moju ruku na modry dekel, pozeram dnu – houby doliate, stav hladiny zodpoveda tym dvom cvrkom na sklo, ktore som cestou mohol minut z toho, co som dolial po vrch. V tomto bode teda udaju o doliatej destilke neverim ani pol slova. Ostatnemu verim. Jednak preto, ze stare filtre po vymene dali do kufra (vzduchovy a pelovy - odovzdavaju ich alebo ukazuju vzdy, co je fajn), jednak pre to, ze mi pride trapne kontrolovat to tam s nimi a ideme naspat do vnutra dokoncit papiere.
Palivovy filter, na ktory som sa pytal mi bol po mojom upozorneni dodatocne douctovany. Uz som ani necakal nejake dakujeme, prepacte ci podobne, nebolo mi prijemne vidiet tam nastupenych styroch ludi, ktori nemali argument na blbu vodu a im zjavne tiez nie, na co mi jeden z nich ponukol 10% zlavu pri dalsom servise, co aj rukou napisal na jeden z papierov, ktore som dostal.
Zvysok tu uz napisal Andy – po dalsich 15 tisic km, ked som potreboval znova servis (vymenit olej, filtre plus bezna kontrola), vzhladom k stavu auta a faktu, ze je po zaruke, je kriza, nie su peniaze na rozhadzovanie atd., rozhodol som sa riesit to tentokrat prvy raz v inom servise a zvysok uz bol napisany – v servise nauctovana medena podlozka tam jednoducho NEBOLA – a NIE, NEJDE MI o blbe dve eura, ide o to, ze mozno sa zabudlo, co sa moze stat, tak, ako sa zabudlo na palivovy filter, ktory bol vymeneny ale nebol zapisany podobne, ako doslo k chybe pri papierovani, kde na protokole je olej 5W-40 a na stitku pod kapotou 5W-30. Male detaily, ktorych je na jednu jednoduchu servisnu prehliadku a jedneho trocha nastvaneho zakaznika trocha dost.
Este raz a jasne - nejde o dve eura za podlozku, nejde mi o to, ci tam naleju presne deklarovane 4 litre oleja, pokial je rozdiel plus/minus pol deci, ci destilka v servise v cene vyssej ako na benzinke, pretoze viem ake maju ceny, ked dostavam odhad na cenu servisu a akceptujem ich. Ide o to, ze ak deklaruju dodanie niecoho, za co som zaplatil a evidentne som ten material alebo sluzbu nedostal, pride mi to ako ako zavadzanie zakaznika. Nikto nie je dokonaly, ozaj by stacilo dodrziavat nejaky system v praci, vyplnat nejaky checklist podla vykonanych ukonov a pokial nieco take neexistuje, tak to zaviest. Nespochybnujem tu kvalitu pracovnikov, ani ich schopnosti, ale keby v praci nechybal system, nestanu sa taketo malickosti.
Nadalej verim a som presvedceny, ze v zasade sa ludia snazia a napriklad nik by si uz v dnesnej dobe nedovolil take veci ako vymena dielov z noveho auta za ine, ale z hore spominanych malickosti sa sklada dokonalost a naopak, z niekolkych relativnych drobnosti moze vzniknut celkovo dost blby dojem, hlavne ak sa “vhodne” skombinuju.

Ked som spominal tri servisy, zmienka aj o tom tretom – kedze som ho mal po ceste, raz som skusil aj ten, islo o banalitu, ale pre pokoj v dusi clovek predsa len urobi pre svoje uspory opatrenia radsej hned. Po prvotnej neochote (plny stav, nedostatok casu, atd.) a chvilke prosenia bolo do 10 minut vsetko vyriesene k mojej spokojnosti. Zatial zostavam pri druhom, hadam dovody na zmenu nebudu.
Corolla kombi 1,4 D-4D, 66kW
Auris 1,33 Dual VVT-i, 74 kW
Avensis T27

Používateľov profilový obrázok
darius
panic
Príspevky: 20
Dátum registrácie: Pondelok, 31. Januára 2011, 15:59

Re: AWF - 1.Servisna prehliadka (15.000km)

Príspevok od používateľa darius » Utorok, 22. Februára 2011, 11:16

tomas neviem co myslis tym poskodzovanim dobreho mena, Andyho prispevok je nazor od jedneho cloveka v tejto diskusii o tom je slobodna diskusia, ze ludia mozu vyjadrit svoj nazor a citatel si po precitani prispevkou urobi nazor svoj. Nie su tu len zle hodnotenia AWF ale aj dobre.
Ale zasa tu je ten pristup kde servis v tvojom zastupeni neprizna chybu (aj ked rozumiem), ale vyhrazat sa tu ... Urcite si pamatas aj ty, ked sa mi v AWF prevalili dvere co spominam vyssie. Vtedy sa to uzavrelo tym ze to spravil stary bieli bavorak aj ked neviem ako by predkom alebo zadkom suchol vo vyske klucky... Islo vtedy o to ze nikdo to nepriznal ze sa to stalo museli som si to ako zakaznik vsimnut sam. Najskor to dany mechanik ani neoznamil kolegom co odovzdavali.

A naposledy ten olej tvrdili ste ze sa dolialo 1,5 L Aj ked riska bola v polke aj pri odovzdavani aj pri preberani. Aspon ,ze toto sa bude do buducna kontrolovat pri preberani. Takze to by do buducna malo byt ok.
Toyota Avensis 2.0 D-4D T25 Obrázok

Henry33
panic
Príspevky: 87
Dátum registrácie: Piatok, 16. Júla 2010, 14:27

Re: AWF - 1.Servisna prehliadka (15.000km)

Príspevok od používateľa Henry33 » Utorok, 22. Februára 2011, 12:42

no ja idem za chvilu na prvu prehliadku a ako to tak citam v bratislave si asi moc nevyberiem ze ?
z tych troch by ste ktory doporucili ?
dik

Používateľov profilový obrázok
AlfGordon
začiatočník
Príspevky: 346
Dátum registrácie: Pondelok, 21. Novembra 2005, 16:31

Re: AWF - 1.Servisna prehliadka (15.000km)

Príspevok od používateľa AlfGordon » Utorok, 22. Februára 2011, 12:56

AWF, uplne vazne.
Corolla kombi 1,4 D-4D, 66kW
Auris 1,33 Dual VVT-i, 74 kW
Avensis T27

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: AWF - 1.Servisna prehliadka (15.000km)

Príspevok od používateľa Srandista » Utorok, 22. Februára 2011, 12:59

AlfGordon napísal:AWF, uplne vazne.
Napodobne, po 2. servisnych prehliadkach na nich nemozem nic zle povedat.
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Henry33
panic
Príspevky: 87
Dátum registrácie: Piatok, 16. Júla 2010, 14:27

Re: AWF - 1.Servisna prehliadka (15.000km)

Príspevok od používateľa Henry33 » Utorok, 22. Februára 2011, 13:04

tak doteraz ste tu opisali 4 strany staznosti tak neviem
a autogrand co ?

Používateľov profilový obrázok
AlfGordon
začiatočník
Príspevky: 346
Dátum registrácie: Pondelok, 21. Novembra 2005, 16:31

Re: AWF - 1.Servisna prehliadka (15.000km)

Príspevok od používateľa AlfGordon » Utorok, 22. Februára 2011, 14:33

Pytal si sa, koho doporucime. Napisali sme AWF. Nepaci sa? Chod do PPC a potom sa podel so skusenostami. Aj tie su tu niekde popisane. Treba citat komplexne.
Autogrand by som v pohode vyskusal, chodili sme tam s firemnymi autami (dokonca tam ich aj umyli ;) )
Corolla kombi 1,4 D-4D, 66kW
Auris 1,33 Dual VVT-i, 74 kW
Avensis T27

Henry33
panic
Príspevky: 87
Dátum registrácie: Piatok, 16. Júla 2010, 14:27

Re: AWF - 1.Servisna prehliadka (15.000km)

Príspevok od používateľa Henry33 » Utorok, 22. Februára 2011, 14:42

no do PPC nejdem to uz som pocul a cital moc na nich :lol:

asi skusim ten autogrand tam som auto aj kupil a v pohode boli :D teraz maju aj novy salon takze mozes pozerat co sa deje s auto na LCD :)

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných