DIY: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov
Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov
dobre, ale kde si ich zohnal?
Civic 1.8 FD7 06 Turkey
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.
Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov
Lexus RX 400h,2008
Ex:RAV 4 II (XA2) 2.0 VVTi 4WD,r.v.2004
Ex:Celica AT200,r.v.96
1.8,85kw
Ex:Celica AT180,r.v.92
1.6Sti,74kw
Ex:RAV 4 II (XA2) 2.0 VVTi 4WD,r.v.2004
Ex:Celica AT200,r.v.96
1.8,85kw
Ex:Celica AT180,r.v.92
1.6Sti,74kw
- Pavo.B.
- panic
- Príspevky: 96
- Dátum registrácie: Piatok, 5. Februára 2010, 14:57
- Bydlisko: Veselí nad Lužnicí ( CZE )
- Kontaktovať používateľa:
Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov
yamato doporucuji , mam je tez
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov
Yamato mám tiež..inak podobnú procedúru som absolvoval, mám tiež kyb excel-g, + športové pružiny z turba a rozdiel oproti originálu je nenormálny...nemenil by som ani za nič.
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov
tak Yamato je nahodene a aj zadne ulozenia - tie som dal NOK.
Len pre vystrahu ostatnym - takto vyzera tycka dodaná ako NIPPARTS po 17tis.KM - bacha na to!
http://jarson1.rajce.idnes.cz/tycka_NIP ... _-_NEBRAT/
... a sranda je , ze bola drahsia nez Yamato z IC
Len pre vystrahu ostatnym - takto vyzera tycka dodaná ako NIPPARTS po 17tis.KM - bacha na to!
http://jarson1.rajce.idnes.cz/tycka_NIP ... _-_NEBRAT/
... a sranda je , ze bola drahsia nez Yamato z IC
Civic 1.8 FD7 06 Turkey
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.
- facitko
- panic
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: Sobota, 15. Augusta 2009, 14:33
- Bydlisko: Liptovsky Hradok
- Kontaktovať používateľa:
Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov
Tak ja tam mam JC asik a som dost sklamany 10 000 km a kaput buchot ako v tanku...hlavne zadne....mozno preto ze casto tocim na rucnej....
Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov
Keď je tu reč o pružinách, len tak pre zaujímavosť máte niekto skúsenosti s prasknutou pružinou? Jeden známy má peugeota 306 combi 2.0 HDi, ráno sadol do auta, naštartoval, pohol sa pol metra a zrazu mu na lavom prednom kolese niečo prasklo a bola to pružina... presne v polovičke sa praskla a zároveň zapichla do gumy (diela na 2 palece) čo by sa asi stalo keby mu to prasklo v 100 km rýchlosti....
Corolla, r.v.97, Compact 3dv., 4E-FE, 63 kW
Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov
mne praskla jedna pruzina .. bola to predna a vymenil som potom obe aby nebola jedna cast auta vyssie ako druhaPalo1 napísal:Keď je tu reč o pružinách, len tak pre zaujímavosť máte niekto skúsenosti s prasknutou pružinou? Jeden známy má peugeota 306 combi 2.0 HDi, ráno sadol do auta, naštartoval, pohol sa pol metra a zrazu mu na lavom prednom kolese niečo prasklo a bola to pružina... presne v polovičke sa praskla a zároveň zapichla do gumy (diela na 2 palece) čo by sa asi stalo keby mu to prasklo v 100 km rýchlosti....
ale neposkodila nic okolo toho .. ked sa dobre pamatam praskla v nizsej rychlosti len tu na nasej deravej ceste pri sidlisku
hlavne to bolo vidiet na vyske a spoza volantu, ze auto nejak sadlo na stranu
co by sa stalo pri vyssej rychlosti to neviem, pravdepodobne by to len sadlo nakolko je tam este tlmic ktory to podrzi .. jedine, ze keby sa to stalo v zakrute tak sa auto mozno bude inac spravat
zadne mam este aj po 301 000 povodne, sice su uz riadne 'unavene' a sadnute nizsie ako predok ale zatial drzia
- liguere
- toyoťák
- Príspevky: 814
- Dátum registrácie: Pondelok, 30. Júla 2007, 22:54
- Bydlisko: presov
- Kontaktovať používateľa:
Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov
jednemu znamemu na fabii (1gen) praskli obe predne pruziny. a tiez sa mu nic nestalo s okolitymi castami auta. bolo to ale skoro uplne pri vrchu (cca pol az mozno max 1 zavit vlastne). ziadna diera do gumy, ani to nejak viditelne nebolo sadnute.
akurat tam cosi buchalo, to bol jediny prejav.
no proste ked sa v meste rekonstruuje kanalizacia tempom slovenskych pracantov....niekto/nieco/ si to odnesie, tych zopar rokov jazdenia po dierach
akurat tam cosi buchalo, to bol jediny prejav.
no proste ked sa v meste rekonstruuje kanalizacia tempom slovenskych pracantov....niekto/nieco/ si to odnesie, tych zopar rokov jazdenia po dierach
terazky avensis combi t25 1.8vvti
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane
Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov
mal so fiata 850 (rok 1968). Tam je na zadnej naprave pruzina ulozena v takom kruhu vovarenom do stredu trojuholnikoveho ramena. Tlmic je zvlast, teda nejde stredom pruziny ako na inych autach, ale je celkom inde. jedneho dňa,mi ten kruh jednoducho odhnil a pruzinu so proste stratil . ...a takto som isiel cca 140km domov, ani som o tom nevedel. Az ked som vystupoval doma, vsimol som si , ze po otvoreni dveri sa tieto rohom dotkli zeme , pozeram , ze co to ???? a cele auto na jednej strane bolo pri zemi jak F1 . Vpredu to malo listove pero - to bola ina sranda, tam aj keby prasklo daco, to mrňave auto by si to ani nevsimlo Je sice pravda, ze to nejazdilo 200/h ale tych 130 to dalo, aj ked vtedy s protivetrom sa to tvarilo, ze ide vzlietnut , na druhej strane , chcel by som jeho pruznost na tychto velkych autach, potom by to bola az sranda.
Civic 1.8 FD7 06 Turkey
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.
Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov
caffce co sa tyka s vymenou tlmicou fakt pekny navod.
mna by zaujimalo skor pridvihnutie podvozku nemate s tym skusenosti. jazdim vacsinou horske oblasti a robi mi starosti caste suchanie podvozku hlavne v zime. samozejme E10/95
dik
mna by zaujimalo skor pridvihnutie podvozku nemate s tym skusenosti. jazdim vacsinou horske oblasti a robi mi starosti caste suchanie podvozku hlavne v zime. samozejme E10/95
dik
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov
existuju od Kayaby zvacsa zdvojene (tj s klasickymi tlmicmi ako paralelny produkt) sady, aby som bol presnejsi specialne tlmice na rozne modely, ktore sa nazyvaju ako Rough Road Package. Avsak zda sa mi, ze to je len pre vozidla, ktore s danym nastavenim podvozku aj boli predavane, takze moc som ti asi nepomohol. Ale kazdopadne by ma zaujimalo ci niekto nevie o tom cosi viac, ci to bol zvyseny / pritvrdeny podvozok pre rozbite cesty a mensi teren alebo ako.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov
od znameho mechanika som dostal tiez len strohe info stym ze najlepsie spravim ak si dam vyrobit podlozky pod sroby a tym to trosku pridvihol.pripadne na sedan kupil kombikove tlmice a tym by bolo auto tuchsie aneraogovalo tak na nerovnosti. len ako riesenie mojho problemu sa mi to nezda. kedze mne sa jedna cca 2-3cm coz si mysli je u toyoty coroly uz slusne
- grexos
- Toyota guru
- Príspevky: 2461
- Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
- Bydlisko: Gbely
- Kontaktovať používateľa:
Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov
nieco taketo ? http://www.youtube.com/watch?v=ojRoVvofOrw
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
- facitko
- panic
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: Sobota, 15. Augusta 2009, 14:33
- Bydlisko: Liptovsky Hradok
- Kontaktovať používateľa:
Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov
Ja som dal nove tlmice+ nove struny + novu prachovku a zdvihlo ma to o 20 az 40mm
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných