DIY: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov
DIY: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov
Myslim ze moje rozhodnutie vymenit to sam bolo celkom v poriadku, dnes som vymenil predne tlmice+ pruziny.
Este ma cakaju tycky stabilizatora, tie som dnes nestihol,lebo som ich nedokazal uvolnit,nakolko sa matice tocia na mieste a z opacnej strany to nedokazem chytit.
Takze poporiadku:
Tlmice Kayaba Excel G, kupovane v Cechach 10.800,-
Pruziny Weitec 40mm 5.800,-
prachovky tlmicov 4ks + dorazy liter
tycky stab. predne + zadne cca liter
Tolko naklady, este odporucam zohnat spodne aj vrchne ulozenia pruzin,ja som nechal povodne.
Co sa roboty tyka odporucam mat dobry sersam (dobre uz nebudem ),teda naradie, ak to nebolo menene tak odhrdzovac,alebo nejaku srandu na povolenie hrdzavych matic, bez toho by som s tym ..ebal este teraz.
Na pruziny vam treba stahovaky (niekde na nete som to kupil za liter) - link na poziadanie...
Demontaz:
povolit tie dve spodne matice bola drina,ale najprv si uvolnite tu maticu,ktora drzi brzdovu hadicku,ja som to robil opacne,a som si kusok riadne zanadaval.
potom uz len horne ulozenie(tri matice) a tlmic mate vonku.
NO COMMENT
Teraz su na rade stahovaky (sorry no foto)ked je pruzina uvolnena z ulozenia,mozte dat dole vrchne ulozenie - HINT: tu vam odporucam pred tym ako stiahnete pruzinu,povolit trochu tu maticu ktora drzi tlmic v ulozeni, az potom stiahnut pruzinu. - co myslite, odkial to viem???
To iste spravite s novym tlmicom,tj. polozite gumove ulozenia,do nich pruzinu,navrch prachovka+doraz a nakoniec ulozenie. Potom povolit pruzinu zo stahovakov,dotiahnut maticu v ulozeni a hotojooo
Celu srandu do vnutra,chytit hore tri matice a potom spodne dve + brzdova hadicka
Ostatne foto dpolnim pri najblizsej vymene zadnych tlmicov, zatial fsjo...
OBRAZKY UPDATNUTE NA NORMALNU VELKOST , HE HE
Este ma cakaju tycky stabilizatora, tie som dnes nestihol,lebo som ich nedokazal uvolnit,nakolko sa matice tocia na mieste a z opacnej strany to nedokazem chytit.
Takze poporiadku:
Tlmice Kayaba Excel G, kupovane v Cechach 10.800,-
Pruziny Weitec 40mm 5.800,-
prachovky tlmicov 4ks + dorazy liter
tycky stab. predne + zadne cca liter
Tolko naklady, este odporucam zohnat spodne aj vrchne ulozenia pruzin,ja som nechal povodne.
Co sa roboty tyka odporucam mat dobry sersam (dobre uz nebudem ),teda naradie, ak to nebolo menene tak odhrdzovac,alebo nejaku srandu na povolenie hrdzavych matic, bez toho by som s tym ..ebal este teraz.
Na pruziny vam treba stahovaky (niekde na nete som to kupil za liter) - link na poziadanie...
Demontaz:
povolit tie dve spodne matice bola drina,ale najprv si uvolnite tu maticu,ktora drzi brzdovu hadicku,ja som to robil opacne,a som si kusok riadne zanadaval.
potom uz len horne ulozenie(tri matice) a tlmic mate vonku.
NO COMMENT
Teraz su na rade stahovaky (sorry no foto)ked je pruzina uvolnena z ulozenia,mozte dat dole vrchne ulozenie - HINT: tu vam odporucam pred tym ako stiahnete pruzinu,povolit trochu tu maticu ktora drzi tlmic v ulozeni, az potom stiahnut pruzinu. - co myslite, odkial to viem???
To iste spravite s novym tlmicom,tj. polozite gumove ulozenia,do nich pruzinu,navrch prachovka+doraz a nakoniec ulozenie. Potom povolit pruzinu zo stahovakov,dotiahnut maticu v ulozeni a hotojooo
Celu srandu do vnutra,chytit hore tri matice a potom spodne dve + brzdova hadicka
Ostatne foto dpolnim pri najblizsej vymene zadnych tlmicov, zatial fsjo...
OBRAZKY UPDATNUTE NA NORMALNU VELKOST , HE HE
Naposledy upravil/-a zebo v Utorok, 10. Júna 2008, 21:33, upravené celkom 8 krát.
Toyota Corolla 5D LB /4E-FE/1,3/16V/55kW/r.v.96
- telekocar
- panic
- Príspevky: 47
- Dátum registrácie: Piatok, 8. Februára 2008, 16:32
- Bydlisko: Dubnica nad Vahom
Re: E10 - Vymena pruzin, tlmicov a ulozenia stabilizatorov
k tym zadnym stabilizacnym .tyckam . .skus strhnut tu gumu a poriadne chytit do bliciek a tag skus tahat a ked ti to nepovoli tag len flexa ti pomoze ja som to nevydrzal a upilil som ix ..
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: E10 - Vymena pruzin, tlmicov a ulozenia stabilizatorov
skvely prispevok, a k tomuto ti poradim asi len jedno: ja som to daval dole karbobruskou, jedine riesenie... utnes to, potom take ozubene odrezane sa to dobre chyti do blitz alebo kombinaciek a uz sa s tym da nejak pohnut. ale my sme to davali dole 2ja, na vsetkych kolesach...zebo napísal:Este ma cakaju tycky stabilizatora, tie som dnes nestihol,lebo som ich nedokazal uvolnit,nakolko sa matice tocia na mieste a z opacnej strany to nedokazem chytit.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- pio
- začiatočník
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Mája 2005, 15:58
- Bydlisko: BA - königreich
Re: E10 - Vymena pruzin, tlmicov a ulozenia stabilizatorov
zebo......dal si si peknu namahu to rozpisat ale zabudol si na dve podstatne veci dopisat (ak si ich vobec spravil)
1: a to dost dolezita je ze ked davas horne ulozenie na tlmic tak ho musis aj spravnym smer natocit!!!!!!!!!!!!
2: vec tak isto dolezita ze treba dat spravit geometriu!!!!!!!!!
asi zabudas ze je tu dost ludi ktory su neskuseny v tychto veciach a tento tvoj navod im viac uskodi ako pomoze. (nic v zlom)
1: a to dost dolezita je ze ked davas horne ulozenie na tlmic tak ho musis aj spravnym smer natocit!!!!!!!!!!!!
2: vec tak isto dolezita ze treba dat spravit geometriu!!!!!!!!!
asi zabudas ze je tu dost ludi ktory su neskuseny v tychto veciach a tento tvoj navod im viac uskodi ako pomoze. (nic v zlom)
moja ex: Toyota Corolla 4E-FE , 97
Toyota Corolla 4ZZ , 05
Toyota Corolla 4ZZ , 05
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: E10 - Vymena pruzin, tlmicov a ulozenia stabilizatorov
Dobre nechápem prečo si dal na origo tlmiče, skrátené pružiny... Skrátil si tým životnosť tlmičov minimálne o polovicu.
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Re: E10 - Vymena pruzin, tlmicov a ulozenia stabilizatorov
ano Pio, suhlasim s Tebou, mas uplnu pravdu, vsak na tieto otazky tu predsa toto forum je, ze ano...pio napísal:zebo......dal si si peknu namahu to rozpisat ale zabudol si na dve podstatne veci dopisat (ak si ich vobec spravil)
1: a to dost dolezita je ze ked davas horne ulozenie na tlmic tak ho musis aj spravnym smer natocit!!!!!!!!!!!!
2: vec tak isto dolezita ze treba dat spravit geometriu!!!!!!!!!
asi zabudas ze je tu dost ludi ktory su neskuseny v tychto veciach a tento tvoj navod im viac uskodi ako pomoze. (nic v zlom)
Co sa tyka ulozenia, nemal som s tym ziadne problemy, predpoklad je dobre si to vsetko obzriet pred tym ako to clovek rozoberie a vratit to na spravne miesto.
K tej geometrii: uplne suhlassiiim, po vymene na geometriu nie je otazkou technickou, ale hlavne otazkou bezpecnosti.
- takze sorry za neuplnost.
Este dodam foto zo zadnej vymeny,ked sa mi dvorny fotograf vrati v dovolenkarne.
@Rasto: - pravdu mas bratu...
- sak teraz citim kazdu dieru na ceste, ale sedi ty kokso jak pribite,ale na ukor pohodlia, takze idu naspat standardky
(no vidis,keby som Ta posluchol hned na zaciatku,hold ked som raz truba... )
Takze vrele odporucam ak skracovat tak len so sportovym kitom.
Dakujem vsetkym za postrehy a dolladenia tejto temy.
Toyota Corolla 5D LB /4E-FE/1,3/16V/55kW/r.v.96
- Legon
- Toyota guru
- Príspevky: 1417
- Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
- Bydlisko: Jarok
- Kontaktovať používateľa:
Re: E10 - Vymena pruzin, tlmicov a ulozenia stabilizatorov
ja myslim ze super thread takze DAKUJEM zan
caka ma niekedy v "kratkej buducnosti" tiez vymena na mojej EE90 a v zivote som nic take nerobil, takze aspon mam ako taku predstavu a budem rad ked sa tu k postupu vyjadria cim viaceri aspon potom budem vediet ako na to.
A paci sa mi aj to ze je to podoplnane s fotkami a budem velmi rad ak sa to bude obohacovat ved to poznate radsej raz vidiet ako 100 krat pocut ci citat.
caka ma niekedy v "kratkej buducnosti" tiez vymena na mojej EE90 a v zivote som nic take nerobil, takze aspon mam ako taku predstavu a budem rad ked sa tu k postupu vyjadria cim viaceri aspon potom budem vediet ako na to.
A paci sa mi aj to ze je to podoplnane s fotkami a budem velmi rad ak sa to bude obohacovat ved to poznate radsej raz vidiet ako 100 krat pocut ci citat.
- fajry
- administrátor
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
- Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
- Kontaktovať používateľa:
Re: E10 - Vymena pruzin, tlmicov a ulozenia stabilizatorov
kayaby EXCEL-G maju same o sebe tvrdsiu charakteristiku. Pokial si chce clovek urobit polosportovy podvozok, tak excel-g a sportove pruziny su dobra kombinacia. Samozrejme treba zvolit dobre pruziny. Poznam viac ludi, ktory takto jazdia a su spokojny. Auto je o nieco tuhsie, lepsie sedi a nie je take tvrde ako na sportovom podvozku. Zebo, pokial vsetko citis a toto Ti vadi, tak nad sportovym podvozkom ani nerozmyslaj. To je hotovy kostitras.
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
Re: E10 - Vymena pruzin, tlmicov a ulozenia stabilizatorov
Slubeny update - vymena vzadu:
- najskor som uvolnil dve skrutky dole na uchyteni, tycka stabilizatora isla dole len s flexou (vdaka Andy ),inac som s nou nepohol,
potom uz len klasicky horne ulozenie, predtym este odporucam povolit tu maticu,ktora drzi tlmic v danom uchyteni
- pri uvolnovani brzdovej hadicky narazite na podla mna dost kua problem, pretoze uchytenie na tlmici je bez drazky, t.j. jedina moznost je bud otvorit cely brzdovy
system, alebo tak ako ja, vyrezat do toho uchytenia malu drazku, tak aby sa dala ta hadicka demontovat - to iste samozrejme aj na novom tlmici,ale o tom nizsie
- taktiez ta hadicka je uchytena malou zavlackou, ktora teda prec nechcela - trochu prehovarania a hlavne nejaky sprej na hrdzave srandy
- no a takto akosi vyzera tlmic v toyotke po 12. rokoch a nova zalezitost
- tu je ten spominany uchyt brzdovej hadice, mozno ma za to nepochvalite, ale v danom momente mi to prislo ako good idea,
vobec som nemal chut otvarat brzdovy system a odvzdusnovat a ....
doteraz to drzi, brzdy brzdia, takze ucel to splnilo - a nevravte ze som "suflikaar"
- tak ako vyssie spominal Pio, vsetko co rozoberate, poskladajte naspat v spravnom poradi - hlavne to horne ulozenie,
dost mi pomohol zdvihak, ktorym som si pridvihoval alebo naopak znizoval napravu,ked som zakladal novy tlmic a aj tycku stabilizatora
- pre istotu aj detail uchytenia brzdovej hadicky, ta zavlacka to pekne drzi na mieste
Takze teraz je to kompletne a nezabudnut na GEOMETRIU!!!
Nakoniec len pridam svoj postreh:
dobre zvazte ci na Kayaby date znizene pruziny ako ja, auto je znatelne stabilnejsie, ale ako pise Fajry hotovy kostitras, podla Rasta to znizuje zivotnost tlmicov,
a fakt je ten ze cez vikend nahadzujem standardky, predsa len uz nie som najmladsi a to drncanie mi trochu vadi, no co uz...
btw: ked chce niekto sportove pruziny tak kuk na sekciu predaj nahradnych dielov.
Ak mate otazky, kludne piste.
- najskor som uvolnil dve skrutky dole na uchyteni, tycka stabilizatora isla dole len s flexou (vdaka Andy ),inac som s nou nepohol,
potom uz len klasicky horne ulozenie, predtym este odporucam povolit tu maticu,ktora drzi tlmic v danom uchyteni
- pri uvolnovani brzdovej hadicky narazite na podla mna dost kua problem, pretoze uchytenie na tlmici je bez drazky, t.j. jedina moznost je bud otvorit cely brzdovy
system, alebo tak ako ja, vyrezat do toho uchytenia malu drazku, tak aby sa dala ta hadicka demontovat - to iste samozrejme aj na novom tlmici,ale o tom nizsie
- taktiez ta hadicka je uchytena malou zavlackou, ktora teda prec nechcela - trochu prehovarania a hlavne nejaky sprej na hrdzave srandy
- no a takto akosi vyzera tlmic v toyotke po 12. rokoch a nova zalezitost
- tu je ten spominany uchyt brzdovej hadice, mozno ma za to nepochvalite, ale v danom momente mi to prislo ako good idea,
vobec som nemal chut otvarat brzdovy system a odvzdusnovat a ....
doteraz to drzi, brzdy brzdia, takze ucel to splnilo - a nevravte ze som "suflikaar"
- tak ako vyssie spominal Pio, vsetko co rozoberate, poskladajte naspat v spravnom poradi - hlavne to horne ulozenie,
dost mi pomohol zdvihak, ktorym som si pridvihoval alebo naopak znizoval napravu,ked som zakladal novy tlmic a aj tycku stabilizatora
- pre istotu aj detail uchytenia brzdovej hadicky, ta zavlacka to pekne drzi na mieste
Takze teraz je to kompletne a nezabudnut na GEOMETRIU!!!
Nakoniec len pridam svoj postreh:
dobre zvazte ci na Kayaby date znizene pruziny ako ja, auto je znatelne stabilnejsie, ale ako pise Fajry hotovy kostitras, podla Rasta to znizuje zivotnost tlmicov,
a fakt je ten ze cez vikend nahadzujem standardky, predsa len uz nie som najmladsi a to drncanie mi trochu vadi, no co uz...
btw: ked chce niekto sportove pruziny tak kuk na sekciu predaj nahradnych dielov.
Ak mate otazky, kludne piste.
Toyota Corolla 5D LB /4E-FE/1,3/16V/55kW/r.v.96
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: E10 - Vymena pruzin, tlmicov a ulozenia stabilizatorov
cau, vobec nie si suflikar, lebo ten postup s narezanim miesta pre hadicku je uplne bezny aj u autorizovanych mechanikov, takze pohoda
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: E10 - Vymena pruzin, tlmicov a ulozenia stabilizatorov
Doplnim aj ja svoje novinky:
H&R -30mm, som prekvapeny s takmer "serioveho" spravania sa tych pruzin, velmi komfortne, snad nebudem sklamany a na niektorych vytypovanych usekoch sa mi osvedcia ako dobra volba. Mal som moznost totiz skusat aj ine riesenia, coilover na inom aute a to uz bolo horsie. Mozno aj preto sa mi zdaju proficky prevedene H&R ako "cisto seriove". Tento model H&R pasuje na vsetky E10 a E10 ak sa nemylim (mozno okrem dieselu)
Priam neuveritelny rozdiel na prednej pruzine:
Na zadnej uz mensi rozdiel:
Zmontovany set nie je tak krasny ako mal Zebo:
Malicka zmena:
H&R -30mm, som prekvapeny s takmer "serioveho" spravania sa tych pruzin, velmi komfortne, snad nebudem sklamany a na niektorych vytypovanych usekoch sa mi osvedcia ako dobra volba. Mal som moznost totiz skusat aj ine riesenia, coilover na inom aute a to uz bolo horsie. Mozno aj preto sa mi zdaju proficky prevedene H&R ako "cisto seriove". Tento model H&R pasuje na vsetky E10 a E10 ak sa nemylim (mozno okrem dieselu)
Priam neuveritelny rozdiel na prednej pruzine:
Na zadnej uz mensi rozdiel:
Zmontovany set nie je tak krasny ako mal Zebo:
Malicka zmena:
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov
Ty kokso Andy, tak ten predny je teda o hoodne kratsi, ozaj vdaka za pochvalu
Takze hovoris, ze charakteristika ako na standardnych ? Zeby som zainvestoval?
No ja som dal svoje uz dole, lebo to fakt drncalo jak kostitras, a zistil som, podla Tvojich fotiek, ze mi predali standardky na E11, na E10 su kratsie a tie co som kupil su zhruba ako Tvoje stare...
A kolko kostovali?
Takze hovoris, ze charakteristika ako na standardnych ? Zeby som zainvestoval?
No ja som dal svoje uz dole, lebo to fakt drncalo jak kostitras, a zistil som, podla Tvojich fotiek, ze mi predali standardky na E11, na E10 su kratsie a tie co som kupil su zhruba ako Tvoje stare...
A kolko kostovali?
Toyota Corolla 5D LB /4E-FE/1,3/16V/55kW/r.v.96
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov
este vydrz, kym na tom trochu pojazdim, kym sa to utrasie a prejazdim "zname" useky. Ty mas Excel-G pomerne nove, takze vyskovo tam rozdiel asi moc oproti origo nebude (plynaky jemne "zvysuju" auto, ale plati to pre nove tlmice hlavne). H&R ma vysli nove cez Ebay na cca 5600 Sk. K tej dlzke prednej pruziny: povodna bola dlha, ale maksia hodne, vela roboty pri jej stahovani a vypustani, H&R je sice kratsia, ale tuhsia a lepsia, menej roboty. Neviem preco origo to mali hentak vymyslene, ale budiz..
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov
neviem kam to dat - skusim sem:
menil som nedavno , len tak "preventivne" (ja blbec!!") tycky stabilizatora. OK , problem je v tom ze som musel narazit na nejaky smejd, lebo mi ani nie po 15tis. asi zase zacinaju buchat. Chcem sa spytat na vase skusenosti, aby som tentoraz dal nieco co aj vydrzi. Nerad by som zasa kupoval naslepo. Myslim tym - co kupit a najlepsie aj kde kupit.
Ak to tu uz niekde je , navigujte ma, nenasiel som.
Dakujem.
menil som nedavno , len tak "preventivne" (ja blbec!!") tycky stabilizatora. OK , problem je v tom ze som musel narazit na nejaky smejd, lebo mi ani nie po 15tis. asi zase zacinaju buchat. Chcem sa spytat na vase skusenosti, aby som tentoraz dal nieco co aj vydrzi. Nerad by som zasa kupoval naslepo. Myslim tym - co kupit a najlepsie aj kde kupit.
Ak to tu uz niekde je , navigujte ma, nenasiel som.
Dakujem.
Civic 1.8 FD7 06 Turkey
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov
dobre ze hovoris. Bacha na smejdy ludia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ten isty problem, kupovat vylucne tie, ktore sa konstrukcne ponasaju na original! Osobne odporucam zn. YAMATO, japonske tycky stabilizatorov, mam otestovane, aj na sportovom podvozku drzia hodne dobre! Maju uz 17tkm a tie predtym som od 15tkm buchotajuc trpel az kym som ich pri 25tkm roz..ne nevyrezaval flexkou!
YAMATO teda odporucam a zohnal som si ich za cca 17.5 eura, tusim aj E10 aj E11 rovnaka cena. Len uz si nepamatam ci kus alebo 2. Ale zda sa mi ze za 1ks (??) kua... neviem. Viem ze JC Auto su cca o 3-4 eura lacnejsie.
YAMATO teda odporucam a zohnal som si ich za cca 17.5 eura, tusim aj E10 aj E11 rovnaka cena. Len uz si nepamatam ci kus alebo 2. Ale zda sa mi ze za 1ks (??) kua... neviem. Viem ze JC Auto su cca o 3-4 eura lacnejsie.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných