DIY: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov

Vaše skúsenosti so servismi, mechanikmi, špecializovanými firmami, rady, návody a referencie.
Používateľov profilový obrázok
jarson
toyoťák
Príspevky: 660
Dátum registrácie: Pondelok, 12. Mája 2008, 17:09
Bydlisko: Rožňava

Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov

Príspevok od používateľa jarson » Utorok, 9. Marca 2010, 21:32

dobre, ale kde si ich zohnal?
Civic 1.8 FD7 06 Turkey Obrázok
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92Obrázok
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.

Ado
Toyota guru
Príspevky: 1796
Dátum registrácie: Streda, 27. Júla 2005, 09:10
Bydlisko: Tábor

Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov

Príspevok od používateľa Ado » Utorok, 9. Marca 2010, 21:42

Lexus RX 400h,2008
Ex:RAV 4 II (XA2) 2.0 VVTi 4WD,r.v.2004
Ex:Celica AT200,r.v.96
1.8,85kw
Ex:Celica AT180,r.v.92
1.6Sti,74kw

Používateľov profilový obrázok
Pavo.B.
panic
Príspevky: 96
Dátum registrácie: Piatok, 5. Februára 2010, 14:57
Bydlisko: Veselí nad Lužnicí ( CZE )
Kontaktovať používateľa:

Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov

Príspevok od používateľa Pavo.B. » Streda, 10. Marca 2010, 13:59

yamato doporucuji , mam je tez

Používateľov profilový obrázok
Thomas
Toyota guru
Príspevky: 1388
Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
Bydlisko: BA - Engerau

Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov

Príspevok od používateľa Thomas » Streda, 10. Marca 2010, 16:23

Yamato mám tiež..inak podobnú procedúru som absolvoval, mám tiež kyb excel-g, + športové pružiny z turba a rozdiel oproti originálu je nenormálny...nemenil by som ani za nič.
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov

Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004

ex: 2x Celica AT180

Používateľov profilový obrázok
jarson
toyoťák
Príspevky: 660
Dátum registrácie: Pondelok, 12. Mája 2008, 17:09
Bydlisko: Rožňava

Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov

Príspevok od používateľa jarson » Štvrtok, 1. Apríla 2010, 17:49

tak Yamato je nahodene a aj zadne ulozenia - tie som dal NOK.
Len pre vystrahu ostatnym - takto vyzera tycka dodaná ako NIPPARTS po 17tis.KM - bacha na to!
http://jarson1.rajce.idnes.cz/tycka_NIP ... _-_NEBRAT/
... a sranda je , ze bola drahsia nez Yamato z IC :lol:
Civic 1.8 FD7 06 Turkey Obrázok
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92Obrázok
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.

Používateľov profilový obrázok
facitko
panic
Príspevky: 28
Dátum registrácie: Sobota, 15. Augusta 2009, 14:33
Bydlisko: Liptovsky Hradok
Kontaktovať používateľa:

Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov

Príspevok od používateľa facitko » Pondelok, 5. Apríla 2010, 11:49

Tak ja tam mam JC asik a som dost sklamany 10 000 km a kaput buchot ako v tanku...hlavne zadne....mozno preto ze casto tocim na rucnej....

Palo1
začiatočník
Príspevky: 168
Dátum registrácie: Pondelok, 4. Februára 2008, 18:00

Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov

Príspevok od používateľa Palo1 » Piatok, 9. Apríla 2010, 20:55

Keď je tu reč o pružinách, len tak pre zaujímavosť máte niekto skúsenosti s prasknutou pružinou? Jeden známy má peugeota 306 combi 2.0 HDi, ráno sadol do auta, naštartoval, pohol sa pol metra a zrazu mu na lavom prednom kolese niečo prasklo a bola to pružina... presne v polovičke sa praskla a zároveň zapichla do gumy (diela na 2 palece) čo by sa asi stalo keby mu to prasklo v 100 km rýchlosti....
Corolla, r.v.97, Compact 3dv., 4E-FE, 63 kW

andy.gee
panic
Príspevky: 129
Dátum registrácie: Streda, 29. Apríla 2009, 20:36
Bydlisko: BA

Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov

Príspevok od používateľa andy.gee » Nedeľa, 11. Apríla 2010, 10:36

Palo1 napísal:Keď je tu reč o pružinách, len tak pre zaujímavosť máte niekto skúsenosti s prasknutou pružinou? Jeden známy má peugeota 306 combi 2.0 HDi, ráno sadol do auta, naštartoval, pohol sa pol metra a zrazu mu na lavom prednom kolese niečo prasklo a bola to pružina... presne v polovičke sa praskla a zároveň zapichla do gumy (diela na 2 palece) čo by sa asi stalo keby mu to prasklo v 100 km rýchlosti....
mne praskla jedna pruzina .. bola to predna a vymenil som potom obe aby nebola jedna cast auta vyssie ako druha :lol:
ale neposkodila nic okolo toho .. ked sa dobre pamatam praskla v nizsej rychlosti len tu na nasej deravej ceste pri sidlisku
hlavne to bolo vidiet na vyske a spoza volantu, ze auto nejak sadlo na stranu

co by sa stalo pri vyssej rychlosti to neviem, pravdepodobne by to len sadlo nakolko je tam este tlmic ktory to podrzi .. jedine, ze keby sa to stalo v zakrute tak sa auto mozno bude inac spravat

zadne mam este aj po 301 000 povodne, sice su uz riadne 'unavene' a sadnute nizsie ako predok ale zatial drzia

Používateľov profilový obrázok
liguere
toyoťák
Príspevky: 814
Dátum registrácie: Pondelok, 30. Júla 2007, 22:54
Bydlisko: presov
Kontaktovať používateľa:

Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov

Príspevok od používateľa liguere » Utorok, 13. Apríla 2010, 09:12

jednemu znamemu na fabii (1gen) praskli obe predne pruziny. a tiez sa mu nic nestalo s okolitymi castami auta. bolo to ale skoro uplne pri vrchu (cca pol az mozno max 1 zavit vlastne). ziadna diera do gumy, ani to nejak viditelne nebolo sadnute.
akurat tam cosi buchalo, to bol jediny prejav.
no proste ked sa v meste rekonstruuje kanalizacia tempom slovenskych pracantov....niekto/nieco/ si to odnesie, tych zopar rokov jazdenia po dierach
terazky avensis combi t25 1.8vvti
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti Obrázok
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane

Používateľov profilový obrázok
jarson
toyoťák
Príspevky: 660
Dátum registrácie: Pondelok, 12. Mája 2008, 17:09
Bydlisko: Rožňava

Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov

Príspevok od používateľa jarson » Utorok, 13. Apríla 2010, 10:23

mal so fiata 850 (rok 1968). Tam je na zadnej naprave pruzina ulozena v takom kruhu vovarenom do stredu trojuholnikoveho ramena. Tlmic je zvlast, teda nejde stredom pruziny ako na inych autach, ale je celkom inde. jedneho dňa,mi ten kruh jednoducho odhnil a pruzinu so proste stratil :lol: . ...a takto som isiel cca 140km domov, ani som o tom nevedel. Az ked som vystupoval doma, vsimol som si , ze po otvoreni dveri sa tieto rohom dotkli zeme :!: , pozeram , ze co to ???? a cele auto na jednej strane bolo pri zemi jak F1 :lol: :lol: :lol: . Vpredu to malo listove pero - to bola ina sranda, tam aj keby prasklo daco, to mrňave auto by si to ani nevsimlo :) Je sice pravda, ze to nejazdilo 200/h ale tych 130 to dalo, aj ked vtedy s protivetrom sa to tvarilo, ze ide vzlietnut :lol: , na druhej strane , chcel by som jeho pruznost na tychto velkych autach, potom by to bola az sranda.
Civic 1.8 FD7 06 Turkey Obrázok
Carina E 1.6 XLi Lift japan 92Obrázok
Carina E 1.8 GLi Lift UK 96 R.I.P.

lezecpato
nula
Príspevky: 2
Dátum registrácie: Pondelok, 20. Septembra 2010, 18:49

Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov

Príspevok od používateľa lezecpato » Streda, 22. Septembra 2010, 12:46

caffce co sa tyka s vymenou tlmicou fakt pekny navod. ;-)
mna by zaujimalo skor pridvihnutie podvozku nemate s tym skusenosti. jazdim vacsinou horske oblasti a robi mi starosti caste suchanie podvozku hlavne v zime. samozejme E10/95
dik :mrgreen:

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov

Príspevok od používateľa AndyGTP » Streda, 22. Septembra 2010, 14:42

existuju od Kayaby zvacsa zdvojene (tj s klasickymi tlmicmi ako paralelny produkt) sady, aby som bol presnejsi specialne tlmice na rozne modely, ktore sa nazyvaju ako Rough Road Package. Avsak zda sa mi, ze to je len pre vozidla, ktore s danym nastavenim podvozku aj boli predavane, takze moc som ti asi nepomohol. Ale kazdopadne by ma zaujimalo ci niekto nevie o tom cosi viac, ci to bol zvyseny / pritvrdeny podvozok pre rozbite cesty a mensi teren alebo ako.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

lezecpato
nula
Príspevky: 2
Dátum registrácie: Pondelok, 20. Septembra 2010, 18:49

Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov

Príspevok od používateľa lezecpato » Streda, 22. Septembra 2010, 15:25

od znameho mechanika som dostal tiez len strohe info stym ze najlepsie spravim ak si dam vyrobit podlozky pod sroby a tym to trosku pridvihol.pripadne na sedan kupil kombikove tlmice a tym by bolo auto tuchsie aneraogovalo tak na nerovnosti. len ako riesenie mojho problemu sa mi to nezda. kedze mne sa jedna cca 2-3cm coz si mysli je u toyoty coroly uz slusne :lol:

Používateľov profilový obrázok
grexos
Toyota guru
Príspevky: 2461
Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
Bydlisko: Gbely
Kontaktovať používateľa:

Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov

Príspevok od používateľa grexos » Streda, 22. Septembra 2010, 15:33

Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi

Používateľov profilový obrázok
facitko
panic
Príspevky: 28
Dátum registrácie: Sobota, 15. Augusta 2009, 14:33
Bydlisko: Liptovsky Hradok
Kontaktovať používateľa:

Re: E10, E11 - Výmena pružín, tlmičov a uloženia stabilizátorov

Príspevok od používateľa facitko » Utorok, 22. Februára 2011, 21:13

Ja som dal nove tlmice+ nove struny + novu prachovku a zdvihlo ma to o 20 az 40mm

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných