Chalani, nakoľko je ve Vašich reakcích velký kus pravdy, musím se Quadeatridsaťtri zastat. V době, kdy se 6g. Celi vyrabela, imho na vrcholu svoji sportovni slavy a věhlasu, měla nad ostatní "konfekcí" designove, technicky i výkonove navrch. Jako 170 koní z dvoulitru mělo tehdy máloco, v kombinaci se "sportovně" pojatým podvozkem neměla chybu.
A když už se našel moula, snažíce udržet se Celi za zadkem, nebylo až takový problém dotyčného šuldu vrátit nohama na zem
.
Nicméně pokrok nezastavíš /což je v pořádku/, 200 koní a k tomu řádnou porci Nm má dneska kdejaká nafta.. současně však přibývá zoufalců, kteří se se svoji dýzl extrem power khárou nalepí 0,5 m za naraznik Celicy , v naději, že se jim při předjíždění prodlouží péro. Dynamika těch naftaku v rychlostech 80 - 150 kmh je dneska fakt paradni...takže musíš celde slapat na krk...a ne vždycky to pomuze
. A to bývá okamžik, kdy si Celica-lover řekne - dost bolo toho ponižovania !
V každém případě, Quade33, nepouštěj se do žádných experimentů, jak jsi si je vysníval, nebo Ti to někdo natroubil do hlavy.... Netvrdim, že se to nemůže podařit - může - ale pokud to má fungovat, tak to patrně neudelas za 2k evro s kámošema v dílně na kombajny.
Obavy z většího výkonu pro FWD Celicu mít nemusíš, Celi to pobere úplně bezvadně
. Pakliže jsi připraven do toho nasypat 4k+ evro (zvysenim vykonu to nekonci), je technicky nejjednodušší cestou swap za 3SGTE, který pasuje takřka "bolt on".
Ať už to bude jakkoliv, nenech se odradit a neváhej tuto tému dále rozvíjet, soudím, že to bude mít velkou sledovanost !