Strana 2 z 2

Re: kotuce st202 129kw

Napísané: Streda, 2. Apríla 2014, 18:46
od používateľa kracken
to skor upgrade na dvojpiestiky z SS napravy, alebo na stvorpiestiky z GT-Four... :)

Re: kotuce st202 129kw

Napísané: Štvrtok, 3. Apríla 2014, 06:32
od používateľa Quade33
Vyborne rady a zato som Vam chalani velmi vdacny. Skusim nieco z tych dvoch znaciek predpokladam a to bud to EBC alebo Black Diamont. Styl jazdy bude asi casom agresivny na cestach 3:-)
Ondriku v PN sa vidime na 100% a rovno pokecame aj ked kracken by mohol tiez pribehnut ;-)

Re: kotuce st202 129kw

Napísané: Pondelok, 1. Septembra 2014, 17:30
od používateľa Quade33
Do PN som neprisiel bo som riesil olejove problemy pri motory. Kotuce som si vybral Black Diamond (drazkovane dierkovane) s EBC yellow stuff platnickamu. Zadna naprava kotuce japparts (hladke) s platnickami nippaparts.

Re: kotuce st202 129kw

Napísané: Pondelok, 1. Septembra 2014, 19:31
od používateľa Elvis
tusim taku kombinaciu mam aj ja, plus samozrejme pancierove hadice vsade a spickovu brzdovku (ebs tusim tiez). ak vsetko pojde ako ma, tak v oktobri to konecne ako celok otestujem na sk ringu

Re: kotuce st202 129kw

Napísané: Pondelok, 1. Septembra 2014, 20:45
od používateľa drgi
no uz by sa patrilo elvis, nie ze to predas skor nez si s nou vobec zajazdis, ako je u teba zvykom :mrgreen:

Re: kotuce st202 129kw

Napísané: Sobota, 13. Decembra 2014, 20:38
od používateľa Idaho
Pokud by byl zájem mám tu stále ješte dve sady předních brzdiču GT4 ( ST205 ):
1) třmeny + desky 50-60%, kotouče 50% - jedny celé desky jeste vydrží pak nutno koupit nové - lehká hrana -185e
2) třmeny + desky 75%, kotouče 75% - vydrží minimálně jednu celou sadu desek ješte, hrana minimální - 200e

Kotouče nestáčíme aby byl znám stav, jsou sjeté drátákem na flexe, odrezené kyselinou fosforečnou a posléze nakonzervované penetračním olejem.
Třmeny chodí, nejsou zatuhlé, obsahují veškeré pružinky, plíšky, čepy.