kotuce st202 129kw

všetko o tomto modeli

Moderátor: Leňulka

Používateľov profilový obrázok
Quade33
začiatočník
Príspevky: 178
Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 23:52
Bydlisko: Senica

kotuce st202 129kw

Príspevok od používateľa Quade33 » Utorok, 1. Apríla 2014, 17:07

Zdravim,mam zaujem menit kotuce zadnej a prednej napravy. Mal som vo vyhlade EBC len sa stale neviem rozhodnut. Vedeli by ste nieco doporucit? Som zacinajuci "zavodnik" :)

edit: predna naprava sportove hlavne.
Toyota Celica st202 GT - 3sge e56 (olejový chladič + LSD) 8)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: kotuce st202 129kw

Príspevok od používateľa smutok » Utorok, 1. Apríla 2014, 19:21

EBC alebo Black Dimond su dobre brzdy na bezne jazdenie aj na obcastne pretekanie.
EBC maju vyhodu velkeho vyberu platniciek. Na corolle mam 6 drazkove Black Dimond a som s nimi spokojny. Pri jemnom brzdeni su uplne ticho, pri prudkom zacinaju vrcat ako vsetke drazkovane kotuce.
S EBC yellow stuff som mal skusenosti na okruhu a boli super, v premavke boli tiez dobre.
Ale inak napis kludne chalanom z www.dobrebrzdy.sk urcite ti radi poradia podla tvojich poziadaviek.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: kotuce st202 129kw

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Utorok, 1. Apríla 2014, 19:40

smutok: vsetky drazkovane... to by som si nedovolil tvrdit :-) mal som dvoje a ani jedne nevrcali pri max zatazi... iked mal som plavajuce ulozenie, ale to stym moc nesuvisi...

na 6gen som mal onoho casu willwoody s 330mm pevnym dierovanym kotucom, brzdilo to superacky :-)
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: kotuce st202 129kw

Príspevok od používateľa AndyGTP » Utorok, 1. Apríla 2014, 22:42

pokial ti drazkovane kotuce nevydavali pracovny hluk pri brzdeni, treba navstivit ORL oddelenie, pripadne sa previezt s niekym, kto ti ten hluk predstavi v aute :lol:

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: kotuce st202 129kw

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Utorok, 1. Apríla 2014, 23:13

Co je pracovny hluk a co vrcanie...ze?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: kotuce st202 129kw

Príspevok od používateľa AndyGTP » Streda, 2. Apríla 2014, 00:33

smutok myslel podla mna "vrcanim" pri maximalnej zatazi hluk, ktory vytvaraju platnicky suchajuce sa o drazkovany kotuc pri intenzivnom brzdeni, s cim suhlasim, lebo neexistuju drazkovane kotuce, ktore by boli tichsie ako standardne hladke kotuce. Otazne je, ci budu relativne tiche, ako napr. USR (jemne drazkovane, zaoblene drazky - "prskane" drazky, tj nie po celej sirke kotuca) od EBC Brakes, alebo vykonnejsie kotuce, ako napr. G12 od Black Diamond Performance, ktore su o nieco hlucnejsie pri brzdeni (nie je to ale nic rusive).

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: kotuce st202 129kw

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Streda, 2. Apríla 2014, 04:46

Moje jemne hucali teda boli o nieco hlasnejsie ako hladke s tvrdymi dostickami. Nic rusive sa ale nedialo co by mi bolo vadilo
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: kotuce st202 129kw

Príspevok od používateľa smutok » Streda, 2. Apríla 2014, 06:28

Je to zvuk najviac pripominajuci vrcanie. Nie je to nic extremne, ale je to pocut. Nevznika len pri velmi prudkom brzdeni ale aj pri trochu intejzivnrjsom brzdeni z vyssich rychlosti.
Neviem posudit ako sa chovaju ebc usr ale napriklad drazkovane ate tiez vrcali a tam je uplne ine drazkovanie. Ono to bude dost zalezat na tom ako dobre je odhlucnene auto. A tie skusenosti pramenia zo seriovych brzd, big brake sa moze chovat inak kedze sa lepsie chladi vzhladom na velkost aj zatazove maxima su ine.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: kotuce st202 129kw

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Streda, 2. Apríla 2014, 11:50

Chapem :-) to ano... myslel som ze nieco brutal neobvykle hlasne nieco :-)
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Re: kotuce st202 129kw

Príspevok od používateľa drgi » Streda, 2. Apríla 2014, 12:25

u mna (USR + Redstuff) to znie ako ako keby mam pneumatiky z traktora. ale len pri prudkom brzdeni, za normalnych okolnosti je to uplne tiche.
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
ondrik
Toyota guru
Príspevky: 2442
Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
Bydlisko: PB - Mogoňov

Re: kotuce st202 129kw

Príspevok od používateľa ondrik » Streda, 2. Apríla 2014, 12:48

ja mam EBC turbo groove kotuce vpredu aj vzadu, platnicky vpredu EBC redstuff, vzadu black. Ako to brzdi / huci / nehuci mozes vyskusat v sobotu v piestanoch, ak prides a ak pridem aj ja.
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde :-)
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: kotuce st202 129kw

Príspevok od používateľa smutok » Streda, 2. Apríla 2014, 15:08

Inak tato tema sa zvrhla k hucaniu brzd, ale pozor nie je to vobec hlavna vlastnost.
Pokial chces platnicky a kotuce ktore budu dobre fungovat pri vysokej zatazi a opakovanom prudkom brzdeni, tak tie drazky alebo vrtanie budes potrebovat.
Pokial chces ticho, tak pouzi hladke kotuce, ale tie pri vysokom zatazeni budu mat horsie vlastnosti.
Kazdoapdne najdolezitejsie co od tych platniciek ocakavas a ako sa chystas to auto pouzivat.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: kotuce st202 129kw

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Streda, 2. Apríla 2014, 15:13

A priemer treba tiez zvazit, ak ides kupovat kit :-) paka je svina :-)
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: kotuce st202 129kw

Príspevok od používateľa smutok » Streda, 2. Apríla 2014, 15:56

Kit podla mna nema vyznam na aute na bezne jazdenie s prilezitostnym vyletom na okruh alebo ostrou jazdou vzhladom na cenu.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: kotuce st202 129kw

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Streda, 2. Apríla 2014, 16:25

Ale vyzera to fest brutalne :-)
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní