Celica ST 185 3S GTE nejde ako má
Moderátor: Leňulka
Celica ST 185 3S GTE nejde ako má
Zdravím mám Toyotu ST185 2.0l turbo 4wd a mám s ňou jeden problém. Porobil som si pár úprav ako výfuk, športový filter a intercooler vzduch-vzduch, a odvtedy mi auto nejde ako má, diagnostika mi vypisuje chybu č.54 čo je chladič plniaceho vzduchu . Závada sa prejavuje osvietením kontrolky motora za jazdy (ked auto stojí na mieste na volnobeh tak je vždy zhasnutá) a hlavne až keď sa zohreje motor, potom začne motor aj pri plynulom zošliapnutí plynu cukať pri zhruba 1500 ot./min. . Ak má niekto s takýmto niečím skúsenosť budem vdačný za info.
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Celica ST 185 3S GTE nejde ako má
ahoj, nieco podobne riesia tutok, citaj
Assuming you are using all the correct ST205 parts/wiring/relays but air-to-air intercooler: If the code is for the level sensor, you need to short the two pins on the (now unused?) level sensor connector. If its for the pump, 'replace' the pump with a resistor (1Kohm or similar should work).
We need more info on the setup to know for sure what you need to do.
http://www.alltrac.net/phpBB2/viewtopic.php?t=44040
mozno je to nejaka ochrana ECU.... to cidlo si dal prec uplne? treba ho nahradit odporom, nech si ECU mysli, ze je vsetko ok a vyskusat, ci to pojde... Ale osobne som totok nikdy neriesil... Viem ze podobne funguje aj O2simulator, s ktorym uz skusenosti mam a ECU bezi uz normalne
Assuming you are using all the correct ST205 parts/wiring/relays but air-to-air intercooler: If the code is for the level sensor, you need to short the two pins on the (now unused?) level sensor connector. If its for the pump, 'replace' the pump with a resistor (1Kohm or similar should work).
We need more info on the setup to know for sure what you need to do.
http://www.alltrac.net/phpBB2/viewtopic.php?t=44040
mozno je to nejaka ochrana ECU.... to cidlo si dal prec uplne? treba ho nahradit odporom, nech si ECU mysli, ze je vsetko ok a vyskusat, ci to pojde... Ale osobne som totok nikdy neriesil... Viem ze podobne funguje aj O2simulator, s ktorym uz skusenosti mam a ECU bezi uz normalne
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Re: Celica ST 185 3S GTE nejde ako má
cawko, pozeral som tú stránku čo si mi mi dal a v niečom mi to pomohlo len škoda že nie je niečo podobné v cz alebo sk jazyku aj ked som si to dal do prekladača tak mi to nepreložilo najlepšie... nevadí niečo z toho skúsim použiť, no ja som to čidlo z pôvodného intercooleru vybral (je len na závit) a pripojil som ho spať na konektor... je tu tá možnosť ža môže byť vadné ale to si nemyslím. lebo pred tým to nerobilo ale ten odpor skúsim, a čo sa týka čerpadla tak aj to som zapojil späť a namontoval som ho tam či to náhodou nebude ono ale zatiaľ žiadna zmena, bojím sa len toho že diagnostika nemusí ukazovať presnú závadu robím mechanika viem že diagnostika neni všetko koľkokrát je to úplne iná závada, budem sa s tým ešte musieť popasovať
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Celica ST 185 3S GTE nejde ako má
U toyoty a lexuse mi to zatial stale presne ukazalo
No ok, ake je to cidlo? Na teplotu ci tlak? Nemam a nemal som185ku, preto sa pytam predpokladam ze bolo vo vodnom okryhu ic, ano?
No ok, ake je to cidlo? Na teplotu ci tlak? Nemam a nemal som185ku, preto sa pytam predpokladam ze bolo vo vodnom okryhu ic, ano?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Celica ST 185 3S GTE nejde ako má
Nemám s tým osobnú skúsenosť, ale viem že pokiaľ sa z CS-ka dáva preč sériový IC, je nutné tam dať niekde odpor (žiarovku). Určite to bude vedieť Libor, alebo Elviiis z CZ fóra.
Druhá vec je že na Tvojom mieste by som tam dal naspať pôvodný IC, ktorý Ti bohate postačí, pokiaľ sa teda nehýbeš okolo 300 koní a viac..
A hlavne by si mohol dať nejaké info o aute, odkiaľ si a tak..máme tu na to sekciu. Nech sa darí
Druhá vec je že na Tvojom mieste by som tam dal naspať pôvodný IC, ktorý Ti bohate postačí, pokiaľ sa teda nehýbeš okolo 300 koní a viac..
A hlavne by si mohol dať nejaké info o aute, odkiaľ si a tak..máme tu na to sekciu. Nech sa darí
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Re: Celica ST 185 3S GTE nejde ako má
a ešte sa chcem spýtať vieš mi viacej povedať k tomu O2 simulátoru ??
Re: Celica ST 185 3S GTE nejde ako má
ano to čidlo bolo originál v ic a bolo ponorené vo vode, je to teplota a neviem isto ale zároveň aj plavák, neviem povedať s určitosťou lebo podobné niečo som nevidel ešte . Len trocha mi to nejde dokopy kedže všetko čo sa týka elek. vecí ostalo na motore žiadne káble sa neodstranovali ani nič podobné, akurát tam nie je ten vodný okruh. Skúsim ešte pozoháňať nejaké info a uvidím čo dalej.
Re: Celica ST 185 3S GTE nejde ako má
Thomas dík za info, určite sa tých chalanov spýtam, sériový ic už nie je možné pre iné úpravy nahodiť späť.
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Celica ST 185 3S GTE nejde ako má
Tak fmic je iste aj lahsie oproti seriovemu... tak zrejme tomu cidlu chyba ta voda, jej tlak ci teplota, preto to treba nasimulovat odporom, vhodnym odporom...
Co sa tykao2simulatoru, ja ho mam kvoli katalizatorom, lebo dva z 3 som odstranil, daval som tam ine zvody a ostal uz len posledny na y-pipe a auto samozrejme hodilo check engine. Tak na zvazku z ecu si najdes kable, ktore vedu od lambdy... o2simulator napojis na plus a kostru a dva kabliky na dve lambdy a uz ti chybu nehlasi.... posledna lambda funguje ako ma.
Co sa tykao2simulatoru, ja ho mam kvoli katalizatorom, lebo dva z 3 som odstranil, daval som tam ine zvody a ostal uz len posledny na y-pipe a auto samozrejme hodilo check engine. Tak na zvazku z ecu si najdes kable, ktore vedu od lambdy... o2simulator napojis na plus a kostru a dva kabliky na dve lambdy a uz ti chybu nehlasi.... posledna lambda funguje ako ma.
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Re: Celica ST 185 3S GTE nejde ako má
Chápem to isté riešia aj ostatní ktorí dali ic vzduch-vzduch, len na tej stránke čo som pozeral píšu o odporoch 1kohm len čo sa týka odporov tak ešte treba vedieť aké výkon vo watoch má mať, tak skúsim sa ešte k tejto informácii dopátrať, alebo ma napadol jeden taký nápad že ked to čidlo naozaj potrebuje byť vo vode čo tak mu spraviť prírubu a ponoriť ho do vody čo je obeh motora... možno že na oklamanie by to stačilo.
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Celica ST 185 3S GTE nejde ako má
googli, iste najdes je to mozne, ale sam neviem, ako to funguje, nemal som nikdy
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných