Strana 2 z 3
Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW
Napísané: Streda, 14. Augusta 2013, 15:19
od používateľa ondrik
Ja by som teoreticky mal, zalezi od poctu ludi a teda od ceny...
Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW
Napísané: Streda, 14. Augusta 2013, 21:49
od používateľa stefan-celica
tych 8PS bude naviac od 5500ot.min. ked zapne ACIS?
Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW
Napísané: Streda, 14. Augusta 2013, 22:17
od používateľa Gabriel Nagy
Samozrejme
Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW
Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 03:35
od používateľa libor12
Dotaz na konstruktéra podložky. Víš na jakém principu acis funguje? Neni třeba dávat podložku. Stačí když se sunda ten dekl a jeho spodek polepi takovou tou fólií co se dává za repro do dveří. Je to jednodušší,levnější a výkonový efekt určitě znatelnějsi. Krakenuv žlutásek to měl a jak pane jezdil.
Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW
Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 08:35
od používateľa ondrik
foliu - myslis Dymanat? Bitumenovy plat s hlinikovou foliou?
Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW
Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 16:37
od používateľa Gabriel Nagy
alebo tu ANS penu?
Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW
Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 16:56
od používateľa libor12
Jak pěna tak jakykoli jiný material je nesmysl,zrovna tak jako ta podložka. Proto se kolegy ptám jestli ví na jakém principu acis funguje a co mu říka termín ram induction. Ta podložka je můj "vynález" a kdyby to forum,kde jsem to prezentoval ještě existovalo tak bych sem dal víc jak 8 let starý link. Její původní určení je uplně jiné ale někdo se toho chytil jak hovno košile a vzniklo co vzniklo. Proč má původní Krackenuv žlutásek 183hp(měřeno na zrychlení g tech) si nechám pro sebe,ale Štefan to dostal jako bonus za to,že jsem to jeho auto musel celé rozebrat.
Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW
Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 17:59
od používateľa Gabriel Nagy
hm, ja som si myslel, ze Acis funguje tak, ze pri cca 5400 otackach otvori kratke sanie, kym do 5400 mal dlhe... a ta podlozka ako keby zvacsovala objem teho vzduchoveho zasobniku, ked acis otvori, hned tam ma kusok viac vzduchu a blizsie, nez kym si ho potiahne cez sanie... Ale to som si len ja takto vysvetloval, ze ako to je naozaj, necham na motorarov
ja som len uzivatel, byvaly majitel 3S-GE
Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW
Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 19:10
od používateľa bass
Ahoj Libor
Ak je ACIS SPACER ktory mam na mojom motore tvoj vynalez tak samozrejme nic kopirovat nebudem pokial to vyslovne nepovolis.
Mozem ist na brzdu s aktualnou konfiguraciou, nasledne odmontujem ten spacer a zbehnem meranie este raz. Nechce sa mi verit ze to nema na nic vplyv.
To co o ACIS-e viem je ze sa vo vysokych otckach otvori cim zmeni celkovy objem sania, zaroven dojde aj k prepojeniu jednotlivych drah sania co ma vplyv na lepsi vykon vo vysokych otackach..
Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW
Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 20:25
od používateľa libor12
prosímte kopíruj,vyráběj co hrdlo ráčí. Žádný patent na to neexistuje. Vtip je akorát v tom,že ta samotná podložka a tím i zvětšení objemu samotné intake plenum bylo za úplně jiným účelem,než pod kterým se to prezentuje a prodává. Variabilní délku a tím i cestu pro vzduch mění původní systém TVIS. Proto jsem položil otázku jestli víš jak funguje. Podstata samotného principu fungování a z toho samého důvodu jsem se té ptal i na ram induction. To že se aktivuje při určitých otáčkach vychází taky ze samotného principu fungování. Doporučuji rozšířit si obzory vhodnou literaturou a čas strávený při výrobě podložky věnovat studiu. Více již hlavní engineer a šéf v jedné osobě Stenky "banana" racing.
Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW
Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 20:35
od používateľa bass
Velmi rad si rozsirim obzory, mozes odporucit konkretnu vhodnu literaturu?
Pokusal som sa najst kde je do hlbky a detailne vysvetlene ako ACIS funguje,
ale vsade na internete su len povrchne alebo nepresne informacie..
A nenapisal som ze sa meni dlzka sania, ale ze "zmeni celkovy objem sania, zaroven dojde aj k prepojeniu jednotlivych drah".
Dakujem
Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW
Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 20:42
od používateľa Gabriel Nagy
...a tym sa meni aj dlzka sania predsa
ci? Nizke otacky dlhsia cesta, vysoke kratsia... aj brachova R6 to takto mala spravene, pohyblive sanie mala...
Acis som rozobraty nemal, tak neviem fakt
Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW
Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 21:19
od používateľa bass
Tak ako si popisal funguje T-VIS
ACIS na vysokych otackach otvori hornu komorku
http://i139.photobucket.com/albums/q315 ... a/3sge.jpg
To co sa deje popise asi najlepsie libor
Ja myslim ze: Otvorenym ACIS-om sa vo vysokych otackach prepoja cez hornu komorku vsetky sania, vzduch prudiaci do valca taha so sebou aj ten z hornej komory a to sa prejavuje dalej tym ze sa prednaplnaju vsetky ostatne sania..
Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW
Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 21:45
od používateľa libor12
tak další malá nápověda
první písmeno A znamená "acoustic" ve spojení s ram induction znamená " rezonancní přeplňovani za atmosférického tlaku. Když to víko což je vlastně takové zrcadlo sundás objeví se ti 4 díry a pod nimi 4klapky. Ty díry konci do komory tvarem "trumpet" proč asi? Zřejmě proto,že objem té komory neni kvůli objemu vzduchu ale zvukové rezonanci. A další otázka? Co udělá zvuková vlna šířící se vacuem a co udělá ve vzduchu?
Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW
Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 21:46
od používateľa Gabriel Nagy
moze byt..