Strana 2 z 3

Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW

Napísané: Streda, 14. Augusta 2013, 15:19
od používateľa ondrik
Ja by som teoreticky mal, zalezi od poctu ludi a teda od ceny...

Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW

Napísané: Streda, 14. Augusta 2013, 21:49
od používateľa stefan-celica
tych 8PS bude naviac od 5500ot.min. ked zapne ACIS?

Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW

Napísané: Streda, 14. Augusta 2013, 22:17
od používateľa Gabriel Nagy
Samozrejme :-)

Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW

Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 03:35
od používateľa libor12
Dotaz na konstruktéra podložky. Víš na jakém principu acis funguje? Neni třeba dávat podložku. Stačí když se sunda ten dekl a jeho spodek polepi takovou tou fólií co se dává za repro do dveří. Je to jednodušší,levnější a výkonový efekt určitě znatelnějsi. Krakenuv žlutásek to měl a jak pane jezdil.

Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW

Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 08:35
od používateľa ondrik
foliu - myslis Dymanat? Bitumenovy plat s hlinikovou foliou?

Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW

Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 16:37
od používateľa Gabriel Nagy
alebo tu ANS penu?

Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW

Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 16:56
od používateľa libor12
Jak pěna tak jakykoli jiný material je nesmysl,zrovna tak jako ta podložka. Proto se kolegy ptám jestli ví na jakém principu acis funguje a co mu říka termín ram induction. Ta podložka je můj "vynález" a kdyby to forum,kde jsem to prezentoval ještě existovalo tak bych sem dal víc jak 8 let starý link. Její původní určení je uplně jiné ale někdo se toho chytil jak hovno košile a vzniklo co vzniklo. Proč má původní Krackenuv žlutásek 183hp(měřeno na zrychlení g tech) si nechám pro sebe,ale Štefan to dostal jako bonus za to,že jsem to jeho auto musel celé rozebrat.

Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW

Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 17:59
od používateľa Gabriel Nagy
hm, ja som si myslel, ze Acis funguje tak, ze pri cca 5400 otackach otvori kratke sanie, kym do 5400 mal dlhe... a ta podlozka ako keby zvacsovala objem teho vzduchoveho zasobniku, ked acis otvori, hned tam ma kusok viac vzduchu a blizsie, nez kym si ho potiahne cez sanie... Ale to som si len ja takto vysvetloval, ze ako to je naozaj, necham na motorarov :-D ja som len uzivatel, byvaly majitel 3S-GE :-D

Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW

Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 19:10
od používateľa bass
Ahoj Libor
Ak je ACIS SPACER ktory mam na mojom motore tvoj vynalez tak samozrejme nic kopirovat nebudem pokial to vyslovne nepovolis.
Mozem ist na brzdu s aktualnou konfiguraciou, nasledne odmontujem ten spacer a zbehnem meranie este raz. Nechce sa mi verit ze to nema na nic vplyv.

To co o ACIS-e viem je ze sa vo vysokych otckach otvori cim zmeni celkovy objem sania, zaroven dojde aj k prepojeniu jednotlivych drah sania co ma vplyv na lepsi vykon vo vysokych otackach..

Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW

Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 20:25
od používateľa libor12
prosímte kopíruj,vyráběj co hrdlo ráčí. Žádný patent na to neexistuje. Vtip je akorát v tom,že ta samotná podložka a tím i zvětšení objemu samotné intake plenum bylo za úplně jiným účelem,než pod kterým se to prezentuje a prodává. Variabilní délku a tím i cestu pro vzduch mění původní systém TVIS. Proto jsem položil otázku jestli víš jak funguje. Podstata samotného principu fungování a z toho samého důvodu jsem se té ptal i na ram induction. To že se aktivuje při určitých otáčkach vychází taky ze samotného principu fungování. Doporučuji rozšířit si obzory vhodnou literaturou a čas strávený při výrobě podložky věnovat studiu. Více již hlavní engineer a šéf v jedné osobě Stenky "banana" racing.

Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW

Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 20:35
od používateľa bass
:) Velmi rad si rozsirim obzory, mozes odporucit konkretnu vhodnu literaturu? :)
Pokusal som sa najst kde je do hlbky a detailne vysvetlene ako ACIS funguje,
ale vsade na internete su len povrchne alebo nepresne informacie..

A nenapisal som ze sa meni dlzka sania, ale ze "zmeni celkovy objem sania, zaroven dojde aj k prepojeniu jednotlivych drah".

Dakujem :)

Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW

Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 20:42
od používateľa Gabriel Nagy
...a tym sa meni aj dlzka sania predsa :-D ci? Nizke otacky dlhsia cesta, vysoke kratsia... aj brachova R6 to takto mala spravene, pohyblive sanie mala...
Acis som rozobraty nemal, tak neviem fakt :-)

Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW

Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 21:19
od používateľa bass
Tak ako si popisal funguje T-VIS

ACIS na vysokych otackach otvori hornu komorku
http://i139.photobucket.com/albums/q315 ... a/3sge.jpg

To co sa deje popise asi najlepsie libor :)

Ja myslim ze: Otvorenym ACIS-om sa vo vysokych otackach prepoja cez hornu komorku vsetky sania, vzduch prudiaci do valca taha so sebou aj ten z hornej komory a to sa prejavuje dalej tym ze sa prednaplnaju vsetky ostatne sania..

Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW

Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 21:45
od používateľa libor12
tak další malá nápověda :) první písmeno A znamená "acoustic" ve spojení s ram induction znamená " rezonancní přeplňovani za atmosférického tlaku. Když to víko což je vlastně takové zrcadlo sundás objeví se ti 4 díry a pod nimi 4klapky. Ty díry konci do komory tvarem "trumpet" proč asi? Zřejmě proto,že objem té komory neni kvůli objemu vzduchu ale zvukové rezonanci. A další otázka? Co udělá zvuková vlna šířící se vacuem a co udělá ve vzduchu?

Re: ACIS SPACER - 3SGE 129kW a 125kW

Napísané: Piatok, 16. Augusta 2013, 21:46
od používateľa Gabriel Nagy
moze byt.. :-)