Prerabka na PAV+ Body kit

všetko o tomto modeli

Moderátor: Leňulka

Používateľov profilový obrázok
Legon
Toyota guru
Príspevky: 1417
Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
Bydlisko: Jarok
Kontaktovať používateľa:

Re: Prerabka na PAV+ Body kit

Príspevok od používateľa Legon » Sobota, 9. Marca 2013, 20:24

Drzim palce ;)

A dakujem, sedacky doma ;)

A siber tak nejako ked opat pojdes ;)

KWSCustoms
panic
Príspevky: 27
Dátum registrácie: Streda, 1. Februára 2012, 14:10
Bydlisko: Michalovce
Kontaktovať používateľa:

Re: Prerabka na PAV+ Body kit

Príspevok od používateľa KWSCustoms » Pondelok, 11. Marca 2013, 09:00

pridavam slubene fotozee

Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Toyota corolla ae82 4A-GE 1.6 16v
Toyota celica st185 3S-GE 2.0 16v
Peugeot 206+ 1.4 HDI
Peugeot 307SW oturbena 1.6 16V

KWSCustoms
panic
Príspevky: 27
Dátum registrácie: Streda, 1. Februára 2012, 14:10
Bydlisko: Michalovce
Kontaktovať používateľa:

Re: Prerabka na PAV+ Body kit

Príspevok od používateľa KWSCustoms » Streda, 20. Marca 2013, 12:10

tak som spat a chem sa opytat ake brzdy by ste radili ci vertrane alebo vrtane kotuce popripade nejaky eqivalent z inej toyotky ktory by tam vosiel dosky mame Ferodo DS2500 alebo tam dat 4 piest AP racing ?
Toyota corolla ae82 4A-GE 1.6 16v
Toyota celica st185 3S-GE 2.0 16v
Peugeot 206+ 1.4 HDI
Peugeot 307SW oturbena 1.6 16V

Používateľov profilový obrázok
Thomas
Toyota guru
Príspevky: 1388
Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
Bydlisko: BA - Engerau

Re: Prerabka na PAV+ Body kit

Príspevok od používateľa Thomas » Streda, 20. Marca 2013, 13:21

Tak ten 4 piest AP je Ti asi trochu zbytočný, pokiaľ ho teda nezoženieš za 1/4 ceny..

Pokiaľ máš ABS, tak by som ho dal von a dal by som nejaké dobré dosky + kotúče a mohlo by Ti to stačiť.
O brzdách je tu toho popísané celkom dosť tak popozeraj, je veľa možností záleží kolko chceš do toho vraziť...možno by bolo zaujímavé zohnať brzdy z ST205, v predu 4 piest, stačí vyrobiť držiak na náboj, zadok je bez úprav...
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov

Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004

ex: 2x Celica AT180

KWSCustoms
panic
Príspevky: 27
Dátum registrácie: Streda, 1. Februára 2012, 14:10
Bydlisko: Michalovce
Kontaktovať používateľa:

Re: Prerabka na PAV+ Body kit

Príspevok od používateľa KWSCustoms » Streda, 20. Marca 2013, 17:26

tak ako si pisal ze brzdy z st205 tak sa mi ich podarilo zohnat komplet kit predok aj zadok a to abs aj klima pojdu von len co sa k autu dostanem
Toyota corolla ae82 4A-GE 1.6 16v
Toyota celica st185 3S-GE 2.0 16v
Peugeot 206+ 1.4 HDI
Peugeot 307SW oturbena 1.6 16V

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: Prerabka na PAV+ Body kit

Príspevok od používateľa libor12 » Streda, 20. Marca 2013, 22:12

klima kompresor tam nech a použij ho k odsávání přetlaku(vytvoření podtlaku) v motoru.
corolla ae92gti
celica ra61

KWSCustoms
panic
Príspevky: 27
Dátum registrácie: Streda, 1. Februára 2012, 14:10
Bydlisko: Michalovce
Kontaktovať používateľa:

Re: Prerabka na PAV+ Body kit

Príspevok od používateľa KWSCustoms » Štvrtok, 21. Marca 2013, 01:10

libor12 napísal:klima kompresor tam nech a použij ho k odsávání přetlaku(vytvoření podtlaku) v motoru.
je tu niekde na fore ako to spravim ?
Toyota corolla ae82 4A-GE 1.6 16v
Toyota celica st185 3S-GE 2.0 16v
Peugeot 206+ 1.4 HDI
Peugeot 307SW oturbena 1.6 16V

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: Prerabka na PAV+ Body kit

Príspevok od používateľa libor12 » Štvrtok, 21. Marca 2013, 02:04

nevím jestli tady ale už jsem to psal. Stačí zadat do vyhledávače : crankcase vacuum pump. Princip je velice jednoduchý. Cílem je za jakýchkoli otáček a zátěže motoru v něm vytvořit podtlak o hodnotě cca 60-70kpa. Normálně tam takový podtlak je na volnoběh - vytváří ho motor sám,mizí ovšem s otevřením škrtici klapky. Ty ovšem použijes kompresor klimatizace. I moje manželka ví,že co tlačí také saje. :) vyhodis vše kolem klimatizace,nechás jen kompresor. Vyrobís novou nebo zaaretuješ původní elmg spojku tak aby kompresor šel trvale. Jeho saci stranu zapojís na výstup co je ve víku ventilu a normálně je ta hadice zapojena před klapku na saní. K regulaci použijes nějaký obyčejný MBC který nastavíš podle požadovaného tlaku. Celý motor by měl být řádně těsný. Mazání kompresoru zajistí olejova mlha. Benefity této úpravy jsou že už ti nikde nepoteče olej,zlepší se účinnost mazání díky absenci vzduchu v oleji a u dvoulitru mluvíme cca o 5-8 koních navrch i přes nutnost pohonu kompresoru. U velkoobjemovych nebo přeplňovaných motoru může být zisk az dvojnásobný.
corolla ae92gti
celica ra61

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Re: Prerabka na PAV+ Body kit

Príspevok od používateľa drgi » Štvrtok, 21. Marca 2013, 08:43

brzdy jedine Black Diamond Performance, alebo EBC BSD+Bluestuff :-)
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Prerabka na PAV+ Body kit

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Štvrtok, 21. Marca 2013, 20:25

alebo aj md components.... ale to az by si chcel komplet big brake kit... :-D
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

KWSCustoms
panic
Príspevky: 27
Dátum registrácie: Streda, 1. Februára 2012, 14:10
Bydlisko: Michalovce
Kontaktovať používateľa:

Re: Prerabka na PAV+ Body kit

Príspevok od používateľa KWSCustoms » Nedeľa, 14. Apríla 2013, 21:03

dalsi tyzden update dojdu potrebne veci na montaz
Toyota corolla ae82 4A-GE 1.6 16v
Toyota celica st185 3S-GE 2.0 16v
Peugeot 206+ 1.4 HDI
Peugeot 307SW oturbena 1.6 16V

KWSCustoms
panic
Príspevky: 27
Dátum registrácie: Streda, 1. Februára 2012, 14:10
Bydlisko: Michalovce
Kontaktovať používateľa:

Re: Prerabka na PAV+ Body kit

Príspevok od používateľa KWSCustoms » Nedeľa, 14. Apríla 2013, 21:41

Chalani mala otazocka kde podla vin zistim ze o aky agregat (motor) ide kedze na agregate mam 3s-gte ale turbo tam nie je ? nejako mi to nejde do hlavy
Toyota corolla ae82 4A-GE 1.6 16v
Toyota celica st185 3S-GE 2.0 16v
Peugeot 206+ 1.4 HDI
Peugeot 307SW oturbena 1.6 16V

Používateľov profilový obrázok
Thomas
Toyota guru
Príspevky: 1388
Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
Bydlisko: BA - Engerau

Re: Prerabka na PAV+ Body kit

Príspevok od používateľa Thomas » Nedeľa, 14. Apríla 2013, 21:48

Myslíš na kryte rozvodov? Keď tam nemáš turbo tak tam GTE asi nebude a Vin decoder Ti povie len to čo tam bolo od výroby a nie to čo Tam dal 36 majiteľ toho auta... 8)

Zrejme tam dal niekto len kryt z GTE... ;-)
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov

Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004

ex: 2x Celica AT180

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: Prerabka na PAV+ Body kit

Príspevok od používateľa stefan-celica » Nedeľa, 14. Apríla 2013, 22:22

hod sem foto motora a hned budes mudrejsi
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných