Celica T23 - hnevá kontrolka motora

všetko o tomto modeli

Moderátor: Leňulka

Používateľov profilový obrázok
miro81
začiatočník
Príspevky: 205
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2005, 16:47
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať používateľa:

Celica T23 - hnevá kontrolka motora

Príspevok od používateľa miro81 » Pondelok, 6. Augusta 2012, 08:28

Nazdar toyoťáci :)
Moja Celica sa rozhodla, že už dávno s ňou nič nebolo, tak ma trochu "nakopne" :twisted:
Pred pol rokom sa mi stalo, že z ničoho nič sa mi na križovatke rozsvietila kontrolka motora, a auto od 1500 - 2500 RPM cukalo a skákalo, nad 2500 RPM išlo všetko ako má. Zastavil som, resetoval riadiačku a všetko bolo fajn. Pred mesiacom sa situácia zopakovala, tentokrát však uprostred dlhšej cesty, takže žiadne rozbiehanie ani nič podobné, opäť som spravil to isté a všetko bolo fajn až do včera, zase to isté, skúsil som riadiačku resetovať a nič, urobil som to asi 3-krát a stále nič, nakoniec som skúsil vymontovať vzduchový filter a opäť ho nasadiť a všetko bolo OK. Neviem v čom môže byť problém.
Po prvom rozsvietení kontolky, som vymenil palivový filter, lambda sondu, ale zjavne to nepomohlo. Motor mám nový cca 40.000 km. Olej nežerie ani kvapku.
Rozmýšľal som, že prečistím všetky možné a dostupné čidlá, inak ma fakt nič nenapadá.
Čo som si ešte všimol a neviem či to môže mať nejaký súvis, ale stalo sa mi to vždy po tom, ako som natankoval plnú. Taktiež v tom čase stále lialo, ale poriadne.
Neviem či to môže mať niečo s benzínom, alebo s vlhkosťou prostredia. Budík mi však zmes ukazoval vždy v poriadku, rovnako aj tlak oleja bol OK.
Ďakujem za každú radu :)
exCelica 2.0 GTi, 115kW r.v. 1994
Honda Prelude 2.0, r.v. 1993 US import
TURBOed Celica 1.8 S r.v. 2000
Mazda RX8,2003, 231 BHP

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Celica T23 - hnevá kontrolka motora

Príspevok od používateľa smutok » Pondelok, 6. Augusta 2012, 09:16

Zacal by som tym, ze zistim ake chyby su zalogovane v riadiacej jednotke.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Používateľov profilový obrázok
miro81
začiatočník
Príspevky: 205
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2005, 16:47
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať používateľa:

Re: Celica T23 - hnevá kontrolka motora

Príspevok od používateľa miro81 » Pondelok, 6. Augusta 2012, 12:08

Už som bol na diagnostika, ale keďže som riadiačku resetoval, tak chyby neboli žiadne. :?
exCelica 2.0 GTi, 115kW r.v. 1994
Honda Prelude 2.0, r.v. 1993 US import
TURBOed Celica 1.8 S r.v. 2000
Mazda RX8,2003, 231 BHP

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2145
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Celica T23 - hnevá kontrolka motora

Príspevok od používateľa smutok » Pondelok, 6. Augusta 2012, 14:12

Pokial nebudes mat vypis chyb je to len vestenie a nikto ti zmysluplne neporadi.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Používateľov profilový obrázok
miro81
začiatočník
Príspevky: 205
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2005, 16:47
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať používateľa:

Re: Celica T23 - hnevá kontrolka motora

Príspevok od používateľa miro81 » Utorok, 7. Augusta 2012, 08:04

Tiež som si toho vedomý, len som tajne dúfal, že niekto už niečo podobné s T23 zažil a bude vedieť čo by to tak mohlo byť ;-)
exCelica 2.0 GTi, 115kW r.v. 1994
Honda Prelude 2.0, r.v. 1993 US import
TURBOed Celica 1.8 S r.v. 2000
Mazda RX8,2003, 231 BHP

Používateľov profilový obrázok
miro81
začiatočník
Príspevky: 205
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2005, 16:47
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať používateľa:

Re: Celica T23 - hnevá kontrolka motora

Príspevok od používateľa miro81 » Pondelok, 8. Októbra 2012, 13:24

Vyčistil som vzduchový filter a vymenil silikónové tesnenie, keďže hruška má väčší priemer ako je koncovka sania a prešiel som 6.000 km bez najmenších problémov, takže chyba bola zrejme v saní.
exCelica 2.0 GTi, 115kW r.v. 1994
Honda Prelude 2.0, r.v. 1993 US import
TURBOed Celica 1.8 S r.v. 2000
Mazda RX8,2003, 231 BHP

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných