motor 3S-GTE do ST185

všetko o tomto modeli

Moderátor: Leňulka

Mison

motor 3S-GTE do ST185

Príspevok od používateľa Mison » Pondelok, 18. Októbra 2004, 08:46

Dopocul som sa, ze ked kupim motor z ameriky na ten moj typ auta, ze mi tam nebude sediet motor a elektricke zapojenie motoru. Tie motory z ameriky sa dovazaju do ameriky priamo z japonska. Vyrabali sa toyoty s roznymi elektrickymi zapojeniami motora pre rozne trhy? Auto ktore mam bolo vyrobene pre americky trh. Motor ktory chcem kupit je Z japonska a ma 220PS a vodny intercooler.. potom maju este s vzduchovym s takym istym vykonom.

Používateľov profilový obrázok
Elvis
Toyota guru
Príspevky: 1989
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Re: motor 3S-GTE do ST185

Príspevok od používateľa Elvis » Pondelok, 18. Októbra 2004, 14:29

Mison napísal:Dopocul som sa, ze ked kupim motor z ameriky na ten moj typ auta, ze mi tam nebude sediet motor a elektricke zapojenie motoru. Tie motory z ameriky sa dovazaju do ameriky priamo z japonska. Vyrabali sa toyoty s roznymi elektrickymi zapojeniami motora pre rozne trhy? Auto ktore mam bolo vyrobene pre americky trh. Motor ktory chcem kupit je Z japonska a ma 220PS a vodny intercooler.. potom maju este s vzduchovym s takym istym vykonom.

nezabudaj na jednu podstatnu vec - vsetky celici su vyrobene v Japonsku (podobne ako camry ci cely luxus) a teda pochadzaju s jedneho zdroja (dokonca aj tovaren je ta ista co vyraba celicu pre cely svet) a secko je teda dovezene z japonska. Ale ta podstatna vec - ak budes ale kupovat motor (s elektronikou samozrejme) z japonskej verzie tak nastane presne to co pises - kabelaz ti nebude sediet nakolko v japonsku je volant na pravej strane a teda aj motorovy priestor musi byt tomu usposobeny. Presne tieto problemy riesili chalani ked davali tie japonske 1.6ky (160 PS) do coroll, jednoducho to tam nejde ako lego... Vodny intercooler co pises mala v europe a usa aj verzia RC (pripadne sa tomu nadava aj Carlos Saintz). Tam ti uz nastava aj ten problem ze potrebujes nejako odvetravat motorovy priestor (engine bay) - preto carlos saintz nemal nasavac ale veeeeelky otvor v kapote - nepotreboval totiz chladid IC - iba odvadzat teplo prec. Takze pripocitaj kapotu k nakladom...
Obrázok
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv

mison

Príspevok od používateľa mison » Pondelok, 18. Októbra 2004, 15:14

elvis: aj na samotnom motore je inak elektrika? lebo motory co predavaju mozno nemaju funkcne kable co idu do kapoty, typujem ze su odstrihnute a ja kabelaz mam na tom aute. Jedine ze by boly na motore inak konektory a tie povodne kable tam nedociahli. ECU je k tomu tiez, ale tiez si nemyslim ze to bude aj s kablami. Dufam ze to len vytiahnem a dam tam iny. Maju motor so vzduchovym aj vodnym intercoolerom..mozem si vybrat. Len ten s vodnym sa mi zdal byt lepsi a hlavne vzdy tam snad mozem dat vzduchom chladeny intercooler s toho stareho motora. Alebo sa mylim?

Používateľov profilový obrázok
Elvis
Toyota guru
Príspevky: 1989
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Elvis » Pondelok, 18. Októbra 2004, 15:24

no to neviem ako to ked su tam vystrihane kable, mozno (opakujem mozno) sa daju pouzit kable co mas ty, dolezita je aj ta riadiacia jednotka (inak sa nachadza pod strednym panelom vo vnutry auta), tu urcite potrebujes. Viem ze vnutornosti boli v tej corolle s japonska otocene presne opacne (vratane uchytenia RJ, brzd atd) a tusim aj nejake uchytenie nesedelo a muselo sa prerabat. Uz si to ale nepamatam celkom presne, ale viem ze to nebolo priame prehodenie, mozno celica bude v tomto ina. Ved skusal si tento motor najprv ceknut nejakym mechanikom ze ci sa neda ozivit?

Pokial je tento motor s vodnym IC tak je to urcite novsi typ ako ten vzduchac, nakolko v 6th gen celice sa ani ine ako vodne chladice nedavali, uz neexistovali vzduchom chladene. Tazko povedat co brat, jedine kryterium by bolo to ze ktory motor je novsi a v lepsom stave. Prerobyt by sa to malo dat, myslim ze aj Rado (maxmotorsport) zvlada take. to by sa dal dat ten chladic aj za predny naraznik, to by aj efektne vyzeralo :-)
Obrázok
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv

mison

Príspevok od používateľa mison » Pondelok, 18. Októbra 2004, 17:12

to predavaju pre amikov..neviem ci by sa im chcelo prerabat kable a podobne veci.A mozno ani na ECU az tak moc nezalezi.. lebo ked tam necham tu staru riadiacu jednotku tak to mozno pojde..akurat na vykon ktory je nastaveny tam. Do kabiny idu len signaly zo snimacov. Co som pozeral tie fotky tak usporiadanie komponentov vyzera byt podobne. Len neviem ake su rozdiely medzi tou verziou so vzduchom a vodou chladenym intercoolerom. Naco je na CS ta dierka vedla tej vetracej diery? Asi sa zavola do ameriky a pekne vsetko pozistuje.. postrihane kable su urcite lebo ani to vybraju z aut a pochybujem ze to niekto nejak sertne roobera. Ale pisu ze je to so vsetkymi kablami a snimacmi. Ja viem co je to tomu motoru..tesnenie pod hlavou..problem je ze motor nejde pretocit lebo tam zahrdzavely piesty a vybrus so vsetkym stoji skoro tolko co ten druhy motor. Navyse budem mat kopec nahradnych dielov.

Mirec
nula
Príspevky: 7
Dátum registrácie: Pondelok, 22. Novembra 2004, 22:31
Bydlisko: usa

Caute. Len skusam ci to funguje! Celica fans...

Príspevok od používateľa Mirec » Utorok, 23. Novembra 2004, 17:28

mison napísal:to predavaju pre amikov..neviem ci by sa im chcelo prerabat kable a podobne veci.A mozno ani na ECU az tak moc nezalezi.. lebo ked tam necham tu staru riadiacu jednotku tak to mozno pojde..akurat na vykon ktory je nastaveny tam. Do kabiny idu len signaly zo snimacov. Co som pozeral tie fotky tak usporiadanie komponentov vyzera byt podobne. Len neviem ake su rozdiely medzi tou verziou so vzduchom a vodou chladenym intercoolerom. Naco je na CS ta dierka vedla tej vetracej diery? Asi sa zavola do ameriky a pekne vsetko pozistuje.. postrihane kable su urcite lebo ani to vybraju z aut a pochybujem ze to niekto nejak sertne roobera. Ale pisu ze je to so vsetkymi kablami a snimacmi. Ja viem co je to tomu motoru..tesnenie pod hlavou..problem je ze motor nejde pretocit lebo tam zahrdzavely piesty a vybrus so vsetkym stoji skoro tolko co ten druhy motor. Navyse budem mat kopec nahradnych dielov.

Mirec
nula
Príspevky: 7
Dátum registrácie: Pondelok, 22. Novembra 2004, 22:31
Bydlisko: usa

Príspevok od používateľa Mirec » Utorok, 23. Novembra 2004, 17:33

Takze to funguje!
Ja len som chcel pokecat o celice. Ja zijem v usa a mam celicu gt 2.2l a len tak sa zaujimam ci su aj na slovensku nejaky maniaci. Moj bracho ma ALLtrac celica 90 2.0 l turbo over 300 HP a je vecsi maniak do celic ako ja lebo hlavne preto ze je super v motoroch. Tak sa ohlaste co tam u vas ....

Používateľov profilový obrázok
Elvis
Toyota guru
Príspevky: 1989
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Elvis » Utorok, 23. Novembra 2004, 17:46

Mirec napísal:Takze to funguje!
Ja len som chcel pokecat o celice. Ja zijem v usa a mam celicu gt 2.2l a len tak sa zaujimam ci su aj na slovensku nejaky maniaci. Moj bracho ma ALLtrac celica 90 2.0 l turbo over 300 HP a je vecsi maniak do celic ako ja lebo hlavne preto ze je super v motoroch. Tak sa ohlaste co tam u vas ....
mirec - ako si spokojny s motorom 2.2? spotreba, spolahlivost, zivotnost?
Obrázok
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Utorok, 23. Novembra 2004, 17:48

Ahoj Mirec,

to sme velmi radi, ze niekto z takej dialky ako USA nasiel nase slovenske forum a ze tiez patris medzi Celica Fans.
Napis trochu viac, ako si sa dostal ku Celice, co si na nej porobil, modifikoval, a ake mas skusenosti s motorom 2.2. U nas v europe je skor bezny motor 2.0 (3SGE), no najdu sa aj 2.2 dovozy z US.
Rovnako pls napis nieco o sebe, ci si slovak zijuci v US, alebo rodeny american s SK predkami.

Tuneniu zdar ;-)
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Mirec
nula
Príspevky: 7
Dátum registrácie: Pondelok, 22. Novembra 2004, 22:31
Bydlisko: usa

Príspevok od používateľa Mirec » Utorok, 23. Novembra 2004, 18:26

Cau!
Takze som tu asi dva roky , presne v West Virginia , Charleston co je capitol city of it. Moja rodina je tu uz cez 8 rokov teda rodicia a moj bracho. Robim ako videographer pre pravnikov takze je stale nejaka sranda.
Co sa tyka aut tak mame moju gt , brachovu alltrac co je v europe a v japonsku oznacovane ako GTFOUR a mame este MR2 none turbo ale len s 2.2l ale je to sila , zadny nahon mid engine takze super.
Robime autocrossing co je nieco take ako ze je velke parkovisko, urobi sa trat z kuzelov a jazdi sa na cas. Je to super na techniku a super si otestujes suspension teda ako ti auto drzi a tak. Starasne zalezi na gumach. Moja celica je super ale je to nula bodov proti GTFOUR lebo tie auta maju st185 ..210 hp stock a st205 co je 94-99 rocnik mju asi 225-230hp stock. Tie motori su stavane tak na 700 koni easy pokial mas peniaze cas a vies co robis. Bracho ako som uz napisal ma st 185 asi 300 hp a na buduci rok ide na 400 hp ... Takze sa tesim aj ja lebo pojdeme vyskusat aj drag race kde mal na posledy 13sec na 1/4 mile so zlomenimi piestnimi kruzkami. Dalsi rok chce ist asi na 11 sec.. no uvidime ako slepy povedal....

Mirec
nula
Príspevky: 7
Dátum registrácie: Pondelok, 22. Novembra 2004, 22:31
Bydlisko: usa

Príspevok od používateľa Mirec » Utorok, 23. Novembra 2004, 18:36

Idem na obed takze budem mimo asi hodinu .... check later....

Používateľov profilový obrázok
Elvis
Toyota guru
Príspevky: 1989
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Elvis » Utorok, 23. Novembra 2004, 18:56

no ty ides na obed ale mi uz ideme z dublinom domov z prace, uz je tu tma :-)
Obrázok
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv

Neregistrovaný

Príspevok od používateľa Neregistrovaný » Utorok, 23. Novembra 2004, 19:49

Auto je super , spotreba nema chybu a co sa tyka celiky , celkovo toyota je na zivotnost perfektna. Pokial menis olej pravidelne , menis timing belt a vodnu pumpu tak nemas problem so celikou. Ja mam na mojom motori asi 150 000 mil co je asi 260 000 km a este som nikdy nemal ani najmensi problem. Ale ideme rebuildovat motor tuto zimu takze na rok bude ako novy. Planujem dat aj supercharger kit takze asi 40-50 more HP. No takze tak... A co ty jazdis ?

Mirec
nula
Príspevky: 7
Dátum registrácie: Pondelok, 22. Novembra 2004, 22:31
Bydlisko: usa

Príspevok od používateľa Mirec » Utorok, 23. Novembra 2004, 19:54

sorry nedal som uzivatela takze to som bol ja mirec...

Mirec
nula
Príspevky: 7
Dátum registrácie: Pondelok, 22. Novembra 2004, 22:31
Bydlisko: usa

Príspevok od používateľa Mirec » Streda, 24. Novembra 2004, 16:42

No caute! Tak som znovu tu . Napis cosi viac o tom co to mas za auto a tak... Rad by som pokecal s niekym od nas zo Slovenska o celice. Tak sa ohlaste....

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných