Fuel Pressure Regulátor

všetko o tomto modeli

Moderátor: Leňulka

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Fuel Pressure Regulátor

Príspevok od používateľa tofak » Streda, 24. Augusta 2011, 18:20

Tak to je inak husta fotka, dufam, ze to neni tvoja.
To by nebol az taky problem, len ja to mam uplne inak :(
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Používateľov profilový obrázok
ondrik
Toyota guru
Príspevky: 2442
Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
Bydlisko: PB - Mogoňov

Re: Fuel Pressure Regulátor

Príspevok od používateľa ondrik » Streda, 24. Augusta 2011, 18:30

nee, to je z nejakeho fora z MR2-ky, ked nan kliknes tak ti to forum otvori, a su tam aj vascie foto, kde to lepsie vidiet...
Inak som googlil ci niekde nie je ze pri akom tlaku ten origo pracuje, ale nikde som nenasiel...
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde :-)
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Fuel Pressure Regulátor

Príspevok od používateľa tofak » Streda, 24. Augusta 2011, 21:15

Bude to asi tazke najst na nete, to by to asi musel niekto priamo merat.
A ten motor je akysi opacny??? to mR2 tak?
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Používateľov profilový obrázok
Besatt
panic
Príspevky: 58
Dátum registrácie: Nedeľa, 14. Augusta 2011, 17:26
Bydlisko: Sutton In Ashfield
Kontaktovať používateľa:

Re: Fuel Pressure Regulátor

Príspevok od používateľa Besatt » Štvrtok, 25. Augusta 2011, 14:39

Ďakujem páni za vyčerpávajúce odpovede :D
Toyota Celica 2.0i Turbo 4WD 1992
ex: Mazda MX6 2.5i GT 1996
ex: BMW 318iS E36 1996

Používateľov profilový obrázok
jaroo021
začiatočník
Príspevky: 165
Dátum registrácie: Piatok, 1. Januára 2010, 19:28
Bydlisko: Lučenec

Re: Fuel Pressure Regulátor

Príspevok od používateľa jaroo021 » Nedeľa, 28. Augusta 2011, 22:40

sory ze tak pozde ale nejak nemam cas sem poriadne chodit kedze makam po veceroch na rolle...bavime sa tu o stavitelnom regulatore...montaz je jednoducha. na konci palivovej rampe mame (ja a urcite aj vy) regulator tlaku paliva (OEM-nie stavitelny).takze ho demontujeme..kupime vhodny adapter nejake hadice koncovky zapojime -netreba ziadne tcko alebo co sa tu pisalo..do boku ide tlakova a zo spodu regulatora ide spatna. to je vsetko. a este zapojime podtlakovu hadicu. aaa ked budete chciet dvíhat tlak tak si podtlakovu hadicu odpojte a tak nastavte tlak...(vsak pozrite si fotky nejake detailnejsie ako to mam zapojene ja...)
s pozdravom
AE111 1.6 20V Black Top 6speed
20V + N/A mood = integra food
20V + garrett = vrchol potravinového reťazca

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Fuel Pressure Regulátor

Príspevok od používateľa tofak » Pondelok, 29. Augusta 2011, 12:28

A ty si ho podla coho kupil?? Vies aky mas tlak v rampe??
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Používateľov profilový obrázok
jaroo021
začiatočník
Príspevky: 165
Dátum registrácie: Piatok, 1. Januára 2010, 19:28
Bydlisko: Lučenec

Re: Fuel Pressure Regulátor

Príspevok od používateľa jaroo021 » Pondelok, 29. Augusta 2011, 17:16

viem aky mam tlak v rampe (seria 2.7 bar) ale aj keby som ho nevedel tak mi to budik ukaze - preto tam predsa je
a kupujes podla toho kolko si ochotny za to dat..za nejakych 100e sa daju vyberat..tie lacne nemusia vydrzat
AE111 1.6 20V Black Top 6speed
20V + N/A mood = integra food
20V + garrett = vrchol potravinového reťazca

Používateľov profilový obrázok
Besatt
panic
Príspevky: 58
Dátum registrácie: Nedeľa, 14. Augusta 2011, 17:26
Bydlisko: Sutton In Ashfield
Kontaktovať používateľa:

Re: Fuel Pressure Regulátor

Príspevok od používateľa Besatt » Utorok, 30. Augusta 2011, 03:36

Dikes Jaro, už viem na koho sa mám do budúcna obrátiť ;)
Toyota Celica 2.0i Turbo 4WD 1992
ex: Mazda MX6 2.5i GT 1996
ex: BMW 318iS E36 1996

Používateľov profilový obrázok
jaroo021
začiatočník
Príspevky: 165
Dátum registrácie: Piatok, 1. Januára 2010, 19:28
Bydlisko: Lučenec

Re: Fuel Pressure Regulátor

Príspevok od používateľa jaroo021 » Utorok, 30. Augusta 2011, 11:50

nz..rad pomozem ked viem...
....stale som vo vývoji - učím sa od mudrejsich :D
AE111 1.6 20V Black Top 6speed
20V + N/A mood = integra food
20V + garrett = vrchol potravinového reťazca

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Fuel Pressure Regulátor

Príspevok od používateľa tofak » Utorok, 30. Augusta 2011, 16:14

Mas tu vyhodu, ze si vedel aky bol povodny tlak v rampe.
Ked odtial vyhodis origos regulator a das tam tento, tak ti ukaze len tu hodnotu ktora je na nom momentalne nadstavena a nedozvies sa aka bola seriova, takze nevies aku mas vlastne nadstavit a mozes len skusat rozne tlaky a dufat. :D
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Používateľov profilový obrázok
ondrik
Toyota guru
Príspevky: 2442
Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
Bydlisko: PB - Mogoňov

Re: Fuel Pressure Regulátor

Príspevok od používateľa ondrik » Utorok, 30. Augusta 2011, 17:09

tofak v tom popise na tej stranke sa trochu sekli. To co tam pisu zrejme skopcili nejakym nedokonalym translatorom a pouzili ako popis z ineho zroja. Tie FPR su dva druhy, jeden je prednastaveny a druhy je nastavitelny. Cize ked vies ze mas v rampe 2,7, tak si kupis trebars len prednastaveny na 3bar, (teoreticky taky isty ako OEM, akurat pracujuci pri vyssom tlaku). Bez manometra. Alebo si kupis nastavitelny, s manometrom, a mozes skusat, co to robi pri 3bar, alebo 3,5 bar, 4bar atd... Kazdopadne je dobre vediet pociatocny tlak s OEM, aby si nezacal laborovat s nastavitelnym FPR na tlaku 2 bar a pritom oem mal 3. Inak je to celkom jednoduche zariadenie...
Jaro, skusal si aj nejake reakcie motora pri vyssom tlaku? Povedzme 4-5? Ty mas tusim aj cerpadlo s vyssou kapacitou, tak ze ak mas nejake poznatky, kolko to natlaci, prip. kolko to tlacilo s OEM cerpadlom, kedy uz nestiha, atd atd...
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde :-)
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F

Používateľov profilový obrázok
ondrik
Toyota guru
Príspevky: 2442
Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
Bydlisko: PB - Mogoňov

Re: Fuel Pressure Regulátor

Príspevok od používateľa ondrik » Utorok, 30. Augusta 2011, 18:18

iank cil som sa docital v "3s-ge engine repair manual" ze:
Fuel pressure regulator adjusts the pressure of the fuel from the fuel line to a pressure 284kPa (2,9kgf/cm2, 41 psi)...
cize cca rovnake, mozno kustik viac ako jarova seria - 2,84 BAR
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde :-)
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F

tofak
Toyota guru
Príspevky: 1314
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)

Re: Fuel Pressure Regulátor

Príspevok od používateľa tofak » Utorok, 30. Augusta 2011, 19:24

Takze konecne som sa k tomu dostal. Chcel som sa pripojit nad palivovy filter, ale nemalil sme v rachote taku predlzenu prietokovu skrutku.
Takze som musel rozrezat nahradnu palivovu hadicu z filtra do rampy a nalisovat koncovky,T a manometer.

http://pokec.azet.sk/matoag/fotoalbumy/ ... 2e74d63611

http://pokec.azet.sk/matoag/fotoalbumy/ ... 2e74d63611

Vsetko som popripajal, odvzdusnil a tu su vysledky merani:

Motor:4EFE palivova pumpa seriova pre motor 2EE

startovanie bez naskocenia motora (len bznk aby pumpa tahala): 2,19 Bar (alebo atmosfer :) )

volnobeh: 2,3 Bar

plny plyn: 2,9 Bar

zapnute vsetky mozne spotrebice : 2,4 Bar

natvrdo odpojene podtlakove ovladanie serioveho regulatora (uf :D ) : 3 Bar

aby som zistil, ci uz toto je maximum musel som odpojit prepad do nadrze

http://pokec.azet.sk/matoag/fotoalbumy/ ... 2e74d63611

a kuknut ci zavre uplne. Samozrejme ze nie, benzin sa lial ale trosku slabsie ako pri zapojenom podtlaku.
Takze cerpadlo malo este rezervu, len to uz neviem kolko, mohol som este priskrtit ten odpad, len som nechcel riskovat, ze cerpadlo bude rychlejsie ako poistka.

Ta vecicka moze mat svoje plus, urcite ma vecsiu strunu v sebe, takze skor zavre ako origos a da sa tam uz v klude zvysit tlak.
Len co s tym ECU???
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Fuel Pressure Regulátor

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Utorok, 30. Augusta 2011, 19:39

ecu moze uz len skratit cas vstreku... myslim, ci?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
jaroo021
začiatočník
Príspevky: 165
Dátum registrácie: Piatok, 1. Januára 2010, 19:28
Bydlisko: Lučenec

Re: Fuel Pressure Regulátor

Príspevok od používateľa jaroo021 » Utorok, 30. Augusta 2011, 19:43

pockat...regulator sa instaluje za palivovu rampu nie pred!!!!!
lebo na tej fotke ako pozeram tak mas medzi palivovym filterom a rampou naistalovany regulator..teda ak dobre vidim
alebo to je len manometer???

nie neskusal som viac z jednoducheho dovodu...chalani v zahranici to maju odskusane ze zvysit to na 3bar je ideal..viac to skusali ale nerobilo to dobre...raz to islo lepsie v nizsich raz vo vyssich otackach
vykon ti neprida len je lepsia odozva/pruznost
a riadiaca jednotka pride hadam cez zimu takze sa to bude moct aj naladit aby to zodpovedalo tomu co tam bude v motore ,kolko paliva a kolko vzduchu kedze uz aj sanie caka tretia evolucia 8)

palivove cerpadlo mam walbro s prietokom 255l/hod takze sa toho nebojim ze by to nestihalo
cerpadlo som menil zaroven s motorom lebo to co tam bolo by to s najvacsou pravdepodobnostou nestihalo natlacit dostatok paliva
s pozdravom
AE111 1.6 20V Black Top 6speed
20V + N/A mood = integra food
20V + garrett = vrchol potravinového reťazca

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných