Fuel Pressure Regulátor
Moderátor: Leňulka
- Besatt
- panic
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: Nedeľa, 14. Augusta 2011, 17:26
- Bydlisko: Sutton In Ashfield
- Kontaktovať používateľa:
Fuel Pressure Regulátor
Páni máte s tým nejaké skúsenosti?
Toyota Celica 2.0i Turbo 4WD 1992
ex: Mazda MX6 2.5i GT 1996
ex: BMW 318iS E36 1996
ex: Mazda MX6 2.5i GT 1996
ex: BMW 318iS E36 1996
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Fuel Pressure Regulátor
chcel som si to uz parkrat kupit, no este som sa ku tomu nedostal....
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Fuel Pressure Regulátor
Tiež som zatiaľ pozeral iba okrajovo..riešiť to budem až zo zvyšovaním výkonu.
Skúsenosť by mohol dať do placu Jaroo z Corollkou.
Skúsenosť by mohol dať do placu Jaroo z Corollkou.
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: Fuel Pressure Regulátor
no, ja som sa presne s tymto zaoberal cez vikend... Kamarat kupil toto,
http://garageraceteam.sk/product_info.p ... ucts_id=68
drzal som to v ruke, vyzeralo to celkom seriozne, som zvedavy ked to nahodi a pozapaja... ak to bude vediet
http://garageraceteam.sk/product_info.p ... ucts_id=68
drzal som to v ruke, vyzeralo to celkom seriozne, som zvedavy ked to nahodi a pozapaja... ak to bude vediet
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Fuel Pressure Regulátor
a celkom slusna cena... ja som tento typ vedel za 54eur rozhodne nieco kvalitnejsie stoji aj cez 150eur, ale to nam je uz naprd...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: Fuel Pressure Regulátor
jj, ved preto ma to zaujalo, lebo tiez co som si tak pamatal tak cca 5 tis ceskych korun som videl niekde v e-shope
akurat ci to ma zmysel, ci klasicka ecu dokaze pracovat s vyssim tlakom/viac benzinom
akurat ci to ma zmysel, ci klasicka ecu dokaze pracovat s vyssim tlakom/viac benzinom
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: Fuel Pressure Regulátor
Na zaciatku tohto prispevku som sa tiez zamyslal nad tym co ECU s tym?
Trochu by to mohlo pridat na vykone, lenze urcite hned ako riadiacka cez lambdu zisti, ze vela benzinu tak skrati dobu vstreku.
Original ventil sa poklesom tlaku v sani (plny plyn) urcite zavrie a takto je tazko povedat co sa vtedy deje, ci je ten tlak schopny stupnut na max. palivoveho cerpadla.
Ak by to malo mat dokazatelny vyznam, tak najprv skontrolovat meracom tlaku ako sa vlastne sprava origos ventil a ked uz ho vymenit tak doplnit merac Lambdy ci to ma vobec zmysel a nesluzi to len na oplachovanie valcov benzinom.
Jeden taky super mal na predaj aj chalan na bmw 325, klasicky mechanicky vstrek, takze tomu by to urcite pomohlo. Videl som, ze to tam ma namontovane a za dva tyzdene uz bol inzerat.
Jedine ze by sa zlakol toho vykonu
Trochu by to mohlo pridat na vykone, lenze urcite hned ako riadiacka cez lambdu zisti, ze vela benzinu tak skrati dobu vstreku.
Original ventil sa poklesom tlaku v sani (plny plyn) urcite zavrie a takto je tazko povedat co sa vtedy deje, ci je ten tlak schopny stupnut na max. palivoveho cerpadla.
Ak by to malo mat dokazatelny vyznam, tak najprv skontrolovat meracom tlaku ako sa vlastne sprava origos ventil a ked uz ho vymenit tak doplnit merac Lambdy ci to ma vobec zmysel a nesluzi to len na oplachovanie valcov benzinom.
Jeden taky super mal na predaj aj chalan na bmw 325, klasicky mechanicky vstrek, takze tomu by to urcite pomohlo. Videl som, ze to tam ma namontovane a za dva tyzdene uz bol inzerat.
Jedine ze by sa zlakol toho vykonu
Naposledy upravil/-a tofak v Sobota, 27. Augusta 2011, 17:49, upravené celkom 1 krát.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: Fuel Pressure Regulátor
A ked sa tak kukam na ten link co poslal Ondrik a spomeniem si ako je to riesene na Toy, tak ho bude treba niekde na rampu pripojit, cize len do tej tlakovej hadice plnej benzinu, cize rozrezat, vlozit t-cko a napojit.
V tlakovacom stande nam v robote vydrzala klasicka sk-paska na vnutornom priemere hadicky 8mm az 30barov.Takze ziaden problem, len musis verit myslim, ze cerpadlo by dalej tlacilo, pokial by sa tocil motor. Ale bez tlaku benzinu, asi len chvilocku.
Druhu stranu do hadicky co vracia benzin do nadrze.
Zatial super, len co so starym regulatorom, no ked sa da prec ostane v rampe diera, cize sikovnenu sustruznikovy otocit zatku so zapichom na O-kruzok, najlepsie ten povodny, lebo znasa benzin.
Pracujem s hadicami a len malo dlhsie znasa benzin
Alebo tam ten stary regul. nechat a podtlakovu hadicku odpojit. Len ci ani trochu neprepusta, potom treba nechat aj odpad, alebo odpojit aj ten a ozaj riadne to zaslepit.
Najkrajsie by bolo, keby sustruznik spravil taku zatku, do ktorej by sa dal primontovat ten novy regulator.
A este taka otazocka, ake je vlastne cerpadlo v nadrzi, ak je len dake vrtulkove, tak nic,ale to urcite nebude, lebo pri zatazi by robilo bublinky v bezine a moc do rampy nepatri.
Takze bude zubove, cize pri zatazi zastane. A ked ten novy regulator nastavite na vyssi tlak, tak to cerpadlo bude mat urcite ochranu aby nezhorelo, bud uz v samotnej nadzi prepusti, alebo..... sa vypne,ale skor by som nakupil veeeeela poistiek.
No kto vie, skor ako by som to kupil, urcite by som si vyskusal vsetky hranicne situacie co mozu nastat.
Lebo mozno nakoniec koli tomu ze T je T ani ten tlak moc nestupne a skoda love.
V tlakovacom stande nam v robote vydrzala klasicka sk-paska na vnutornom priemere hadicky 8mm az 30barov.Takze ziaden problem, len musis verit myslim, ze cerpadlo by dalej tlacilo, pokial by sa tocil motor. Ale bez tlaku benzinu, asi len chvilocku.
Druhu stranu do hadicky co vracia benzin do nadrze.
Zatial super, len co so starym regulatorom, no ked sa da prec ostane v rampe diera, cize sikovnenu sustruznikovy otocit zatku so zapichom na O-kruzok, najlepsie ten povodny, lebo znasa benzin.
Pracujem s hadicami a len malo dlhsie znasa benzin
Alebo tam ten stary regul. nechat a podtlakovu hadicku odpojit. Len ci ani trochu neprepusta, potom treba nechat aj odpad, alebo odpojit aj ten a ozaj riadne to zaslepit.
Najkrajsie by bolo, keby sustruznik spravil taku zatku, do ktorej by sa dal primontovat ten novy regulator.
A este taka otazocka, ake je vlastne cerpadlo v nadrzi, ak je len dake vrtulkove, tak nic,ale to urcite nebude, lebo pri zatazi by robilo bublinky v bezine a moc do rampy nepatri.
Takze bude zubove, cize pri zatazi zastane. A ked ten novy regulator nastavite na vyssi tlak, tak to cerpadlo bude mat urcite ochranu aby nezhorelo, bud uz v samotnej nadzi prepusti, alebo..... sa vypne,ale skor by som nakupil veeeeela poistiek.
No kto vie, skor ako by som to kupil, urcite by som si vyskusal vsetky hranicne situacie co mozu nastat.
Lebo mozno nakoniec koli tomu ze T je T ani ten tlak moc nestupne a skoda love.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: Fuel Pressure Regulátor
Lis je super vec da sa pri nom mysliet nad Toy.
Vlastne je to klasicky prietokovy regulator ovladany podtlakom.
A uz len tym ze je na vstupe pred rampou a nie na jej konci tak pred nim automaticky stupne tlak a to este ani benzin neni v rampe, takze poistka zareaguje este skor.
Este pred kupou je treba zistit aky je vlastne tlak v rampe, kedze on je uz prednastaveny a aky tlak je pri akceleracii, ved aj ten origos je riadeny podtlakom.
Aby nakoniec nebol vysledny tlak este nizsi ako pri originali.
A je tu este ta moznost, ze sa montuje za rampu (o com pochybujem), lebo to by bolo terba x pripojek do rampy namiesto orisoš regulatora.
Lenze ak sa montuje na vstupe nikde na nom nevidim prepad do nadrze.
ONDRIK, zbehni za tym kamosom a odfot kde sa to vlastne montuje
Vlastne je to klasicky prietokovy regulator ovladany podtlakom.
A uz len tym ze je na vstupe pred rampou a nie na jej konci tak pred nim automaticky stupne tlak a to este ani benzin neni v rampe, takze poistka zareaguje este skor.
Este pred kupou je treba zistit aky je vlastne tlak v rampe, kedze on je uz prednastaveny a aky tlak je pri akceleracii, ved aj ten origos je riadeny podtlakom.
Aby nakoniec nebol vysledny tlak este nizsi ako pri originali.
A je tu este ta moznost, ze sa montuje za rampu (o com pochybujem), lebo to by bolo terba x pripojek do rampy namiesto orisoš regulatora.
Lenze ak sa montuje na vstupe nikde na nom nevidim prepad do nadrze.
ONDRIK, zbehni za tym kamosom a odfot kde sa to vlastne montuje
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: Fuel Pressure Regulátor
zdalo sa mi to celkom technicky jednoduche, ale ked tak citam co pises tak sa v tom zamotavam viac a viac
no, ked to bude montovat tak budem pri tom pravdepodobne, takze pofotim a uvidime... Hlavne som teda zvedavy, ci to nieco spravi s vykonom. Chodi merat vykon na brzdu pomaly s kazdou kktinou co namontuje na afto...
no, ked to bude montovat tak budem pri tom pravdepodobne, takze pofotim a uvidime... Hlavne som teda zvedavy, ci to nieco spravi s vykonom. Chodi merat vykon na brzdu pomaly s kazdou kktinou co namontuje na afto...
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: Fuel Pressure Regulátor
cital som este toto
http://www.tuning.sk/dokument-pbv_regul ... mp_ventily
a teda montuje sa to za rampu, cize do tej diery bude musiet byt daky nadstavec aby sa dal ten novy pripojit.
A je moc dolezite vediet kolko tlaci cerpadlo, lebo inak to nema zmysel.
Kukali sme to v robote a pojde na zaciatok rampy pripojit manometer, tak sa posnazim cim skor zmerat kolko barov tam je a to aj za jazdy a tak rozne (lenze to bude Starlet, to Vam moc nepomoze).
Ten tvoj kamos to musel kupovat na konkretny typ auta a tlaku v rampe.
http://www.tuning.sk/dokument-pbv_regul ... mp_ventily
a teda montuje sa to za rampu, cize do tej diery bude musiet byt daky nadstavec aby sa dal ten novy pripojit.
A je moc dolezite vediet kolko tlaci cerpadlo, lebo inak to nema zmysel.
Kukali sme to v robote a pojde na zaciatok rampy pripojit manometer, tak sa posnazim cim skor zmerat kolko barov tam je a to aj za jazdy a tak rozne (lenze to bude Starlet, to Vam moc nepomoze).
Ten tvoj kamos to musel kupovat na konkretny typ auta a tlaku v rampe.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: Fuel Pressure Regulátor
To su debili
http://tuning.autodoplnky.cz/regulatory ... t-s1495267
na tej fotke je to jasne zapojene na vstupe do rampy, akosi clanok odporuje fotke
http://tuning.autodoplnky.cz/regulatory ... t-s1495267
na tej fotke je to jasne zapojene na vstupe do rampy, akosi clanok odporuje fotke
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: Fuel Pressure Regulátor
Sorry uz nebudem otravovat
http://auto.bazos.sk/inzerat/9413328/Na ... paliva.php
typicky priklad, ze nevedia kde to instalovat a prebytok tlaku sa asi leje na cestu
A podla tohto ten manometer ukazuje aktualny tlak v rampe ked je auto v klude(volnobeh, pomala jazda) a ten sa da zmenit podla typu auta, ale ten spickovy tlak je pevne dany ako vecsina pise 1,7x .
Takze ked to ten kamos zapoji, uz mu to bude regulovat tlak aky tam bol nadstaveny, on si ho potom zmeni na seriovy (alebo o trosku vyssi) a ked prida tak napr. namiesto serioveho narastu 1x tento sersam ho zvysi na 1,7x a este aj rychlejsie nabehne ako seriovy.
No drzim kamosovy palce aby nepribudol zas takyto inzerat.
http://auto.bazos.sk/inzerat/9413328/Na ... paliva.php
typicky priklad, ze nevedia kde to instalovat a prebytok tlaku sa asi leje na cestu
A podla tohto ten manometer ukazuje aktualny tlak v rampe ked je auto v klude(volnobeh, pomala jazda) a ten sa da zmenit podla typu auta, ale ten spickovy tlak je pevne dany ako vecsina pise 1,7x .
Takze ked to ten kamos zapoji, uz mu to bude regulovat tlak aky tam bol nadstaveny, on si ho potom zmeni na seriovy (alebo o trosku vyssi) a ked prida tak napr. namiesto serioveho narastu 1x tento sersam ho zvysi na 1,7x a este aj rychlejsie nabehne ako seriovy.
No drzim kamosovy palce aby nepribudol zas takyto inzerat.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: Fuel Pressure Regulátor
zda sa mi to alebo to maju pripojene len jednou hadickou? a bez podtlaku?
mozno len nejakym T-kusom na privodnej hadicke pred rampou merali tlak, so zaslepenymi ostatnymi koncovkami
mozno len nejakym T-kusom na privodnej hadicke pred rampou merali tlak, so zaslepenymi ostatnymi koncovkami
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: Fuel Pressure Regulátor
Podla tohoto obrazka by to nemal byt problem prerobit, v podstate len do toho povodneho zavitu nasrobovat prirubu na hadicu ktora pojde do noveho regulatora, a spiatocku odpojit z povodneho a napojit na novy a rovnako aj podtlakovu hadicku. Akuraaat, kua TEN PRÍSTUP k tomu v st202, boa, tam ani vidiet nie je, nieto sa tam este vytacat s klucom
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných