Je mi jasné že sme tu (takmer) všetci off tému, ale ak by si mohol Rasťo - aký typ (značka, model...) diferenciálu v Kačene máš? A budem tak drzý že sa spýtam odkiaľ ho máš ...nejde mi o to že by som išiel hrrrrr nakupovať nejaké LSD do predokoliek, zaujíma ma podstata debaty - určenie a zmysel samosvoru vo FWD.Rasťo napísal:Nič proti mládenci, ale LSD na predokolke je totálna blbosť. Detto keramická spojka s dvomi druhmi prevádzky - žiadny záber alebo plný záber. A odľahčený zotrvák? - rovno si objednajte novú prevodovku, resp. zháňajte nové synchróny a blázna čo vám urobí GO prevodovky...
Ako bude vypadať štart do zátačky trebarz na semafóroch na takomto aute? - ešte bez TRC? - vytočený volant, pridávaš plyn lebo vieš že keď ho poriadne nepridáš, tak Ti to pri rázovom zábere spojky skape. Púšťaš spojku a keďže Ti preklznú predné kolesá vplyvom nárazového prenosu krútiaceho momentu, zaberie aj LSD. No a už sa len divíš, že diferák nerobí čo má - darmo máš vytočený volant - ideš stále rovno a môžeš sa zblázniť.
Chlapci najskôr rozmýšľajte a potom kupujte marketingové nezmysly, alebo produkty určené na racing využitie. Ak mi neveríte, príďte do RK a predvediem vám ako funguje LSD v prevodovke FWD auta na mojej Kačene - na snehu a teraz na posypovom štrku, čo ostal na cestách po zlezení snehu musím jazdiť ako posratý, inak pri každom zatočení volantu a pridaní plynu, idem namiesto do zákruty, rovno...
So samosvorným diferenciálom mám skúsenosť jedine u zadokolky, mal to byť práve torque biasing kus. Na druhej strane silnejšia predokolka má v zákrutách pod plynom proste problém - a debatovať sa dá donekonečna - preto nech debatu rozhodne niekto, kto má Celdu 6.gen SS. hm?