Tuning stranky celica t23
Moderátor: Leňulka
- celica t23
- panic
- Príspevky: 119
- Dátum registrácie: Piatok, 23. Mája 2008, 16:03
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Tuning stranky celica t23
Keď sa tu už rozpráva o LSD, neviete náhodou aký typ sa dával do Cecil čo mám ja? Stenky čakám na tvoju odpoveď
Ako jedno malé mínus u môjho LSD je, že občas "kradne" volant, ak si nedáš pozor a máš kus vytočené kolesá tak ti surovo ukradne volant z ruky Bol som nemilo prekvapený keď sa mi to prvý krát stalo Ono to spraví iba ak sa rozbehneš kus razantnejšie, pri kľudnom rozbehu ani neregistrujem LSD
Ako jedno malé mínus u môjho LSD je, že občas "kradne" volant, ak si nedáš pozor a máš kus vytočené kolesá tak ti surovo ukradne volant z ruky Bol som nemilo prekvapený keď sa mi to prvý krát stalo Ono to spraví iba ak sa rozbehneš kus razantnejšie, pri kľudnom rozbehu ani neregistrujem LSD
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Tuning stranky celica t23
prave aby ti volant nekradlo, tak robili SS... na mcphersone ho kradne aj bez LSD
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Tuning stranky celica t23
Jo, lenže mne ho ukradlo aj napriek SS, nie veľmi, no predsa Hlavne keď držím volant jednou rukou vtedy to zacítiš najskôr že "ťahá" na jednu či druhú stranu. Na snehu to nerobí iba na asfalteGabriel Nagy napísal:prave aby ti volant nekradlo, tak robili SS... na mcphersone ho kradne aj bez LSD
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Tuning stranky celica t23
to iste zazivam aj ja... no najme ak zbehnem do nerovnosti... ale je to len sila zvyku... a aj cim mas sirsie pneu, tym to viacej citis
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Tuning stranky celica t23
Presne tie nerovnosti Vtedy najviac Pneu mám klasiku 205Gabriel Nagy napísal:to iste zazivam aj ja... no najme ak zbehnem do nerovnosti... ale je to len sila zvyku... a aj cim mas sirsie pneu, tym to viacej citis
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Tuning stranky celica t23
alebo ked su kolaje... ja som myslel, ze s ss to uz nerobi, kedze aj kvoli tomu to bolo vymyslene...
ja mam 215 vlete. ak sa nepreda, idu 225/235 R18
ja mam 215 vlete. ak sa nepreda, idu 225/235 R18
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Tuning stranky celica t23
Nevravím že je to tragické, ale kus to prekvapí 235? narastie ti aj valivý odpor To už tam daj rovno 7M-GTE
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: Tuning stranky celica t23
a mne sa to paci, ze citit ako taha volantom. Aspon viem ze idem v kolaji alebo ze odstrediva sila tlaci na koleso Neznasam "preposilovane" posilovace riadenia, kde buchnes na mieste do volantu a sa otoci pomaly dookola... To patri do aut pre zeny a na kocikovanie po meste pomedzi nakupne centra, nie na celicu...
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Tuning stranky celica t23
To máš pravdu, ale raz mi tým "ukradnutím" skoro pokrstilo pravý bokondrik napísal:a mne sa to paci, ze citit ako taha volantom. Aspon viem ze idem v kolaji alebo ze odstrediva sila tlaci na koleso Neznasam "preposilovane" posilovace riadenia, kde buchnes na mieste do volantu a sa otoci pomaly dookola... To patri do aut pre zeny a na kocikovanie po meste pomedzi nakupne centra, nie na celicu...
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Tuning stranky celica t23
netreba jazdit jednou rukou ako ochcavkari, ale pevno dvoma a je to .-D ved aj formulu jazdia dvomi rukami
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Tuning stranky celica t23
Stevo ty mas zrovna ten clutch type, ten co ked zaznamena isty rozdiel relativncych rotacci jednotlivych kolies tak sa blokne.
je to super na prudke priamociare akceleracie, vtedy ti ide krutak na obe poloosi 50/50 co je idealny stav.
ak ti to ale spravi v prudkej zakrute co teda spravi, tak ten volant ti kradne koli tomu ze obe kolesa sa snazia otacat rovnako rychlo a auto sa snazi ist rovno. ty to znasilnujes a gumy piskaju
ked ta clutch type nacapa nepripraveneho v zakrute tak je to hotova sodoma gomora.
zasa ked zapadnes alebo ak je jedno koleso na lade a dtuhe na asfalte, blokne sa ti diff a mas viacmenej vyhrane (oproti torsenu alebo otvorenemu).
pri clutch type ma napada este jedna nevyhoda a to je opotrebenie tych lamiel ktore trenim blokuju diferencial. napriklad libor mi vravel ze ma na corolle tiez LSD ale daky babrak tam predtym nalial zly olej a dosral lamely a nieje schopny diff uzavriet a rebiuld kity niesu lacna zalezitost
je to super na prudke priamociare akceleracie, vtedy ti ide krutak na obe poloosi 50/50 co je idealny stav.
ak ti to ale spravi v prudkej zakrute co teda spravi, tak ten volant ti kradne koli tomu ze obe kolesa sa snazia otacat rovnako rychlo a auto sa snazi ist rovno. ty to znasilnujes a gumy piskaju
ked ta clutch type nacapa nepripraveneho v zakrute tak je to hotova sodoma gomora.
zasa ked zapadnes alebo ak je jedno koleso na lade a dtuhe na asfalte, blokne sa ti diff a mas viacmenej vyhrane (oproti torsenu alebo otvorenemu).
pri clutch type ma napada este jedna nevyhoda a to je opotrebenie tych lamiel ktore trenim blokuju diferencial. napriklad libor mi vravel ze ma na corolle tiez LSD ale daky babrak tam predtym nalial zly olej a dosral lamely a nieje schopny diff uzavriet a rebiuld kity niesu lacna zalezitost
- stefan-celica
- Toyota guru
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
- Bydlisko: Slovensko
Re: Tuning stranky celica t23
Rasťo napísal:Bobani ak ste chceli superšporty a jazdiť ako prasatá, mali ste si kúpiť niečo iné ako 7 gen. celicy a začať ich upravovať - úplne zlá cesta. Viac k tomu nepoviem, ale ako čítam, tak niektorých z vás by neprežila ani fungel nová GT4 JDM TRD, lebo žiadne auto vyrábané sériovo neprežije dlhodobejšie jazdenie v štýle plný kotol od garáže, furt plný kotol a musím byť prvý na semafóroch a dobrzďujem vždy až v poslednú stotinu sekundy a milimeter od predo mnou stojaceho auta.
Ja som rozprával zo svojich skúseností. "Užiť si auto" neznamená pre každého tlačiť ho na doraz a žiaden výrobca nevyrába žiadne auto tak predimenzované, aby prežilo spomínaný štýl zaobchádzania.
Ešte k tomu LSD + FWD. Už mi je to v podstate jedno - keď sa niektorý z vás vysype a bude si v hlave niekoľko týždňov situáciu prehrávať, tak mu to snáď dôjde. Príklad - LSD sa po zopnutí (je jedno či má natvrdo nastavený pomer, alebo je helické či viskózne) správa ako auto s uzávierkou diferenciálu. Sadnite si do off roadu s uzávierkou dierákov, nastavte uzávierku predného difu a choďte sa previezť - či auto bude reagovať na krútenie volantom. Samo to, čo chcete urobiť oznámte majiteľovi auta - vám asi poriadne nakladie po rukách...
Howgh - viacej sa k téme nevyjadrujem.
S tym LSD difom presnejsie uzavierkou difu a tym ako sa sprava offroad ci traktor ked mu zapnes uzavierku ze ta to bude tahat stale rovno to viem. Myslel som ze samosvory co sa davaju (montuju) do osobnych aut FWD ci RWD funguju trochu inak a to tak: Ak berieme do uvahy ze najlepsia trakcia pneumatiky je pri preklze 3-6%. Ak idem cez zakrutu a mam otvoreny dif vnutorne koleso sa mi dostane takmer do vzuchu je nadlahcene a je tam preklz mozno aj 20-60% to znamena o tolko je mensi krutak na druhom kolese (zla trakcia nizsia rychlost prejazdu zakruty) Predstavoval som si ze ten samosvorny LSD diff reaguje na stratu krutaku v mili sekundach to znamena ak sa zvysia otacky jedeho kolesa o cca 10% uzamkne sa dif a akonahle sa otacky vyrovnaju otvori sa ak by sa to dialo takto a ten diff by sa otvaral zatvaral v mili sekundach bola by relativne zaistena idealna trakcia a preklz.
Ak sa LSD zapne kedy sa vypne(ked uberies plyn? ) ked vravis ze ta to pri pridani plynu taha rovno nie cez zakrutu.
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Tuning stranky celica t23
Druhou fajčímGabriel Nagy napísal:netreba jazdit jednou rukou ako ochcavkari, ale pevno dvoma a je to .-D ved aj formulu jazdia dvomi rukami
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Tuning stranky celica t23
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných