Tuning stranky celica t23
Moderátor: Leňulka
Re: Tuning stranky celica t23
bratu a čo konkrétne zháňaš?
Re: Tuning stranky celica t23
od a po z? kolko chceš do toho dať penazi?
Re: Tuning stranky celica t23
páči sa mi tvoje nadšenie
Re: Tuning stranky celica t23
ale este stale neviem co chces... ci nejake narazniky, ci piesty, ci ostre vacky, ci samosvor, ci sekvencne radenie, ci kolesa, ci lakernikov, ci karbonove doplnky,alebo cele motory, elektroniku, budiky, sedacky, volanty, turbo alebo kompresor kity, .... je toho plno. moju mam pofotenu v novembrovom power magazine je aj na titulke
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: Tuning stranky celica t23
george prepac, ale pripada mi to tvoje "vsetko chcem" ako parodia... Ak to ozaj chces riesit takto, priprav si hooodne evri. A ak to nie je problem, tak potom to nerob takto ze budes pol roka klikat po internete, pretoze tych moznosti na toto auto je na nedoklikanie vela, a stale budu pribudat. Teraz si kupis karbonove stierace a za pol roka pride ina firma s inymi, lepsimi ako carbon, pretoze zistia ze carbonove vo velkej rychlosti maju slaby pritlak lebo pruzia a uplne ppci performance su z takejto zliatiny titanu a inych ko(z)mickych kovov a stoja 300 evri. A uz budes chciet tie...
Proste, ak ti fakt penaze nehraju rolu a chces ich vrazit do konkretne tohoto auta, tak ho dovez nejakej firme, co ti to spravi komplexne. Oni ti poukazuju moznosti a vyberies si. Neda sa to riesit takto, ze si pozbieras kopu dielov z www linkov na kopu a v garazi poskladas. Bez znalosti to bude nakoniec katastrofa... Vies, ktosi ti da link na trebars performance kktiny do motora, vymenis pol motora a nedosiahnes skoro nic. A potom zistis ze vymenis aj druhu polku motora, a zrazu veci z prvej polky motora nebudu stacit tym novym veciam, a tak budes furt kupovat nove a nove...
Najprv trochu vseobecneho rozhladu, citaj co kto robil na takom aute, co sa oplati a co je iba placebo, co je tuning a co je styling, a hlavne, STANOV SI CIEL, KTORYM SA CHCES UBERAT!!!
peace...
Proste, ak ti fakt penaze nehraju rolu a chces ich vrazit do konkretne tohoto auta, tak ho dovez nejakej firme, co ti to spravi komplexne. Oni ti poukazuju moznosti a vyberies si. Neda sa to riesit takto, ze si pozbieras kopu dielov z www linkov na kopu a v garazi poskladas. Bez znalosti to bude nakoniec katastrofa... Vies, ktosi ti da link na trebars performance kktiny do motora, vymenis pol motora a nedosiahnes skoro nic. A potom zistis ze vymenis aj druhu polku motora, a zrazu veci z prvej polky motora nebudu stacit tym novym veciam, a tak budes furt kupovat nove a nove...
Najprv trochu vseobecneho rozhladu, citaj co kto robil na takom aute, co sa oplati a co je iba placebo, co je tuning a co je styling, a hlavne, STANOV SI CIEL, KTORYM SA CHCES UBERAT!!!
peace...
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Tuning stranky celica t23
Nechcem Ťa sklamať, ale ak to bude šupa, tak si daj pozor aby Ťa na semafóroch po všetých úpravách nedal niekto nenápadný so starou audinou. Uvedom si, že viac ako 140 koní má dnes aspoň 50 % aut na cestách a z 1ZZ-FE aj s najsilnejším turbom nevytiahneš viac ako 250 koní aby to malo nejaký zmysel (krivka priebehu krúťáku/spotreba/spoľahlivosť). Navyše budeš automaticky potrebovať riešiť TRC, ktoré to auto nemá a Tvoje rozbehy budú preto vypadať zúfalo. Budeš potrebovať iné brzdy, iný podvozok, iné silentbloky úplne všade a budeš s investíciami zrazu niekde tam, kde bola nákupná cena auta. Povieš si "mal som rovno kúpiť liftovú verziu - bol by to podstatnejšie lepší základ na úpravy". Tak ako píše Ondrík - akýkoľvek zásah kdekoľvek, si vyžiada ďalší zásah a dostaneš sa do bludného kruhu. Nakoniec fakt zistíš že si do toho auta vtlačil kopec peňazí a používaš ho na pár tisíc km ročne a aj to môžeš jeho potenciál využiť naplno maximálne niekde pri rozbehu na 160-tku niekde na diaľnici, resp. niekde na zraze - ver mi že z toho vyrastieš...a bude Ťa to mrzieť.
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Tuning stranky celica t23
Pripojím sa k Ondríkovi tiež by som si to 3x rozmyslel. Keď chcem niečo silné tak predám svoje našetrím a začnem hľadať a poškukovať po niečom silnejšom, u mňa by to bol smer Supra turbo, GT4 6.gen, proste továrenský motor, výkonný, nepošahaný háj performens (high performance) zázrakmi, neviem no, proste šahať do 103 kw je zbytočnosť.
Toť môj názor
Toť môj názor
Naposledy upravil/-a Avensis v Štvrtok, 6. Januára 2011, 23:17, upravené celkom 2 krát.
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
Re: Tuning stranky celica t23
jednoduché zhrnutie,ASI TAK
Lexus RX 400h,2008
Ex:RAV 4 II (XA2) 2.0 VVTi 4WD,r.v.2004
Ex:Celica AT200,r.v.96
1.8,85kw
Ex:Celica AT180,r.v.92
1.6Sti,74kw
Ex:RAV 4 II (XA2) 2.0 VVTi 4WD,r.v.2004
Ex:Celica AT200,r.v.96
1.8,85kw
Ex:Celica AT180,r.v.92
1.6Sti,74kw
- stefan-celica
- Toyota guru
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
- Bydlisko: Slovensko
Re: Tuning stranky celica t23
Ale uz ked hondacky motor aspon nejaky z Hondy NSX ktory ma v zaklade 220kw a nahadzat par spojlerov aby si nevzlietol
Garantujem ti ze o rok dva si vytrhas vsetky vlasy, ked do nej natlacis tolko eur a tie upravy s toho auta aj tak nic neobycajne na ceste nespravia, ale aspon spravis "dobre" meno tym motoricky nevydarenym Celicam ked spravis niekolko tisic eurovy swap motora
Garantujem ti ze o rok dva si vytrhas vsetky vlasy, ked do nej natlacis tolko eur a tie upravy s toho auta aj tak nic neobycajne na ceste nespravia, ale aspon spravis "dobre" meno tym motoricky nevydarenym Celicam ked spravis niekolko tisic eurovy swap motora
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Re: Tuning stranky celica t23
tak jako narves tam aj 5,7 HEMI ked trocha plechy vytlacis... ale skor by som sa snazil ukazat prednosti celdy jebo v dnesnej dobe ked vedla teba zastavy deges na zelenej fabii tak si nahraty ked uz do kolobeziek zacali davat take motory..ale daj si zavod na 5 kilakov a na druhej zakrute si vedla neho a na 5tej hodne pred nim..tym su celdy dobre a tam by som sa v tuneni poberal a obzvlast pokial mas auto aj na bezne vozenie, kde vyuzijes taky motor naplno..3x do roka na zrazoch??mam kamosa co si 5 rokov plnil sen s eclipsom a tiez vsetko robil preto aby tam vsetko mal vymenil 2 motory,kovane zvody, vyfuky turba...proste cca cez 450 litrov este po starom tam nahadzal a to zvonka bola povodna sem tam nieco ukazal na zraze a ked sa to zacalo vsetko drbat a zrat cez 20 litri kupil si starsi jaguar automat na plyne a je rad ze sa eclipsu vobec zbavil...
preto si aj ja myslim ze je lepsie trocha pouvazovat nad tym co tam stes vsetko nasupat...
preto si aj ja myslim ze je lepsie trocha pouvazovat nad tym co tam stes vsetko nasupat...
Re: Tuning stranky celica t23
este k tomu motoru taka myslienka...som si tak povedal ze ked odpisem motor (co dufam ze tak lahko to nebude) budem to riesit 1,8 TSI lebo v podstate objem ostane cize sa nemusis s nikym natahovat emisie upraces tiez a ma to aj turbo aj kompresor cize usetrenich 10litrov keby si to chcel dat do povodneho motora a konikov to ma tiez habadej..akurat musis mat kua kamosa na elektriku a more casu...
- stefan-celica
- Toyota guru
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
- Bydlisko: Slovensko
Re: Tuning stranky celica t23
Ani ten motor 1.8 TSI nebude za par eur a to nehovorim o dalsich veciach vymene prevodovky a kopy inych veci v motorovom priestore a hlavne elektrike. To su podla mna prilis strelene uvahy dat tam uplne iny motor. Nehovorim vsetko sa da ale tadial asi cesta za vykonom a dobrym agregatom nevedie.
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Re: Tuning stranky celica t23
je to vlastene skoda audi ...ale tusim to davaju do audin..
stefan : zalezi od toho kde a ako ho kupis ale viem ze zevraj pre mna bude mozno o rok o dva za liter aj s prevodovkou (6.st) a spojkou a komplet el. cize treba len hladat...
ja som nepovedal ze to je riesenie ,,nadupaneho,, tuningu motora ale ze ako alternativa ked odpisem moj lebo ked som pozeral do celdy vide novy tusim cca 3500 euri cize keby nebol za liter ani to neriesim...ale to je este dufam ze hudba buducnosti lebo mesiac byt zavrety v garazi sa mi moc neste...mam aj inu robotu na aute..
stefan : zalezi od toho kde a ako ho kupis ale viem ze zevraj pre mna bude mozno o rok o dva za liter aj s prevodovkou (6.st) a spojkou a komplet el. cize treba len hladat...
ja som nepovedal ze to je riesenie ,,nadupaneho,, tuningu motora ale ze ako alternativa ked odpisem moj lebo ked som pozeral do celdy vide novy tusim cca 3500 euri cize keby nebol za liter ani to neriesim...ale to je este dufam ze hudba buducnosti lebo mesiac byt zavrety v garazi sa mi moc neste...mam aj inu robotu na aute..
- celica t23
- panic
- Príspevky: 119
- Dátum registrácie: Piatok, 23. Mája 2008, 16:03
Re: Tuning stranky celica t23
Vsetko ma svoj cas pani mne uz moja celica 2ZZ taha na 200tis a tiez zacinam pomalicky rozmyslat co dalej...A samozrejme ze by to chcelo trosku viac konikov no nakolko je celica moja srdcovka tak sa zatial moc ine auto nechystam kupit (aj ked vo vela pripadoch by to bolo najrozumnejsie riesenie, najlepsie bude si kupit este jedno ) Taaak ze aky motor? S patresom sme uz mali o tom debatu (a uz sa tesim ked sa stavim v nitre ceknut to zihadielko) no len si uvedomte, specialne ty 8geore ze ak tam chces napratat vela koni ta ti predokolka stacit nebude. Samozrejme uz ma napadlo aj take ze motor z EVO alebo M3jky ale to by uz potom chcelo aj 4X4 podvozor! Ale da sa pokracovat v snivani- Cize teoreticky potom zobrat zo 6.gen celici podvozok a nejako to uz vymysliet ale to uz je MOC! :D dalo by sa to samozrejme ale za ake prachy :-/
To si potom treba najst sponzora a mozes zacat. Vid CELICA GT4 X taku by chcel asi kazdy z nas...
http://www.fensport.co.uk/FensportCars/ ... GT4_X.aspx
To si potom treba najst sponzora a mozes zacat. Vid CELICA GT4 X taku by chcel asi kazdy z nas...
http://www.fensport.co.uk/FensportCars/ ... GT4_X.aspx
VVTL-i
- miro81
- začiatočník
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2005, 16:47
- Bydlisko: Kosice
- Kontaktovať používateľa:
Re: Tuning stranky celica t23
Počiatočné nadšenie je skvelá vec, podstatné je, aby vydržalo aj keď veci nepôjdu tak, ako by si si práve predstavoval Keď chceš Celicu vážne vytuniť navštív http://www.monkeywrenchracing.com, špecializujú sa na celicu a MR2 a majú rôzne aj upravené motory až na 480 HP!!! Inak 230 HP zvládneš v pohode s pôvodným podvozkom a prevodovkou, je to len vec odladenia a zážitok z jazdy je úchvatný, hlavne keď "pretekári" na Koktávkach RS nestačia s dychom Netreba zabúdať, že Celica síce nemá extra výkon, ale 1170 kg ju robí pri 230 koníkoch slušne živou...Držím palce s úpravami a hlavne dva krát prehodnocuj a raz kupuj
exCelica 2.0 GTi, 115kW r.v. 1994
Honda Prelude 2.0, r.v. 1993 US import
TURBOed Celica 1.8 S r.v. 2000
Mazda RX8,2003, 231 BHP
Honda Prelude 2.0, r.v. 1993 US import
TURBOed Celica 1.8 S r.v. 2000
Mazda RX8,2003, 231 BHP
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných