prevodovky na GTi
Moderátor: Leňulka
- miguellito
- začiatočník
- Príspevky: 470
- Dátum registrácie: Nedeľa, 6. Júla 2008, 13:59
prevodovky na GTi
nevie niekto aky je rozdiel-ak vobec-medzi pred a pofaceliftovou prevodovkou na 5.gene GTi? na predface mam S53 ku ale nemozem najst oznacenie na tej pofaceliftovej-neviem ci ho japani vyrazili z vnutra ? hlavne ma zaujima ci je priamo zamenitelna -presne bez uprav- a ci nema dake ine sprevodovanie o trochu ,pripadne horsie/lepsie synchrony.....
Mi Angelita CeliCa GTi 2.0 16 V-oltov:-), Morning Lemon Zltunka Designed by the Wind
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa
Re: prevodovky na GTi
vime ti len povedat o prevodovke na 6-gen Celiky,, mala oznacenie S54,, a jediny rozdiel bol v druhom prevodovom stuopni,, mal iny pomer
S53
A 5-Speed Manual Transmission.
Ratios:
First Gear: 3.285
Second Gear: 2.041
Third Gear: 1.322
Fourth Gear: 1.028
Fifth Gear: 0.820
Reverse Gear: 3.153
Final Drive: 3.944:1
Applications:
Toyota Camry
Toyota Celica
S54
A 5-Speed Manual Transmission. The shift cable levers on the Toyota MR2's S54 are located on the front of the transmission, whereas they're located on the rear of other S-series transmissions.
Toyota MR2 Ratios:
First Gear: 3.285:1
Second Gear: 1.960:1
Third Gear: 1.322:1
Fourth Gear: 1.028:1
Fifth Gear: 0.820:1
Reverse Gear: 3.153:1
Final Drive: 4.176:1 (EU Versions have a 3.944:1 Final Drive)
Applications:
Toyota MR2
Toyota Celica
len neviem ci sa davala S54 aj do pofaceliftovej celdy,, to musia zistit ti ktori ju maju.
S53
A 5-Speed Manual Transmission.
Ratios:
First Gear: 3.285
Second Gear: 2.041
Third Gear: 1.322
Fourth Gear: 1.028
Fifth Gear: 0.820
Reverse Gear: 3.153
Final Drive: 3.944:1
Applications:
Toyota Camry
Toyota Celica
S54
A 5-Speed Manual Transmission. The shift cable levers on the Toyota MR2's S54 are located on the front of the transmission, whereas they're located on the rear of other S-series transmissions.
Toyota MR2 Ratios:
First Gear: 3.285:1
Second Gear: 1.960:1
Third Gear: 1.322:1
Fourth Gear: 1.028:1
Fifth Gear: 0.820:1
Reverse Gear: 3.153:1
Final Drive: 4.176:1 (EU Versions have a 3.944:1 Final Drive)
Applications:
Toyota MR2
Toyota Celica
len neviem ci sa davala S54 aj do pofaceliftovej celdy,, to musia zistit ti ktori ju maju.
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: prevodovky na GTi
jedine co sam uz davnejsie na WIKI nasiel je ze skratili paku trocha (ajtak mi prijde dlha) a "improved gear linkage" ci to znamena posilnene synchrony alebo co ti neviem... proste je IMPROVED
- miguellito
- začiatočník
- Príspevky: 470
- Dátum registrácie: Nedeľa, 6. Júla 2008, 13:59
Re: prevodovky na GTi
jj to som naseu aj ja , vylepsene "spojenie" prevodovky nevem ci myslia tiahla alebo co,a ta gearshift asi nebude gearstick-to by bola prave saltpaka ,ale gearshift bude asi cosi ine, ...mne ide prave o vnutorne a vonkajsie uchyty a tiahla atd... to ratio "ozubencov" vo vnutri teraz velmi dolezite neni...mohol by niekto co ma pofacelift mrknut co ma na Vin stitku napisane pod Vin cislom? predfacelifty tam maju prave S53 ,chilton aj haynes som mrkal ale tam je chaosu a chaosu .....este je to tam domiesane s roznymi exportnymi verziami... fdaka.
Mi Angelita CeliCa GTi 2.0 16 V-oltov:-), Morning Lemon Zltunka Designed by the Wind
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: prevodovky na GTi
no mat ju doma tak ti ju pozriem ale momentalne je u doktorky lenky a doktora vita v Brode
- miguellito
- začiatočník
- Príspevky: 470
- Dátum registrácie: Nedeľa, 6. Júla 2008, 13:59
Re: prevodovky na GTi
no uz tam mam , druhu -pouzitu- z pofaceliftu... prehodit sla v pohode ,len na par veciciek si treba dat pozor hlavne pri tiahlach na prevodovke nepoodtrhavat tie vystielacie gumky--- to ale nesuvisi s kompatibilitou, inak sa mi zda ze do nej vojde cca o deci menej oleja,a uz zacne vytekat z doplnacej dierky... a co s atyka prevedenia tak pofeceliftove su lepsie cca v tom ze maju asi o trosicku ine prevody lebo pri tych istych otackych s adostanem na vacsiu rychlost--- ale mozno sa len dohukal tachometrovy pohon pri manipulacii.... ale to dufam ze ne... inak a ma robustnejsi okraj okolo vypustacieho srobu-light japan tuning-nie len taky prstencek jako mala predface liftova-cize tento uz len tak lahko prasknut asi nemoze... iank ma zajima co keby som dal viac oleja do prevodovky ako tam ma ist???moze aj to uskodit...
Mi Angelita CeliCa GTi 2.0 16 V-oltov:-), Morning Lemon Zltunka Designed by the Wind
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných