Pomoc Celica T23

všetko o tomto modeli

Moderátor: Leňulka

Používateľov profilový obrázok
timo4
nula
Príspevky: 5
Dátum registrácie: Streda, 29. Júla 2009, 09:45

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa timo4 » Pondelok, 3. Augusta 2009, 09:01

mal som tu prispevok otom ze som pisal ze podla mna VVT-i, VVTL-i a motory od Honda VTI/VTEC/ su najlepsie,ja si zatzm budem stat,len koli vlastným skusenostiam.ako pisal Gabo ,pisal ze pozna lepsie a sturbom ano aj ja poznam a mozem tu aj menovat.a vsak tieto motory su bez turba a do obsahu 1,8L.Mal som myslim dost motorov pod sebou a nikto znich sa tak nechital v tejto kubature do 1,8 ako tieto a najme chvalim 1,6 VTI VTEC.A samozrejme tam kde je turbo alebo kompresor tak su to motory velmi žive to nenamietam mame v garaži aj Nissan 300zx twin turbo a ten motor ako taha tak o nemam slov.

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Pondelok, 3. Augusta 2009, 12:28

ale aj bez variabilneho zdvihu a ostrosti zdvihu ventilov sa da z atmosfery vycarovat podobny vykon... len tie variable veci tam boli aj kvoli emisiam... a o jednu, dve, tri veci viac, co sa ti moze dodrbat... no jo, dal som zly prihklad z turbom, ... to je uplne o niecom inom...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
Youngblood
začiatočník
Príspevky: 198
Dátum registrácie: Streda, 20. Júna 2007, 19:11
Bydlisko: Dunajská Streda / Bratislava

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Youngblood » Pondelok, 3. Augusta 2009, 19:33

Rasťo napísal:Prosím??? - tak toto absolutne nie je pravda - s Ľubošom sme šli do PD - ja MR, on Corolla TS. Ani jeden z nás to extra netočil a spotrebu sme mali rovnakú - rozdiel boli nejaké dve desaniny, ktoré mohli byť spôsobené kľudne tým, že tá jeho Corollka je o 200 kg ťažšia.
Veru tak Rastík... Priemernu spotrebu na starej som mal od 7,2 do 8,4... Na tejto to je od 7,9 do 9,4 ale nevadi mi to... Ked jazdim kludne, drzim sa kolem tej osmičky čiže paráda. A ešte k tomu aj papierovo 2ZZ má o 0,7l väčšiu priemernu spotrebu ako 1ZZ...
Toyota Celica TS23, VVTL-i (2ZZ-GE)
Ex:Toyota Celica T23, VVT-i (1ZZ-FE)
If U dont fight, U lost allready!!!
トヨタ セリカ

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Pondelok, 3. Augusta 2009, 23:43

tak potom otazne je, vcom este sa okrem liftu ta 2ZZ-GE lisi od 1ZZ-FE... aby sme vedeli, cim je ta spotreba taka, aka je....
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Rasťo » Utorok, 4. Augusta 2009, 07:39

Tu máte technický rozdiel: http://www.zzw30.com/
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Utorok, 4. Augusta 2009, 07:46

Gabriel Nagy napísal:tak aj toto zapricini rozdielne hodnoty, pocity z jazdy...

1ZZ-FE 2ZZ-GE
Bore x Stroke(mm) 79 x 91.5 82 x 85
Compression 10:1 11.5:1
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Rasťo » Utorok, 4. Augusta 2009, 08:46

Gabo tá vyššia kompresia je tam len preto, aby to mohlo ísť nad 7 tisíc otáčok a detto pomer zdvihu k priemeru piestu. Inak na CZ fóre chalani pekne popísali muchy ktoré sa týkajú aj 2ZZ-GE.
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Utorok, 4. Augusta 2009, 08:59

Ano Rasto, ale hned to meni charakteristiku motora... ktoru mozno citit, mozno nie, neskusal som porovnavat, siel som len na 1ZZ-FE, 2ZZ som neskusal.
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
Youngblood
začiatočník
Príspevky: 198
Dátum registrácie: Streda, 20. Júna 2007, 19:11
Bydlisko: Dunajská Streda / Bratislava

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Youngblood » Štvrtok, 6. Augusta 2009, 22:10

2ZZ som Ti mohol požičať na Babe Gabo ;-) Snaď na rok... Ale podla toho čo si sem supol Rasto je jasne že 1ZZ a 2ZZ nemožu byť rovnake do 6tis... A čo sa tyka tej spotreby, vidim to tak že 2ZZ žere viac aj koli kompesnemu pomeru...
Toyota Celica TS23, VVTL-i (2ZZ-GE)
Ex:Toyota Celica T23, VVT-i (1ZZ-FE)
If U dont fight, U lost allready!!!
トヨタ セリカ

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Štvrtok, 6. Augusta 2009, 22:18

stym zicanim suhlasim, teda ak sa podari sa opat stretnut :-) ja ti poziciam supru, ak teda sa podari to, co planujem. :-)
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
Youngblood
začiatočník
Príspevky: 198
Dátum registrácie: Streda, 20. Júna 2007, 19:11
Bydlisko: Dunajská Streda / Bratislava

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Youngblood » Štvrtok, 6. Augusta 2009, 22:32

Som bol na 3. ročniku TTS a keď aj na rok budem toyoťakom (čo som si viac ako isty), tak tam určite dojdem... A to aj s bratrancom ktoremu si prave predal svoje faro :D
Toyota Celica TS23, VVTL-i (2ZZ-GE)
Ex:Toyota Celica T23, VVT-i (1ZZ-FE)
If U dont fight, U lost allready!!!
トヨタ セリカ

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa stenky » Štvrtok, 6. Augusta 2009, 22:36

Prave som ho bol po dovolenke skusobne nakopnut na parkovisku uz ked s nim nemozem (zatial) jazdit :D
Obrázok

vitelo1
začiatočník
Príspevky: 189
Dátum registrácie: Streda, 3. Júna 2009, 09:52
Bydlisko: Bratislava

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa vitelo1 » Štvrtok, 13. Augusta 2009, 12:39

Rasťo napísal:Gabo tá vyššia kompresia je tam len preto, aby to mohlo ísť nad 7 tisíc otáčok a detto pomer zdvihu k priemeru piestu. Inak na CZ fóre chalani pekne popísali muchy ktoré sa týkajú aj 2ZZ-GE.
.... trochu z teórie motorov.... rasťo má pravdu, ten 2zz motor je typický vysokootáčkový motor (malý zdvih x väčšie vrtanie a treba si všimnúť k tomu aj väčšie priemery ventilov z dôvodu vyššeij účinnosti plnenia a vyplachovania), čo potrebovali dosiahnúť, ked sa chceli dostať na 192 koní. Výkon je priamoúmerný otáčkam - najjednoduchší spôsob zvýšovania výkonu je "naučiť" motor točiť sa vo vysokých otáčkach. Dovolím si tvrdiť, že keby sme porovnali priebehy výkonových kriviek a krivky krútiaceho momentu, tak v oblasti do 6400 ot/min budú skoro zhodné a preto si myslím, že to bude len taký placebo efekt a ten motor nemôže byť výrazne "iný" ako 1zz v oblasti do 6400 ot/min.
E10 Corolla 1,33 xli sedan

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Rasťo » Utorok, 23. Marca 2010, 08:45

Pre všetkých majiteľov tentokrát 2ZZ-GE:
http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=14144
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Rasťo » Nedeľa, 4. Apríla 2010, 10:43

Malý darček pre dostatočne rýchleho človeka ktorému umiera 1ZZ-FE:
http://moto.allegro.pl/item983867161_no ... zz_fe.html
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných