Pomoc Celica T23

všetko o tomto modeli

Moderátor: Leňulka

Benassa
panic
Príspevky: 13
Dátum registrácie: Streda, 17. Júna 2009, 21:54
Bydlisko: Bratislava

Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Benassa » Nedeľa, 21. Júna 2009, 23:38

Ahojte Toyotaci :D , vsimam, ze su tu takmer sami muzi, ktori si splnili sen ohladom auticka "Toyota Celica". Dufam, ze sa k vam budem moct pridat aj ja ako zena :) a pomozete mi nabrat potrebne skusenosti. Pred mesiacom som si z Nemecka doviezla Toyotu Celicu T23 1.8 VVT-i, rok vyroby 2001, 105kW, najazdenych 56 000 km. Krasna, strieborna, laska na prvy pohlad :lol: . Viem, teraz mnohi prekrutia ocami a budu ma varovat pred motorom 1ZZ-FE, ale napriek tomu pevne verim, ze zadretie nebude moj pripad. Takze, co ma momentalne trapi su "veci", ktore bude treba vymenit, kedze som takpovediac laik, co sa tychto zalezitosti tyka. K autu som dostala servisnu knizku, z ktorej dokazem vycitat, ze auto bolo naposledy v servise koncom roka 2007, ked malo najazdenych 50 800 km. Zrejme sa vymienal iba olej, co je samozrejme iba moj predpoklad, lebo nic ine tam pisane okrem datumu a kilometrov nie je. Chcem sa postarat o mojho strieborneho tatosa co najlepsie, pomozte mi, please, co vsetko mam urobit, aby som mohla jazdit s kludnym svedomim a nebat sa toho, ze sa nieco stane a zostanem niekde trcat s nepojazdnym autom. Kedy mam ist na vymenu oleja a olejoveho filtra? Aky olej by bol najlepsi a kolko litrov? Kedy mam menit olej v prevodovke? Kedy mam menit regulator tlaku oleja? Kedy menit tlmice? Jednoducho, co vsetko mam skontrolovat a vymenit, ked mam teraz najazdenych 57 000 km? Dakujem vopred za vsetky odpovede :D ...a urcite toto nie je moj posledny prispevok :lol:
Toyota Celica T23 1.8 VVT-i

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Rasťo » Pondelok, 22. Júna 2009, 05:46