Pomoc Celica T23
Moderátor: Leňulka
Re: Pomoc Celica T23
mal som tu prispevok otom ze som pisal ze podla mna VVT-i, VVTL-i a motory od Honda VTI/VTEC/ su najlepsie,ja si zatzm budem stat,len koli vlastným skusenostiam.ako pisal Gabo ,pisal ze pozna lepsie a sturbom ano aj ja poznam a mozem tu aj menovat.a vsak tieto motory su bez turba a do obsahu 1,8L.Mal som myslim dost motorov pod sebou a nikto znich sa tak nechital v tejto kubature do 1,8 ako tieto a najme chvalim 1,6 VTI VTEC.A samozrejme tam kde je turbo alebo kompresor tak su to motory velmi žive to nenamietam mame v garaži aj Nissan 300zx twin turbo a ten motor ako taha tak o nemam slov.
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Pomoc Celica T23
ale aj bez variabilneho zdvihu a ostrosti zdvihu ventilov sa da z atmosfery vycarovat podobny vykon... len tie variable veci tam boli aj kvoli emisiam... a o jednu, dve, tri veci viac, co sa ti moze dodrbat... no jo, dal som zly prihklad z turbom, ... to je uplne o niecom inom...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Youngblood
- začiatočník
- Príspevky: 198
- Dátum registrácie: Streda, 20. Júna 2007, 19:11
- Bydlisko: Dunajská Streda / Bratislava
Re: Pomoc Celica T23
Veru tak Rastík... Priemernu spotrebu na starej som mal od 7,2 do 8,4... Na tejto to je od 7,9 do 9,4 ale nevadi mi to... Ked jazdim kludne, drzim sa kolem tej osmičky čiže paráda. A ešte k tomu aj papierovo 2ZZ má o 0,7l väčšiu priemernu spotrebu ako 1ZZ...Rasťo napísal:Prosím??? - tak toto absolutne nie je pravda - s Ľubošom sme šli do PD - ja MR, on Corolla TS. Ani jeden z nás to extra netočil a spotrebu sme mali rovnakú - rozdiel boli nejaké dve desaniny, ktoré mohli byť spôsobené kľudne tým, že tá jeho Corollka je o 200 kg ťažšia.
Toyota Celica TS23, VVTL-i (2ZZ-GE)
Ex:Toyota Celica T23, VVT-i (1ZZ-FE)
If U dont fight, U lost allready!!!
トヨタ セリカ
Ex:Toyota Celica T23, VVT-i (1ZZ-FE)
If U dont fight, U lost allready!!!
トヨタ セリカ
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Pomoc Celica T23
tak potom otazne je, vcom este sa okrem liftu ta 2ZZ-GE lisi od 1ZZ-FE... aby sme vedeli, cim je ta spotreba taka, aka je....
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Pomoc Celica T23
Tu máte technický rozdiel: http://www.zzw30.com/
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Pomoc Celica T23
Gabriel Nagy napísal:tak aj toto zapricini rozdielne hodnoty, pocity z jazdy...
1ZZ-FE 2ZZ-GE
Bore x Stroke(mm) 79 x 91.5 82 x 85
Compression 10:1 11.5:1
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Pomoc Celica T23
Gabo tá vyššia kompresia je tam len preto, aby to mohlo ísť nad 7 tisíc otáčok a detto pomer zdvihu k priemeru piestu. Inak na CZ fóre chalani pekne popísali muchy ktoré sa týkajú aj 2ZZ-GE.
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Pomoc Celica T23
Ano Rasto, ale hned to meni charakteristiku motora... ktoru mozno citit, mozno nie, neskusal som porovnavat, siel som len na 1ZZ-FE, 2ZZ som neskusal.
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Youngblood
- začiatočník
- Príspevky: 198
- Dátum registrácie: Streda, 20. Júna 2007, 19:11
- Bydlisko: Dunajská Streda / Bratislava
Re: Pomoc Celica T23
2ZZ som Ti mohol požičať na Babe Gabo Snaď na rok... Ale podla toho čo si sem supol Rasto je jasne že 1ZZ a 2ZZ nemožu byť rovnake do 6tis... A čo sa tyka tej spotreby, vidim to tak že 2ZZ žere viac aj koli kompesnemu pomeru...
Toyota Celica TS23, VVTL-i (2ZZ-GE)
Ex:Toyota Celica T23, VVT-i (1ZZ-FE)
If U dont fight, U lost allready!!!
トヨタ セリカ
Ex:Toyota Celica T23, VVT-i (1ZZ-FE)
If U dont fight, U lost allready!!!
トヨタ セリカ
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Pomoc Celica T23
stym zicanim suhlasim, teda ak sa podari sa opat stretnut ja ti poziciam supru, ak teda sa podari to, co planujem.
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Youngblood
- začiatočník
- Príspevky: 198
- Dátum registrácie: Streda, 20. Júna 2007, 19:11
- Bydlisko: Dunajská Streda / Bratislava
Re: Pomoc Celica T23
Som bol na 3. ročniku TTS a keď aj na rok budem toyoťakom (čo som si viac ako isty), tak tam určite dojdem... A to aj s bratrancom ktoremu si prave predal svoje faro
Toyota Celica TS23, VVTL-i (2ZZ-GE)
Ex:Toyota Celica T23, VVT-i (1ZZ-FE)
If U dont fight, U lost allready!!!
トヨタ セリカ
Ex:Toyota Celica T23, VVT-i (1ZZ-FE)
If U dont fight, U lost allready!!!
トヨタ セリカ
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Pomoc Celica T23
Prave som ho bol po dovolenke skusobne nakopnut na parkovisku uz ked s nim nemozem (zatial) jazdit
-
- začiatočník
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: Streda, 3. Júna 2009, 09:52
- Bydlisko: Bratislava
Re: Pomoc Celica T23
.... trochu z teórie motorov.... rasťo má pravdu, ten 2zz motor je typický vysokootáčkový motor (malý zdvih x väčšie vrtanie a treba si všimnúť k tomu aj väčšie priemery ventilov z dôvodu vyššeij účinnosti plnenia a vyplachovania), čo potrebovali dosiahnúť, ked sa chceli dostať na 192 koní. Výkon je priamoúmerný otáčkam - najjednoduchší spôsob zvýšovania výkonu je "naučiť" motor točiť sa vo vysokých otáčkach. Dovolím si tvrdiť, že keby sme porovnali priebehy výkonových kriviek a krivky krútiaceho momentu, tak v oblasti do 6400 ot/min budú skoro zhodné a preto si myslím, že to bude len taký placebo efekt a ten motor nemôže byť výrazne "iný" ako 1zz v oblasti do 6400 ot/min.Rasťo napísal:Gabo tá vyššia kompresia je tam len preto, aby to mohlo ísť nad 7 tisíc otáčok a detto pomer zdvihu k priemeru piestu. Inak na CZ fóre chalani pekne popísali muchy ktoré sa týkajú aj 2ZZ-GE.
E10 Corolla 1,33 xli sedan
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Pomoc Celica T23
Pre všetkých majiteľov tentokrát 2ZZ-GE:
http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=14144
http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=14144
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Pomoc Celica T23
Malý darček pre dostatočne rýchleho človeka ktorému umiera 1ZZ-FE:
http://moto.allegro.pl/item983867161_no ... zz_fe.html
http://moto.allegro.pl/item983867161_no ... zz_fe.html
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 38 neregistrovaných