Pomoc Celica T23

všetko o tomto modeli

Moderátor: Leňulka

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Piatok, 31. Júla 2009, 17:13

precitaj si ceske forum.. tam nato je vytvorena diskusia... a niekde som sa docital statistiku, ze z 10 vvti majitelov 8mi zadreli a 2ja este zadru... otazka casu a olej mozes kontrolovat kolko chces, ako chces, je to necakane a razne!... to som sa docital, to je skusenost kamosa z dediny a viacej ludi na forach...
no ja stale uvazujem,... 2l turbo, 3l turbo, 4l hladky... este nieje tolko peniazkou, aby som sa do toho hned pustil.. :-)
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Rasťo » Piatok, 31. Júla 2009, 18:00

Gabo zas nemaľuj čerta na stenu... ;-) Pravda je že čo sa týka spoľahlivosti, je na tom 1ZZ-GE veľmi biedne, to však neznamená, že všetko VVTi je naprd.
To zadieranie motorov je skutočne akoby náhodné. Poznám ľudí, čo s tým problémy nemajú a ľudí, čo zadreli viac krát bez toho aby tomu motoru nejako extra šlapali na krk.
Osobne by som si ale T23 nekúpil - ani 2ZZ-GE - len môj osobný názor, takže si odpustite kameňovanie.
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Piatok, 31. Júla 2009, 18:11

Rasto, prepac, nemam to v umysle, ale ak si vezmes sto kusov 3S-GE a sto kusov 1ZZ-FE, tak starsia konstrukcia vyhrala.. iked ano, je to vyrobna chyba, aj to je fakt!... nehadzem ich do jedneho vreca, ale som nazoru, motor, do ktoreho netlacis vzduch nikdy nebude ako ten, ktoremu pomahas turbom, kompresorom.. :-) ano, su aj velmi velmi zive atmosfery, co davaju cez desat tis... no turbom dosiahnes za menej viac... dalsia vec, objem nicim nenahradis... takze pod 2 uz nikdy nepojdem...
"Rasto": v hlave mam MKIII teraz :-)
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Rasťo » Piatok, 31. Júla 2009, 18:31

Gabo ale nie všetci sú fajnšmekri ako Ty. ;-)
Keď sa na to pozrieš z pohladu relatívneho laika vo veku 18-25 rokov, čo je nejakým spôsobom pri peniazoch (ale nie takých, aby si kúpil to drhšie z ponuky, tak chceš auto po roku výroby 2000 - naj do 2003, lebo tie nejakýcm zázrakom stoja pár korún)...s klímou a moderným dizajnom...a samo šporťák...a moc toho tak výrazného ako T23 nie je...a samo to chceš aj ako malý sťahovák - no čo Ti vyjde? - T23 ;-) No a ako už býva zvykom, najskôr kupuješ a až potom zisťuješ, čo si si vlastne kúpil...a potom len dúfaš aby si nemal trable...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa stefan-celica » Piatok, 31. Júla 2009, 21:49

S tymi olejmi je to na roztrhanie, doslova!!! Kazdy si tvrdi to svoje. Ja mam tiez auto z dovozu samo neviem co tam bolo naliate. Nalial som tam najprv Valvoline10w40, no pri dalsej vymene ma okolie presvedcilo a skusenosti inych na ten ze vraj "dekarbonujuci" CASTROL10w40... No dufam ze ako pisal "Rasto" ziadne "veci" sa diat nebudu. PS. Po kolkych km. sa zacnu (mali by) diat?
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Sobota, 1. Augusta 2009, 00:48

stefan, si mimo misu.... jedna so o 1ZZ-FE motory... 3s-ge bud vklude, ak natom nejazdilo dajake prasa, tak no fear..
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa stefan-celica » Sobota, 1. Augusta 2009, 19:56

Tak podla toho ako je do...ebana prevodovka(synchrony), ho asi nejake, aspon male prasiatko malo. Alebo je to km. 222 138... dufam ze ich nieje viac.
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Sobota, 1. Augusta 2009, 21:20

222tis nieje vela, vobec... predpokladam, ak sa s prevodovkou zaobchadza s rozumom, tak vydzri vpohode aj 500tis km! nieje dovod opotrebovat ju...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
Youngblood
začiatočník
Príspevky: 198
Dátum registrácie: Streda, 20. Júna 2007, 19:11
Bydlisko: Dunajská Streda / Bratislava

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Youngblood » Nedeľa, 2. Augusta 2009, 17:23

Rastik zaujimalo by ma prečo by si nechcel 2zz-ge... Ja som s tym motorom momentálne maximálne spokojný... Ale 1zz-fe by som si ešte raz určite nekúpil. To radšej už niaku fabiu 1,2HTP :D A je to fakt tak ako pišeš... Človek si to auto najprv kupi a potom začne zisťovať ake to má muchy a že to vobec neni lacný špás... Su niake problemy aj s tym mojim motorom? Len aby som si mohol dopredu prichystať niečo čim sa obesim na prvi strom...
Toyota Celica TS23, VVTL-i (2ZZ-GE)
Ex:Toyota Celica T23, VVT-i (1ZZ-FE)
If U dont fight, U lost allready!!!
トヨタ セリカ

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Rasťo » Nedeľa, 2. Augusta 2009, 19:03

Poviem to tak, že pokiaľ je rozdiel medzi dvojlitrami 3S-FE a 3S-GE a jednašetkami 4A-FE a 4A-GE markantný v celom spektre otáčok, 2ZZ-GE je do 6 tisíc len 1ZZ-FE. Navyše je 7 gen hovadsky ťažká. A ešte môj osobný názor že ak Toyotu, tak pred rokom výroby 2000.
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Youngblood
začiatočník
Príspevky: 198
Dátum registrácie: Streda, 20. Júna 2007, 19:11
Bydlisko: Dunajská Streda / Bratislava

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Youngblood » Nedeľa, 2. Augusta 2009, 19:43

Dovolim si nesúhlasiť... 2ZZ vobec neni to iste do 6tis ot/min ako 1ZZ. Mal som aj jednu aj druhú a dokonca som si to vyskušal aj tak že som šiel najprv s 1ZZ, potom presadol do 2ZZ bez toho aby som točil nad lift a rozdiel som tam sakra citil a dosť velky... Ten motor je už od spodnych otáčok ovela pružnejší a silnejší... Rad by som si ale porovnal graf dyna 1ZZ a 2ZZ len tak zo zvedavosti :)
Toyota Celica TS23, VVTL-i (2ZZ-GE)
Ex:Toyota Celica T23, VVT-i (1ZZ-FE)
If U dont fight, U lost allready!!!
トヨタ セリカ

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Rasťo » Nedeľa, 2. Augusta 2009, 20:12

Tak neviem aké motory si skúšal Ty, ale viac ľudí od nás sa zhodlo na tom, že pokiaľ nezopne Lift, je to furt len 1ZZ..
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Nedeľa, 2. Augusta 2009, 20:46

ved tam nema byt cim iny... a ak, tak velmi male rozdiely.. ...az ked je lift...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
Youngblood
začiatočník
Príspevky: 198
Dátum registrácie: Streda, 20. Júna 2007, 19:11
Bydlisko: Dunajská Streda / Bratislava

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Youngblood » Nedeľa, 2. Augusta 2009, 23:50

Chalani však aj spotreba je iná... Niekde sa to musí spotrebovať nemyslíte??? Tato mi žere skoro o liter viac ako 1ZZ a to kludnou jazdou... ;-)
Toyota Celica TS23, VVTL-i (2ZZ-GE)
Ex:Toyota Celica T23, VVT-i (1ZZ-FE)
If U dont fight, U lost allready!!!
トヨタ セリカ

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Pomoc Celica T23

Príspevok od používateľa Rasťo » Pondelok, 3. Augusta 2009, 07:31

Prosím??? - tak toto absolutne nie je pravda - s Ľubošom sme šli do PD - ja MR, on Corolla TS. Ani jeden z nás to extra netočil a spotrebu sme mali rovnakú - rozdiel boli nejaké dve desaniny, ktoré mohli byť spôsobené kľudne tým, že tá jeho Corollka je o 200 kg ťažšia.
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných