Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

všetko o tomto modeli

Moderátor: Leňulka

Používateľov profilový obrázok
miro81
začiatočník
Príspevky: 205
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2005, 16:47
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa miro81 » Streda, 18. Marca 2009, 17:00

JJ, tiež som vravel, že hlavne nech idú do vyššieho kruťáku ako do výkonu. Tak uvidíme, ak je chyba v tom čo si myslíme, tak to je len čistá blbosť, ale to až v Piatok budem vedieť a zatiaľ to radšej nechcem zakríknuť. Inak spotreba šla hore len minimálne aspoň podľa tých 200 odjazdených km. Uvidíme čo bude po vyladení.
exCelica 2.0 GTi, 115kW r.v. 1994
Honda Prelude 2.0, r.v. 1993 US import
TURBOed Celica 1.8 S r.v. 2000
Mazda RX8,2003, 231 BHP

Používateľov profilový obrázok
patrix
začiatočník
Príspevky: 255
Dátum registrácie: Utorok, 27. Mája 2008, 17:01
Bydlisko: Hliník nad Hronom
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa patrix » Streda, 18. Marca 2009, 17:32

Tak to najskor sprav a nejazdi na tom bo nizsie otacky nenatahaju olej a mozes to zadret.

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa Rasťo » Streda, 18. Marca 2009, 17:47

S tým olejom by som to tak horúco nevidel...
Inak paradox preplňovania je v tom, že ak držíš monotónne otáčky (diaľnica a podobne) a prudko nezrýchľuješ, spotreba sa môže dokonca zlepšiť...ale v momente ak si začneš "jazdu užívať", tak je spotreba v prdeli a brutálne narastie...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
miro81
začiatočník
Príspevky: 205
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2005, 16:47
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa miro81 » Streda, 18. Marca 2009, 18:10

Presne, po diaľnici som mal nižšiu spotrebu ako bez turba, som tomu nechcel veriť, ale je to fakt. Samozrejme, keď sa na to šliapne, tak som rád, že nemám palubný počítač :D Tie nízke otáčky sú problémom len, keď je auto v pokoji a nehýbe sa, takže počas jazdy to také strašné nie je, akurát treba pri vyradení rýchlosti dávať pozor na to, aby motor nezakapal :(
Ešte k tomu kruťáku, tiež ho nemôžem nejak extrémne zvýšiť, pokiaľ chcem, aby to uniesla sériová prevodovka.
exCelica 2.0 GTi, 115kW r.v. 1994
Honda Prelude 2.0, r.v. 1993 US import
TURBOed Celica 1.8 S r.v. 2000
Mazda RX8,2003, 231 BHP

Používateľov profilový obrázok
ALFkeeper
začiatočník
Príspevky: 187
Dátum registrácie: Piatok, 22. Augusta 2008, 23:11
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa ALFkeeper » Streda, 18. Marca 2009, 19:43

nooo pekne pekne dalsia zvedava hlava sa hlasi..
nech ti to vide drzim palce ...
heh a tie videa no sem snimi potom

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa Rasťo » Streda, 18. Marca 2009, 21:26

S tým krúťákom by som bez výmeny spojky za nejakú performance, moc nad 200-230 Nm nešiel... :?
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
miro81
začiatočník
Príspevky: 205
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2005, 16:47
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa miro81 » Pondelok, 23. Marca 2009, 21:02

Takže zdá sa, že chlapi z motortechu to vzdali...celkovo som z nich dosť sklamaný, zobrali za tú montáž 400 EURO a auto odovzdali v otrasnom stave (to bolo minulý týždeň), nevyladené a takmer nepojazdné (jediné šťastie mali v tom, že som sa nemal ako dostať do Košíc, takže som ich musel vyplatiť, uhovorili sme to na80%, aj tomu sa dosť bránili). Aspoň ECU zapojili cez víkend tak ako mala byť, keďže vstrekovače zapojili v zlom poradí. Mali sa mi dnes ozvať a nič, takže mi došla trpezlivosť, prezrel som si to poriadne, zapojil jednu úplne navoľno vypustenú a nezaslepenú hadicu...zdvihol otáčky, do benzínu pridal aditívum a čuduj sa svete...auto akceleruje plynulo, motor už nezakapáva, akurát otáčky ešte na voľnobehu kolíšu, ale tiež už len občas a oscilujú medzi 1000-1500, takže auto už na 90% ide ako má...ešte musím dať pripevniť výfuk, pretože aj ten motortecháci slabo upevnili a má vôľu...vyriešim ten problém s otáčkami a padám na brzdu :D Už teraz však môžem povedať, že od 3000 otáčok to má super ťah a od 4000 ma to pritlačí brutálne do sedadla, a čo je najlepšie tak aj hore kopcom ;-) Určite to v tých otáčkach ťahá lepšie ako RX8 pri 5-6 tis. RPM, aj keď nie oveľa, ale ten váhový rozdiel robí svoje.
exCelica 2.0 GTi, 115kW r.v. 1994
Honda Prelude 2.0, r.v. 1993 US import
TURBOed Celica 1.8 S r.v. 2000
Mazda RX8,2003, 231 BHP

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa Rasťo » Pondelok, 23. Marca 2009, 21:48

Ešte detail - kde, ako, cez koho, za koľko si ten turbokit splašil?
Som rád že si to poriešil aj sám a dosť ma štve že to Majo resp. jeho ľudia tak sfušovali... :? - fakt to zrovna nie je ich štýl
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Pondelok, 23. Marca 2009, 21:57

gratulujem ti.. asup sup aspon mobilom videjko a hod ho na youtube, nech sa pokochame.. :-) sa normalne tesiiiiim
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
miro81
začiatočník
Príspevky: 205
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2005, 16:47
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa miro81 » Pondelok, 23. Marca 2009, 22:00

Tak ja som z toho tiež dosť sklamaný...trošku mám pocit, že zneužili to, že som z Košíc...ale už o tom nechcem hovoriť.
Turbo mám z http://www.turbokits.com a stálo ma to 3500 USD (550cc vstrekovače a Garret guličkový GT28R ako bonus za natiahnutie dodacej lehoty:) za príplatok 200 USD).
Ešte tie otáčky ustáliť a bude to super, aj keď už keď som prichádzal domov po skúšobnej jazde, tak sa ustálili, takže možno len treba pojazdiť...aj keď to by bolo až príliš ideálne. Ešte budem musieť američanov poprosiť, aby ma zaučili do mapovania, aby som si vedel trochu poupraviť niektoré hodnoty. Mám totiž USB z ECU natiahnuté do kabíny, takže sa to dá celkom pekne napojiť na notebook a vyhodnocovať chod počas jazdy (za to som Motortechákom vďačný).
Teraz najlepšie cítim aký je 95-kový benzín nekvalitný...trhalo to pri akcelerácii ako keby som ho dusil, akonáhle som dolial aditívum, tak prakticky okamžite to išlo hladko. Takže treba buď 98 tankovať alebo si to dodatočne vylepšovať...

Gaby ešte negratuluj...až keď to bude 100%...zajtra hodím nejáke videjko na web, ale výfuk ešte nie je pevne uchytený, takže vydáva nepekné pazvuky, ale zvuk blow off ventilu pri uvoľnení pedálu nemá chybu...mňami :)
exCelica 2.0 GTi, 115kW r.v. 1994
Honda Prelude 2.0, r.v. 1993 US import
TURBOed Celica 1.8 S r.v. 2000
Mazda RX8,2003, 231 BHP

Používateľov profilový obrázok
miro81
začiatočník
Príspevky: 205
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2005, 16:47
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa miro81 » Utorok, 24. Marca 2009, 18:47

Takže tu je videjko, robil som ho dnes mobilom, takže nic moc, ale aspoň niečo.

http://www.youtube.com/watch?v=DljmrzkN2Yc
exCelica 2.0 GTi, 115kW r.v. 1994
Honda Prelude 2.0, r.v. 1993 US import
TURBOed Celica 1.8 S r.v. 2000
Mazda RX8,2003, 231 BHP

Používateľov profilový obrázok
patrix
začiatočník
Príspevky: 255
Dátum registrácie: Utorok, 27. Mája 2008, 17:01
Bydlisko: Hliník nad Hronom
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa patrix » Štvrtok, 26. Marca 2009, 13:28

A video v pohybe nemas?

Používateľov profilový obrázok
miro81
začiatočník
Príspevky: 205
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2005, 16:47
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa miro81 » Štvrtok, 26. Marca 2009, 17:26

Video v pohybe zatiaľ nemám...bol som u jedného môjho známeho mechanika v KE (inak totálny fanatik do motorov, dokonca oturbil aj ST182 a tá lieta ako divá, škoda, že mi to skôr nepovedal) a keď ten videl, čo mi tam porobili, tak len krútil hlavou...úplne zle nainštalovaný celý tlakový systém, prakticky turbo takmer vôbec nešlo, pretože nemalo tlak, nakoľko ten neustále unikal cez zle napojený wastegate, preto aj otáčky kolísali...turbo vôbec nie je nastavené a mám byť rád, že sa mi nič nepoškodilo...budúci Utorok k nemu dávam auto a tak vo Štvrtok by už malo všetko fičať ako má. Keď som mu spomenul Motortech tak sa len uškrnul...Neskutočne odflákli svoju robotu, a to nehovorím, že ešte aj výfuk nedotiahli a len tak mi tam vysel :x
Mal som z nich pocit, že fakt sú mimo, pretože, vôbec nevedeli ako nastaviť vyššie PSI ani nemali šajnu prečo, tie otáčky kolíšu...slovenskí profesionáli, ale ceny majú ako originál TRD :?
exCelica 2.0 GTi, 115kW r.v. 1994
Honda Prelude 2.0, r.v. 1993 US import
TURBOed Celica 1.8 S r.v. 2000
Mazda RX8,2003, 231 BHP

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Štvrtok, 26. Marca 2009, 21:56

drzim ti palce, uz som moc zvedavy na videu pocas jazdy... a dufam na zraze sa stretneme. :-)
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
miro81
začiatočník
Príspevky: 205
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2005, 16:47
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa miro81 » Piatok, 27. Marca 2009, 07:58

Vďaka chalani za podporu, dúfam, že keď sa mi to osvedčí, tak nebudem jediný s oturbenou T23, resp. Celicou v SR koho poznám ;-) Ak mi niekto viete poradiť, kde hľadať kvalitné budíky za rozumnú cenu budem rád :)
exCelica 2.0 GTi, 115kW r.v. 1994
Honda Prelude 2.0, r.v. 1993 US import
TURBOed Celica 1.8 S r.v. 2000
Mazda RX8,2003, 231 BHP

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných