Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

všetko o tomto modeli

Moderátor: Leňulka

Používateľov profilový obrázok
patrix
začiatočník
Príspevky: 255
Dátum registrácie: Utorok, 27. Mája 2008, 17:01
Bydlisko: Hliník nad Hronom
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa patrix » Pondelok, 30. Marca 2009, 21:17

No len miro pisal ze ma usb kabel natiahnuty do interieru, tak preto sa pytam.

Používateľov profilový obrázok
ALFkeeper
začiatočník
Príspevky: 187
Dátum registrácie: Piatok, 22. Augusta 2008, 23:11
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa ALFkeeper » Pondelok, 30. Marca 2009, 23:08

ono co sa tyka toho serioveho portu ..tak to je proste klasika nie len u ECU ale u vsetkych programovatelnych prkotinach podobne typu..
neviem presne preco..len som pocul ze vyrobcovia sa toho strania skrz kvality prenosu signalu..teda zevraj je seriak spolahlivejsi na prenos mensieho mnozstva dat ,kde neterba az tak prihliadat na rychlost prenosu...

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa Rasťo » Utorok, 31. Marca 2009, 07:21

Hej hej - len sa mierne zabúda na kompatibilitu.
A nezabudni, že USB pracuje tiež na princípe sériového prenosu a spoľahlivosť je práve značne vyššia ako u klasického sériáku RS232... ;-)
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
miro81
začiatočník
Príspevky: 205
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2005, 16:47
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa miro81 » Utorok, 31. Marca 2009, 20:48

Ešte k tomu turbu, pokiaľ si nepriplatíš tak k systému sa dodáva Spec d T28 turbo, čiže nie guličkové a pokiaľ sa nemýlim, tak nie Garret.
exCelica 2.0 GTi, 115kW r.v. 1994
Honda Prelude 2.0, r.v. 1993 US import
TURBOed Celica 1.8 S r.v. 2000
Mazda RX8,2003, 231 BHP

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa Rasťo » Utorok, 31. Marca 2009, 21:13

No - tak to je potom nejaká čínska napodobenina Garrett-a, lebo len firma Garrett značí turbá GTXX... ;-) A sorry, ale toto by som byť Tebou ani nahlas nehovoril... ;-)
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
miro81
začiatočník
Príspevky: 205
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2005, 16:47
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa miro81 » Utorok, 31. Marca 2009, 21:34

Píšem to práve preto, aby si priplatil:) Ale to spec d T28 je vraj nimi vyrobené a poskladané turbo špeciálne pre Celicu, vzduchom a vodou chladené, ale nie je ball bearing, ale journal bearing. Ostatné modely majú na 90% klasické turbá, len Celica má toto ich...neviem prečo. Nemusí to byť číňak, keďže to je T28, a nie GT. To čo poslali mne je GT28R Garret. Každopádne, by som sa na to pri objednávaní opýtal...čína je čína...
exCelica 2.0 GTi, 115kW r.v. 1994
Honda Prelude 2.0, r.v. 1993 US import
TURBOed Celica 1.8 S r.v. 2000
Mazda RX8,2003, 231 BHP

Používateľov profilový obrázok
miro81
začiatočník
Príspevky: 205
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2005, 16:47
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa miro81 » Sobota, 4. Apríla 2009, 17:00

Takže otáčky sú stabilné, turbo už tiež funguje, budík už došiel z UK a v Pondelok bude nainštalovaný a ostali dva posledné problémy:

1. neviem presne ako mám vyladiť AEM FIC ECU, sú to len samé čísla v tej mape, keby to bol graf, je to jednoduchšie, takže ak máte nejaké tipy prosím poraďte,

2. Sériový výfuk ten tlak nevydržal, resp. zatiaľ drží, ale nie dlho :D a zháňam zadný tlmič, ktorý by mal väčší priemer ako ten sériový, ale zároveň, aby bol vybavený klapkami, aby mi to nehučalo non stop ako v lietadle :D Zatiaľ mi doporučili Remus, ale tam to je okolo 500 € čo je poriadna pálka, ak viete o niečom kvalitnom, a zároveň aj certifikovanom CE tak poraďte.

Ďakujem
exCelica 2.0 GTi, 115kW r.v. 1994
Honda Prelude 2.0, r.v. 1993 US import
TURBOed Celica 1.8 S r.v. 2000
Mazda RX8,2003, 231 BHP

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa Rasťo » Sobota, 4. Apríla 2009, 17:25

S výfukom bude problém...aby to turbo fachalo poriadne, tak musí byť práve čo najviac otvorený a tudíž bude hučať... :?
S mapami sa obráť na chalanov z CZ fŕa - akurát tam niečo podobné rozoberajú... ;-)
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Sobota, 4. Apríla 2009, 17:29

alebo tam dopasuj vyfuk zo seriovej 6gen turbo... ak nechces, aby to hucalo... stym sa treba pohrat.
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
miro81
začiatočník
Príspevky: 205
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2005, 16:47
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa miro81 » Sobota, 4. Apríla 2009, 18:03

Díky chalani, práve tie klapky čo má Remus robia to, že keď pridávaš tak to hučí, lebo sa otvoria, ale keď ideš plynule tak auto ide pekne po tichu...idem mrknúť to české fórum ;-)
exCelica 2.0 GTi, 115kW r.v. 1994
Honda Prelude 2.0, r.v. 1993 US import
TURBOed Celica 1.8 S r.v. 2000
Mazda RX8,2003, 231 BHP

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Sobota, 4. Apríla 2009, 19:27

aj nova R6ka ma presne take klapky.. pod plynom sa to otvori... ked ides easy, tak to je tichunke.. .-)... good luck
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
miro81
začiatočník
Príspevky: 205
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2005, 16:47
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa miro81 » Sobota, 4. Apríla 2009, 20:40

Zohnať výfuk zo sériovej 6gen turbo bude asi problém a keby mal byť origoš nový, tak to už aj ten Remus by bol lacnejší :D
exCelica 2.0 GTi, 115kW r.v. 1994
Honda Prelude 2.0, r.v. 1993 US import
TURBOed Celica 1.8 S r.v. 2000
Mazda RX8,2003, 231 BHP

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa Rasťo » Sobota, 4. Apríla 2009, 20:58

Myslím že bude aj problém ho dopasovať...to by som fakt radšej isšiel do toho rámusu...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
patrix
začiatočník
Príspevky: 255
Dátum registrácie: Utorok, 27. Mája 2008, 17:01
Bydlisko: Hliník nad Hronom
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa patrix » Sobota, 4. Apríla 2009, 23:06

A co tak vyfuk od japoncikov? Tanabe Medallion exhaust. Je tiez zaslepovany tak ako ten remus. Ale japan je japan

Používateľov profilový obrázok
miro81
začiatočník
Príspevky: 205
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2005, 16:47
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa miro81 » Nedeľa, 5. Apríla 2009, 06:44

Nooo tak to si musím pozrieť...
exCelica 2.0 GTi, 115kW r.v. 1994
Honda Prelude 2.0, r.v. 1993 US import
TURBOed Celica 1.8 S r.v. 2000
Mazda RX8,2003, 231 BHP

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných