Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

všetko o tomto modeli

Moderátor: Leňulka

Používateľov profilový obrázok
baky
panic
Príspevky: 107
Dátum registrácie: Pondelok, 25. Augusta 2008, 13:32

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa baky » Pondelok, 11. Januára 2010, 16:09

Tak porad firmu s ktorou máš osobne dobre skúsenosti ja si dám poradiť ... A najlepšie by bolo keby sa nám tu ozval aj chalan čo oturbil s kitom od turbokits.veľmi rad by som vedel ako dopadol.
Aaaa čo sa týka lsd tak sa budem robiť že som nevidel čo si mi k tomu napísal :)

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa Rasťo » Pondelok, 11. Januára 2010, 16:41

Obráť sa na chalanov na CZ fóre. U nás jedine MaxMotorsport...akurát že tam som počul tiež pár zmiešaných hlášok... :?
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
baky
panic
Príspevky: 107
Dátum registrácie: Pondelok, 25. Augusta 2008, 13:32

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa baky » Pondelok, 11. Januára 2010, 17:21

Maxmotorsport??? Nesranduj veď u nich som si posratu spojku keramicku objednával... Tak za prvé títo pani mi povedali tisíc EUR ... Až ma pot zalial ale potom som sa s tým zmieril lebo má čas tlačil tak že idem byt ľahší o ďalši balík peňazí a potom mi nakoniec po dvoch týždňoch povedali že sa ned zohnať.. Nakoniec som si to zohnal z uplne iného štátu presne to iste ale za 400 euri. Takze o nich nechcem radšej ani počuť... Ako pozerám tak pozerám ale ani na Českom fóre som poriadne nič nenašiel...

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa Rasťo » Pondelok, 11. Januára 2010, 21:44

Napíš súkromnú správu Liborovi a Idahovi
Prečítaj si tento thread: http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=12179
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
miro81
začiatočník
Príspevky: 205
Dátum registrácie: Štvrtok, 6. Januára 2005, 16:47
Bydlisko: Kosice
Kontaktovať používateľa:

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa miro81 » Nedeľa, 27. Júna 2010, 10:18

Keď už si Rasťo spomínal Turbokits a piggyback, tak nimi dodávaná mapa je len zákadná na to, aby si s ňou došiel na brzdu a vyladil motor, pokiaľ niekto jazdil s takouto mapou natvrdo, tak to musel byť totálny imbecil. Havný problém je, že práve tu takmer nikto (možno na Libora) japoncom nerozumie. Piggyback určite nie je najideálnejšie riešenie, ale postačí a pokiaľ mu porozumieš tak je to fakt jednoduchá hračka. S turbokits mám osobne veľmi dobré skúsenosti, reagovali na každý dotaz okamžite a narozdiel od našich mechanikov aj vedeli poradiť. Pokiaľ ich niekto očierňuje,tak to zjavne len preto, lebo sa snaží zakryť vlastné chyby.
;-)

P.S. čo sa aftermarketových dielov týka, tak u nás sú nenormálne predražené. z UK alebo US máš presne to isté za polovičnú cenu aj s poštovným a clom.
exCelica 2.0 GTi, 115kW r.v. 1994
Honda Prelude 2.0, r.v. 1993 US import
TURBOed Celica 1.8 S r.v. 2000
Mazda RX8,2003, 231 BHP

libor12
toyoťák
Príspevky: 611
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Júna 2010, 19:42
Bydlisko: Dobříš

Re: Turbo na 105 kW Celicu 7. gen

Príspevok od používateľa libor12 » Pondelok, 28. Júna 2010, 18:50

Potvrzuji kladnou zkušenost s turbokits. Při ladění s piggy si dávej pozor nejen na afr ale v boostu by jsi měl hlídat i egt jehož teplota by neměla jít přes 860st a afr bych volil raději kolem 11.5-12 a trochu konzervativnější předstih aby Ti palivo nehořelo ještě při otevření vv. Bude to mít přínos pro větší km a i motor bude v bezpečí.
corolla ae92gti
celica ra61

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 35 neregistrovaných