Turbocelica.com
Moderátor: Leňulka
jak ti moze "niekde" vytlacat olej? snad to vidis ked ti tecie..to by bol ten lepsi pripad ked vies odkial to ide.. som sa bavil s Vlastom a niektore tesnenia tam daval povodne. ja mam vsetko nove. ale pod deklom na ventily mi to aj tak trosku tecie..ale teraz ked budem menit olej tak to cele rozobriem a opravim. uz to ide aspon?
- CelicaNR
- Toyota guru
- Príspevky: 1599
- Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
Dano, ale ved nakup hlavne tesnenia nove a uvidis co to spravi. Kupis sadu tesneni za celkom rozumnu cenu. Preco tam davat stare? ked to uz kedysi davno dymilo ako traktor ?
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
cela sada mu je na prd. jedine veci kade mu moze z motora tiect olej su: okolo klukovky, olejova vana, olejovy chladic, olejovy filter, kontrolny trubka oleja, tesnenie pod hlavou, okolo rozdelovacu, okolo vackovych hriadelov, chladenie turba, stupel na nalievanie oleja a cez dekel ventilov. v nejakom extremnom pripade mozno aj cez odvetravanie klukovej skrine. samotna kapitola je prevodovka. cize pokial nechce rozoberat cely motor tak sa dostane len k par tesneniam co moze pomenit.
- CS
- Toyota guru
- Príspevky: 1181
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Augusta 2004, 15:34
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
TOYOTY SA NEKAZIA... pokial ich nedostanu do ruk gramblavi mechanici....
.... cely problem vznikol po maxmotorsport... po 10 km roztrhlo turbo (nove).... preto ten dym..zralo oil cez osku rovno do vyfuku...
ten motor bol dovtedy v spickovom stave cca 5000km predtym bol na pravidelnej prehliadke v toyote v zurichu. od kedy ho dostali do ruk mechanici na slovensku
ked roztrhlo to turbo tak ruplo tesnenie pod hlavou na vsetkych valcoch...to boli tlaky.... tesnenie pod hlavu sa dalo nove (origos toy na carlosa), ale asi tie kurva tlaky zvlnili tu hlavu a preto tlaci oil niekde zozadu spod hlavy.... takze hlava von..... menili sa tam aj gufera a tesnenia na turbo.....
.....proste standardna vymena turba a spojky ma doteraz stala.... radsej to ani nebudem pocitat, nechcem to ani vediet....
.... za tyzden mi priletia komplet vsetky tesnenie na komplet motor aj turbo a vymeni sa vsetko.... a zase zakrvacam z penazi..... a ked to do konca septembra nepojde ako ma (inaC ONO TO UZ IDE ALE OIL TECE A TLAK UNIKA)... TAK SI POZICIAM BIGFOOTA A O ZABAVU MAM POSTARANE
.... cely problem vznikol po maxmotorsport... po 10 km roztrhlo turbo (nove).... preto ten dym..zralo oil cez osku rovno do vyfuku...
ten motor bol dovtedy v spickovom stave cca 5000km predtym bol na pravidelnej prehliadke v toyote v zurichu. od kedy ho dostali do ruk mechanici na slovensku
ked roztrhlo to turbo tak ruplo tesnenie pod hlavou na vsetkych valcoch...to boli tlaky.... tesnenie pod hlavu sa dalo nove (origos toy na carlosa), ale asi tie kurva tlaky zvlnili tu hlavu a preto tlaci oil niekde zozadu spod hlavy.... takze hlava von..... menili sa tam aj gufera a tesnenia na turbo.....
.....proste standardna vymena turba a spojky ma doteraz stala.... radsej to ani nebudem pocitat, nechcem to ani vediet....
.... za tyzden mi priletia komplet vsetky tesnenie na komplet motor aj turbo a vymeni sa vsetko.... a zase zakrvacam z penazi..... a ked to do konca septembra nepojde ako ma (inaC ONO TO UZ IDE ALE OIL TECE A TLAK UNIKA)... TAK SI POZICIAM BIGFOOTA A O ZABAVU MAM POSTARANE
CELICA ST185RC Carlos Sainz
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
- drgi
- Vševed
- Príspevky: 2734
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
- Bydlisko: doma.
- Kontaktovať používateľa:
a nemas tam teraz nahodou zvlnenu hlavu? alebo blok valcov?CS napísal:ale asi tie kurva tlaky zvlnili tu hlavu a preto tlaci oil niekde zozadu spod hlavy.... takze hlava von..... menili sa tam aj gufera a tesnenia na turbo.....
skoda ze to nemozes urobit ako vodari, ked to tecie, tak pritiahnu este viac
drgi
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km
tlaky zvlnili hlavu????? to snad nie.. picovina.. hlava je tam uchytena na 10 srobov..hlava sa zvyni teplom ale .... no aj niesom mechanik..ale neviem preco sa ta hlava nedala stiahnut alebo aspon skontrolovat..sak zoberies pravitko polozis, pichnes tam sparomer a hned mas jasne... je jasne ze ked das dolu hlavu na starom aute tak musi byt kapanko skrutena a hlavne ja som tam mal odtlacene aj to tesnenie..nemyslim ze na tej tvojej hlave by to bolo inak.... ja som dal frezovat aj hlavu aj blok. Dano jebni to do kukurice.. a daj vediet kam :o)) inak keby si zle sedelo tesnenie tak by ti mohla unikat aj voda a tlak z valcov.. dva krat si zisti najprv kadial to naozaj tecie aby si si nerobil pracu. ked to tecie z pod deklu tak to moze vyzerat ako z pod hlavy.
- CS
- Toyota guru
- Príspevky: 1181
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Augusta 2004, 15:34
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
ja sa s tym babrat uz nebudem, dal som to mechanikovi dostane aj tesnenia... a ja to chcem mat hotove, ked bude treba tak sa stiahne hlava.... predtym sa nestahovala... mozno tam bol potkan zakopany
CELICA ST185RC Carlos Sainz
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných