Turbocelica.com

všetko o tomto modeli

Moderátor: Leňulka

Používateľov profilový obrázok
cahir
MX-5 guru s malým zmrdom
Príspevky: 1896
Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa cahir » Utorok, 30. Augusta 2005, 14:45

aha asi viem. urobit tam mostik a merali by sme aj skoky ;)))))
ex: Corolla E12 1.4VVTi
ex: Mazda Miata Obrázok
Lexus IS200 Obrázok
Honda PCX

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa drgi » Utorok, 30. Augusta 2005, 15:19

CelicaNR napísal:No ja by som o jednom useku vedel.. ale je to iba do nedele ;-)
este by sa dalo aj na einsteinovej, v strede :-)
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
CS
Toyota guru
Príspevky: 1181
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Augusta 2004, 15:34
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CS » Utorok, 30. Augusta 2005, 19:54

moju zatial nezapriahneme :cry:
niekde mi to vytlaca oil asi to bude treba cele pretesnit....
mison porad... mam pocit ze s tym mas skusenosti... len mi nehovor ze generalku
:cry: :cry: :cry:
CELICA ST185RC Carlos Sainz
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D

mison

Príspevok od používateľa mison » Streda, 31. Augusta 2005, 10:35

jak ti moze "niekde" vytlacat olej? snad to vidis ked ti tecie..to by bol ten lepsi pripad ked vies odkial to ide.. som sa bavil s Vlastom a niektore tesnenia tam daval povodne. ja mam vsetko nove. ale pod deklom na ventily mi to aj tak trosku tecie..ale teraz ked budem menit olej tak to cele rozobriem a opravim. uz to ide aspon?

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Streda, 31. Augusta 2005, 11:48

Predat, zahodit, zosrotovat, zbavit sa ....

A hlavne... neblokovat servis inym autam !!! :lol:
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Streda, 31. Augusta 2005, 11:49

Dano, ale ved nakup hlavne tesnenia nove a uvidis co to spravi. Kupis sadu tesneni za celkom rozumnu cenu. Preco tam davat stare? ked to uz kedysi davno dymilo ako traktor ?
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

mison

Príspevok od používateľa mison » Streda, 31. Augusta 2005, 12:02

cela sada mu je na prd. jedine veci kade mu moze z motora tiect olej su: okolo klukovky, olejova vana, olejovy chladic, olejovy filter, kontrolny trubka oleja, tesnenie pod hlavou, okolo rozdelovacu, okolo vackovych hriadelov, chladenie turba, stupel na nalievanie oleja a cez dekel ventilov. v nejakom extremnom pripade mozno aj cez odvetravanie klukovej skrine. samotna kapitola je prevodovka. cize pokial nechce rozoberat cely motor tak sa dostane len k par tesneniam co moze pomenit.

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Streda, 31. Augusta 2005, 13:26

no ja som mal na mysli hlavne pod hlavou a vyfukove..
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

mison

Príspevok od používateľa mison » Streda, 31. Augusta 2005, 13:36

pod hlavu mu tam snad nedal stare tesnenie.... a vyfukove..tade mu moc oleja nevytecie. davat zasa dole hlavu..to by ma asi drblo..na jeho mieste..

Používateľov profilový obrázok
cahir
MX-5 guru s malým zmrdom
Príspevky: 1896
Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa cahir » Štvrtok, 1. Septembra 2005, 13:43

a ze toyoty sa nekazia. . :lol:
ex: Corolla E12 1.4VVTi
ex: Mazda Miata Obrázok
Lexus IS200 Obrázok
Honda PCX

Používateľov profilový obrázok
CS
Toyota guru
Príspevky: 1181
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Augusta 2004, 15:34
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CS » Štvrtok, 1. Septembra 2005, 23:21

TOYOTY SA NEKAZIA... pokial ich nedostanu do ruk gramblavi mechanici....
.... cely problem vznikol po maxmotorsport... po 10 km roztrhlo turbo (nove).... preto ten dym..zralo oil cez osku rovno do vyfuku...
ten motor bol dovtedy v spickovom stave cca 5000km predtym bol na pravidelnej prehliadke v toyote v zurichu. od kedy ho dostali do ruk mechanici na slovensku :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
ked roztrhlo to turbo tak ruplo tesnenie pod hlavou na vsetkych valcoch...to boli tlaky.... tesnenie pod hlavu sa dalo nove (origos toy na carlosa), ale asi tie kurva tlaky zvlnili tu hlavu a preto tlaci oil niekde zozadu spod hlavy.... takze hlava von..... menili sa tam aj gufera a tesnenia na turbo.....
.....proste standardna vymena turba a spojky ma doteraz stala.... radsej to ani nebudem pocitat, nechcem to ani vediet....
.... za tyzden mi priletia komplet vsetky tesnenie na komplet motor aj turbo a vymeni sa vsetko.... a zase zakrvacam z penazi..... a ked to do konca septembra nepojde ako ma (inaC ONO TO UZ IDE ALE OIL TECE A TLAK UNIKA)... TAK SI POZICIAM BIGFOOTA A O ZABAVU MAM POSTARANE
CELICA ST185RC Carlos Sainz
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa drgi » Piatok, 2. Septembra 2005, 07:15

CS napísal:ale asi tie kurva tlaky zvlnili tu hlavu a preto tlaci oil niekde zozadu spod hlavy.... takze hlava von..... menili sa tam aj gufera a tesnenia na turbo.....
a nemas tam teraz nahodou zvlnenu hlavu? alebo blok valcov?
skoda ze to nemozes urobit ako vodari, ked to tecie, tak pritiahnu este viac :-)

drgi
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

mison

Príspevok od používateľa mison » Piatok, 2. Septembra 2005, 10:31

tlaky zvlnili hlavu????? to snad nie.. picovina.. hlava je tam uchytena na 10 srobov..hlava sa zvyni teplom ale .... no aj niesom mechanik..ale neviem preco sa ta hlava nedala stiahnut alebo aspon skontrolovat..sak zoberies pravitko polozis, pichnes tam sparomer a hned mas jasne... je jasne ze ked das dolu hlavu na starom aute tak musi byt kapanko skrutena a hlavne ja som tam mal odtlacene aj to tesnenie..nemyslim ze na tej tvojej hlave by to bolo inak.... ja som dal frezovat aj hlavu aj blok. Dano jebni to do kukurice.. a daj vediet kam :o)) inak keby si zle sedelo tesnenie tak by ti mohla unikat aj voda a tlak z valcov.. dva krat si zisti najprv kadial to naozaj tecie aby si si nerobil pracu. ked to tecie z pod deklu tak to moze vyzerat ako z pod hlavy.

Používateľov profilový obrázok
CS
Toyota guru
Príspevky: 1181
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Augusta 2004, 15:34
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CS » Piatok, 2. Septembra 2005, 19:22

ja sa s tym babrat uz nebudem, dal som to mechanikovi dostane aj tesnenia... a ja to chcem mat hotove, ked bude treba tak sa stiahne hlava.... predtym sa nestahovala... mozno tam bol potkan zakopany
CELICA ST185RC Carlos Sainz
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných