Zrychlenie a 400m ?
Moderátor: Leňulka
- CelicaNR
- Toyota guru
- Príspevky: 1599
- Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
Zrychlenie a 400m ?
Napiste nejake skusenosti s vykonom motora a auta ako takeho.
Ja som napr. sa nevedel dostat na papierovych 8.4sek 0-100km/h. Najlepsi cas mi vysiel 9.6sek, mozno to ale bolo ovplyvnene tymi 16tkami kolami namiesto predpisanych 14tiek
Co sa tyka 0-400m, tusim papierovy cas mal byt na seriovku st182 16.40sek.
Ake mate casy na Celicach vy?
Ja som napr. sa nevedel dostat na papierovych 8.4sek 0-100km/h. Najlepsi cas mi vysiel 9.6sek, mozno to ale bolo ovplyvnene tymi 16tkami kolami namiesto predpisanych 14tiek
Co sa tyka 0-400m, tusim papierovy cas mal byt na seriovku st182 16.40sek.
Ake mate casy na Celicach vy?
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
- Diablo
- panic
- Príspevky: 73
- Dátum registrácie: Pondelok, 30. Augusta 2004, 02:05
- Bydlisko: Košice
- Kontaktovať používateľa:
Re: Zrychlenie a 400m ?
No z 0-100kmh som nikdy nemeral. Skusim dam vediet. Najlepsi cas na 1/4 sa mi podarilo vybuchat za 15.45sec. na 17".
Having no TURBO is like having never ending lag! ;o)
- CelicaNR
- Toyota guru
- Príspevky: 1599
- Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
NO to je celkom dobre, ja som este 1/4m nejazdil, najlepsi cas som mal v NR na tusim 300m co bolo 14sek, takze ani netusim kolko by som mohol mat na 400m.
Inak som zvedavy kolko by zle radenie mohlo strhnut, ratam tak pol sekundy, mozno i sekundu. Takze mozem este trenovat
Napis Marcel, ako radis, pri kolkych otackach pustas spojku, pri ktorych radis 1-2 a ktorych 2-3 atd pre najlepsie zrychlenie.
Inak som zvedavy kolko by zle radenie mohlo strhnut, ratam tak pol sekundy, mozno i sekundu. Takze mozem este trenovat
Napis Marcel, ako radis, pri kolkych otackach pustas spojku, pri ktorych radis 1-2 a ktorych 2-3 atd pre najlepsie zrychlenie.
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
- Diablo
- panic
- Príspevky: 73
- Dátum registrácie: Pondelok, 30. Augusta 2004, 02:05
- Bydlisko: Košice
- Kontaktovať používateľa:
Zdravim Peto.
Tak asi v skratke k tvojim otazkam. Hricov. Moj naj cas bol 15:49s. Taky priemer. Zle radenie: To je tazko povedat kolko prida. Moze to byt od pol a vyssie. V Toyote sa ale kvaltuje uplne fasa. S tym som problem nikdy nemal. Je jemne a presne takze no problem zakvaltovat to co treba. V Hricove napr. BMW (BiEmTrouble You) zakvaltovalo zo 4 do 2. Nechapem ako sa to da. Vacky sa asi roztocili na 10 000.
Nakolko nemam launch control tak tocim od 4000 na starte az po 7000 kazdu dalsiu rychlost. Trafit uz obmedzovac tiez nie je velmi dobre riesenie a strata. Treba vystihnut ten moment kedy velmi nesmykas cez spojku ale naopak ani kolesami. Treba si to odskusat niekde (napr. semafor) a zistis ako je tebe najoptimalnejsie.
Tak skusaj a daj nazrat spojke a konom.
Inac predavam asi svoju Celicu. Je cas na zmenu a presedlat na nieco silnejsie s pohonom na zadok popripade na 4x4. Uvidime. Vsetko zalezi opat na tych farebnych papierikochu kua. Keby si nahodou mal pacienta na mojho kona volaj faxuj mailuj prid. Cenu dohodneme ak je zaujemca.
Dik zatial.
Tak asi v skratke k tvojim otazkam. Hricov. Moj naj cas bol 15:49s. Taky priemer. Zle radenie: To je tazko povedat kolko prida. Moze to byt od pol a vyssie. V Toyote sa ale kvaltuje uplne fasa. S tym som problem nikdy nemal. Je jemne a presne takze no problem zakvaltovat to co treba. V Hricove napr. BMW (BiEmTrouble You) zakvaltovalo zo 4 do 2. Nechapem ako sa to da. Vacky sa asi roztocili na 10 000.
Nakolko nemam launch control tak tocim od 4000 na starte az po 7000 kazdu dalsiu rychlost. Trafit uz obmedzovac tiez nie je velmi dobre riesenie a strata. Treba vystihnut ten moment kedy velmi nesmykas cez spojku ale naopak ani kolesami. Treba si to odskusat niekde (napr. semafor) a zistis ako je tebe najoptimalnejsie.
Tak skusaj a daj nazrat spojke a konom.
Inac predavam asi svoju Celicu. Je cas na zmenu a presedlat na nieco silnejsie s pohonom na zadok popripade na 4x4. Uvidime. Vsetko zalezi opat na tych farebnych papierikochu kua. Keby si nahodou mal pacienta na mojho kona volaj faxuj mailuj prid. Cenu dohodneme ak je zaujemca.
Dik zatial.
Having no TURBO is like having never ending lag! ;o)
- CelicaNR
- Toyota guru
- Príspevky: 1599
- Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
radenie
Cau,
no ja si myslim, ze to je celkom dobry cas.
Co sa tyka toho radenia, myslim, ze mas pravdu, radit ide velmi lahko. Ja som skor myslel, ze napr. motor nema dobry tah na 1-tke vo vysokych otackach, preto je lepsie radit 1-2 napr. pri 5000rpm, lebo clovek straca potom cas na tej 1tke. Cakal som nieco v tom zmysle.
Co sa tyka rozbehu, je mi to jasne, ze zavisi na spojke a na kolach, to uz mam pekne odskusane
Co sa tyka predaja, keby si bol 1.majitel a auto malo pod 150tis. a cenu pod 250, tak by som to hadam bral.. take ponuky som videl v DE.
Ale dufam, ze sa jej rychle zbavis!
no ja si myslim, ze to je celkom dobry cas.
Co sa tyka toho radenia, myslim, ze mas pravdu, radit ide velmi lahko. Ja som skor myslel, ze napr. motor nema dobry tah na 1-tke vo vysokych otackach, preto je lepsie radit 1-2 napr. pri 5000rpm, lebo clovek straca potom cas na tej 1tke. Cakal som nieco v tom zmysle.
Co sa tyka rozbehu, je mi to jasne, ze zavisi na spojke a na kolach, to uz mam pekne odskusane
Co sa tyka predaja, keby si bol 1.majitel a auto malo pod 150tis. a cenu pod 250, tak by som to hadam bral.. take ponuky som videl v DE.
Ale dufam, ze sa jej rychle zbavis!
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
Re: radenie
Caf.
Splnam len jednu tvoju poziadavku. Auto ma pod 150.
DE je DE a potom zacni pocitat + dovoz, +prihlasenie atd. Zastavime sa kde??? Na cene za ktoru predavam ja.
Splnam len jednu tvoju poziadavku. Auto ma pod 150.
DE je DE a potom zacni pocitat + dovoz, +prihlasenie atd. Zastavime sa kde??? Na cene za ktoru predavam ja.
-
- panic
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: Nedeľa, 12. Septembra 2004, 12:28
- Bydlisko: Brno
J ájsem se čuměl na kabelu na nějakej seriál a zrovna tam byla nějaká firma co na zakázku upravuje auta. Hoši podržte se Celica 6gen 900 koní z 0 na 100 za 2,5s a z 0 na 200 něco kolem 6. Dokážete si představit to přetížení co by vás parádně zamáčklo do sedaček?
2005 MČR dBDrag Racing Super Street 1-2 NW
SPL 142,4dB
SPL 142,4dB
- ERA-3000GT
- panic
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: Utorok, 18. Apríla 2006, 21:57
- CelicaNR
- Toyota guru
- Príspevky: 1599
- Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
Asi calibra 4x4 turbo, ze ? Lebo 2.0 mali casy okolo 16-17s.
Naposledy upravil/-a CelicaNR v Utorok, 10. Októbra 2006, 13:32, upravené celkom 1 krát.
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 40 neregistrovaných