Zrychlenie a 400m ?

všetko o tomto modeli

Moderátor: Leňulka

Používateľov profilový obrázok
wilson
Toyota guru
Príspevky: 1013
Dátum registrácie: Streda, 13. Apríla 2005, 10:52
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa wilson » Utorok, 10. Októbra 2006, 11:17

vobec neviete ocenit nemeckú kvalitu oplu. výroca do nej naložil čo sa dalo, takže je možno ťažšia, ale na evo sa nechytá a o sti tiež radšej pomlčím. to sú oproti calibre len víkendové rodinné približovadlá :D
Rommster 1.2 TSI 2012
MB Vito 111 CDI 2004
Previa D-4D 2002
Ex: Mondeo MK3 2004, sedan, 2.2TDCI, Titanium X
Ex: E10 1997, sedan, 1.3 EFI

gmork
panic
Príspevky: 109
Dátum registrácie: Utorok, 21. Septembra 2004, 16:27

Príspevok od používateľa gmork » Utorok, 10. Októbra 2006, 11:24

:roll:
Ford Focus 1.8 '99
ex.: Toyota Carina II 1.6 XLi 16V '89

Používateľov profilový obrázok
ERA-3000GT
panic
Príspevky: 64
Dátum registrácie: Utorok, 18. Apríla 2006, 21:57

Príspevok od používateľa ERA-3000GT » Utorok, 10. Októbra 2006, 13:19

v Trebišove som mal čas na 300m 10.29s ked som isiel proti zelenej škode 1000... do kategorie 2500 som mal mat 1.miesto ale moj čas sa nieako stratil
inač calibra ma 1370kg a moja ma 1200.
mam tam chip tuning ,vetči IC,zvyseni tlak turba na 1,2bar a upravene sanie.

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Utorok, 10. Októbra 2006, 13:34

Ado, no vidis.. preco nie.. 13sek to nie je take nerealne.. ved misonova robila 15 a to radil dvojku 2 sek :)
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Ado
Toyota guru
Príspevky: 1796
Dátum registrácie: Streda, 27. Júla 2005, 09:10
Bydlisko: Tábor

Príspevok od používateľa Ado » Utorok, 10. Októbra 2006, 15:12

ako si zhodil tých 170kg?? a teraz to ma kolko 250PS??
Lexus RX 400h,2008
Ex:RAV 4 II (XA2) 2.0 VVTi 4WD,r.v.2004
Ex:Celica AT200,r.v.96
1.8,85kw
Ex:Celica AT180,r.v.92
1.6Sti,74kw

Používateľov profilový obrázok
ondrik
Toyota guru
Príspevky: 2442
Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
Bydlisko: PB - Mogoňov

Príspevok od používateľa ondrik » Utorok, 10. Októbra 2006, 18:25

Ado napísal:ako si zhodil tých 170kg?? a teraz to ma kolko 250PS??
vystúpil aj s kamošom.... :wink:
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde :-)
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F

Používateľov profilový obrázok
ERA-3000GT
panic
Príspevky: 64
Dátum registrácie: Utorok, 18. Apríla 2006, 21:57

Príspevok od používateľa ERA-3000GT » Utorok, 10. Októbra 2006, 21:34

ved budem mat onedlho video z trebisova kde mam ten čas na 300m ....
neviem kolko ma PS nebola na brazde

a tieto upravy este len pojdu-
nasledovne:
Upravit seriovy motor tak, aby vydrzal zvysene namahanie.
Upravit chladiaci okruh.
Vymenit IC,
Vymenit riadiacu jednotku, - verzia MoTeC M4
Verzia M4 PRO, s pridavnymi funkciami ako datalog, ALS a launch control
3Bar MAP sensor,
aj boost control solenoid
Mapa do ecu .
:twisted:
Naposledy upravil/-a ERA-3000GT v Utorok, 10. Októbra 2006, 23:12, upravené celkom 2 krát.

Používateľov profilový obrázok
wilson
Toyota guru
Príspevky: 1013
Dátum registrácie: Streda, 13. Apríla 2005, 10:52
Bydlisko: Žilina
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa wilson » Utorok, 10. Októbra 2006, 22:26

kua načo to chceš ešte upravovať, ked so sériovým motorom si spravil 300m za 10.29? a tú 1000 si dúfam dal, alebo ona teba? a komuže to doporučuješ boost control solenoid? inak brazdu hladaj čo navetčiu, lebo čím vetčia brazda, tým vetčí výkon :twisted: , hoci ked to položíš do dosť velkej brazdy, už by si sa odtial nemusel so sníženým podvozkom vyhrabkať. :roll:
Rommster 1.2 TSI 2012
MB Vito 111 CDI 2004
Previa D-4D 2002
Ex: Mondeo MK3 2004, sedan, 2.2TDCI, Titanium X
Ex: E10 1997, sedan, 1.3 EFI

Používateľov profilový obrázok
ERA-3000GT
panic
Príspevky: 64
Dátum registrácie: Utorok, 18. Apríla 2006, 21:57

Príspevok od používateľa ERA-3000GT » Utorok, 10. Októbra 2006, 23:10

lebo nemam kde davat peniaze
tu zelenu 1000 nedal nikto na šprinte . :wink:
ta mala čas pod 10s

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa drgi » Utorok, 10. Októbra 2006, 23:16

ako sa upravuje seriovy motor, aby vydrzal zvysene namahanie?
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
wakkee
Toyota guru
Príspevky: 1312
Dátum registrácie: Streda, 1. Júna 2005, 09:42
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa wakkee » Streda, 11. Októbra 2006, 07:49

ERA-3000GT napísal: Upravit seriovy motor tak, aby vydrzal zvysene namahanie.
Upravit chladiaci okruh.
ako? cim? :?:
Today, Tomorrow, To ..... to co je? (R)
Speed's just a question of money. How fast can you go?

Opat Toyota
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
Diablo
panic
Príspevky: 73
Dátum registrácie: Pondelok, 30. Augusta 2004, 02:05
Bydlisko: Košice
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Diablo » Pondelok, 16. Októbra 2006, 03:27

ERA-3000GT napísal:lebo nemam kde davat peniaze
tu zelenu 1000 nedal nikto na šprinte . :wink:
ta mala čas pod 10s
.... paneboze uz aj tu oxidujes Era???? na ACRT ti dali ban tak trepes k@k@tiny tu???? Keby si trosku do toho rozumel a vedel vobec o com pises. Motec M4 a Motec M4PRO to su dve RJ. Asi budes pravdepodobne prvy na svete, ktory ma 2 podobne RJ v aute.. :D:D:D:D Si pohladaj cenu tych srandiciek a mozno zistis ze stoja dokopy viac ako Calibra. V KE si ta coskoro pohladam a porozpravame pomerame zrychlenia atd. ok?? Beres?? Mas este na to zosilnovanie a zvysovanie 11 dni... See ya. :twisted:
Having no TURBO is like having never ending lag! ;o)

Používateľov profilový obrázok
ERA-3000GT
panic
Príspevky: 64
Dátum registrácie: Utorok, 18. Apríla 2006, 21:57

Príspevok od používateľa ERA-3000GT » Pondelok, 16. Októbra 2006, 16:42

verzia MoTeC M4 stoji 53793,- Sk
verzia M4 PRO, s pridavnymi funkciami ako datalog, ALS a launch control
stoji 67071,- Sk.

Používateľov profilový obrázok
CS
Toyota guru
Príspevky: 1181
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Augusta 2004, 15:34
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CS » Utorok, 17. Októbra 2006, 20:28

boostholici... mam doma jeden BLITZ dual-sbc specR digital boostcontroler... (2xsolenoid) novy kompletka krabica
nemate zaujem.... :wink:
stal 22 teraz akcia za 15
CELICA ST185RC Carlos Sainz
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D

Používateľov profilový obrázok
scooby
začiatočník
Príspevky: 249
Dátum registrácie: Streda, 28. Decembra 2005, 23:43
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa scooby » Utorok, 17. Októbra 2006, 22:20

No to si budem musiet aj ja zmerat, ale s mojimi 17tkami to bude brutal time:)
CelicaNR> to chces povedat ze standardny rozmer su 14"?
Fiat Stilo W 1.9 JTD
Fiat Panda 1.1
eX Toyota Corolla 1.4i E11 :(
eX Toyota Celica 2.0 gti ST202

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 30 neregistrovaných