Celica alebo MR2?

všetko o tomto modeli

Moderátor: Leňulka

peter
nula
Príspevky: 1
Dátum registrácie: Piatok, 8. Apríla 2005, 14:27
Bydlisko: Kežmarok

Celica alebo MR2?

Príspevok od používateľa peter » Streda, 8. Júna 2005, 13:45

Ktoré je lepšie? Neviem sa rozhodnúť, ktoré si mám kúpiť, celicu, alebo MR2. Obe sú r.v 93 najazdené majú 170 a 145 tis. km.
Poradte mi prosím. Ja viac inklinujem k Celice ale paci sa mi aj MR2.

Používateľov profilový obrázok
cahir
MX-5 guru s malým zmrdom
Príspevky: 1896
Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa cahir » Streda, 8. Júna 2005, 13:47

ja osobne by som siel do celicy . pokial s nou chces jazdit aj v zime tak je to podla mna lepsi voz. je vaacsia, tazsia... priestrannejsia. k MR2 to chce este jedno auto :)
ex: Corolla E12 1.4VVTi
ex: Mazda Miata Obrázok
Lexus IS200 Obrázok
Honda PCX

Používateľov profilový obrázok
CS
Toyota guru
Príspevky: 1181
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Augusta 2004, 15:34
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CS » Streda, 8. Júna 2005, 14:19

mr2 je dvojmiestna, je to cisto auto na zabavu, ziadny batozinovy priestor...dve sedadla, motor pred zadnou napravou, pohanana zadna naprava...
celica je 2+2 motor v predu, velky batozinovy priestor, ked zklopis zadne sedacky, hodis tam aj chladnicky... je to neuveritelne ale je to velmy prakticke auto a to je coupe.... napakoval som do nej viac a vacsie veci ako do accord sedan...
CELICA ST185RC Carlos Sainz
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D

Používateľov profilový obrázok
cahir
MX-5 guru s malým zmrdom
Príspevky: 1896
Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa cahir » Streda, 8. Júna 2005, 14:35

jo som pozeral,z e celica (posledna) ma o 100 litrov vacsi kufor nez moja corolla :)))) takze fakt to auto je podla mna velmi dobra volba. da sa s tym ist aj na dovolenku.
ex: Corolla E12 1.4VVTi
ex: Mazda Miata Obrázok
Lexus IS200 Obrázok
Honda PCX

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Streda, 8. Júna 2005, 15:05

Peter: presne ako pises, kazde auto je o niecom inom. CS uz vysvetlil hlavne rozdiely, Elvis by k tomu dodal, ze KUFOR JE, a taky akurat na uterak, plavky a kreditku :lol:

Cahir: mozem potvrdit, momentalne vaham medzi 6thgen a 7thgen a moja zvladla stanovaciu dovolenku po europe (5tis km) uplne bez problemov, boli sme dvaja, ale mali sme tam tolko veci, ze som nechapal. Vozil som s tym nabytkove skinky a police, velky 82cm uhlopriecka TV, no zmesti sa tam vselico.

Nerozmyslam do buducnosti zeby som chcel ine auto, i ked ta nova 7thgen uz nema tolko priestoru co 5thgen, ale stale je to kopec priestoru a pri tom super sportiak. ;-)

V jednom nemenovanom angl. casaku (cars) dostala 7thgen celica hodnotenie 3 z 6 a rating "image car", cize fakt len pre image :lol:
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Používateľov profilový obrázok
cahir
MX-5 guru s malým zmrdom
Príspevky: 1896
Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa cahir » Streda, 8. Júna 2005, 15:33

celicaNR > no jo . 7.gen uz asi fakt neni sportove auto. ako sor auto so sportovym image. mozno este ta T-sport.. ale auticko je to pekne. . vedel by som si ju predstavit mat... ja zas po nejakom super vykove netuzim, zivit to pri kazdodennom pouzivani .. poistka..

no i tak stale mi neda pokoj ta 1.8VVTLi . . krasne parametre. a stacilo by mi ju mat v corolle :)
ex: Corolla E12 1.4VVTi
ex: Mazda Miata Obrázok
Lexus IS200 Obrázok
Honda PCX

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Streda, 8. Júna 2005, 16:28

cahir: co sa tyka vykonov, tak nova 7thgen ma vykon/vaha ratio
slabsia verzia 143k/1100kg(0.1300) a v tahu 170Nm/1100kg (0.1545)
silnejsia verzia 192k/1140kg(0.1684) a v tahu 180Nm/1140kg (0.1578)

kde 5thgen mala nasledovne parametre:
verzia 2.0 156k/1239kg(0.1259) a v tahu 186Nm/1239kg (0.1501)
verzia 2.0T 204k/1468kg(0.1389) a v tahu 275Nm/1468kg (0.1873)

Takze ked si porovnas 7thgen a 5thgen, tak podla mojho chapania sportovosti (zrychlenie, pruznost, look&dizajn, atd.) sa 2.0liter uuuuple vyrovna tej novej 7thgen slabsej verzii. Dokonca nova verzia ma trosicku navrh. Akosi sa mi nezda tych 1100kg, ale ked som videl svoju 5thgen stat vedla 7thgen, tak som pochopil, ked tie kila (okrem hlinika) utopili.Nova 7thgen je maly sportiak oproti starej 5thgen.
O GT4 sa samozrejme nema zmysel bavit, to je kapitola sama o sebe.

Co povies?

ALL: sedeli ste niekto v 7thgen 143k slabsej verzii? Ja som sedel, no nemal som tu skusenost sa previezt, tak neviem posudit ci sa to skutocne aj feelingovo vyrovna. Dajte vediet vase skusenosti.

Peter: Ak mas zaujem sa previezt na celice, som ti k dispozicii, aby si videl rozdiel medzi MR2 a celi.
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa AndyGTP » Streda, 8. Júna 2005, 16:46

hmm mne sa pacia sportove auta, ale neviem ci dakoho z vas chytaju za srdce aj take "obycajne kary" ako su prakticke a vykonne verzie hatchbackov corolly, alebo sedany /stare carina, corolla/. Resp. mne fakt hrozne sedi 3D alebo 5D hatchback. Ci uz nova mazda 323, corolla E12, starsie civic...

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa AndyGTP » Streda, 8. Júna 2005, 16:52

camry som zabudol, accord, alfa 156 ked musim nove auta meovat

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
cahir
MX-5 guru s malým zmrdom
Príspevky: 1896
Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa cahir » Streda, 8. Júna 2005, 16:59

celicaNR > neviem preco, ale toyota celkovo sa prestala akosi venovat sportovo ladenym vozom. rada T-sport je podla mna taky kompromis, medzi sportovym a seriovym nastavenim. celkovo sa toyota dost vytratila z pola, kde podla mna kedysi mala velmi silne postavenie.
ja som sa v zivote v ziadnej celice este neviezol, ale co som cital o 7th gen, tak vraj to uz nie je ta celica co kedysi.. ale paci sa mi a uplne by ma uspokojila :)

andy > mne sa sedany napriklad vobec nepacia. (vynimka je posledny accord) . vzdy ma fascinovali coupe. a tiez som priaznivec hatchbackov, najma 3D :) strasne com chcel posledneho civica ( i ked uz ma tak nefascinuje) potom (dnes us stareho)focusa (genialne nadcasovy design, uplne o nicom motor).. az som skoncil pri mojej japonke. hatchback je velmi prakticke auto, nalozis tam fakt co potrebujes a neni to dlhe, co mi vyhovuje. niekedy aj na moju nadavam ze je dlha :))) ale neni - je akurat.

a nova mazda 3 je skaredaaaa. nepaci sa mi . divny klon 6ky..
ex: Corolla E12 1.4VVTi
ex: Mazda Miata Obrázok
Lexus IS200 Obrázok
Honda PCX

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Streda, 8. Júna 2005, 17:25

cahir: mas pravdu, ako keby skor vsadzali na predaj masovej vyroby. Co sa len potvrdzuje, pretoze neviem ci viete, ale Toyota od buduceho roka prestane dovazat Celicu a Previu do Europy a obmedzi dokonca predaj aj v US. Azia a Japan zostava. Neviem ci nahodou Celica postupne nezanikne a buduci rok mozno pridu s reinkarnovanou Suprou, ktora nahradi tu "sportovu" radu. T-Sport je na povazenie, lebo cital som strasne dobre recenzie na TS Celicu, co je pre niektorych lietadlo s 8tis.rpm a potom i nie bohvieako recenzie, kedy sa im to zda zase dalsia japonska pila, ktoru treba vysoko tocit a ma nizky krutak. :-(

No pokial sa mi dostane do ruk nova Celica, tak velmi rad porovnam. Mna Celica zaujala vdaka sportovosti a vyuzitelnosti i na kazdodenne jazdenie. Par tyzdnov dozadu som soferoval Focus RS a nemozem si pomoct, ale sportove auta su sportove auta. A pokial tam je este turbina a vykon nad 200k, niet o com.
Sen? GT4 rocnik 98-99. A stale to moze byt druhe auto v rodine, na ktore nik nenadava.

Nepoznate niekoho s novu 7thgen na SK? Zeby nas prisiel povozit ;-)
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa AndyGTP » Streda, 8. Júna 2005, 22:13

inac ja mam taky minipipi nazor/dojem ze toyota nie je az tak typickou sport znackou a ani kedysi nebola AZ tak velmi. Bola, prepacte, neurazte sa!:)))ale nie az tak ako ine znacky co vyrabaju aj seriove vozy. ta honda napriklad...

Cahir - mne sa velmi lubi tvoje auto, focus nie:) 3D auta su podla mna fascinujuce urcitym sposobom, bavi ma to, ze seriove auto mat so sportovym duchom. PRavdu poviem - nikdy som neokusil naozajstnu jazdu v kvalitnom, rychlom aute coupe /iba alfa 155 2.0 twinspark, a 170 konove toledo sedan/. A asi ani tak skoro to nebude, takze mozno preto ku coupe nemam az taky vztah vrely. Skor ma vie uniest rallye a take "prachobycajne" auta co u nas nie su ale kedysi drali strk na rallye /lancia delta, alebo popularny P205 atd.../. Som nostalgik. A ta honda civic stara, 4. a 6. generacia..to je cosi... novy sa mi nepaci moc..

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
fajry
administrátor
Príspevky: 3427
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa fajry » Streda, 8. Júna 2005, 22:45

AndyGTP: stare auta boli, su a aj budu najlepsie! To si zapamataj!! Ziadne nove auto uz nenahradi tie stare klasiky.
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa drgi » Streda, 8. Júna 2005, 23:44

fajry napísal:AndyGTP: stare auta boli, su a aj budu najlepsie! To si zapamataj!! Ziadne nove auto uz nenahradi tie stare klasiky.
no, ked budeme mat na nove, tak asi nahradi :-)
samozrejme len tak blbnem, najradsej by som sa na E9 vyvazal az dovtedy, kym neumriem.
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa AndyGTP » Štvrtok, 9. Júna 2005, 08:05

fajry, hovoris mi z duse... fakt presne to si myslim. nove auta sa mi zlievaju do jednej neforemnej hmoty, stracaju charakteristicke znaky az na vynimky....

drgi - big :D :D :D :D

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní