5Gen celica 156ps vs. IIgen Koktavia cca 130ps
Moderátor: Leňulka
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: 5Gen celica 156ps vs. IIgen Koktavia cca 130ps
No konečne z Teba vyliezlo na tomto fóre aj dlhšie súvetie...
Krútiaci moment nie je konštantou vynásobený výkon - možno v klasickom Newtonovskom ponímaní fyziky. Výkon ale nie je s otáčakmi statický a pridávajú sa k jeho výpočtu (podobne ako výpočtu krútiaceho momentu) iné veličiny - o tomto už ale učí iná fyzika (odbory dynamiky) a k fakt odbornej tematike by sa mal vyjadriť niekto, kto tu študoval/študuje strojarinu na VŠ (ja mám predsa strojarinu len strednú školu ). Cez to všetko - kryvky priebehov týchto dvoch veličín by podľa Tvojej teórie asi vypadali inak ako je real...
Názor na porovnávanie vozov? - to rovno porovnávajme kamióny s Porsche - tiež jazdia po cestách, dokonca niektoré majú rovnaký výkon...
A kua začínam prispievať aj ja off-topic a tomu som sa práve chcel vyhnúť...
Gabo - veď je normálne že každý bude vždy vychvaľovať to svoje auto - podobne ako nikto z nás nedá dopustiť na babu, do ktorej sme zaľúbený, nie?
Krútiaci moment nie je konštantou vynásobený výkon - možno v klasickom Newtonovskom ponímaní fyziky. Výkon ale nie je s otáčakmi statický a pridávajú sa k jeho výpočtu (podobne ako výpočtu krútiaceho momentu) iné veličiny - o tomto už ale učí iná fyzika (odbory dynamiky) a k fakt odbornej tematike by sa mal vyjadriť niekto, kto tu študoval/študuje strojarinu na VŠ (ja mám predsa strojarinu len strednú školu ). Cez to všetko - kryvky priebehov týchto dvoch veličín by podľa Tvojej teórie asi vypadali inak ako je real...
Názor na porovnávanie vozov? - to rovno porovnávajme kamióny s Porsche - tiež jazdia po cestách, dokonca niektoré majú rovnaký výkon...
A kua začínam prispievať aj ja off-topic a tomu som sa práve chcel vyhnúť...
Gabo - veď je normálne že každý bude vždy vychvaľovať to svoje auto - podobne ako nikto z nás nedá dopustiť na babu, do ktorej sme zaľúbený, nie?
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- paranormalny_somarik
- panic
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: Nedeľa, 11. Novembra 2007, 15:32
- Bydlisko: Dubravka, BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: 5Gen celica 156ps vs. IIgen Koktavia cca 130ps
Kazde auto sa da zobrat na okruh. Porsche vs. kamion? A s kamionmi sa snad nepreteka? Aj ked su vo velkosti Avie, ale predsa. A zeny su vsetky krasne, ze damy.Rasťo napísal:No konečne z Teba vyliezlo na tomto fóre aj dlhšie súvetie...
Krútiaci moment nie je konštantou vynásobený výkon - možno v klasickom Newtonovskom ponímaní fyziky. Výkon ale nie je s otáčakmi statický a pridávajú sa k jeho výpočtu (podobne ako výpočtu krútiaceho momentu) iné veličiny - o tomto už ale učí iná fyzika (odbory dynamiky) a k fakt odbornej tematike by sa mal vyjadriť niekto, kto tu študoval/študuje strojarinu na VŠ (ja mám predsa strojarinu len strednú školu ). Cez to všetko - kryvky priebehov týchto dvoch veličín by podľa Tvojej teórie asi vypadali inak ako je real...
Názor na porovnávanie vozov? - to rovno porovnávajme kamióny s Porsche - tiež jazdia po cestách, dokonca niektoré majú rovnaký výkon...
A kua začínam prispievať aj ja off-topic a tomu som sa práve chcel vyhnúť...
Gabo - veď je normálne že každý bude vždy vychvaľovať to svoje auto - podobne ako nikto z nás nedá dopustiť na babu, do ktorej sme zaľúbený, nie?
Vykon a krutiaci moment su skutocne len prenasobene veliciny konstantou. Teda konstantou... Otackami a konstantou, cize samozrejme premennou. A to ci uz s Izakom, alebo bez neho. Co konkretne ti nesedi na suvislosti tych dvoch kriviek, ze by mali inac vyzerat? Priebeh moment ti vyjadruje priebeh sily motora v ramci otacok, cize ako bude relativne tahat pri 3000otackach v porovnani so 6000otackami napriklad (pri odhliadnuti rastucich vonkajsich odporov s narastom rychlosti). Nehovori nic o absolutnej sile toho motora. O tom hovori vykon, respektive jeho priebeh. Preto aj F1 s 280Nm, ci kolko to ma, taha ako diva.
Ked vam bliknem, prosim vas, nezavadzajte. Dakujem.
Rozkosny cierny oslik
Rozkosny cierny oslik
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: 5Gen celica 156ps vs. IIgen Koktavia cca 130ps
zas ze su tam dve zakruty.... prejdite si to a potom vravte, co ako sa tam da prejst... jo a prejdite si to v takom tempe a v takej premavke a potom posudzujte
Uz to neriesme, diesel je proste pruznejsi na vyssich rychlostiach a pri vyssich rychlostiach ako ja. Vykon mojho auta tiez nerieste, som po GO a slape mi to krasne!
Uz to neriesme, diesel je proste pruznejsi na vyssich rychlostiach a pri vyssich rychlostiach ako ja. Vykon mojho auta tiez nerieste, som po GO a slape mi to krasne!
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: 5Gen celica 156ps vs. IIgen Koktavia cca 130ps
Ad1: Hmota pohyblivých častí a ich dynamické správanie pri rôznych teplotách, kompresný pomer, "naladenie" ventilov, oktánové čislo, prepĺňanie a milión iných vecí dynamicky vplýva na priebehy výkonu a krútiaceho momentu v závislosti na otáčkach...paranormalny_somarik napísal: Vykon a krutiaci moment su skutocne len prenasobene veliciny konstantou. Teda konstantou... Otackami a konstantou, cize samozrejme premennou. A to ci uz s Izakom, alebo bez neho. Co konkretne ti nesedi na suvislosti tych dvoch kriviek, ze by mali inac vyzerat? Priebeh moment ti vyjadruje priebeh sily motora v ramci otacok, cize ako bude relativne tahat pri 3000otackach v porovnani so 6000otackami napriklad (pri odhliadnuti rastucich vonkajsich odporov s narastom rychlosti). Nehovori nic o absolutnej sile toho motora. O tom hovori vykon, respektive jeho priebeh. Preto aj F1 s 280Nm, ci kolko to ma, taha ako diva.
Ad2: Keby bol výkon a krútiaci moment konštantne závislý, tak by sa tie kryvky kopírovali - čo nie je pravda...
Ad3: Krútiaci moment a jeho priebeh udáva dynamické správani vozu
Prečítaj si toto - celkom pekne a jednoducho popísané: http://www.mot.sk/articles_content.php? ... ostov%20F1
Ad: Prečo asi truck-y potom nezávodia spolu s F1???
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- paranormalny_somarik
- panic
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: Nedeľa, 11. Novembra 2007, 15:32
- Bydlisko: Dubravka, BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: 5Gen celica 156ps vs. IIgen Koktavia cca 130ps
Gabo, nesiel som tade, mas pravdu, zhora to vyzera na dve zakruty. Porovnavam tie polomery zakrut akurat s tymi, co poznam. Rovnako tazke auto s nizim vykonom nemoze byt rychlejsie ako auto s vyssim vykonom LEN PRETO, ze je to naftak, za tym si stojim. Vynimku tvoria tie pomale 180ky, co nie je vas pripad.
Rasto:
Ad1: Myslim, ze teraz motkas nieco, co je uplne nepodstatne v TEJTO debate.
Ad2: Povedal som, ze je tam nasobenie aj otackami, ktore su premennou. Ale vsak nechodme okolo horucej kase, toto je ten vztah: HP=TORQUE * RPM / 5252 Nic ine tam nevstupuje, ani to, ci svieti slnko, ani to, ci Jurki zase bral benzin zo spodku vagona.
Ad3: Pod rizikom, ze sa budem opakovat - krivka krutiaceho momentu vyjadruje, ako motor taha v spektre otacok - RELATIVNE. Cize napriklad zatah pri 2000ot. vs. zatah pri 4000ot. Ak bude mat 100Nm pri 1000ot. a 150Nm pri 3000ot., tak motor pri odmysleni si vonkajsich odporov (valivy, aerodynamicky) bude poskytovat 1.5nasobne zrychlenie pri 3000otackach oproti 1000otackam. To je cele, co ti krivka momentu hovori. Ak chces vediet, ako taha skutocne motor v ABSOLUTNYCH cislach, potrebujes mat informaciu, pri akych otackach dosahujes tieto hodnoty krutaku. Ci teda motor toci maximalnych 3000otacok, 6000otacok, alebo 20000otacok. A to uz sa dostavame k vykonu. Cim vyssie otacky dokaze motor tocit, tym vacsi vykon dosahuje a tym bude to zrychlenie auta v ABSOLUTNYCH cislach vacsie. Ten clanok sa mi citat nechce, prepac. Vsak zacituj, co ta tam zaujalo a s cim som v protireceni.
Ad4: Nesutazia preto, lebo kamion by vzdy prehral s F1. To nic nemeni na tom, ze nikdy nie je nezmyslom postavit proti sebe dve lubovolne auta, uz len pre tu srandu, aky bude vysledok. Preco su dobre exhibicie formula proti DTM a podobne? Z pohladu formule je DTM podstatne vacsia sunka, ako Octavia z pohladu aj neviem ako naslapanej Supry.
Rasto:
Ad1: Myslim, ze teraz motkas nieco, co je uplne nepodstatne v TEJTO debate.
Ad2: Povedal som, ze je tam nasobenie aj otackami, ktore su premennou. Ale vsak nechodme okolo horucej kase, toto je ten vztah: HP=TORQUE * RPM / 5252 Nic ine tam nevstupuje, ani to, ci svieti slnko, ani to, ci Jurki zase bral benzin zo spodku vagona.
Ad3: Pod rizikom, ze sa budem opakovat - krivka krutiaceho momentu vyjadruje, ako motor taha v spektre otacok - RELATIVNE. Cize napriklad zatah pri 2000ot. vs. zatah pri 4000ot. Ak bude mat 100Nm pri 1000ot. a 150Nm pri 3000ot., tak motor pri odmysleni si vonkajsich odporov (valivy, aerodynamicky) bude poskytovat 1.5nasobne zrychlenie pri 3000otackach oproti 1000otackam. To je cele, co ti krivka momentu hovori. Ak chces vediet, ako taha skutocne motor v ABSOLUTNYCH cislach, potrebujes mat informaciu, pri akych otackach dosahujes tieto hodnoty krutaku. Ci teda motor toci maximalnych 3000otacok, 6000otacok, alebo 20000otacok. A to uz sa dostavame k vykonu. Cim vyssie otacky dokaze motor tocit, tym vacsi vykon dosahuje a tym bude to zrychlenie auta v ABSOLUTNYCH cislach vacsie. Ten clanok sa mi citat nechce, prepac. Vsak zacituj, co ta tam zaujalo a s cim som v protireceni.
Ad4: Nesutazia preto, lebo kamion by vzdy prehral s F1. To nic nemeni na tom, ze nikdy nie je nezmyslom postavit proti sebe dve lubovolne auta, uz len pre tu srandu, aky bude vysledok. Preco su dobre exhibicie formula proti DTM a podobne? Z pohladu formule je DTM podstatne vacsia sunka, ako Octavia z pohladu aj neviem ako naslapanej Supry.
Ked vam bliknem, prosim vas, nezavadzajte. Dakujem.
Rozkosny cierny oslik
Rozkosny cierny oslik
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: 5Gen celica 156ps vs. IIgen Koktavia cca 130ps
Sám sebe si v prvom a treťom bode tak trochu odporuješ...
Hej - už sme off-topic aj z tohto off-topic thread-u...
Vieš prečo spolu nákladiaky s formulami nezávodia? - lebo sa to kua nerobí - vždy sa zrovnávajú veci aspoň trochu konštrukčne podobné a sorry ale Oktávia a Celica majú k sebe tak blízko asi ako už spomínané jablká a hrušky (obe sú ovocie, rastú na strome, dozrievajú v rovnakom čase, dokonca majú podobnú farbu, ale chutia inak)...
Hej - už sme off-topic aj z tohto off-topic thread-u...
Vieš prečo spolu nákladiaky s formulami nezávodia? - lebo sa to kua nerobí - vždy sa zrovnávajú veci aspoň trochu konštrukčne podobné a sorry ale Oktávia a Celica majú k sebe tak blízko asi ako už spomínané jablká a hrušky (obe sú ovocie, rastú na strome, dozrievajú v rovnakom čase, dokonca majú podobnú farbu, ale chutia inak)...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- drgi
- Vševed
- Príspevky: 2734
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
- Bydlisko: doma.
- Kontaktovať používateľa:
Re: 5Gen celica 156ps vs. IIgen Koktavia cca 130ps
rasto, ale ved aj celica, aj octavia su sportove kupe, s 2+2 sedadlami. akurat oktavia ma dorobene dvoje dvere, aby vyzerala praktickejsie
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km
-
- začiatočník
- Príspevky: 175
- Dátum registrácie: Štvrtok, 16. Novembra 2006, 22:11
- Bydlisko: Piešťany
Re: 5Gen celica 156ps vs. IIgen Koktavia cca 130ps
ja len niečo na bobavienie ako sa tunuje koktávka na rozdiel od http://www.tuzing.com/view.php?cisloclanku=2004121301
CELICA 2,0GT-i 16v 3S-GE 110kW výfukové systémy
- paranormalny_somarik
- panic
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: Nedeľa, 11. Novembra 2007, 15:32
- Bydlisko: Dubravka, BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: 5Gen celica 156ps vs. IIgen Koktavia cca 130ps
Stale neviem, preco by niekto nemohol porovnat Octaviu s Celicou. Vacsinou sa pri takychto porovnaniach aj tak ukazu dve veci. Za prve, ze auto je az druhorade a za druhe, ze medzi tymi nasimi krabicami nie je zdaleka taky rozdiel, ako sa marketingovemu zameraniu auta pripisuje. V podstate hmotnost, vykon, stav a typ pneumatik, to je to, co nam da tu hrubu predstavu o rychlosti auta. A zvysok ako podvozok, brzdy, typ karoserie (ak zas nejdeme do extremov), sprevodovanie to je uz len kozmetika, ktora pri takychto amaterskych porovnaniach sice robi rozdiely, ale budu podstatne mensie, ako by sa dalo domnievat na zaklade vyjadreni typu, ze Celica je sportova a Octavia ma div nie nepojazdny podvozok a podobne. Iste, ak tie auta date do ruk pretekarom na okruh, tak Celica spravi lepsi cas o par sekund, bude mat prijemnejsi handling, ale ziadne predbiehanie po vonkajsku, alebo ine dominantne prejavy sa konat nebudu.Rasťo napísal:Sám sebe si v prvom a treťom bode tak trochu odporuješ...
Hej - už sme off-topic aj z tohto off-topic thread-u...
Vieš prečo spolu nákladiaky s formulami nezávodia? - lebo sa to kua nerobí - vždy sa zrovnávajú veci aspoň trochu konštrukčne podobné a sorry ale Oktávia a Celica majú k sebe tak blízko asi ako už spomínané jablká a hrušky (obe sú ovocie, rastú na strome, dozrievajú v rovnakom čase, dokonca majú podobnú farbu, ale chutia inak)...
A inac preco by sme boli offtopic? Nazov je O2 vs. Celica, inymi slovami diesel vs. benzin. A ked tu zacne niekto vysvetlovat, ze vykonovo slabsi dizel skratka aj tak musi vyhrat, lebo ma xy Newtonmetrov, tak si myslim, ze sme tematicky stale spravne, ak taketo nespravne nazory skusam vyvratit. Mna uz tiez TDI koplo do chrbta a viem, ze to moze cloveka zmiast pri jeho hodnoteni. Ale staci ist ozaj s tym motorom nadoraz a zrazu skutek utek a rozdiel oproti benzinu s rovnakym vykonom uz necitit ziaden. Nasledne merania uz potom ukazu uplnu pravdu.
Ked vam bliknem, prosim vas, nezavadzajte. Dakujem.
Rozkosny cierny oslik
Rozkosny cierny oslik
- academic
- začiatočník
- Príspevky: 310
- Dátum registrácie: Pondelok, 30. Apríla 2007, 12:39
- Bydlisko: Zvolen/BA
Re: 5Gen celica 156ps vs. IIgen Koktavia cca 130ps
Kaslite na to. Gabo pozvi kamarata na preteky vtedy, ked bude mat jeho oktavka 17 rokov
...ale dovtedy sa mu asi rozpadne Takze uz teraz je tvoje Celda vitaz
...ale dovtedy sa mu asi rozpadne Takze uz teraz je tvoje Celda vitaz
-
- začiatočník
- Príspevky: 175
- Dátum registrácie: Štvrtok, 16. Novembra 2006, 22:11
- Bydlisko: Piešťany
Re: 5Gen celica 156ps vs. IIgen Koktavia cca 130ps
stále nechápem čo to tu táraš ja chodím na šprinty aj zo seatom leon či audi A3 zo zhodnými motormi ako ta koktávka ale nikdy som s nima nemal problem ich dat dolu jes ide to pekne ale kym to rozkotulaš tak to trvá a tej mojej bude na buduci rok 20 no ked sadnem do koktávky ktorej je len 5 tak nemám dobrí pocit je rozklepaná nestabilná a o vykone ani nehovorím 1,9 TDi je po 150000 tak rozhrkaný motor že ked ho budeš točiť nad 4000ot.tak ver tomu že do 200000 klakne diesel je rodinne usporne auto a nie zavodak mlady chlapci si to kupuju aby ušanovali na palive a myslia si že maju super sportiak to tvoje tvrdenie je asi takéto 1,9TDi je lepšia a da dolu 1,8T 20V ,ano? lebo to je zhodne porovnanie 130PS a 150PSparanormalny_somarik napísal:Stale neviem, preco by niekto nemohol porovnat Octaviu s Celicou. Vacsinou sa pri takychto porovnaniach aj tak ukazu dve veci. Za prve, ze auto je az druhorade a za druhe, ze medzi tymi nasimi krabicami nie je zdaleka taky rozdiel, ako sa marketingovemu zameraniu auta pripisuje. V podstate hmotnost, vykon, stav a typ pneumatik, to je to, co nam da tu hrubu predstavu o rychlosti auta. A zvysok ako podvozok, brzdy, typ karoserie (ak zas nejdeme do extremov), sprevodovanie to je uz len kozmetika, ktora pri takychto amaterskych porovnaniach sice robi rozdiely, ale budu podstatne mensie, ako by sa dalo domnievat na zaklade vyjadreni typu, ze Celica je sportova a Octavia ma div nie nepojazdny podvozok a podobne. Iste, ak tie auta date do ruk pretekarom na okruh, tak Celica spravi lepsi cas o par sekund, bude mat prijemnejsi handling, ale ziadne predbiehanie po vonkajsku, alebo ine dominantne prejavy sa konat nebudu.Rasťo napísal:Sám sebe si v prvom a treťom bode tak trochu odporuješ...
Hej - už sme off-topic aj z tohto off-topic thread-u...
Vieš prečo spolu nákladiaky s formulami nezávodia? - lebo sa to kua nerobí - vždy sa zrovnávajú veci aspoň trochu konštrukčne podobné a sorry ale Oktávia a Celica majú k sebe tak blízko asi ako už spomínané jablká a hrušky (obe sú ovocie, rastú na strome, dozrievajú v rovnakom čase, dokonca majú podobnú farbu, ale chutia inak)...
A inac preco by sme boli offtopic? Nazov je O2 vs. Celica, inymi slovami diesel vs. benzin. A ked tu zacne niekto vysvetlovat, ze vykonovo slabsi dizel skratka aj tak musi vyhrat, lebo ma xy Newtonmetrov, tak si myslim, ze sme tematicky stale spravne, ak taketo nespravne nazory skusam vyvratit. Mna uz tiez TDI koplo do chrbta a viem, ze to moze cloveka zmiast pri jeho hodnoteni. Ale staci ist ozaj s tym motorom nadoraz a zrazu skutek utek a rozdiel oproti benzinu s rovnakym vykonom uz necitit ziaden. Nasledne merania uz potom ukazu uplnu pravdu.
CELICA 2,0GT-i 16v 3S-GE 110kW výfukové systémy
- paranormalny_somarik
- panic
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: Nedeľa, 11. Novembra 2007, 15:32
- Bydlisko: Dubravka, BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: 5Gen celica 156ps vs. IIgen Koktavia cca 130ps
Si si isty, ze reagujes na mna?JaFer napísal:stále nechápem čo to tu táraš ja chodím na šprinty aj zo seatom leon či audi A3 zo zhodnými motormi ako ta koktávka ale nikdy som s nima nemal problem ich dat dolu jes ide to pekne ale kym to rozkotulaš tak to trvá a tej mojej bude na buduci rok 20 no ked sadnem do koktávky ktorej je len 5 tak nemám dobrí pocit je rozklepaná nestabilná a o vykone ani nehovorím 1,9 TDi je po 150000 tak rozhrkaný motor že ked ho budeš točiť nad 4000ot.tak ver tomu že do 200000 klakne diesel je rodinne usporne auto a nie zavodak mlady chlapci si to kupuju aby ušanovali na palive a myslia si že maju super sportiak to tvoje tvrdenie je asi takéto 1,9TDi je lepšia a da dolu 1,8T 20V ,ano? lebo to je zhodne porovnanie 130PS a 150PSparanormalny_somarik napísal:Stale neviem, preco by niekto nemohol porovnat Octaviu s Celicou. Vacsinou sa pri takychto porovnaniach aj tak ukazu dve veci. Za prve, ze auto je az druhorade a za druhe, ze medzi tymi nasimi krabicami nie je zdaleka taky rozdiel, ako sa marketingovemu zameraniu auta pripisuje. V podstate hmotnost, vykon, stav a typ pneumatik, to je to, co nam da tu hrubu predstavu o rychlosti auta. A zvysok ako podvozok, brzdy, typ karoserie (ak zas nejdeme do extremov), sprevodovanie to je uz len kozmetika, ktora pri takychto amaterskych porovnaniach sice robi rozdiely, ale budu podstatne mensie, ako by sa dalo domnievat na zaklade vyjadreni typu, ze Celica je sportova a Octavia ma div nie nepojazdny podvozok a podobne. Iste, ak tie auta date do ruk pretekarom na okruh, tak Celica spravi lepsi cas o par sekund, bude mat prijemnejsi handling, ale ziadne predbiehanie po vonkajsku, alebo ine dominantne prejavy sa konat nebudu.Rasťo napísal:Sám sebe si v prvom a treťom bode tak trochu odporuješ...
Hej - už sme off-topic aj z tohto off-topic thread-u...
Vieš prečo spolu nákladiaky s formulami nezávodia? - lebo sa to kua nerobí - vždy sa zrovnávajú veci aspoň trochu konštrukčne podobné a sorry ale Oktávia a Celica majú k sebe tak blízko asi ako už spomínané jablká a hrušky (obe sú ovocie, rastú na strome, dozrievajú v rovnakom čase, dokonca majú podobnú farbu, ale chutia inak)...
A inac preco by sme boli offtopic? Nazov je O2 vs. Celica, inymi slovami diesel vs. benzin. A ked tu zacne niekto vysvetlovat, ze vykonovo slabsi dizel skratka aj tak musi vyhrat, lebo ma xy Newtonmetrov, tak si myslim, ze sme tematicky stale spravne, ak taketo nespravne nazory skusam vyvratit. Mna uz tiez TDI koplo do chrbta a viem, ze to moze cloveka zmiast pri jeho hodnoteni. Ale staci ist ozaj s tym motorom nadoraz a zrazu skutek utek a rozdiel oproti benzinu s rovnakym vykonom uz necitit ziaden. Nasledne merania uz potom ukazu uplnu pravdu.
Ked vam bliknem, prosim vas, nezavadzajte. Dakujem.
Rozkosny cierny oslik
Rozkosny cierny oslik
- fajry
- administrátor
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
- Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
- Kontaktovať používateľa:
Re: 5Gen celica 156ps vs. IIgen Koktavia cca 130ps
Kedze tato tema k nicomu nevedie a zbytocne sa tu hadate o somarinach, kazdy ma svoju pravdu a nikto nechce ustupit, rozhodol som sa temu zamknut.
V poslednej dobe sa nase diskusne forum meni z fora o Toyotach na pokec. Chcem mu vratit naspat charakter technickeho fora, charakter fora, kde sa preberaju veci, ktore suvisia s nasimi Toyotami a Lexusmi. Preto akekolvek temy, ktore sa tohto netykaju budu mazane. Stazovat sa mozete na lamparni alebo u mna.
V poslednej dobe sa nase diskusne forum meni z fora o Toyotach na pokec. Chcem mu vratit naspat charakter technickeho fora, charakter fora, kde sa preberaju veci, ktore suvisia s nasimi Toyotami a Lexusmi. Preto akekolvek temy, ktore sa tohto netykaju budu mazane. Stazovat sa mozete na lamparni alebo u mna.
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 43 neregistrovaných