brzdy - obrovske sklamanie

všetko o tomto modeli

Moderátor: Leňulka

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

brzdy - obrovske sklamanie

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Utorok, 10. Apríla 2007, 16:02

caute toyotaci, chcem sa tu s Vami podelit o jeden velmi nemily zazitok. Vcera som si len tak tak ze neroztrieskal moju celdu. mal som chut na ostrejsiu jazdu tuna unas na okoli, usek plny zakrut, kopce, cca 7km. odmalicka tu trasu poznam, nebol problem v tom, ale v brzdach, ktore ma neskutocne sklamali, prehriali sa - zvädli, brutalne, proste pedal som zoslapol na podlahu a auto nic, skoro ziadny brzdny ucinok a ja som to sekol cez krizovatku naplno bez toho, aby som stihol sa pozriet, ci nieco ide alebo nie, neubrzdil som. Nastastie je to take miesto, kde za den prejde 5 aut, ale predsa. No do jarku som to seknut nechcel. No prekvapilo ma velmi, ako rychlo sa tie brzdy prehriali 8-10 dlhych silnych zabrzdeni a boli v čudu. nehovorim o farbe kotucov, dyme... Ako to riesit? sportovejsie platnicky? kapalinu mam dot4 castrol...
no uz viem, ze na ostru jazdu nikdy viac s takym brutal brzdenim...
inak brzdia nadalej super, takze kym sa jazdi "normalne" su OK...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Utorok, 10. Apríla 2007, 17:28

Gabo, celicy (aspon tie klasiky GT bez turba) mali vzdy slabe brzdy. Ja som to vyriesil kupou novych kotucov aj s platnickami.
Kotuce nejake frezovane od JC a platnicky Nishimbo, daky JAPAN high end. Brzdia uplne normalne, ale ked sa zahreju a ako vravis ked treba dlho a prudko brzdit, vobec nevednu ako stare, praveze naopak, zacinaju bohovsky brzdit. Odhadujem 15-20% lepsie ako povodne ked su za studena = standard.
Mne vraveli v DD ze tie platne pouzivaju chalani co jazdia do vrchu. Mozem len a len odporucit. Uz som to tu pisal X-krat.

Kupoval som to cez DD auto, ceny dost podla mna priaznive, platnicky par 3000, kotuce okolo 3300 tusim. Zavolaj, spytaj sa: http://www.ddauto.sk
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Utorok, 10. Apríla 2007, 18:52

Peto dakujem, budem musiet,... v minulom prispevku o brzdach som tu spominal, ze som vymenil vsetky brzdy z anglickej celiky, ktora mala brzdy ako GT verzia, teda aj predne kotuce s vacsim priemerom, aj mohutnejsie brzdice. bude to v platnickach a kotucoch teda... predpokladam...
dalsia vec, anglicka celika ma aj zatazovy regulator na zadne brzdy.... mozno aj nad tym pouvazujem a prehodim, ak sa bude dat...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa drgi » Utorok, 10. Apríla 2007, 20:25

nechcelo by to vymenit aj podtlakovy posilnovac brzd a hlavny brzdovy valec? aj ked to asi problem s prehrievanim brzd nevyriesi.
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

ToyoCarE

Príspevok od používateľa ToyoCarE » Utorok, 10. Apríla 2007, 22:24

mno je to zaujimave co tu citram,,, mal som 4-gen a teraz mame 5-gen,, ale nikdy neboli problemy z brzdami,,, a to jazdime casto plnku,,,

Používateľov profilový obrázok
ja_ma
panic
Príspevky: 92
Dátum registrácie: Nedeľa, 14. Januára 2007, 09:51
Bydlisko: Zlín, Malenovice
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa ja_ma » Utorok, 10. Apríla 2007, 22:26

JA takovy problem ted na okruhu v Brne nemel... Za celych 25min nic, jsem uplne cucel!!! Ale horsi to bylo jak jsem zastavil, zhasl motor a pote zase nastartoval. Sem malem nezabrzdil, pedal jsem asi 3x proslapl :?
Obrázok
NEW: black turbo4wd
http://5gcelica.nolimit.cz/

Používateľov profilový obrázok
CS
Toyota guru
Príspevky: 1181
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Augusta 2004, 15:34
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CS » Utorok, 10. Apríla 2007, 22:34

veci sa maju tak... vseobecne su brzdy na celicach poddimenzovane
ked chces aby ti brzdy brzdili v extremoch.. kup si keramicke dosticky, ked sa zahreju brzdia neskutocne ale zase ked su studene, brzdia strasne..... je tasko optimalizovat nieco co chces pouzivat aj na normalne aj na extremne pouzitie... existuje nieco medzi tkzvane polosportove dosticky ktore su optimalne na sportovy stil jazdy ale je to samozrejme kompromis nikdy nebudu lepsie ako specializovane na extrem v extreme alebo specializovane na standard... mas to ako s gumami maksia zmes super drzi ale dlho nevydrzi tvrdsia sice vydrzi dlhsie, ale...
ked chces lepsie brzdit, bud upgradujes komplet brzdy alebo ti bude stacit vymenit kotuce (vrtane lepsie chladia) a nove dosticky podla toho naco ich chces... inac je jeden komplet z 4wd turba 4gen za hubicku budu tvoje... ak ti to staci... zisti si ci to bude lepsie
CELICA ST185RC Carlos Sainz
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D

Používateľov profilový obrázok
CS
Toyota guru
Príspevky: 1181
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Augusta 2004, 15:34
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CS » Utorok, 10. Apríla 2007, 22:40

ToyoCarE...ja_ma...
asi ste nesli do extremu
ja som usmazil nove dosticky na carlosovi za 10min... dymilo sa z nich ako ko z fajky mieru a tiez som sa skoro zabil, lebo po tych 10 min pedal na podlahu a nic auto islo ako keby som zatiahol rucnu na 1 zub, tak som musel dobrzdit motorom aj rucnou... hned isli von a isli nove (lepsie, ale 6piestikove willwoodi to niesu)
CELICA ST185RC Carlos Sainz
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D

Používateľov profilový obrázok
ja_ma
panic
Príspevky: 92
Dátum registrácie: Nedeľa, 14. Januára 2007, 09:51
Bydlisko: Zlín, Malenovice
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa ja_ma » Utorok, 10. Apríla 2007, 23:07

No tak jesli na Masarykove okruhu dobrzdovani ze 160-180 na 100-120 je malo, tak sem asi jezdil pomalu :lol:
Jela hezky 8) :wink:
Obrázok
NEW: black turbo4wd
http://5gcelica.nolimit.cz/

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Streda, 11. Apríla 2007, 02:54

no potom teda nechapem.... moj extrem znamena cca 10x z 180kmh na 60 :lol: a brzdy fialove, obrovsky dym.... no uz poskulujem po vrtanych prednych kotucoch brembo, a ferodo sportove platnicky, zadne ostanu seriovky.... iked min desinku si musim pripravit.
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
Elvis
Toyota guru
Príspevky: 1989
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Elvis » Streda, 11. Apríla 2007, 08:48

ja som mal na mojej GT t18 AP lockeed (seriova vyroba firmy co vyraba aj AP racing) a oblozenie textar tusim a uuuplne v poho, aj nakladacku v brne na okruhu to vydrzalo.
Ty vravis ze si mal dym... to je na 100% srackove najlacnejsie oblozenie a kotuc aky sa dal zohnat. Pocitil si obrovsky fading ktory je nezlucitelny s bezpecnou jazdou. Ak chces vynikajuci ucinok za normalne prachy tak zozen oblozenie znaciek ako napr Textar, Ferodo atd... Kotuce podobne. Pripadne skus komplet supravu od OMP (ale to je myslim prezlecene ferodo ak sa nepletiem) V dalsom kroku skontroluj kvapalinu a hadicky, mozno to mas cele zavzdusnene alebo hadicky su uz na sracky...
Obrázok
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Streda, 11. Apríla 2007, 10:40

Ako pisal Dano, ja som tiez svoje prehrial a zvlnil, to som siel len prvy rocnik Redline, a dostali vtedy riadne zabrat.

Brzdenie zo 180-160 na 100 je dost v pohode, z 200 na 80 alebo vyssim rozdielom je uz o hubu.

Ak mozem poradit, Brembo nekupuj. Su to lacne shity (aspon tie nizsie rady, lebo nepredpokladam ze budes kupovat tie vysoke triedy, co stoja desattisice). Rovnako mi to hovorili aj v DD, aj viaceri ludia mi to potvrdili. Su ok, ale nic moc kotuce.

V tvojom pripade mozno si fakt system zavzdusnil, alebo dosky su prilis mekke, lebo po hentakom brzdeni by to este malo ist bez problemov.

Skus vymenit len predne kotuce s platnickami a uvidis ten rozdiel !
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Streda, 11. Apríla 2007, 22:07

zavzdusnene to nieje!!!, ked kym su v normalnej prevazdkovej teplote tak drzia uz od zaciatku stlacenia pedalu! bude to asi shit oblozenie. No preve som pokukoval po Brembo - Peto, dikes za radu, brembo teda nie. Zavolam do DD a opytam sa.
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Ado
Toyota guru
Príspevky: 1796
Dátum registrácie: Streda, 27. Júla 2005, 09:10
Bydlisko: Tábor

Príspevok od používateľa Ado » Štvrtok, 12. Apríla 2007, 07:42

kludne aj brembo ale nie za 1500sk kotúč,ale tie vyššie rady ako spomýnal peťo
Lexus RX 400h,2008
Ex:RAV 4 II (XA2) 2.0 VVTi 4WD,r.v.2004
Ex:Celica AT200,r.v.96
1.8,85kw
Ex:Celica AT180,r.v.92
1.6Sti,74kw

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Štvrtok, 12. Apríla 2007, 10:48

Ado, hej, tie vyssie rady, lenze 10litrov dat za kotuc, no neviem, na jednopiestikove strmene sa mi to zdaju vyhodene peniaze.
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných