výfukové potrubie

všetko o tomto modeli

Moderátor: Leňulka

JaFer
začiatočník
Príspevky: 175
Dátum registrácie: Štvrtok, 16. Novembra 2006, 22:11
Bydlisko: Piešťany

Príspevok od používateľa JaFer » Piatok, 23. Marca 2007, 18:30

Dark napísal:jasne viem hmm na tu feldu som celkom zvedavi co to bude zac :)
si to nevidel? retro jak byč strašne pekná budeš prekvapený
CELICA 2,0GT-i 16v 3S-GE 110kW výfukové systémy

JaFer
začiatočník
Príspevky: 175
Dátum registrácie: Štvrtok, 16. Novembra 2006, 22:11
Bydlisko: Piešťany

Príspevok od používateľa JaFer » Piatok, 23. Marca 2007, 18:32

wakkee napísal:inspiracia pre vyfukarov, odfotena asi pred hodinou pri tescu zlate piesky.
Obrázok Obrázok
tak to je dobrýýýý
CELICA 2,0GT-i 16v 3S-GE 110kW výfukové systémy

CelicasMan1
nula
Príspevky: 9
Dátum registrácie: Utorok, 4. Júla 2006, 15:15
Bydlisko: Karvina,CR

Vyfuk.

Príspevok od používateľa CelicasMan1 » Štvrtok, 29. Marca 2007, 07:20

Myslim,ze jsi psal neco ve smyslu,ze na 2,0L patri prumer vyfukoveho potrubi do 55 mm.Hosi z HKS,C-One atd. jsou trochu jineho nazoru. Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok
celica 2,0GT st 202

JaFer
začiatočník
Príspevky: 175
Dátum registrácie: Štvrtok, 16. Novembra 2006, 22:11
Bydlisko: Piešťany

Re: Vyfuk.

Príspevok od používateľa JaFer » Štvrtok, 29. Marca 2007, 10:24

CelicasMan1 napísal:Myslim,ze jsi psal neco ve smyslu,ze na 2,0L patri prumer vyfukoveho potrubi do 55 mm.Hosi z HKS,C-One atd. jsou trochu jineho nazoru. Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok
vieš netvrdil som vravím z praxe pre dosiahnutie výkonu pre hukot rámus a randál si tam daj pre mňa za mna aj 100mm a s tých fotiek som navyčítal aj tak že by tam bolo neaké iné čím hrubšie tak tým viac odoberá teplo zo stien a tým spomaluje prúdenie a potom ešte jedna dôležitá vec protitlak neviem ako ho získavajú ale asi už iba pridusením v tlmiči ked potrubie je predimenzované nič moc . Inak je pravda že sapoužíva aj hrubšie ale to je racing systém kde sa motory držia väčšinou v horných otáčkach tak chcel by som vydieť teba kolko by si ích tam držal asi tolko
CELICA 2,0GT-i 16v 3S-GE 110kW výfukové systémy

Ado
Toyota guru
Príspevky: 1796
Dátum registrácie: Streda, 27. Júla 2005, 09:10
Bydlisko: Tábor

Príspevok od používateľa Ado » Štvrtok, 29. Marca 2007, 10:57

JaFer:nedaj sa :lol:
Lexus RX 400h,2008
Ex:RAV 4 II (XA2) 2.0 VVTi 4WD,r.v.2004
Ex:Celica AT200,r.v.96
1.8,85kw
Ex:Celica AT180,r.v.92
1.6Sti,74kw

JaFer
začiatočník
Príspevky: 175
Dátum registrácie: Štvrtok, 16. Novembra 2006, 22:11
Bydlisko: Piešťany

Príspevok od používateľa JaFer » Štvrtok, 29. Marca 2007, 11:38

Ado napísal:JaFer:nedaj sa :lol:
ja sa nechcem hádať ale živím sa tým a vyrábam to už 8 rok a už som si niečo v tom preskákal a viem čo je ideál a čo je moc ale každý má svoj názor a ja ho nikomu neberiem a z výfukovým systémom sa dá experimentovať skoro do nekonečna.
CELICA 2,0GT-i 16v 3S-GE 110kW výfukové systémy

CelicasMan1
nula
Príspevky: 9
Dátum registrácie: Utorok, 4. Júla 2006, 15:15
Bydlisko: Karvina,CR

-

Príspevok od používateľa CelicasMan1 » Streda, 4. Apríla 2007, 22:59

Protitlak jde pridat i tim,ze vyfuk trochu poohybas,ne(nemyslim tim doslova)?A co se tyce toho tveho ochlazovani vyfukoveho potrubi,tak to mas pravdu,ale myslim,ze nejaka tepelne odolna paska to zpravi,ne?
celica 2,0GT st 202

JaFer
začiatočník
Príspevky: 175
Dátum registrácie: Štvrtok, 16. Novembra 2006, 22:11
Bydlisko: Piešťany

Re: -

Príspevok od používateľa JaFer » Štvrtok, 5. Apríla 2007, 00:58

CelicasMan1 napísal:Protitlak jde pridat i tim,ze vyfuk trochu poohybas,ne(nemyslim tim doslova)?A co se tyce toho tveho ochlazovani vyfukoveho potrubi,tak to mas pravdu,ale myslim,ze nejaka tepelne odolna paska to zpravi,ne?
Páska hej ale načo by som dával zbytočne velké potrubie ktoré je po prve ťažké a potom robil zbytočne ohyby aby som získal protitlak a vrátil sa tam kde prídem k tomu istému z menším bez zbytočných ohybov a lahším a určite idealnejším potrubím
CELICA 2,0GT-i 16v 3S-GE 110kW výfukové systémy

CelicasMan1
nula
Príspevky: 9
Dátum registrácie: Utorok, 4. Júla 2006, 15:15
Bydlisko: Karvina,CR

Príspevok od používateľa CelicasMan1 » Štvrtok, 5. Apríla 2007, 14:27

A v potrubi o prumeru 55mm ziskavas protitlak jak?Nevim jaky ma prumer potrubi ze tve celicy ,ale u te me je v rozmezi tusim 57-47mm,zalezi v jakem miste.Nechci se s tebou nejak hadat,protoze sve praci urcite rozumis(jinak bych po tobe nechtel,abys mi udelal svody),ale co se tyce vahy,tak to tak asi velky rozdil nebude,tam kde bude 55-tka tam zas budou o neco malo vetsi tlumice,rezonatory..atd.
celica 2,0GT st 202

JaFer
začiatočník
Príspevky: 175
Dátum registrácie: Štvrtok, 16. Novembra 2006, 22:11
Bydlisko: Piešťany

Príspevok od používateľa JaFer » Štvrtok, 5. Apríla 2007, 16:07

CelicasMan1 napísal:A v potrubi o prumeru 55mm ziskavas protitlak jak?Nevim jaky ma prumer potrubi ze tve celicy ,ale u te me je v rozmezi tusim 57-47mm,zalezi v jakem miste.Nechci se s tebou nejak hadat,protoze sve praci urcite rozumis(jinak bych po tobe nechtel,abys mi udelal svody),ale co se tyce vahy,tak to tak asi velky rozdil nebude,tam kde bude 55-tka tam zas budou o neco malo vetsi tlumice,rezonatory..atd.
Videl si rezonátor čo je za katom.ak nie tak mrkni dnu a uvidíš aký je tam prietok neakých 35mm už tam získavávaš protitlak a to úplne stačí tak neviem načo je potom ten priemer nutne zvyšovať má to vplyv už len na zvuk čím väčší priemer tým večší hluk niečo ako prázdna miestnosť alebo ako subwoofer čím väčšia bedna viac dunenia ale až moc velká už je zle lebo nevytvára tlak a basy sú skôr mäkké ako tvrdé. Ale dáva aj väčší priemer ale to už je racing systém a to sú upravované motory ktoré majú už aj volnobeh 1200 ot.a tie motory väčšinou idú v stredných a horných otáčkach a aby to stíhalo tak to tak musí byť ale neviem či niekto z vás alebo nás tak jazdý asi nie,tie ot. využíva väčšina asi na 25/35% čiže najdôležitejšia časť je od hlavy po kat. a potom sú tie rozdiely vo výkone tak minimálne že tam už nemá zmysel velá experimentovať a ked tak jedine zo zvukom a niečo málo z výkonom ale určiťe to nepocítiš.
CELICA 2,0GT-i 16v 3S-GE 110kW výfukové systémy

CelicasMan1
nula
Príspevky: 9
Dátum registrácie: Utorok, 4. Júla 2006, 15:15
Bydlisko: Karvina,CR

-

Príspevok od používateľa CelicasMan1 » Piatok, 6. Apríla 2007, 12:48

Tak nejak to asi bude.
celica 2,0GT st 202

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Pondelok, 16. Apríla 2007, 00:20

kua potrebujem na stk, musim rychle nieco podniknut, ale ani kat nemam.... :-(
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
fajry
administrátor
Príspevky: 3427
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa fajry » Pondelok, 16. Apríla 2007, 09:48

tak si najdi niekoho, kto Ti STK urobi bez auta a nemas problem.
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback

Používateľov profilový obrázok
kici
toyoťák
Príspevky: 530
Dátum registrácie: Štvrtok, 16. Marca 2006, 10:15
Bydlisko: Prešov

Príspevok od používateľa kici » Pondelok, 16. Apríla 2007, 10:51

Alebo nejakeho technika, ktoremu nebude vadit, ze emisie sa zmeraju na inom aute :D
Lexus IS 200 1G-FE
Toyota Corolla E12 1,4 vvti
Yamaha XTZ 660 TENERE
EX - Toyota Starlet EP82 JednacelatriXLi

Používateľov profilový obrázok
Dark
začiatočník
Príspevky: 268
Dátum registrácie: Štvrtok, 26. Októbra 2006, 19:14
Bydlisko: PN
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Dark » Pondelok, 16. Apríla 2007, 12:43

chlali o com sa tu bavite ved to je normala prax.........STK-cka a EMISIA je len formalita tam ide len o prachy a nie o stav vozidla...
. . . celica 1,6 16v 4A-FE 77kW/105k 1993 liftback . . .
Obrázok
ex:Toyota celica 1,6sti 77kW 1992 sedan us verzia
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS 114kW/155k 1998
ex: fiat 126 :) malo kW
ex: skoda 110R tuning

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných