výfukové potrubie
Moderátor: Leňulka
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
výfukové potrubie
Potreboval by som poradit, ako najlepsie navrhnut vyfukove potrubie na st182 2.0Gti 16V? od zvodov az po koncak. Ja tam mam cele potrubie pozvarane z 30cm trubiek s priemermy z 50 na 40 zase 50mm... hrozne.. Kat tam nieje, iba stredovy tlmic a nieco ako rezonator... a koncovy tlmic made in co garaz dala...
Kamarat mi to pozvara, len chcem vediet, aky tlmic bude naj, chcem trosku hlasny, ale nie taky, ako mam teraz, ktore tlmice nechat? ktore nahradit rurou?rezonator? koncak aky?
Kamarat mi to pozvara, len chcem vediet, aky tlmic bude naj, chcem trosku hlasny, ale nie taky, ako mam teraz, ktore tlmice nechat? ktore nahradit rurou?rezonator? koncak aky?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- fajry
- administrátor
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
- Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
- Kontaktovať používateľa:
tak najlepsie Ti poradia (aj urobia) tu: http://www.a-m-a.sk/
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
- fajry
- administrátor
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
- Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
- Kontaktovať používateľa:
Gabko - zvody netreba, ale ak chces mat 100% vyfuk, tak je dobre dat aj zvody. Vsak o tom by Ti viac povedal Majo z AMA. Inak zvody stoja niekedy tolko, co cely vyfuk
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
- CelicaNR
- Toyota guru
- Príspevky: 1599
- Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
Gabo zvody neries, to nema na hento auto zmysel. Priemyselne su dost kvalitne - nepotrebujes. Vyries jednotne potrubie a budes happy ako elvis s MR2.
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
ved presne som na to myslel, ze uz z vyroby su celkom premakane, oproti inym autam a seriovym odliatym "nepodarkom"... chcem riesit cele potrubie, len neviem, ci od zvodov dozadu staci len rura, a koncak, alebo ci treba stredovy, resp rezonator...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
chod do AMA, oni ti vsetko kvalifikovanie vysvetlia, aj ja som sa s nim bavil NAJPRV asi hodinu. Debatovali sme o vsetkych moznostiach, kladol som otazky, on kvalifikovane odpovedal. Naozaj oplati sa za nimi ist. Je to super. Riesenie ti navrhne on, podla tvojich poziadaviek. Moj nazor je tiez ze zvody su super, nahradi ti mozno za pletencom az dozadu, ak mas kat, mozno ti navrhne kat nechat (na protitlaky staci vraj) a stred by siel von. Ak nemas, stredak ostane a vraj mame si neodbornici davat bacha na pouzivanie slova rezonator, pretoze to nevieme poriadne pouzit. Viac info uz si nepamatam hehe a koncak s priemerom potrubia tiez ti prisposobi. Budes spokojny, ale priprav si aspon 12 ale skor 14 ak to bude stred + po koniec + koncak. Ak bez koncaka, tak menej podstatne
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
-
- začiatočník
- Príspevky: 175
- Dátum registrácie: Štvrtok, 16. Novembra 2006, 22:11
- Bydlisko: Piešťany
zvody?
Tak to že seriové sú dobré som si myslel aj ja až pokial som ích nepremeal a nezistil že sú vhodné tak na 1,5 teraz som tam nahodil ladené na objem 2,0 zo zvodom 4-1 aby som pomohol krúťaku a výsledok čakal som nárast nakolko už som niekolko zvodov či výfukov porobil ale až taký som pravdu povediac nečakal tam kde som musel podradovať na 4 ide 5 ešťe v pohode a o akcelerácií a prúdkým nárastom otáčok to nebudem ani opisovať je to niečo úplne iné je síce pravda že je tam komplet zmenený výfukový systém pred rokom ale toto je o niečom inom odporúčam
CELICA 2,0GT-i 16v 3S-GE 110kW výfukové systémy
- ERA-3000GT
- panic
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: Utorok, 18. Apríla 2006, 21:57
-
- začiatočník
- Príspevky: 175
- Dátum registrácie: Štvrtok, 16. Novembra 2006, 22:11
- Bydlisko: Piešťany
Tak musím ti povedat nič moc a 76 trubku pod autom tak to je už úplný nezmysel to auto muselo asi dobre stratiť na výkone ja výfuky vyrábam už 8 rok ale 76 nepouživam ani na ameriky V8 5,7l asi by si mal ísť na motorovku aby si zistuil kolko si stratil výkonu
CELICA 2,0GT-i 16v 3S-GE 110kW výfukové systémy
- ERA-3000GT
- panic
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: Utorok, 18. Apríla 2006, 21:57
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 45 neregistrovaných