Strana 3 z 4
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Napísané: Pondelok, 15. Februára 2010, 08:36
od používateľa Pavo.B.
aisin je prvovyroba , takze bud to a nebo sachs
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Napísané: Pondelok, 15. Februára 2010, 09:36
od používateľa Thomas
Nad ničím iným ako Aisin ani nerozmýšlaj
...tie ostatné veci do japonca nepatria
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Napísané: Pondelok, 15. Februára 2010, 10:05
od používateľa Leňulka
Sachs a Luk je prvovyroba pro Evropu, Valeo zase pro Francii, Aisin pro Japonsko, tak co by sis vybral???
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Napísané: Pondelok, 15. Februára 2010, 12:14
od používateľa Gabriel Nagy
aisin
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Napísané: Pondelok, 15. Februára 2010, 14:44
od používateľa Avensis
Leňulka napísal:Sachs a Luk je prvovyroba pro Evropu, Valeo zase pro Francii, Aisin pro Japonsko, tak co by sis vybral???
Ktorú? Škoda že nerobia aj pre Rusko
Tá by bola najväčšia, najtažšia a nasilnejšia
Beriem Aisin, len som sa chcel ubezpečiť, či s tým súhlasíte
OT: Dnes idem po prevodovku tak držte palce aby som nešiel naprázdno domov
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Napísané: Pondelok, 15. Februára 2010, 16:42
od používateľa kuro
stenky napísal:kuro kolko cca vysiel synchron a rozoberacka? len tak odhadom, este to nieje zle ale 1 a 3 musim sem tam znasilnovat
davali sme original toyota - kus stoji cca 40€...
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Napísané: Streda, 17. Februára 2010, 21:43
od používateľa Avensis
Tak zháňanie prevodovky sa kus komplikuje
Začína to byť hľadanie ihly v kope sena
Tú čo som mal v Maďarsku vyhliadnutú bola tiež GT 2,0l lenže 96-tka, tak sme zmontovali dekel na 5-tke a vtedy sa to ukázalo
Prevody vôbec nesúhlasia, rozmerovo
v 96-tke je o dosť vyššia a stred užší
poloosy tenšie...
Takže nebral som ju nakoľko by som potreboval aj poloosy a financie nedovolia a bál som sa že by nesadli na SS
Momentálne to vychádza tak, že budem prinútený kúpiť to v Toyote, no chystám sa do maďarskej Toyoty, možno cena klesne...
Dávam foto čo potrebujem a aj približnú cenu v Toyote (Asen Banská Bystrica), cena orientačná 700E +- do 100E bez roboty samozrejme.
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Napísané: Štvrtok, 18. Februára 2010, 07:50
od používateľa Gabriel Nagy
no kua... skus prezistit aj Toyotu Rakusko... tiez by to tam mohlo byt lacnejsie, nez u nas...
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Napísané: Sobota, 20. Februára 2010, 18:12
od používateľa kuro
za 700€ kupis uz cele auto ...
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Napísané: Sobota, 20. Februára 2010, 19:56
od používateľa Gabriel Nagy
kuro, daj info, ze kde
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Napísané: Sobota, 20. Februára 2010, 20:18
od používateľa kuro
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Napísané: Sobota, 20. Februára 2010, 20:44
od používateľa Gabriel Nagy
on potrebuje z GT-cka prevod... 1.8 je mu nanic... a GT za 1000e navyse italien bude mat stejne vprdeli prevodovku, myslim...
Inak ako si natom teda stou prevodovkou?
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Napísané: Nedeľa, 21. Februára 2010, 01:05
od používateľa Avensis
Kuro dík za linky, ale už ich mám obehané a nič som nenašiel
Gabko dosť zle som na tom, zatiaľ
V pondelok idem za známym, on má maďarov čo chodia po západe a donášajú na toyoty čo vedia, pretože sú to že vraj maniaci do Toyot a asi aj jazdia závodne, alebo niečo také spomínal. Jemu už doniesli pár vecí na GT FOUR a povedal, že sú spoľahliví tak uvidím ako dopadnem. Je to fakt o držku dať dokopy LSD, ale bez boja sa nevzdám
Keď som sa do toho púšťal, tak som si to predstavoval, že to bude oriešok
, lenže to tak nieje
Tiež som si myslel, že tam pasne GT-čková 5-ťka bez LSD, no modelovo sa nedajú zameniť prevody darmo, že to sú GT-čka.
Snažil som sa prehľadať všetko čo ma napadlo a čo mi poradili, Ebay.de, Ebay UK, Allegro.pl, Otomoto.pl no nič som nenašiel, všetko boli ročníky 96 vyššie.
Moja prevodovka má dekel 5-ťky čierny, plechový, no novšie GT-čko ho má už hliníkový a to viem, že to mi nepasne ani prevod a nieje to LSD.
Rozdiel medzi LSD a non LSD je:
LSD má väčšinou prívod a vývod na chladič oleja, väčšie otvory na poloosy, ak dobre viem rozdiel by mal byť cca 11mm v priemere, a celkovo je o kus mohutnejšia a väčšia, a ten čierny plechový dekel, neviem či to majú všetky, ale tie staršie modely napr ako moja ich majú naisto.
Celkovo tieto LSD sa dlho nevyrábali, pretože sa zbytočne navyšovali náklady na ich údržbu a aj Celdy s LSD a SS boli o kus drahšie, podrobnejšie je to rozpísané na CZ fóre.
Uvidím ako dopadnem, priebežne Vás budem informovať ako som na tom
Držte palce
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Napísané: Nedeľa, 21. Februára 2010, 08:54
od používateľa Leňulka
Je to neuveritelne ale muj problem se temer vyresil, neni to uplne na jezdeni okruhu, ale do prace a z prace uz se nemusim nervovat, v nadobce od spojky chybely asi 2dcl kapaliny, nejaka nahla ztrata, dolelo se, odvzdusnilo a je to tisickrat lepsi, vypada to ze spojka proste nebyla seslapla cela, valecek nenatlakoval a uplne neodpojil spojku, takze to slo pres zuby...
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Napísané: Nedeľa, 21. Februára 2010, 09:35
od používateľa Gabriel Nagy
no jo a tam plavacik nieje, aby upozornil.. je len na brzdovej nadobke...