LEXUS RX350 LPG "Nemá kompresiu"

prelomový crossover
sparcoxxx
začiatočník
Príspevky: 197
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Februára 2013, 17:23

LEXUS RX350 LPG "Nemá kompresiu"

Príspevok od používateľa sparcoxxx » Nedeľa, 1. Decembra 2019, 14:02

FOTOGALERIA : :arrow: :arrow: https://www.facebook.com/pg/JapaneseCus ... 8341261932

:arrow: JAPANservis.sk
:arrow: TOYOTAservis.sk
:arrow: LEXUSservis.sk
:arrow: AUTOSERVIS: autoservis : www.facebook.com/JapaneseCustoms

Lexus RX350 LPG Zákazník k Nám priniesol z CZ na odťahovej službe lexus rx350 so slovami: ,, Nejde naštartovať v servise mi povedali, že 6 valec nemá kompresiu.” Po našom zmeraní kompresií sme zistili, že nie len 6 valec nemá kompresiu, ale aj ostatné valce majú slabú kompresiu 4,0-4,5 Tlak kompresie: Normálna 13.0 (bar) Minimum 9.8 (bar) Rozdielový limit medzi valcami < 1.0 (bar) + pár chybičiek ako zlomené konektory na cievke/kryte motora, málo oleja v prevodovke, tiekol olej okolo kľuky a vika ventilov držiak na sanie chýbal.Klasika u RX ak niekto mení sviečky tak ten držiak samozrejme späť nedá. Stretávame sa s tým pomerne často.... Namiesto oleja v motore BB puding Motor von komplet rozobrať.... rozvody-kĺzaky opotrebené, reťaze natiahnuté, všetky kanáliky v bloku v hlave upchaté, piestne krúžky tak zapečené, že sme skoro týždeň bojovali, aby sme ich dokázali z piestu vybrať bez poškodenia...piestu Hlava komplet go, blok zrovnať, prehonovať, nové piestne krúžky, komplet rozvody + časovacie členy. Rozvody + časovacie členy kvôli lepšej cene, sme objednávali priamo z JPN originál toyota/lexus tesnenia, termostat, vodná pumpa, klínový remeň, sviečky, šroby hlava, filtre, náplň klimatizácie + oil kompresor, geometria atď, atď... komplet výmena bŕzd, repas zadných stŕmeňov, kde vidno aj na foto, že kotúče sú krásne prehriate, keďže sme nemohli pretočiť ani kolesom... Po takom stave auta sme sa, spýtali zákazníka nech Nám úprimne povie kedy bol naposledy v servise ( náš odhad bol tak 3-4roky do zadu) Zákazník Nám povedal, že najazdí strašne veľa km a pravidelne chodí na servis podľa intervalu, že od toho tu je servis, aby bolo auto v takom stave ako má byť a on je od toho aby to zaplatil... odpoveď správna... Vyššie uvedenú prácu sme vykonávali v máji 2019 a celkom Nás potešilo, že zákazník aj keď nieje z okolia sa zastavil minulý týždeň na servis so slovami: ,,Auto funguje krásne, ale chcel by som prísť na pár ďalších drobností ako napriklad: výfuk, kde sme ušetrili niekoľko stovák eur tým, keďže stredový diel je spojeny s katalizátorom, čo znamená, že cena nového sa pohybuje niekde okolo 1000€... klasicky hnije obal stredového tlmiča, ktorý obaľujeme do nerezového plechu, tým pádom ušetríme zákazníkovi pekné peniaze za nový výfuk plus výfuk je nerezový. Ospravedlňujeme sa, že prispievame menej z dôvodu veľkej vyťaženosti, ale máme asi 150 uložených galérií, ktoré Nám treba pridať... , ale ak máte záujem, tak môžete sledovať aj náš INSTAGRAM
japanservis_sk japanese customs, kde sa snažíme prispievať aktuálne príbehy zo dňa...:)

:arrow: https://japanservis.sk/car-services/ser ... ota-lexus/
:arrow: https://japanservis.sk/car-services/opr ... e-motorov/
:arrow: https://japanservis.sk/car-services/ori ... oz-dielov/
FaceBook:JapaneseCustoms
špecializovaný servis japonských áut
5rokov mechanik-diagnostik u TOYOTA
TEL:0948 011 923
5xmajster sr dbdragracing
LEXUS LS600HL
Subaru Impreza 2,5Sti,TurboKIT TEIN ,520PS
supra MKIV manual original LHD

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných