LEXUS RX400Hybrid oprava hybridného systému „Vytopený interiér

prelomový crossover
sparcoxxx
začiatočník
Príspevky: 197
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Februára 2013, 17:23

LEXUS RX400Hybrid oprava hybridného systému „Vytopený interiér

Príspevok od používateľa sparcoxxx » Sobota, 8. Septembra 2018, 15:30

LEXUS RX400Hybrid oprava hybridného systému „Vytopený interiér
:arrow: :arrow: :arrow: FOTOGALERIA: https://www.facebook.com/pg/JapaneseCus ... 4276540013

:arrow: JAPANservis.sk
:arrow: TOYOTAservis.sk
:arrow: LEXUSservis.sk

:arrow: AUTOSERVIS: autoservis : www.facebook.com/JapaneseCustoms

Zákazník nám doniesol Lexus RX400h (NR-PP 234km) - svieti check hybrid nejde naštartovať... Nasledovala diagnostická kontrola DTC kódov, sledovanie aktuálnych hodnôt vozidla a následne demontáž hybridnej batérie...

-hybridný systém mal uložene niekoľko chybových hlások,
-nefunkčná hybridná sústava (problém v hybridnom systém)
-Rozpojený vysokonapäťový okruh (Keď riadiaca jednotka riadenia spotreby elektrickej energie detekuje, že je bezpečnostné zariadenie v prevádzke, zakáže hybridnú prevádzku systému alebo vypne hlavné relé systému. Existujú štyri bezpečnostné zariadenia v troch rôznych miestach. Prvé bezpečnostné zariadenie sa nachádza na rukoväti servisnej zástrčky. Druhý je umiestnený na rámovom kábli, ktorý je pripojený k meniču s konvertorovou zostavou. Tretia je umiestnená na kryte konektora meniča, kde sú káble motora a generátora a motorový kábel č. 2 (klimatizačné vedenie) pripojené k meniču so zostavou meniča. Ak je rukoväť servisnej zástrčky, krycia svorka meniča alebo kábel rámčeka odstránená, linka zabezpečovacieho signálu bude otvorená.)

-Vadná izolácia batérie (Modul riadenia energie batérie diagnostikuje vlastné systémy a určí, kedy je prítomný poruchový stav. Diagnostika a stav systému sa prenášajú z modulu riadenia energie batérie do modulu riadenia vozidla pomocou sériových údajov. Modul rozhrania riadenia vozidla je hostiteľským radičom pre informácie o diagnostickom poruche (DTC). Vozidlo je vybavené funkciou monitorovania izolácie vysokého napätia. Účelom izolačného obvodu s vysokým napätím je otestovať odpor medzi vysokonapäťovým kladným a záporným jednosmerným prúdom a kostrou. Modul riadenia energie batérie prechádza touto skúškou iba vtedy, keď sa zapaľovanie prepne z polohy ON do polohy OFF a relé vysokotlakového stykača sú otvorené. Modul riadenia energie batérie má vnútorný snímač izolácie, ktorý meria odpor medzi kladným a záporným napätím vysokého napätia DC a zápornou zbernicou a kostrou. Modul riadenia energie batérie prevádzkuje vnútornú vlastnú kontrolu tohto obvodu snímača. Modul riadenia energie batérie odošle AC signál cez zbernicu DC a sleduje jej amplitúdu.)

-Nasledovala oprava hybridnej batérie,komplet vyčistenie/kontrola hybridnej sústavy kontakty atd atd...
samozrejmosťou je odstránenie poruchy, ktorá spôsobovala tento problém ...
- chybou bola zlá oprava... zadnej časti vozidla, kde pri silnom daždi vytápalo interiér …:)
FaceBook:JapaneseCustoms
špecializovaný servis japonských áut
5rokov mechanik-diagnostik u TOYOTA
TEL:0948 011 923
5xmajster sr dbdragracing
LEXUS LS600HL
Subaru Impreza 2,5Sti,TurboKIT TEIN ,520PS
supra MKIV manual original LHD

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní