LS400 - jazda v zime

luxusná limuzína
Zberatel
nula
Príspevky: 2
Dátum registrácie: Utorok, 24. Novembra 2015, 17:13

LS400 - jazda v zime

Príspevok od používateľa Zberatel » Streda, 25. Novembra 2015, 07:13

Pozdravujem.

hľadám majiteľa súčasného/bývalého, alebo niekoho s dlhodobými skúsenosťami s prevádzku LS400.
Chcel by som vedieť, ako to jazdí v zime - sneh a námraza, prípadne čo celková spokojnosť s autom a spotreba...

Okrem iného mám aj IS200. Viem čo je to zadokolka, jazdil som s ňou denne tri roky, ale tam toho výkonu nie je na zadku toľko a to auto je podstatne kratšie. Za ten čas sa mi len dva krát stalo, že som nevyšiel kopec.

Po IS200 som si kúpil nového Accorda 2,2 diesel. Teraz po štyroch rokoch s ním mám opakované problémy s vypaľovaním DPF filtra a tak sa chcem vrátiť k benzínu. Láka ma LS400 lebo sa dajú kúpiť za facku. To auto je ikona spoľahlivosti a komfortu, takže tam pochybnosti nemám. Obavu mám len z dvoch vecí - spotreba a jazda v zime - som Kysučan :O) a auto potrebujem denne, lebo ročne urobím cez 50tis. Tá spotreba sa dá riešiť aj cez LPG. To jazdenie v zime ale neporiešim, tak preto sa pýtam...

Budem vďačný za akúkoľvek reálnu skúsenosť, Fero

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: LS400 - jazda v zime

Príspevok od používateľa AndyGTP » Streda, 25. Novembra 2015, 09:12

nemam skusenosti s LS400, ale s IS300 automatom. Je to podobna kombinacia, relativne vyssi vykon a automat. Da sa s tym v zime v pohode jazdit, ale urcite situacie su ako za trest, tomu sa nevyhnes. Vzhladom na tvoju geograficku polohu to nebude bezproblemove, ale zase ochudobnit sa o dobre auto len kvoli snehu a potencialnym problemom je skoda. Urcite by som mal po ruke kvalitne retaze. Ja jazdim cca 20tis km takmer vylucne v meste a mal som uz 2-3 krat doslova tragikomicke problemy, nakolko tie VSC, TRC systemy su predsalen pomerne zastarale a automat spravi svoje - mas mensie moznosti manualneho ovladania celeho auta. Moj subjektivny nazor je teda, ze automat sposobi viac patovych situacii, nez samotny druh pohonu a vykon. Ked sa vsak na to pripravis, tak by som to vobec neriesil.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
Elvis
Toyota guru
Príspevky: 1989
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Re: LS400 - jazda v zime

Príspevok od používateľa Elvis » Streda, 25. Novembra 2015, 11:06

k tomuto poznaniu a posunu k benzinu po skusenostiach s modernymi dieslami asi pride viacero ludi :)
Ako pise Andy, maj po ruke retaze a hlavne v ziadnom pripade nesetri na zimnych gumach. Skus sa taktiez pozriet, ci sa neda na to auto kupit samosvor (nepises ale, aku generaciu chces kupit), v zime v kombinacii s tou vsetkou elektronikou urcite pomoze. Alebo kup rovno LS600h, to mas stvorkolku :)
Obrázok
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv

Zberatel
nula
Príspevky: 2
Dátum registrácie: Utorok, 24. Novembra 2015, 17:13

Re: LS400 - jazda v zime

Príspevok od používateľa Zberatel » Streda, 25. Novembra 2015, 19:44

LS400 sa v štvorkolke nerobila čo je škoda - ale len v zime :D
Elvis, LS600H je určite super kára, ale na to teraz nemám a kto vie či niekedy budem. O nej budem snívať , ale do garáže by som teraz bral LS400 - páčia sa mi ročníky od 96 do 99 - tie sa dajú zohnať od 2 do 4tis v slušnom stave a s nájazdom vysoko cez 200tis km

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Re: LS400 - jazda v zime

Príspevok od používateľa drgi » Štvrtok, 26. Novembra 2015, 12:54

k jazde v zime snad jedine - poriadne si ocisti bocne okna, budes ich potrebovat pocas jazdenia :)

do kufra hod okrem retazi aj vrece piesku, lopatku a smelo do toho. Ostatne, pozri sa kolko tam u vas jazdi mercedesov a bmw v zime.
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní