Chybovy kod p0172
Napísané: Streda, 8. Novembra 2017, 18:31
Ahojte pani,
Po dlhsej dobe sa vraciam na forum, nakolko nastal s mojim lexom mensi problem.
Uz davnejsie cca pol roka dozadu mi vyskocila kontrolka motora s chybovym kodom p0172 - prilis bohata zmes v pravej vetve bank1.
Najprv som chybu vymazal a znovu sa rozsvietila cca po tyzdni. No prave na ceste na stk. Takze mi to chalani na stk znova vymazali a auto preslo stk aj ek bez problemov. Odvtedh sa nic nedialo az dva tyzdne dozadu mi tuto chybu vyhodilo znovu.
No tento krat uz auto stratilo vykon a zacalo cukat. Tak putovalo auto do servisu. No bohuzial sa jedna o normalny servis, kde nema znamy az tolko skusenosti s autami typu Lex, nevie ake hodnoty by mal mat ktory snimac.
Logicky som teda vychadzal, ze by to mala byt lambda. Vymenila sa teda lambda za katalyzatorom, no nepomohlo. Po ceste zo servisu mi znova vyhodilo chybu a auto zacalo znova ist na polovicny vykon a dusit sa.
Objednal som teda aj lambdu pred katalyzatorom, ktora sa bude menit zajtra. No zaujmave je, ze pri merani hodnot maju vsrtky lambdy rovnake hodnoty a pekne stupaju a klesaju ako maju.
Viete niekto poradit, co by sme s tym vedeli spravit a ako odhalit co to moze byt?
Podla chybovych kodov to moze byt dalsich 5 veci od vahy vzduchu az po vadne vstrekovace, alebo sportovy filter, ktory tam mam?
Dakujem za kazdy navrh.
Po dlhsej dobe sa vraciam na forum, nakolko nastal s mojim lexom mensi problem.
Uz davnejsie cca pol roka dozadu mi vyskocila kontrolka motora s chybovym kodom p0172 - prilis bohata zmes v pravej vetve bank1.
Najprv som chybu vymazal a znovu sa rozsvietila cca po tyzdni. No prave na ceste na stk. Takze mi to chalani na stk znova vymazali a auto preslo stk aj ek bez problemov. Odvtedh sa nic nedialo az dva tyzdne dozadu mi tuto chybu vyhodilo znovu.
No tento krat uz auto stratilo vykon a zacalo cukat. Tak putovalo auto do servisu. No bohuzial sa jedna o normalny servis, kde nema znamy az tolko skusenosti s autami typu Lex, nevie ake hodnoty by mal mat ktory snimac.
Logicky som teda vychadzal, ze by to mala byt lambda. Vymenila sa teda lambda za katalyzatorom, no nepomohlo. Po ceste zo servisu mi znova vyhodilo chybu a auto zacalo znova ist na polovicny vykon a dusit sa.
Objednal som teda aj lambdu pred katalyzatorom, ktora sa bude menit zajtra. No zaujmave je, ze pri merani hodnot maju vsrtky lambdy rovnake hodnoty a pekne stupaju a klesaju ako maju.
Viete niekto poradit, co by sme s tym vedeli spravit a ako odhalit co to moze byt?
Podla chybovych kodov to moze byt dalsich 5 veci od vahy vzduchu az po vadne vstrekovace, alebo sportovy filter, ktory tam mam?
Dakujem za kazdy navrh.