IS250 chiptuning

kompaktný športový sedan a kabriolet
peterIS250
panic
Príspevky: 23
Dátum registrácie: Utorok, 20. Októbra 2015, 10:58

IS250 chiptuning

Príspevok od používateľa peterIS250 » Sobota, 12. Marca 2016, 09:00

Ahojte pani. Chcel by som sa vas opytat, ci ma niekto z vas skusenosti alebo referencie o optimalizacii vykonu na Lexuse. Realne o tom uvazujem z dovodu mensej optimalizacie chodu motoru a trochu znizenia spotreby. Refernecie mam zatial len cisto z letakov a brozur, co vsak nie je pre mna relevantna zalezitost.

Dakujem za vase nazory.

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4390
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: IS250 chiptuning

Príspevok od používateľa AndyGTP » Sobota, 12. Marca 2016, 09:53

z mojho pohladu na akomkolvek atmosferickom aute ciste placebo ak nie somarina. Som dost pesimisticky, ze by si nieco tym dosiahol (najma tu spotrebu)

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
grexos
Toyota guru
Príspevky: 2461
Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
Bydlisko: Gbely
Kontaktovať používateľa:

Re: IS250 chiptuning

Príspevok od používateľa grexos » Sobota, 12. Marca 2016, 10:52

Ja si tiez myslim ze to je blbost a specialne ked pises ze to mas z letakov. Pokial nemas nejake seriozne referencie a skusensti (pozri aj zahranicie) tak to nerob. Zas v lexuse nie su vypatlani ani roky vyvyjali motory a ladili a potom by stacilo spravit nejaky chiptuning. Iste vzdy moze byt priestor na upravy ale myslim si ze v tomto pripade to nema vyznam
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi

Maghreb
panic
Príspevky: 31
Dátum registrácie: Pondelok, 23. Decembra 2013, 15:17

Re: IS250 chiptuning

Príspevok od používateľa Maghreb » Sobota, 12. Marca 2016, 10:52

Ak sa nemylim, tak toyotacke ECU (a teda taktiez lexus) su dost zabezpecene a teda obycajny chiptuning prepisanim nejakych map asi len tak niekto nespravi. Davat tam nejake krabicky, co budu menit hodnoty senzorov, aby sa ECU spravala inac by som dobrovolne nerobil.

Popravde, sahat na cokolvek elektronicke v tomto aute nema velky vyznam - smrdi to skor pokazenim ako zlepsenim.

peterIS250
panic
Príspevky: 23
Dátum registrácie: Utorok, 20. Októbra 2015, 10:58

Re: IS250 chiptuning

Príspevok od používateľa peterIS250 » Sobota, 12. Marca 2016, 11:11

Vdaka chalani. Presne toto som potreboval pocut :) pozeral som rozne fora, kde to riesili a ziadnu negativnu reakciu som nezaznamenal. Az na jeden pripad stareho renaultu.

Prave kvoli prepracovanosti motorov v lexuse som nevedel ako by sa to spravalo. Pri octavii by som nad tym asi nevahal prilis, ale toto je o niecom inom. Ani v ponukach asi 6 spolocnosti v cr a sr som nenasiel ziadny lexus.

Vdaka este raz za odporucania.

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1496
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno/Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Re: IS250 chiptuning

Príspevok od používateľa Srandista » Sobota, 12. Marca 2016, 15:12

Ono ide hlavne naozaj o to, ze so stachiomertrickym pomerom nijako nepohnes, kedze to je konstanta. Takze viacej paliva pridavat nie je riesenie, a do atmosferickeho motora jednoducho z principu viac vzduchu neprivedies. U turbomotorov je to ina, tam staci zvysit plniaci tlak turba, a konikov je razom viac. Ale zas priznajme si, tie motory ma Lexus posledny rok, takze tazko povedat, ci uz je nejaky chiptuning k dispozicii. A hlavne myslim, ze bude najprv treba pockat na overenie si spolahlivosti tychto motorov, nakolko sa Toyota k turbobenzinom vracia po docela dlhej pauze.

U teba by som ale samozrejme nad nicim neuvazoval, bez nejakeho mechanickeho zasahu sa citelne lepsieho vykonu urcite nedockas.
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
Elvis
Toyota guru
Príspevky: 1989
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Re: IS250 chiptuning

Príspevok od používateľa Elvis » Sobota, 12. Marca 2016, 19:24

noze daj nazov firmy ktora to ponuka...
Obrázok
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: IS250 chiptuning

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Sobota, 12. Marca 2016, 20:31

tak tak, ako chalani pisu, tam nieje co riesit... jedine nejaky kompressorovy kit s programovatelnou ecu... vsetko ostatne je skoda penazi. :-)
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

dodino
panic
Príspevky: 43
Dátum registrácie: Streda, 6. Januára 2016, 21:32

Re: IS250 chiptuning

Príspevok od používateľa dodino » Nedeľa, 13. Marca 2016, 20:35

Pre upresnenie. Dá sa zvýšiť výkon aj u atmosféry. Práve domontovaním turba. Čítal som to na nejakom fóre konkrétne na suzuki swift. Existuje na to montážna sada so sacím potrubím,turbom. ale v tomto prípade je to fakt od veci. nehovoriac o tom že hnací mechanizmus je konštruovaný na nejakú silu, ktorá by bola určite výrazne prekročená. pre zjednodušenie...skrátil by si životnosť prevodovky,kardánu.... a vlastne aj motora. Takže nerieš. Radšej vymysli niečo s tým klepotom pri štarte motora :)

peterIS250
panic
Príspevky: 23
Dátum registrácie: Utorok, 20. Októbra 2015, 10:58

Re: IS250 chiptuning

Príspevok od používateľa peterIS250 » Utorok, 15. Marca 2016, 21:44

Klepot pri starte vyzera na investiciu cca 200 dolarov za samotny diel :) po vymene za novy je po hrkotani, zevraj :)

dodino
panic
Príspevky: 43
Dátum registrácie: Streda, 6. Januára 2016, 21:32

Re: IS250 chiptuning

Príspevok od používateľa dodino » Streda, 16. Marca 2016, 22:55

no neviem, či to nebude viacej. podľa toho videa to vyzeralo, že ten maník tam vymenil vačku aj s variabilným časovaním. možno tam stačí vymeniť len tie "čreva " toho časovania. Ale na tom videu som mal dojem že to vymenil celé.
A tí čo to nemenili??? nerosypalo sa im niečo? To nepíšu soudruzi na druhej strane oceánu. :) Trochu som nad tým rozmýšľal, možno by stačilo vyčistiť len ten kolík pod tou pružinkou. či to nefunguje len ako spätný ventil. niekto to tu spomínal, že to vyčistil, vyfúkal a v pohode mu to funguje. Ja som tam nič na výmenu nevidel...

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný