Lexus IS220d ('07) - Skusenosti
Napísané: Streda, 4. Septembra 2013, 18:24
Vazeni,
dovolte mi, aby som sa s Vami podelil o viac ako rocne skusenosti s tymto autickom.
1-kupil som ho ako dovezene z NL s 150t km - krasne na pohlad, chytilo za srdce. Stylove, neokukane. Najazdil som cez 25t km po roznych cestach vratane nasich okresiek III.tr. Obute letne Micheliny Energy Saver su stale na dalsiu sezonu dobre, nederu sa. V zime Pirelli Sotozerro - mam pocit, ze su tvrde, casto presmykuju.
2-spusta elektroniky, ktoru som doteraz nemal v ziadnom aute (kamera, Mark&Levinson, ESP, VSC,...). Bezklucovy pristup a start je lahoda.
3-zadnohrab, co som nemal snad od S Rapid v '93? Nuz, vodu a sneh nemame radi. Silny zaber na zadne kolesa nedokaze casto zachytit ani elektronicka stabilizacia. Cez tuto zimu som mal riadne bobky v ostrejsich zakrutach...Pripomina mi to Zigulaky, do ktorych bolo treba dat vrecko piesku.
4-silny turbodiesel-parada-ale: obrovska turbo diera, ktoru som doteraz nepoznal, nemal som auto s turbom. Mozno je to vsade tak, ale co som precital na forach kdekade, toto je asi jedna zo slabin tohoto auta.
5-sprevodovanie-dalsia nenormalna slabina - aj o tomto sa popisalo viac ako dost. Proste tomuto autu to nesedi. Je to komotne, tazke auto. 1.7t prazdne... 6kvalt? Nezmysel. Pod 150 nepouzitelny. Rychly je, ale pretekar to nie je. Je na take to "fajnove" vozenie.
6-zvlastne spravanie sa motora-rozne sklbanie, hupanie, zvysena hlucnost za urcitych okolnosti.Toto by som potreboval porovnat s niekym, kto taketo auto ma (KE) a chce sa podelit o svoje skusenosti. Neviem, ci to je standardne spravanie, alebo pomaly co-to odchadza (vstreky? turbo?)
7-precital som uz tony materialu o EGR, DMF, DPF, hlava valcov, a ja neviem, co este. Obavam sa, co sa moze ozvat. V zime radit ide tazsie, ale po zahriati OK. Synchron na 2. a 3. st. citit. Na najblizsej prehliadke dam vymenit aj olej v prevodovke. Aj ten prepad z vyrovnavacej nadrzky - ano je "zabrindany" od chladiacej kvapaliny, ale co ho mam, vodu som nedolieval. Motor ako som zistil, menili este v NL a novy ma teraz uz 75t km.
8-spotreba povedal by som v norme - dlhodobo okolo 7.5 s tym, ze jazdim prevazne po vypadovke, teda aj sa v zime zahrejeme aj snad nejaka regeneracia dobehne. V zime ju aj vidno-dymu hafom.
9-inak vsetko svieti, blika, trubi ako ma.
Samozrejme postrehy budem doplnat.
Pozdravujem fajnsmekrov!
dovolte mi, aby som sa s Vami podelil o viac ako rocne skusenosti s tymto autickom.
1-kupil som ho ako dovezene z NL s 150t km - krasne na pohlad, chytilo za srdce. Stylove, neokukane. Najazdil som cez 25t km po roznych cestach vratane nasich okresiek III.tr. Obute letne Micheliny Energy Saver su stale na dalsiu sezonu dobre, nederu sa. V zime Pirelli Sotozerro - mam pocit, ze su tvrde, casto presmykuju.
2-spusta elektroniky, ktoru som doteraz nemal v ziadnom aute (kamera, Mark&Levinson, ESP, VSC,...). Bezklucovy pristup a start je lahoda.
3-zadnohrab, co som nemal snad od S Rapid v '93? Nuz, vodu a sneh nemame radi. Silny zaber na zadne kolesa nedokaze casto zachytit ani elektronicka stabilizacia. Cez tuto zimu som mal riadne bobky v ostrejsich zakrutach...Pripomina mi to Zigulaky, do ktorych bolo treba dat vrecko piesku.
4-silny turbodiesel-parada-ale: obrovska turbo diera, ktoru som doteraz nepoznal, nemal som auto s turbom. Mozno je to vsade tak, ale co som precital na forach kdekade, toto je asi jedna zo slabin tohoto auta.
5-sprevodovanie-dalsia nenormalna slabina - aj o tomto sa popisalo viac ako dost. Proste tomuto autu to nesedi. Je to komotne, tazke auto. 1.7t prazdne... 6kvalt? Nezmysel. Pod 150 nepouzitelny. Rychly je, ale pretekar to nie je. Je na take to "fajnove" vozenie.
6-zvlastne spravanie sa motora-rozne sklbanie, hupanie, zvysena hlucnost za urcitych okolnosti.Toto by som potreboval porovnat s niekym, kto taketo auto ma (KE) a chce sa podelit o svoje skusenosti. Neviem, ci to je standardne spravanie, alebo pomaly co-to odchadza (vstreky? turbo?)
7-precital som uz tony materialu o EGR, DMF, DPF, hlava valcov, a ja neviem, co este. Obavam sa, co sa moze ozvat. V zime radit ide tazsie, ale po zahriati OK. Synchron na 2. a 3. st. citit. Na najblizsej prehliadke dam vymenit aj olej v prevodovke. Aj ten prepad z vyrovnavacej nadrzky - ano je "zabrindany" od chladiacej kvapaliny, ale co ho mam, vodu som nedolieval. Motor ako som zistil, menili este v NL a novy ma teraz uz 75t km.
8-spotreba povedal by som v norme - dlhodobo okolo 7.5 s tym, ze jazdim prevazne po vypadovke, teda aj sa v zime zahrejeme aj snad nejaka regeneracia dobehne. V zime ju aj vidno-dymu hafom.
9-inak vsetko svieti, blika, trubi ako ma.
Samozrejme postrehy budem doplnat.
Pozdravujem fajnsmekrov!