Lexus IS 250
Re: Lexus IS 250
V automatickej prevodovke kazdych 60 000? To mas fakt v knizke? Nic take som tam nevidel. Maximalne kontrola hladiny oleja tusim.
Napriklad v Ziline to nie je ani v cenniku:
http://www.lexus-zilina.sk/sk/IS-250
Napriklad v Ziline to nie je ani v cenniku:
http://www.lexus-zilina.sk/sk/IS-250
Re: Lexus IS 250
Skutočne
Re: Lexus IS 250
takúto skúsenosť s výmenou oleja mám ja. inak je to z časti skopírované zo sekcie náhradné diely. : ,, Tiež ma to minulý rok zaujímalo, lebo čo majiteľ auta s automatickou prevodovkou to iný názor. Popýtal som sa v servisoch v BA a v Žline. Paradoxom je že Bratislava sa drží názoru celoživotná náplň, Žilina píše odporúčame olej vymeniť bez filtra po 150 tis. km cca2 litre. Na CD-čku, ktoré bolo súčasťou servisnej knižky udávajú meniť tiež 2 litre ale už po 60 tis. kilometroch. Jedná sa o tzv. servisnú náplň. celá prevodovka má totiž okolo 8 litrovú náplň. Ja som si olej menil u kamaráta v dielni. Proste vypustil som cez vypúšťaciu skrutku spomínané necelé 2 litre a to isté množstvo aj nalial späť. Ak by si chcel meniť celú náplň, treba na to špeciálnu ,,mašinu" ktorá ti vytlačí olej aj z hydromeniča, t.j. z celej prevodovky. Takto nám stačilo len elektrické čerpadielko na vytlačenie oleja z nádoby do prevodovky. Olej som kupoval cez olejposta.sk tuším za 23 éčiek za 2 litre. Žilina mi poslala ponuku na 100,8,-€ za 2 litre oleja a hodinu práce. Olej som si chcel najprv kúpiť v Trnave v toyote , ale tu mi ,,zaspievali" niečo cez 40 éčiek za liter.
Ešte pre informáciu. Auto som kúpil tiež staršie (r.v.2007) malo najazdených niečo cez 110 tis. km.
Ešte pre informáciu. Auto som kúpil tiež staršie (r.v.2007) malo najazdených niečo cez 110 tis. km.
Re: Lexus IS 250
spolahlivosť motora IS 250 mi trochu naštrbila výmena vodnej pumpy. 142 tis.kilometrov je trochu málo... menil ju už niekto???
Re: Lexus IS 250
Ano, cca pri 200 000km. Podla medzinarodneho fora pumpa odchadzala dost skoro, aj pri 60-100 000km.
- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1503
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: Lexus IS 250
dodino, ked je vymena vodnej pumpy tvoj jediny problem problem a hovoris o tom, ako o strate dovery v spolahlivost, tak si asi Lexusa nezasluzis...
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Re: Lexus IS 250
nie je to závažný problém. ale vodné čerpadlá neodchádzajú na autách každý deň. aj keď to pripisujem tomu, že vo väčšine vozidiel sú súčasťou rozvodovej sady. proste 140 tis je málo. hoci aj na aviu.
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Lexus IS 250
Posudzovat spolahlivost motora podla vodnej pumpy, je ako posudzovat spolahlivost motora podla alternatora alebo prevodovky.
Ale k veci, vodna pumpa je dost nevyspitatelna suciastka. Na vacsine aut sa meni spolu s rozvodmi ale skor preto, ze je nimi pohanana. My sme mali dve corolly rovnaky rocnik, rovnaly motor a na jednej odisla okolo 130000km ana druhej funguje cez 200000km.
Otazne je co sa s nou stalo. Pokial zacala len tiect tak je to v pohode. Ale pokial sa znicili lopatky tak to uz je celkom problem.
Ale k veci, vodna pumpa je dost nevyspitatelna suciastka. Na vacsine aut sa meni spolu s rozvodmi ale skor preto, ze je nimi pohanana. My sme mali dve corolly rovnaky rocnik, rovnaly motor a na jednej odisla okolo 130000km ana druhej funguje cez 200000km.
Otazne je co sa s nou stalo. Pokial zacala len tiect tak je to v pohode. Ale pokial sa znicili lopatky tak to uz je celkom problem.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
Re: Lexus IS 250
140 tisic to je nic ako to sa neda tak sa zameriavat len na jeden diel apodla neho posudzovat cele auto ono to moze odist ale moze co si aj potiahnut
Re: Lexus IS 250
každá súčiastka je nevyspytateľná. Je to proste časť stroja. ale v tomto prípade sa bavime o Lexuse. A ten bol doteraz pre mňa asi ,,naj" auto. a myslím, že aj celkom oprávnene, nehľadiac na pozitívne príspevky ostatných prispievateľov. Ak porovnáš už len dielenské spracovanie, vzhĺad motora, motorového priestoru,t.j.žiadny únik oleja, nezoxidovaný hliník bloku motora,žiadna hrdza na výfukových zvodoch (sú nerezové)..... Proste pri rôznych debatách s kamarátmi som ich presviedčal,že naozajstné auto mám iba ja. Ai Superb, ani passat,ani bmw,ani mercedes či nebodaj ford pre mňa autá neboli. Naozajstné autá boli pre mňa lexus toyota honda!!! A a teraz? vodná pumpa po 140 tis.kilometroch. chápete ma?smutok napísal: ↑Utorok, 2. Mája 2017, 21:59 Posudzovat spolahlivost motora podla vodnej pumpy, je ako posudzovat spolahlivost motora podla alternatora alebo prevodovky.
Ale k veci, vodna pumpa je dost nevyspitatelna suciastka. Na vacsine aut sa meni spolu s rozvodmi ale skor preto, ze je nimi pohanana. My sme mali dve corolly rovnaky rocnik, rovnaly motor a na jednej odisla okolo 130000km ana druhej funguje cez 200000km.
Otazne je co sa s nou stalo. Pokial zacala len tiect tak je to v pohode. Ale pokial sa znicili lopatky tak to uz je celkom problem.
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Lexus IS 250
Je to pruser, rozumiem.
Teraz sa ti kamarati posmievaju, co si to kupil za crep na ktorom odchadza vodna pumpa ktoru oni menia ako beznu suciastku pri 90000km ked sa menia rozvody.
Mam riesenie, nikomu to nehovor a je to vybavene.
Teraz sa ti kamarati posmievaju, co si to kupil za crep na ktorom odchadza vodna pumpa ktoru oni menia ako beznu suciastku pri 90000km ked sa menia rozvody.
Mam riesenie, nikomu to nehovor a je to vybavene.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
Re: Lexus IS 250
Hoci nechcem vyvracat vseobecny trend, tak ja mam, (co sa spolahlivosti tyka, nie dielenske spracovanie a pod.), presne opacnu skusenost. Pokazila sa Mazda vyrobena v JPN, pokazila sa Toyota vyrobena v JPN, pokazila sa Honda vyrobena neviem kde (Civic, nasa turecka kraska Citina je diskvalifikovana). Jedine dve auta, ktore sa ani po 7-8 rokoch vobec ale vobec nijak nepokazili (rozumej este aj vsetky ziarovky su tam doteraz povodne) su Ford a Ford. Vsetky menovane auta boli kupovane ako nove, jazdene v tom istom meste, tymi istymi ludmi, takze vela premennych odpada. Takze lokalne extremy sa vzdy najdu.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
Re: Lexus IS 250
spomínaš, že na 7-8 ročnom forde neboli menené žiarovky. ja mám túto skúsenosť s yarisom, ale rok výroby 2001!!! až na jednu žiarovku na osvetlenie EČ sú všetky ešte pôvodné.
ale už to je s lexusom v pohode. Kždý zázrak trvá tri dni.
ale už to je s lexusom v pohode. Kždý zázrak trvá tri dni.
Re: Lexus IS 250
kuki daj niečo konkrétne o poruchách tých japoncov. je to tu také prispaté... na oživenie. ale fordy veľmi nechváľ. je to tu fórum toyoty. Oki?
Re: Lexus IS 250
Som tu zhruba o 10 rokov dlhsie ako ty, myslim, ze to zvladnem vybalansovat Dobre sa aj tak chvali samo.
Nie, teraz vazne, mam respekt pred tym ako kvalitne bola postavena nasa Corolla E10. Ked som na STK dosiel po 12 rokoch s povodnym vyfukom, ktory bol v stale super stave, tak mi technik neveril, ze je povodny A Lexus je naozaj po mnohych strankach uzasne auto. Takze naozaj nechcem nic chvalit ani zatracovat, len mam proste zhodou okolnosti inu skusenost.
V skratke, Corolle E10 odisla spojka do roka od kupy. Podla servisu vyrobna vada. No a potom cca okolo 10-teho roku zivota zacala zrat olej dost masivne. 1l na 1000km. odtial dalej sa kazila stale viac. Prestala za tepla startovat, atd.
Mazda 6 - po cca roku zhasli skoro v jeden den naraz oba xenony. Nove vybojky zhasli kratko po vymene tiez. Zistilo sa ze Mazda ma vyrobnu vadu na starteroch. Po cca 2 rokoch sa akosi pridreli brzdy, nic prijemne, auto stratilo velku cast brzdneho ucinku len tak z nicoho nic. Nastastie sa to stalo na parkovisku v malej rychlosti. No a po cca 12 rokoch bol motor na GO, to uz ale neviem presne co tam bolo, lebo uz ju jazdil kolega v tom case.
Honda Civic - z nicoho nic po cca 8 rokoch odisla elektrika. Zacali blbnut blinke, odomykanie dialkovym a pod. Bolo ju treba prekablovat. To je asi hlavna vec, inak mala dost vela drobnych problemov uz dovtedy (svetla, tlmice a pod.), bol som sam prekvapeny, ze Honda sa takto kazi.
A uplne paradoxne - turecka Citina povodom z bazaru a potom od sukromnika nami prichylena uz dva roky ide paradne. Zacala kuckat pod plynom, ale vymena sviecok ju vyliecila. Olej nezerie, nic po nas okrem beznej prevadzky nechce. No a Fordy idu fakt bezchybne, az je to podozrive. Moj Focus sice zozral spojku, ale ked tam je +25% navyse k seriovemu krutaku, tak sa neni velmi comu cudovat.
Nie, teraz vazne, mam respekt pred tym ako kvalitne bola postavena nasa Corolla E10. Ked som na STK dosiel po 12 rokoch s povodnym vyfukom, ktory bol v stale super stave, tak mi technik neveril, ze je povodny A Lexus je naozaj po mnohych strankach uzasne auto. Takze naozaj nechcem nic chvalit ani zatracovat, len mam proste zhodou okolnosti inu skusenost.
V skratke, Corolle E10 odisla spojka do roka od kupy. Podla servisu vyrobna vada. No a potom cca okolo 10-teho roku zivota zacala zrat olej dost masivne. 1l na 1000km. odtial dalej sa kazila stale viac. Prestala za tepla startovat, atd.
Mazda 6 - po cca roku zhasli skoro v jeden den naraz oba xenony. Nove vybojky zhasli kratko po vymene tiez. Zistilo sa ze Mazda ma vyrobnu vadu na starteroch. Po cca 2 rokoch sa akosi pridreli brzdy, nic prijemne, auto stratilo velku cast brzdneho ucinku len tak z nicoho nic. Nastastie sa to stalo na parkovisku v malej rychlosti. No a po cca 12 rokoch bol motor na GO, to uz ale neviem presne co tam bolo, lebo uz ju jazdil kolega v tom case.
Honda Civic - z nicoho nic po cca 8 rokoch odisla elektrika. Zacali blbnut blinke, odomykanie dialkovym a pod. Bolo ju treba prekablovat. To je asi hlavna vec, inak mala dost vela drobnych problemov uz dovtedy (svetla, tlmice a pod.), bol som sam prekvapeny, ze Honda sa takto kazi.
A uplne paradoxne - turecka Citina povodom z bazaru a potom od sukromnika nami prichylena uz dva roky ide paradne. Zacala kuckat pod plynom, ale vymena sviecok ju vyliecila. Olej nezerie, nic po nas okrem beznej prevadzky nechce. No a Fordy idu fakt bezchybne, az je to podozrive. Moj Focus sice zozral spojku, ale ked tam je +25% navyse k seriovemu krutaku, tak sa neni velmi comu cudovat.
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní