Palivový filter IS200

kompaktný športový sedan a kabriolet
Používateľov profilový obrázok
luky93939
panic
Príspevky: 58
Dátum registrácie: Sobota, 6. Novembra 2010, 14:04

Palivový filter IS200

Príspevok od používateľa luky93939 » Nedeľa, 4. Marca 2012, 21:56

zdravim. kto menil palivovi filter a v akom stave bol. myslím si ze je nieco s filtrom lebo stratil pruznost a ked mam jemne stlaceny plyn tak jemne trha a zda sa mi ze podla sfarbenia sviecok ze ma trochu chudobnejsiu zmes.. kazda rada pomoze dik
Obrázok

Uploaded with ImageShack.us
BMW 320d touring at 110kw
Lexus IS 200
BMW 320i E36

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: palivovi filter is 200

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Nedeľa, 4. Marca 2012, 21:59

300vka ma podla mojich info palivovy filter len na cerpadle v nadrzi... mal by byt dozivotny, kym sa neleje nejaky brutal bordel do nadrze.
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
spider207
Vševed
Príspevky: 2868
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Mája 2009, 15:57
Bydlisko: Zvolen

Re: palivovi filter is 200

Príspevok od používateľa spider207 » Pondelok, 5. Marca 2012, 15:42

K tomu palivovemu - niekde sme tu uz aj s Gabom rozoberali, ze niektore veci z druhovyroby nesedia. Palivovy napr. od Nipparts nesedi tak bacha na to. Jeden co mam pohodeny v kufri uz vyse roka nech je tomu dokazom.

Používateľov profilový obrázok
luky93939
panic
Príspevky: 58
Dátum registrácie: Sobota, 6. Novembra 2010, 14:04

Re: palivovi filter is 200

Príspevok od používateľa luky93939 » Utorok, 6. Marca 2012, 17:06

ok dam si pozor aby to sedelo... a co myslite vyriesi sa ta moja chyba?
dnes som vymontoval a vycistil klapku a teraz mam stale 2tis otocok na volnobehu co myslite ustali sa to?
Obrázok

Uploaded with ImageShack.us
BMW 320d touring at 110kw
Lexus IS 200
BMW 320i E36

dodoF1
panic
Príspevky: 84
Dátum registrácie: Streda, 10. Marca 2010, 20:50
Bydlisko: Žilina

Re: palivovi filter is 200

Príspevok od používateľa dodoF1 » Utorok, 6. Marca 2012, 19:01

Klapka sa ti nastavi aj sama po niekolkych kilometroch,ale može to byť aj do 500km.Najlepšie keby si mal niekde na diagnostike kamoša čo by ti ju nastavil do zakladnej polohy.Z mojich skusenosti by som povedal že ti odchadza lamda sonda,pravdepodobne bude mať nizke hodnoty.Ta riadi bohatost zmesi pri studenom alebo teplom motore.Keď zapneš kluč,tak by si určite počul že čerpadlo taha ťahšie a dlhšie,ako by malo-to k tomu filtru a isto vieš čo tankuješ.

Používateľov profilový obrázok
luky93939
panic
Príspevky: 58
Dátum registrácie: Sobota, 6. Novembra 2010, 14:04

Re: palivovi filter is 200

Príspevok od používateľa luky93939 » Streda, 7. Marca 2012, 20:02

dodoF1 napísal:Klapka sa ti nastavi aj sama po niekolkych kilometroch,ale može to byť aj do 500km.Najlepšie keby si mal niekde na diagnostike kamoša čo by ti ju nastavil do zakladnej polohy.Z mojich skusenosti by som povedal že ti odchadza lamda sonda,pravdepodobne bude mať nizke hodnoty.Ta riadi bohatost zmesi pri studenom alebo teplom motore.Keď zapneš kluč,tak by si určite počul že čerpadlo taha ťahšie a dlhšie,ako by malo-to k tomu filtru a isto vieš čo tankuješ.

diky dodoF1 za skusenosti najskor to bude to co hovoris.. klapka sa uz ustalila a samozrejme aj otacky .. este som sa chcel opytat ci je normalne aby nad 3.5 tis otacok zrazu zacal tahat ako divi a do 3.5 bol strasne lenivi mal som Bmw 320i a ten motor mal pravidelny zaber vo vsetkych otackach
Obrázok

Uploaded with ImageShack.us
BMW 320d touring at 110kw
Lexus IS 200
BMW 320i E36

Používateľov profilový obrázok
spider207
Vševed
Príspevky: 2868
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Mája 2009, 15:57
Bydlisko: Zvolen

Re: palivovi filter is 200

Príspevok od používateľa spider207 » Streda, 7. Marca 2012, 20:14

na mojej Sport verzii (ale tusim aj na klasickych) sa zacina to prave orechove az pri cca 4200 :D dovtedy to ide tak normalne, ale ako cvakne to vvti ci aka sranda tak vtedy to zacne tahat ako pises.. ale zase pri plnom kotli taketo nic nepocitujem, skor ked idem tak na pol plynu tak ked sa prehupne cez 4200 tak citit take mensie kopnutie.. pri plnom kotli by som povedal, ze moje ide konstantne.. ale ten zvuk, mmmmm... strasne navykove :D

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: palivovi filter is 200

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Streda, 7. Marca 2012, 21:33

...sranda ze pri 300 ked zapne vvti nic necitim... :-( skor je to cele tak krasne linearne...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

dodoF1
panic
Príspevky: 84
Dátum registrácie: Streda, 10. Marca 2010, 20:50
Bydlisko: Žilina

Re: palivovi filter is 200

Príspevok od používateľa dodoF1 » Streda, 7. Marca 2012, 22:09

diky dodoF1 za skusenosti najskor to bude to co hovoris.. klapka sa uz ustalila a samozrejme aj otacky .. este som sa chcel opytat ci je normalne aby nad 3.5 tis otacok zrazu zacal tahat ako divi a do 3.5 bol strasne lenivi mal som Bmw 320i a ten motor mal pravidelny zaber vo vsetkych otackach[/quote]
Ono je pravda,že do tej 3-ky sa sprava ako lenivec obecny:)to su take otačky na normalny pohodovy chod motora a nie na rychle rozťahovanie-to cítiť až nad 3-ku,ale brutalita začína ako písal spider pri 4200-keď ťa pritlači do sedačky :lol:

Používateľov profilový obrázok
cahir
MX-5 guru s malým zmrdom
Príspevky: 1896
Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
Bydlisko: Bratislava

Re: palivovi filter is 200

Príspevok od používateľa cahir » Piatok, 9. Marca 2012, 19:17

lenive to do 3000tis urcite nie je. to by som nejazdil po meste na 5ke. ale zas neviem co chcete cakat pri atmosferickom 2litri. je sice fakt, ze IS neposobi ako sportovec kum sa "neroztoci", ale potiahne. inak ten tah posobi clekom linearne, a ano mozem potrvrdit, ze pri 4200-300 otackach tam citit silnejsi zatah a zmenu zvuku.
pokial sa nemylim, 320i (e46) nebol 2liter ale nieco viacej, neviem ako E35. v kazdom pripade to zas bola lahka krabicka v porovnani s 1.44 tonovym IS200.

by ma zaujimalo ako by sa to auto chovalo s lahsim zotrvacnikom. ten v IS vyzera byt riadne tazky..
ex: Corolla E12 1.4VVTi
ex: Mazda Miata Obrázok
Lexus IS200 Obrázok
Honda PCX

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: palivovi filter is 200

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Piatok, 9. Marca 2012, 19:42

zotrvacnik bude mat u mna odlahcovaciu kuru... teda vymeni sa za lahsi :-)
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
spider207
Vševed
Príspevky: 2868
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Mája 2009, 15:57
Bydlisko: Zvolen

Re: palivovi filter is 200

Príspevok od používateľa spider207 » Sobota, 10. Marca 2012, 08:58

e36ka 320i bola cisty dvojliter, vykon 110kW/150k.. ale bola tusim lahsia ako IS, no vsak bodaj by aj nie ked je to o generaciu starsie auto.

Používateľov profilový obrázok
luky93939
panic
Príspevky: 58
Dátum registrácie: Sobota, 6. Novembra 2010, 14:04

Re: palivovi filter is 200

Príspevok od používateľa luky93939 » Nedeľa, 11. Marca 2012, 14:19

tak tiez som pozeral na ten lahsi zotrvacnik tusim to bolo na americkom ebay... tak uvidim ked sa to u Gaba osveci tak by som o tom porozmyslal. skoda ze za turbo kit alebo TTE kompresor je dost velka palka v porovnani veci na motor do is 300...
Obrázok

Uploaded with ImageShack.us
BMW 320d touring at 110kw
Lexus IS 200
BMW 320i E36

dodoF1
panic
Príspevky: 84
Dátum registrácie: Streda, 10. Marca 2010, 20:50
Bydlisko: Žilina

Re: palivovi filter is 200

Príspevok od používateľa dodoF1 » Nedeľa, 11. Marca 2012, 19:50

Asi budeme musieť osedlať 300-ky.

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: palivovi filter is 200

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Nedeľa, 11. Marca 2012, 20:39

no ved hodte nieco "lacne" na 300vku.. ja nic neviem najst... supercharger za 8tis dolarov ....
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 34 neregistrovaných