Lexus IS 220d

kompaktný športový sedan a kabriolet
pobo
panic
Príspevky: 32
Dátum registrácie: Pondelok, 21. Novembra 2011, 20:38
Kontaktovať používateľa:

Lexus IS 220d

Príspevok od používateľa pobo » Pondelok, 21. Novembra 2011, 20:44

Zdravím Vás priatelia, nedávno som predal svoj Lexus IS 200, preto rozmýšlam, že si opäť Lexus zadovážim... Zaujal ma Lexus IS 220d, mám momentálne nejaké vyhliadnuté ojazdené, chcel by som sa spýtať, na čo konkrétne si treba dať pozor pri tomto modely... Hlavne ma zaujíma či sa oplatí kupovať lexus nad 120000KM, či niesú problémy s motorom, prevodovke a pod.


Ďakujem veľmi pekne za odpoveď....

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Lexus IS 220d

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Pondelok, 21. Novembra 2011, 22:49

osobne radsej 250-tku... 220 je prvy diesel v lexuse... bol to krok vedla :-D
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

pobo
panic
Príspevky: 32
Dátum registrácie: Pondelok, 21. Novembra 2011, 20:38
Kontaktovať používateľa:

Re: Lexus IS 220d

Príspevok od používateľa pobo » Utorok, 22. Novembra 2011, 00:40

Čiže 220 majú nejaké mechanické vady?

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Lexus IS 220d

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Utorok, 22. Novembra 2011, 08:11

to netvrdim, ale lexus a diesel kombinacia....
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1496
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno/Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Re: Lexus IS 220d

Príspevok od používateľa Srandista » Utorok, 22. Novembra 2011, 08:55

O tom co je to za kombinaciu, sa tu nechcem bavit, ale... Nemam sice tak vyhraneny nazor voci dizlu v Lexuse ako takemu, ale tak co, aj Lexus musi vyhoviet (divnemu) europskemu zakaznikovi dizlom, ak tu chce prerazit... Osobne cakam, ze sa skor ci neskor k tomuto kroku prikloni aj v triede GS nejakym 6 valcovym motorom, alebo tym troj litrovym 4 vlacom (aj ked 4 valec v takom aute je ako past na oko)... V LS to uz taky vyznam asi nema, v limuzine clovek (hlavne na zadnom luxusnom kresle) nechce byt obtazovany zvukom dizlu, aj ked V8 by na to mali... Holt, Europa...
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

pobo
panic
Príspevky: 32
Dátum registrácie: Pondelok, 21. Novembra 2011, 20:38
Kontaktovať používateľa:

Re: Lexus IS 220d

Príspevok od používateľa pobo » Utorok, 22. Novembra 2011, 10:34

Čiže skôr je problém lexus ako diesel, nie to, že má nejaké mechanické problémy, a čo sa týka motora, viete poradiť kedy sa lexus neoplati kupovať? myslím od kilometrov a tak...

Používateľov profilový obrázok
grexos
Toyota guru
Príspevky: 2461
Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
Bydlisko: Gbely
Kontaktovať používateľa:

Re: Lexus IS 220d

Príspevok od používateľa grexos » Utorok, 22. Novembra 2011, 10:44

pobo. elvis niekde rozoberal tuto temu a skusenosti s dieselom v 220tke skus pozriet topspeed alebo pohladaj tuna niekde na fore
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Lexus IS 220d

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Utorok, 22. Novembra 2011, 10:45

je to motor ako aj v avensise ci aurise... tak snad ti napise niekto, kto ho vlastni...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
teer7
začiatočník
Príspevky: 438
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Apríla 2008, 21:12
Bydlisko: Bratislava

Re: Lexus IS 220d

Príspevok od používateľa teer7 » Utorok, 22. Novembra 2011, 11:03

v lexuse ako takom problem nie je. chalani to skor myslia tak, ze diesel v lexuse je asi taka kombinacia, ako keby ferarri zacalo vyrabat uzitkove auta. skratka pre ortodoxnych fanusikov nieco nepredstavitelne. lexus do svojich aut nemontuje diesle az tak dlho, takze nejake mechanicke problemy a podobne veci, na ktore sa pytas, sa zrejme este nestihli prejavit (a osobne si zelam, aby sa tak nikdy nestalo). otazkou je, preco chces diesel? ten sa oplati pri istych predpokladoch pouzivania - vyssi rocny kilometricky najazd, skor dlhsie trasy, a pod., aspon doteraz to tak bolo. studene starty strkacovi moc neprospievaju a akykolvek servisny zasah byva spravidla drahsi ako pri benzinovom motore. nizsia spotreba a donedavna i nizsia cena nafty tieto rizika udrziavala v relativne akceptovatelnej miere. osobne proti dieslom nic nemam, ale benzin je benzin :D ak su dovodom prevadzkove naklady, nebol by riesenim nejaky hybrid?
Lexus RX400h (2008)
Toyota Corolla Verso 1.6 VVTi (2003)
ex: Toyota Previa 2.4 GL (1997)
ex: Toyota Previa 2.4 GL (1995)

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1496
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno/Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Re: Lexus IS 220d

Príspevok od používateľa Srandista » Utorok, 22. Novembra 2011, 11:46

Teraz vlastne kukam, ze GS250 ma len o kusok vyssi vykon ako ten naftovy 3 liter (ale samozrejme nizsi krutak, takze to netahne vocpoda), takze jeho zastavba do auta by (nie pre mna) mohla davat zmysel... Utlmit zvuk motora vie Lexus najlepsie v segmente, tak by to mozno pre ropakov nebol zly tah...
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
KLingO
začiatočník
Príspevky: 407
Dátum registrácie: Streda, 1. Júla 2009, 16:29
Bydlisko: KE
Kontaktovať používateľa:

Re: Lexus IS 220d

Príspevok od používateľa KLingO » Utorok, 22. Novembra 2011, 14:29

este som si spomenul ze som v tejto recenzii cital volaco o dlhom sprevodovani

http://auto.pravda.sk/testy/clanok/233- ... mena-viac/

ked tak si skus pozistovat konkretnosti
______________________
Auris Hybrid TS 2013 Style
EX:Auris 2009 1,6Vmatic M/T ExNavi

Používateľov profilový obrázok
spider207
Vševed
Príspevky: 2868
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Mája 2009, 15:57
Bydlisko: Zvolen

Re: Lexus IS 220d

Príspevok od používateľa spider207 » Utorok, 22. Novembra 2011, 15:24

Ak ma pamat neklame tak bol problem v kombinacii IS220d + manual.. divne odstupnovane, na dialnici to pri 130-140 tocilo tusim celkom vela a tym padom aj spotreba bola divokejsia.. celkovo to bolo vraj nejako divno naladene.. samozrejme o kvalite materialov a pod sa v pripade Lexusu nemusime bavit, takisto aj spolahlivost byva vysoka.. teda u benzinakov, otazka je co aj diesel :) dobry test mal tusim Hozna Koubek, kuk sem..
inak IMHO, tiez mi kombinacia Lex a diesel nesedi.. ak na to nie je dovod tak benzin alebo hybrid.. navyse 220d bol nielen prvy Lexusacky diesel, ale takisto aj 4valec.. aaaa, ak sa dobre pamatam tak sa ten "sametovy" klepot dieselu prenasal aj do kabiny.. ale treba kuknut to video, Hozna povie viac ;-)

Max11
toyoťák
Príspevky: 699
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Novembra 2010, 23:59
Bydlisko: Žilina

Re: Lexus IS 220d

Príspevok od používateľa Max11 » Utorok, 22. Novembra 2011, 16:05

Ja som tiez pocital par recezii na Lex s benzinovou ale aj dieslovou motorizaciou, kym som vyberal auto a mozem potvrdit posledne prispevky. Pise sa casto o divnom sprevodovani. Udajne to Lexus zacal riesit neskor tym, ze si zakaznik mohol vybrat tusim z dvoch typov strmosti a celkovo to nejak doladili v dalsich rocnikoch. Detaily si ale uz nepamatam, cize nechcem moc dristat :roll:

Kopnem sem par postrehov z recenzii na tuto temu:

"Buy a petrol IS and you can add a £1,000 optional auto, but this isn’t available on the diesel – a real shame, as the six-speed manual is a letdown. It’s jerky and snatchy at low revs, with a vague and notchy shift. Not what you expect from Lexus"

"Yet due to its narrow powerband, the Lexus doesn’t feel as flexible. Output builds from just under 2,000rpm but tails off quickly, and the revs die away slowly when changing gear, making the engine feel lazy and reluctant."

"The six-speed manual box compounds the issue with its clumsy and awkward shift action. Sixth gear is very tall and, cruising at 70mph, the engine registers only 1,800rpm. This is just outside the powerband, so the Lexus is unresponsive at motorway speeds.
The 220d isn’t slow, but its power delivery isn’t smooth enough to provide the effortless performance we’ve come to expect from a 175bhp diesel."

A tu je to opisane pekne a obsirne: http://www.fleetnews.co.uk/cars/review/ ... 20d/34630/

Mne osobne to pride ako ked do sportoveho auta stavaneho na benzinovy motor napasuju dodatocne dieslovy agregat aby zalatali dieru v ponuke europskeho predaja. Motor to moze byt dobry, nakolko ako pisu chalani pouziva sa od Auris az po RAV4, no otazkou je ci aj v tomto konkretnom modeli spravi tak dobru a kvalitnu sluzbu ako v Toyotach.
Toyota Corolla E12, 4ZZ-FE

3,5 l/100km (Najnovší rekord na trase Zilina - Terchova s palivom Shell FuelSave)
6-7 l/100km (Pri bežnom jazdení)

Používateľov profilový obrázok
smutok
Toyota guru
Príspevky: 2139
Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Re: Lexus IS 220d

Príspevok od používateľa smutok » Utorok, 22. Novembra 2011, 16:57

Co som sa zbezne docital o problemoch 2.2 dieslov v toyote aj v lexuse tak to boli nasledovne:
- pridieranie sa cerpadla,
- problem s EGR ventilom
- problem s tesnenim a nerovnostou bloku motora
- bezne problemy so vstriekmi a ventilmi na cerpadle, ale to je problem vsetkych dieslov roznych vyrobcov.

Ked diesel od toyoty alebo lexusu, tak bud novy alebo mlady motor s malym najazdom. V pripade jazdeneho pre klud na srdci by som isiel radsej do benzinu. Ale pokial by som pravidelne jazdil dlhe trasy, tak by som asi isiel aj do starsieho diesla s vacsim najazdom, len treba ratat s tym, ze budu potrebne vacsie investicie. Ale skor sa bojim problemu s diagnostikou pripadnej chyby, lebo to je vacsi problem ako samotna oprava. Kazdopadne uvadzanym km by som moc neveril, lebo v dnesnej dobe maju vsetky auta bud pod 100k km alebo okolo 150k km.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT

Používateľov profilový obrázok
Elvis
Toyota guru
Príspevky: 1989
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Re: Lexus IS 220d

Príspevok od používateľa Elvis » Streda, 23. Novembra 2011, 19:41

pobo, pripajam zopar postrehov:

IS220d je ten najhorsi lexus aky bol kedy vyrobeny. Nie je to jeho nespolahlivostou alebo kazovostou, ale tou nestastnou kombinaciou inak skveleho motora a IS ako sportoveho sedanu. Vyrabal sa len ako manual a jeho najvacsou slabinou bolo extremne dlhe sprevodovanie. To auto proste NEJDE a ZERE a nic na tom nezmenila ani sportova verzia s kratsim diferencialom. Ak mas par penazi naviac, urcite chod do verzie IS250 ktora chodi ako z inej galaxie a rozdiel v spotrebe nie je az tak velky a hlavne ta necakaju ziadne "prekvapka" ako vymena dvojhmoty, vstrekovacov atd. O zvuku a kulturnosti chodu ani netreba hovorit.
Tak snad sa rozhodnes spravne.
Obrázok
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný