Lexus is 200
Re: Lexus is 200
no dobre chlapy....
Andy prepac, ze som ta zavadzal ale bol som skalopevne presvedceny ze VSC sa montovolo len do americkej verzie.
Teraz som si pozrel tie manualy co som ti dal a tam prave som to nasiel, ze do IS 300 bolo VSC montovane.(teda nikde som to priamo nenasiel napisane)
!!!ALE!!! v casti Connector locations som nasiel nieco ako s a nieco ako bez teda:
*1: w/VSC
*2 v/o VSC
Takze som s toho jelen no tipujem ze ho mate obaja...
IS 200 teda len s TRC-nic som nenasiel a ani nezaregistroval na aute zeby sa nieco tak spravalo a uz vobec nie ze by som mal pod volantom ,,VSC buzzer,,
nasiel som toho viac no toto asi najlepsie vystihuje danu problematiku
http://www.ulozto.sk/x51wKrT/m-nf-0083-pdf
edit: teraz som skusil naozaj primitivnu vec toyodiy.com
hned to prve buzzer assy a ked nieje nemoze byt VSC (ESP)
Sportcross IS300: http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2001_L ... _8414.html
Sedan IS200: http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200107 ... _8414.html mne pisu not applicable
Andy prepac, ze som ta zavadzal ale bol som skalopevne presvedceny ze VSC sa montovolo len do americkej verzie.
Teraz som si pozrel tie manualy co som ti dal a tam prave som to nasiel, ze do IS 300 bolo VSC montovane.(teda nikde som to priamo nenasiel napisane)
!!!ALE!!! v casti Connector locations som nasiel nieco ako s a nieco ako bez teda:
*1: w/VSC
*2 v/o VSC
Takze som s toho jelen no tipujem ze ho mate obaja...
IS 200 teda len s TRC-nic som nenasiel a ani nezaregistroval na aute zeby sa nieco tak spravalo a uz vobec nie ze by som mal pod volantom ,,VSC buzzer,,
nasiel som toho viac no toto asi najlepsie vystihuje danu problematiku
http://www.ulozto.sk/x51wKrT/m-nf-0083-pdf
edit: teraz som skusil naozaj primitivnu vec toyodiy.com
hned to prve buzzer assy a ked nieje nemoze byt VSC (ESP)
Sportcross IS300: http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2001_L ... _8414.html
Sedan IS200: http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200107 ... _8414.html mne pisu not applicable
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: Lexus is 200
Vidis to, sikovny chlapec. Pozeral som to podla VIN a tvari sa to, ze mam VSC naozaj. Ale to neznamena, ze mu este bezvyhradne doverujem tomu mastodontikovi. Musim to niekde poriadne otestovat, predsalen su tam technologie z obdobia E11..
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
Re: Lexus is 200
ja by som povedal takto: schopnosti auta su obmedzene ,,sprostostou,, majitela....(nic osobne) a fyzikou
VSC zachrani no nikdy by som sa na neho nespoliehal a nejazdil ako podaktory 130km/h po zasnezenom obchavte a myslel si ze som nesprtelny lebo mam ESP
a k tym technologiam: E11 s nimi by nebola taka srdcovka pre tolko ludi
edit: princip ostal dodnes nezmeneny co sa tyka ESP a pribrzdovanaia kolies
VSC zachrani no nikdy by som sa na neho nespoliehal a nejazdil ako podaktory 130km/h po zasnezenom obchavte a myslel si ze som nesprtelny lebo mam ESP
a k tym technologiam: E11 s nimi by nebola taka srdcovka pre tolko ludi
edit: princip ostal dodnes nezmeneny co sa tyka ESP a pribrzdovanaia kolies
Re: Lexus is 200
ja co som kedysi este skusal alebo sa mi prihodilo so zapnutym TRC tak som citil akoby mi utlmilo vykon.. mohol som mat aj nohu na plyne, ale citil som akoby tam "nesla stava".. takze asi sa tam do niecoho elektronika kafre no neviem ci mi pribrdzuje kola, co si tak spominam tak som mal skor pocit ze skor utlmilo vykon.. pri vypnutom TRC je samo vsetko len na vodicovi, az na to ABS ako pise Gabo.. hm, ale mal by som si oprasit vedomosti a zrucnosti, akurat su posledne dni celkom dobre podmienky na zdokonalovanie sa
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Lexus is 200
mne to urcite pribrzduje zadne kolesa, kedze mam tvrde platnicky a piskaju pri brzdeni, tak ked mam trackon a plny plyn, prehrabne na chvilku a uz pocujem piskanie, ako keby som brzdil... sice mozno v zapati aj uberie elektronika z vykonu, aby jak blazon nedraz zadne platnicke
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Re: Lexus is 200
Dnes prebehla skuska TRC. Podmienky asi 10 cm utlaceneho topiaceho sa snehu. Rychlost 10km/h TRC ON otacky okolo 2500. Plynuly rozbeh spusta sa TRC dosahujem stanovene otacky v klude aj viac, otacky neklesaju len cvaka ABS kocka a je pocut ako pribrzduje zadne kolesa. Zaver testu TRC len pribrzduje zadne kolesa a vykon ak tak vodic podvedome povoly tlak na pedal
- cahir
- MX-5 guru s malým zmrdom
- Príspevky: 1896
- Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
- Bydlisko: Bratislava
Re: Lexus is 200
podla mna ubera aj z plynu. aspon konstrucne ak si dobre pamatam, je tam elektromagneticka spojka pri ovladani plynu. aspon ja som tomu pochopil tak, ze ak treba, rozpoji mechanicku cast ovladanu vodicom a elektronicky obmedzi ako potrebuje.
Re: Lexus is 200
nie je to trochu jednoduchsie? nie je tam len elektronicky plyn? ..a teda ty ho mozes rvat do podlahy, ale otacky si riadiaca jednotka spolu s VSC nadavkuje, ake potrebuje, pripadne zadok (u vyvolenych aj predok) zoseka na podobnom principe (no trochu obratenom:) ako ABS,..cahir napísal:podla mna ubera aj z plynu. aspon konstrucne ak si dobre pamatam, je tam elektromagneticka spojka pri ovladani plynu. aspon ja som tomu pochopil tak, ze ak treba, rozpoji mechanicku cast ovladanu vodicom a elektronicky obmedzi ako potrebuje.
Alebo to vidim zle?
[ Lexus IS200 '99, ex Suzuki Swift '05 4x4 ]
Re: Lexus is 200
myslim, ze null to vidi dobre... mam sice ine auto, ale VSA okrem pribrzdovania jednotlivych kolies podla potreby aj ubera z plynu.. kedze je elektronicky...
„ıɯɐɥou ǝɹoɥ ǝɾ ʇoʍız ɾoɯ ʎlǝɔ ǝz ʇıɔod ɯɐɯ ʎpǝʞǝıu”
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Lexus is 200
nie null, urcite to tak NIEJE! Brzdi to na 100%, to ma otom nik nepresvedci a plyn to ma poctivy, lankovy ziadne elektrosracky...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Re: Lexus is 200
Brzdi na 100% to ano, ale chalani nechcem sa natahovat len mi prosim niekto teda vysvetlite preco ak si riadiaca jednotka ubera z vykonu mi neklesli otacky ked sa mi zoplo TRC?
a Gabo sice je tam lankovy plyn ale aku tam zohravaju ulohu elektroserepeticky: Accelerator Pedal Position Sensor, Throttle Position Sensor, Throttle Control Motor?
edit:
a Gabo sice je tam lankovy plyn ale aku tam zohravaju ulohu elektroserepeticky: Accelerator Pedal Position Sensor, Throttle Position Sensor, Throttle Control Motor?
edit:
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Lexus is 200
elektricky plyn je taky, ze pod pedalom mas blby snimac, z ktoreho uz len kable ti idu dalej... tuto minimalne plynovym lankom otvara klapku... dalsie veci su bohvie preco tam, ale urcite pri ZAPNUTOM TRC ti nic nevrati klapku spet a ani nezodvihne nohu z pedalu... len by skusil
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Re: Lexus is 200
tak na to pozeram, tak nejak bruzdam v pamati.... ano je tam elektromagneticka spojka v snimaci polohy plynoveho pedalu a ta sa napriklad prejavuje tak, ze ak manualne stlacis klapku pod kapotou tak az po asi polsekunde sekunde motor zvysi otacky....cahir napísal:podla mna ubera aj z plynu. aspon konstrucne ak si dobre pamatam, je tam elektromagneticka spojka pri ovladani plynu. aspon ja som tomu pochopil tak, ze ak treba, rozpoji mechanicku cast ovladanu vodicom a elektronicky obmedzi ako potrebuje.
ale aj tak mi stale nejde do hlavy to ze preco mi neklesli otacky? trosku sa mi to vylucuje s tym ze preco by teda dobrzdovalo zadne kolesa ked by ovladal plyn?
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Lexus is 200
no lebo umna je to tak, ze na snehu zoslapnem plny plyn, tak sa roztocia kolesa aj kus odide doboku "HNED"(vdaka LSD) az to zaregistruje trc, tak musi hned pribrzdit, nemoze cakat, kym klesnu otacky... to uz by bolo pozde, preto pribrzdi.
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- mirec12
- panic
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: Štvrtok, 16. Apríla 2009, 23:57
- Bydlisko: Všade tam, kde je krásne mäkkúčko
Re: Lexus is 200
mám 2004 a pri preklze zadných hnaných kolies pribrzďuje zadné kolesá a aj obmedzuje prívod paliva, ručička aktuálnej spotreby sa vracia k nule.
Pri akcelerácii to uberie plyn a otáčky motora klesajú, kým sa neprestanú pretáčať kolesá a ešte 2-3 sekundy potom a nedobliká kontrolka preklzu. Niekedy to trvá strašne dlho...No ESP to asi nemá, bo som ešte ani raz nezacítil jeho účinnosť, keď som lietal von zo zákrut predkom aj dverami napred pri zapnutom TRC. Mám par zákrut zmáknutých na viacerých vozidlách, no tan ESP nedovolili nedotáčavosti vozidla v zákrutách, s IS sa môžem vyblázniť akokoľvek, kým neprekĺznu zadné kolesá, tak sa nič nedeje..a až keď prekĺznu, až potom ich brzdí ABS a obmedzí sa prívod paliva..
takže, keď vletím do zákruty a von z nej bez plynu, asistenti spia a na snehu sú úplne mŕtvi...ako takéto vozidlo mohli vypustiť do Európy
mám 80kg cestárskej soli v kufri, no je to des! Bez LSD je to na zaplakanie, ako žigulák
Sú tam komponenty z roku 1999 - čiže 1 riadiaca jednotka pre ABS a trakčnú kontrolu (TRC)...v dnešnej dobe býva vo vozidle 5-8 jednotiek pre ABS, ESP, ASR...hold posun vpred
a lankový plyn to síce má, no keď pri vypnutom motore si chceš prečistiť klapku jej otvorením, márne budeš ťahať za lanko, tam je malá elektronická regulácia klapky....len pri naštartovanom motore to ide.....osobne vyskúšané
Pri akcelerácii to uberie plyn a otáčky motora klesajú, kým sa neprestanú pretáčať kolesá a ešte 2-3 sekundy potom a nedobliká kontrolka preklzu. Niekedy to trvá strašne dlho...No ESP to asi nemá, bo som ešte ani raz nezacítil jeho účinnosť, keď som lietal von zo zákrut predkom aj dverami napred pri zapnutom TRC. Mám par zákrut zmáknutých na viacerých vozidlách, no tan ESP nedovolili nedotáčavosti vozidla v zákrutách, s IS sa môžem vyblázniť akokoľvek, kým neprekĺznu zadné kolesá, tak sa nič nedeje..a až keď prekĺznu, až potom ich brzdí ABS a obmedzí sa prívod paliva..
takže, keď vletím do zákruty a von z nej bez plynu, asistenti spia a na snehu sú úplne mŕtvi...ako takéto vozidlo mohli vypustiť do Európy
mám 80kg cestárskej soli v kufri, no je to des! Bez LSD je to na zaplakanie, ako žigulák
Sú tam komponenty z roku 1999 - čiže 1 riadiaca jednotka pre ABS a trakčnú kontrolu (TRC)...v dnešnej dobe býva vo vozidle 5-8 jednotiek pre ABS, ESP, ASR...hold posun vpred
a lankový plyn to síce má, no keď pri vypnutom motore si chceš prečistiť klapku jej otvorením, márne budeš ťahať za lanko, tam je malá elektronická regulácia klapky....len pri naštartovanom motore to ide.....osobne vyskúšané
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných