IS200 Overview
- wakkee
- Toyota guru
- Príspevky: 1312
- Dátum registrácie: Streda, 1. Júna 2005, 09:42
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
IS200 Overview
Rozhodol som sa spravit mensi sumar mojich skusenosti o Lexuse IS200 99-04
Aktualny stav: rv. 10/1999, 2.0 1G-FE, 121000km
Interier: Na prvy pohlad vidiet ze dizajner sa nalezito vyblaznil, podarilo sa mu sklbit moderny az trosku scifi dizajn s praktickostou pod ktorym sa da odhalit rodova prislusnost k Toyote. Dielenske spracovanie je na velmi vysokej urovni, odhlucnenie je prepracovane do takej miery, ze motor na volnobehu a nizsich otackach nepocut a ani z vonku neprenika hluk. Vzhladom na vek ja interier zachovaly, sedadla maju stale vyborne bocne vedenie, prevodovka je priamo radena a velmi presna. Prijemny trojramenny kozenny volant padne do ruky. Jednu vytku mam k priestoru pre posadku a sofera. Auto posobi pomerne stiesnenym dojmom a odporucam ho osobam max 190cm vysokym. Ja pri mojich 193cm sa musim trochu uskromnovat ale aj tak som nemal problem spravit na jeden tah 800km a citit sa v pohode na rozdiel od inych znaciek.
Exterier: Za predpokladu ze vozidlo nebolo burane hrany plechov, plastov dokonale licuju. Komplet podvozok a vnutorne blatniky su chranene plastami, ktore chrania pred poskodenim a inym vplyvom. Dizaj je velmi nadcasovy a dynamicky. V zaklade su pouzite 16" zliatinove kolesa, pri vybave sport su priplatkove 17" ale jej najvacsou devizou je standartny samosvor.
Motor: Na japonca velmi individualny radovy sestvalec s vykonom 114kW a premenlivym casovanim ventilov. Jeho prednostou je kultivovany chod a pomerne usporny rezim pri kombinovanej prevadzke. Dialnicne hodnoty spotreby su pri rychlostiach 150-160 km/h medzi 7.5 - 8.5 l/100km, mesto robim 10-11 pri zimnom rezime a kratkych trasach cca 3km mam spotrebu 12l/100km.
Prevadzkove naklady a udrzba:
napinacia kladka 1712
vodiaca kladka 2148
rozvodovy remen 2348
klinovy remen 379
klinovy remen 522
klinovy remen 506
(alternator, klima ..)
olejovy filter 192
vzduchovy filter 607
pelovy filter 682
Slabosti: starsie modely mali problemy s radiom, kde odchadzal cdchanger, ktory bol od r.2000 nahradeny novsim modelom, poznat to podla toho ze je nad cd kazetova mechanika, u noveho modelu to je naopak. Treba kontrolovat funkcnost elektricky sklapatelnych zrkadiel, mozne problemy s radenim 1-2-3 stupna, vrzgajuci mechanizmus spojkoveho valca. Udaje com cerpal z vlastnych skusenosti a lexusownersclub.co.uk.
Aktualny stav: rv. 10/1999, 2.0 1G-FE, 121000km
Interier: Na prvy pohlad vidiet ze dizajner sa nalezito vyblaznil, podarilo sa mu sklbit moderny az trosku scifi dizajn s praktickostou pod ktorym sa da odhalit rodova prislusnost k Toyote. Dielenske spracovanie je na velmi vysokej urovni, odhlucnenie je prepracovane do takej miery, ze motor na volnobehu a nizsich otackach nepocut a ani z vonku neprenika hluk. Vzhladom na vek ja interier zachovaly, sedadla maju stale vyborne bocne vedenie, prevodovka je priamo radena a velmi presna. Prijemny trojramenny kozenny volant padne do ruky. Jednu vytku mam k priestoru pre posadku a sofera. Auto posobi pomerne stiesnenym dojmom a odporucam ho osobam max 190cm vysokym. Ja pri mojich 193cm sa musim trochu uskromnovat ale aj tak som nemal problem spravit na jeden tah 800km a citit sa v pohode na rozdiel od inych znaciek.
Exterier: Za predpokladu ze vozidlo nebolo burane hrany plechov, plastov dokonale licuju. Komplet podvozok a vnutorne blatniky su chranene plastami, ktore chrania pred poskodenim a inym vplyvom. Dizaj je velmi nadcasovy a dynamicky. V zaklade su pouzite 16" zliatinove kolesa, pri vybave sport su priplatkove 17" ale jej najvacsou devizou je standartny samosvor.
Motor: Na japonca velmi individualny radovy sestvalec s vykonom 114kW a premenlivym casovanim ventilov. Jeho prednostou je kultivovany chod a pomerne usporny rezim pri kombinovanej prevadzke. Dialnicne hodnoty spotreby su pri rychlostiach 150-160 km/h medzi 7.5 - 8.5 l/100km, mesto robim 10-11 pri zimnom rezime a kratkych trasach cca 3km mam spotrebu 12l/100km.
Prevadzkove naklady a udrzba:
napinacia kladka 1712
vodiaca kladka 2148
rozvodovy remen 2348
klinovy remen 379
klinovy remen 522
klinovy remen 506
(alternator, klima ..)
olejovy filter 192
vzduchovy filter 607
pelovy filter 682
Slabosti: starsie modely mali problemy s radiom, kde odchadzal cdchanger, ktory bol od r.2000 nahradeny novsim modelom, poznat to podla toho ze je nad cd kazetova mechanika, u noveho modelu to je naopak. Treba kontrolovat funkcnost elektricky sklapatelnych zrkadiel, mozne problemy s radenim 1-2-3 stupna, vrzgajuci mechanizmus spojkoveho valca. Udaje com cerpal z vlastnych skusenosti a lexusownersclub.co.uk.
- CS
- Toyota guru
- Príspevky: 1181
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Augusta 2004, 15:34
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: IS200 Overview
CELICA ST185RC Carlos Sainz
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: IS200 Overview
ja som inak velmi rad ze roman je taky spolahlivy tester. predvoj. takze v mene obdivovatelov IS200 dakujem za kvalitny prispevok.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- wakkee
- Toyota guru
- Príspevky: 1312
- Dátum registrácie: Streda, 1. Júna 2005, 09:42
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: IS200 Overview
ason niekto to oceni ked uz dano si z toho robi srandu
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: IS200 Overview
tiez som si to hned precital, jak si to napisal a dobre sa to citalo. som opat o nieco mudrejsi a je dobre vediet nieco o luxusnej toyotke
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: IS200 Overview
ja povazujem taketo informacie za najcennejsie prispevky na tomto fore, spolu s odbornym poradenstvom
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- cahir
- MX-5 guru s malým zmrdom
- Príspevky: 1896
- Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
- Bydlisko: Bratislava
Re: IS200 Overview
fajn roman, inak pokial niekto jazdi prevazne mesto, asi to nie je radost ta spotreba. neviem ako 6valce, ale na objem to papa celkom dost. najma na toyotu. asi to bude tym poctom valcov. neviete, kolko zeru napriklad take bawo v podobnej motorizacii?
inak mimo mesto je to zas moc pekneee.
inak mimo mesto je to zas moc pekneee.
- wakkee
- Toyota guru
- Príspevky: 1312
- Dátum registrácie: Streda, 1. Júna 2005, 09:42
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: IS200 Overview
noo ono to zralo do 10 pokial som s tym spravil aspon 10kilakov, takto sa to nestihne poriadne ani zohriat a sme na mieste a presun na nizkych prevodoch cez petrzku tiez nie je fakt na posilnenie spotreby. Vidno tam ze je dialnicne auto a na tej 6tke to vie ist za velmi zaujmave hodnoty.
- cahir
- MX-5 guru s malým zmrdom
- Príspevky: 1896
- Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
- Bydlisko: Bratislava
Re: IS200 Overview
to ano. ja odkedy chodim cez centum do prace (patronka, sancova..) tak mi stupla na nejakych 9 plus-minus. takze v tom meste je to niekedy relativne.
- CS
- Toyota guru
- Príspevky: 1181
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Augusta 2004, 15:34
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: IS200 Overview
kto si tu robil z toho srandu
CELICA ST185RC Carlos Sainz
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
- cahir
- MX-5 guru s malým zmrdom
- Príspevky: 1896
- Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
- Bydlisko: Bratislava
Re: IS200 Overview
52:48 >>> cakali by ste, ze ISko so 6valcom ma az tak krasne rozlozenie hmotnosti?
ja som veeeelmi (milo) prekvapeny
ja som veeeelmi (milo) prekvapeny
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: IS200 Overview
no to som necakal... skor by som si bol tipol tak 58-42
pre porovnanie, tvoja Miata to ma ako rozlozene?
pre porovnanie, tvoja Miata to ma ako rozlozene?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- cahir
- MX-5 guru s malým zmrdom
- Príspevky: 1896
- Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
- Bydlisko: Bratislava
Re: IS200 Overview
neviem gabo, kolko konkretne moja. ale tiez by mala mat velmi tesne k 50:50.
dam vediet snad coskoro
dam vediet snad coskoro
- Samuel
- začiatočník
- Príspevky: 459
- Dátum registrácie: Utorok, 20. Mája 2008, 18:30
- Bydlisko: Nitra
- Kontaktovať používateľa:
Re: IS200 Overview
MX-5 minimalne 1.gen ma 50:50
Toyota Auris 1,6 Valvematic: 1ZR-FAE 6 M/T Navi Exclusive
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB
Hyundai Accent 97 1,5 12V HB
Re: IS200 Overview
Ja by som to čakal, lebo pokial viem, tak pri tvorbe ISka sa definovali vlastnosti 3kového BMW a snažili sa ich prekonať.. takže aj preto radový 6 valec a nie V6, aj preto spotreba taká aká je, bmw nemalo o moc lepšiu/horšiu.. je to proste daň za takú konštrukciu motora. Na druhej strane, zvuk je z R6 nááádherný, to sa so 4 valcom porovnať nedácahir napísal:52:48 >>> cakali by ste, ze ISko so 6valcom ma az tak krasne rozlozenie hmotnosti?
ja som veeeelmi (milo) prekvapeny
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 35 neregistrovaných